quote:Op maandag 10 maart 2008 08:45 schreef jack4ya het volgende:
Typerend![]()
(Deze foto van Katie Holmes en Tom Cruise heeft de derde prijs gewonnen in de categorie Entertainment tijdens de DPA Photo of the Year.)
[ afbeelding ]
Is dat haar vriend? Of 'gewoon' een vriend?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
[ afbeelding ]
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
[ afbeelding ]
Ze is oud gewordenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:20 schreef Smash-it het volgende:
En ik herkende Catherina Zeta Jones eventjes niet;
[ afbeelding ]
dit is echt heel scaryquote:Op maandag 10 maart 2008 18:19 schreef Ephemera het volgende:
En ik begrijp dat het voor een tijdschrift is en dat die mensen ook een keer hun inspiratie kwijt kunnen zijn, maar dit is toch wel erg lelijk hoor:
[ afbeelding ]
Het is Janet Jackson btw.
quote:Op maandag 10 maart 2008 11:01 schreef mommychaos het volgende:
Catwomen Jocelyn Wildenstein eet een hapje
en haar vriend wil haar liever niet zoenen en public...
Maar daar dan maar weer WilMer Valderrama vanquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:42 schreef Ephemera het volgende:
Die laatste is volgens mij Wilder Valderrama (oa. 'That 70's show')
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Charlotte Church..
[ afbeelding ]
ze heeft er wel rotter uitgezien. deze valt best mee in vergelijking met eerdere foto'squote:Op woensdag 12 maart 2008 16:11 schreef Nuna het volgende:
Even een inkoppertje met Amy
[ afbeelding ]
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
Paris Hilton+ Vriendje? en familie
[ afbeelding ]
Ze doet het nu met deze bandgenoot van de echtgenoot van Nicole Ritchie. Die moeder is geworden.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:01 schreef Jane het volgende:
Dacht ff dat het Bono was, naast haar.Heb ik iets gemist?
Hey, don't hassle the Hoffquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
Ik zag op de frontpage een foto van David Hasselhoff met Jeremy Jackson ('Hobie' uit Baywatch).
[ afbeelding ]
Jeremy is niet al te best opgedroogd.
(Niet dat David Hasselhoff nou zo geweldig op de foto staat...)
Die Kid Rock heeft ook geen cent over voor z'n arme moeder!quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:10 schreef cinnamongirl het volgende:
Trailer trash:
[ afbeelding ]
Kid Rock en zijn ma.
HoHo heeft een deuk in d'r jetser:
[ afbeelding ]
Gene Simmons, you're my daaaaaaaaaaaddyquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
Gene Simmons.. van KISS ...
[ afbeelding ]
ik wist niet dat ie kaal was.....
schijnt een nosejob te hebben gehadquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
Ik zag op de frontpage een foto van David Hasselhoff met Jeremy Jackson ('Hobie' uit Baywatch).
[ afbeelding ]
Whaaaaaaaaaatquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
Ik denk dat dat voor Pop Fiction is, Ashton Kutchers nieuwe programma waarin hij de media punk'dquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Gááááááááátver!!! Wat is die 'Hobie' een vreselijke engerd gewordenquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:53 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er beter uit dan met haar!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:21 schreef Treezz het volgende:
Heb 'r nog een paar
Paris Hilton+ Vriendje? en familie
[ afbeelding ]
Nog een keer....![]()
[ afbeelding ]
En de tweeling
[ afbeelding ]
Ashley en - Mary kate olson..
Die met dat groen, toch?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gene Simmons, you're my daaaaaaaaaaaddy![]()
sorry, Ugly Betty addict![]()
Zeg...dat model hierboven, wie van de 2 boomstammetjes is het nou?
Of ze probeert P Diddy (zie foto erboven) na te doen...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis lijkt een soort bandlid van de Jostiband...
[ afbeelding ]
Aan haar blik te zien haalt ze herinneringen op aan haar home made video..quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:58 schreef Smash-it het volgende:
Wie zou nou niet haar nieuwe BFF willen worden? Vraag me af waar ze aan denkt..
[ afbeelding ]
Eens! je moet je wel een béétje naar je leeftijd gedragen hoorquote:Op zondag 16 maart 2008 11:25 schreef Aventura het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry hoor, maar ik vind deze foto (voor de hoes van haar nieuwe album) ronduit onsmakelijk. Madonna wordt dit jaar 50! Ze ziet er op zich goed uit, maar waarom neemt ze zo'n vunzige pose aan. Ik vind het cheap en onnodig.
Niet op dat plaatjequote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef Grimm het volgende:
Sienna is zoo mooi
Ook wel een beetje een zwangerig buikjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:22 schreef SEMTEX het volgende:
Rumer Willis lijkt een soort bandlid van de Jostiband...
[ afbeelding ]
check allebei zijn handjesquote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef wolferl het volgende:
[ afbeelding ]
Check dat handje van Tom Cruise
Dat is zooooo een pruikquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:42 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hij ziet er beter uit dan met haar!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |