Inderdaad maar de magazines die dat schreven na het zien van die foto's zijn door haar aangeklaagd dus laat het haar maar niet horenquote:Op donderdag 20 maart 2008 17:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Of ze gaat haar vader achterna, dat kan natuurlijk ook.
Dat laten mensen zich aanpraten, dat is namelijk heel erg in, jezelf een complex aanpraten.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik snap dat lippen opvullen niet. Het wordt er echt nóóit, maar dan ook never mooier op.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:16 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Nicole er hier beter uitzien dan ooit. Op die tweede heeft ze zo'n soort gelukzalige blik, ik zou zeggen: Nicole, no more Botox
.
Ja ik begrijp dat de linkse de onflatteuze wasquote:Op vrijdag 21 maart 2008 14:21 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Die rechtse foto is idd leukalleen die linkse noem ik toch wel onflatteus hoor (die 2 foto's staan in 1 afbeelding, had geen zin om die rechtse eraf te knippen
)
Die kleur is wel mooi, wat zou dat zijn..kastanje ofzo? Ik wil ookquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:53 schreef Frautie het volgende:
volgens mij wel. D'r bovenlip ziet er raar uit
En weg is de gelukzalige blik.quote:
(Telegraaf)quote:De voormalige Baywatch-ster wil de lezeressen van het 50+ blad een hart onder de riem steken. "Dat we al een halve eeuw rondlopen op deze aarbol, betekent niet dat we er als een slons uitzien."
Curtis, die weigert haar grijze haren te verven, ging vier jaar geleden ook uit de kleren voor een tijdschrift. De actrice schitterde zonder make-up en in sexy lingerie op de cover.
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is dan nog het minst erg...
wtf, Curtis heeft nooit in Baywatch gespeeld.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 22:06 schreef jack4ya het volgende:
Helemaal fout in dit topic toch maar even deze pic.
Waarom doen sommige vrouwen idd zo moeilijk over ouder worden... Kijk dan... ze is toch beeldschoon!
[ afbeelding ]
[..]
(Telegraaf)
Nee.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Gatver, neuspiercings. Worden die piercings dan nooit vies van het snot enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |