Ze lijkt hier wel een hert die in de koplampen van een auto kijkt die haar zometeen gaat aanrijden.quote:
Die hair extensionsquote:Op zaterdag 22 maart 2008 23:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
Idol Nikki paradeert met een fotoshoot op haar website. Ik zou deze foto's echter met niemand willen delen als ik haar was.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De laatste is dan nog het minst erg...
Eeks.quote:
Is dat nou een camel toequote:
Rumer's gezicht vind ik hier eigenlijk nog wel flatteus, als je andere foto's soms zietquote:Op maandag 24 maart 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
rumor willes Rumer willis
[ afbeelding ]
Heidi Montag and Spencer Pratt (the hills)
Hij was die gast met die lange harenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:01 schreef female81 het volgende:
Army Of Lovers, kent iemand dat nog?
[ afbeelding ]
De eerste en tweede op de foto zijn ex-leden anno nu, de derde is een fan. Ik kan niet zeggen dat de eerste goed is opgedroogd...
Ik zie er maar twee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Nog eentje: 3x onflatteus!
[ afbeelding ]
Waar zijn die leuke krulletjes van Mel geblevenquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:25 schreef jack4ya het volgende:
Uitdrukking van mijn pappa:![]()
"Goh, die kijkt ook met d'r linkeroog in d'r rechterbroekzak!"![]()
(ofwel: wat kijkt die scheel!)
[ afbeelding ]
Is die linker Eva Longoriaquote:Op dinsdag 25 maart 2008 21:23 schreef jack4ya het volgende:
Nog eentje: 3x onflatteus!
[ afbeelding ]
Dat schijnt ze ook gedaan te hebben. In een café, toen haar werd gevraagt te stoppen met roken, schijnt ze de sigaret in haar wang te hebben uitgedrukt. Maar haar woordvoerder houdt het op 'krentenbaard'.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:37 schreef Sharapova het volgende:
jeetje, het is net alsof ze allemaal peuken in dr gezicht heeft uitgedrukt ofzo. wat een rare plekken!?
En z'n dochter zat naast hem las ik net ergens.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:25 schreef Aventura het volgende:
Richie Sambora, na gisteren opgepakt te zijn wegens DUI.
[ afbeelding ]
Ja maar dit zijn 10 plekken ofzoquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:31 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Dat schijnt ze ook gedaan te hebben. In een café, toen haar werd gevraagt te stoppen met roken, schijnt ze de sigaret in haar wang te hebben uitgedrukt. Maar haar woordvoerder houdt het op 'krentenbaard'.
Hmz... Ja, inderdaad. Maar ik vind dat sigaretten-uitdruk-verhaal veel spectulairder.quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar dit zijn 10 plekken ofzoDus lijkt me dat de verklaring van krentenbaard wel klopt...
Argh dan trek je dat soort kleding toch niet aan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:34 schreef SEMTEX het volgende:
Cellulitislady aka Beth Ditto:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zijn die weer samen dan? Gaan komende week in the hills uit elkaar nlquote:Op maandag 24 maart 2008 10:36 schreef Treezz het volgende:
[ afbeelding ]
Heidi Montag and Spencer Pratt (the hills)
Het één sluit het ander niet uit hequote:Op donderdag 27 maart 2008 10:02 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hmz... Ja, inderdaad. Maar ik vind dat sigaretten-uitdruk-verhaal veel spectulairder.
Feb 2008quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:48 schreef lily het volgende:
Is zij tegenwoordig niet een stuk dunner trouwens?
Ik (her)kende ze nog niet...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:50 schreef Copycat het volgende:
Dat zijn allemaal toch oude pics?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |