quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
vorige deeltjesquote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
Binnenkort stakende politieagenten aan je deur dat er een ramkraak gepleegd isquote:
zijn alweer gevonden bij een of andere autodealertquote:Op maandag 10 maart 2008 09:33 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Binnenkort stakende politieagenten aan je deur dat er een ramkraak gepleegd is
en tvp :x
Scheelt iig weer een 1tje in je kenteken, maar wtf... een autodealer heeft je kentekenplaten gejat uit de garage bij je apartement?quote:Op maandag 10 maart 2008 10:22 schreef Fugie het volgende:
[..]
zijn alweer gevonden bij een of andere autodealert
auto staat buiten, vond 700 euro per jaar om mijn auto te parkeren ietwat overdrevenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:55 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Scheelt iig weer een 1tje in je kenteken, maar wtf... een autodealer heeft je kentekenplaten gejat uit de garage bij je apartement?
Automatisch updaten hou je niet van?quote:Op maandag 10 maart 2008 15:07 schreef ThaFreak het volgende:
even windows update draaien :![]()
45 essentiele windows updates
10 software updates
1 hardware update
Euh, ik geloof niet dat ik daar naar toe gaquote:
en dan iedere keer weer opnieuw opstarten zekerquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Automatisch updaten hou je niet van?
Heuh? Meestal installeert ie de updates als je je PC wilt uitzetten. Blijft ie dus nog eventjes aan, en daarna poef. Uit.quote:Op maandag 10 maart 2008 17:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en dan iedere keer weer opnieuw opstarten zeker![]()
pc staat vrijwel nooit uitquote:Op maandag 10 maart 2008 17:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heuh? Meestal installeert ie de updates als je je PC wilt uitzetten. Blijft ie dus nog eventjes aan, en daarna poef. Uit.
quote:
Zaterdag naar Amsterdamquote:
mja ze zeiden daar dat ze daar waren gedumptquote:Op maandag 10 maart 2008 21:05 schreef Alfisti het volgende:
Maar hoe komen die platen nou daar? Toch ook even aangifte doen, leuk als je over 4 weken een stapel brieven uit Leeuwarden zou krijgen
@lipje: wat moet je in Amsterdam doen? Bezoekje aan Bo?
Verrassend. Ik welquote:Op maandag 10 maart 2008 16:57 schreef Dangel het volgende:
[..]
Euh, ik geloof niet dat ik daar naar toe ga
Zo groot is Eindhoven niet dus dat lijkt me niet heel vreemd neequote:Op maandag 10 maart 2008 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit ergens bij de JFKlaan in de buurt![]()
ik hoop maar dat het niet te groot is, anders zoek ik me doodquote:Op maandag 10 maart 2008 22:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo groot is Eindhoven niet dus dat lijkt me niet heel vreemd nee
Waar moet je zijn? Misschien kan ik je helpen. Ben morgen weer onlinequote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik hoop maar dat het niet te groot is, anders zoek ik me dood
Ik PM je ffquote:Op maandag 10 maart 2008 22:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Waar moet je zijn? Misschien kan ik je helpen. Ben morgen weer online
Ander stadion. Studievrienden bijeenkomstquote:Op maandag 10 maart 2008 21:05 schreef Alfisti het volgende:
Maar hoe komen die platen nou daar? Toch ook even aangifte doen, leuk als je over 4 weken een stapel brieven uit Leeuwarden zou krijgen
ik doe toch niet openquote:Op maandag 10 maart 2008 21:05 schreef Alfisti het volgende:
quote:
vanavond wel, had gisteravond geen internet :x Zelfs 10 minuten met een stel kutlimbo's van UPC aan de lijn gehangen die mijn router de schuld gaven om 5 minuten later te melden dat er een storing in de buurt wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:41 schreef Dangel het volgende:
Paal, post je link van de ringfotos een op BB
van de rooie, motor loopt zeer fijn, Q2 diff is echt super kwa grip maar m'n stuurpomp is niet goed. Mijn vorige pomp had een scheurtje, toen hebben ze een 2de hands voor niks van de plank gehaald die niet lekte maar die loopt niet mooi rond daardoor stuitert de stuurpompsnaar eraf en heb je dus ineens geen bekrachtiging meerquote:
De rooie ja, dat had je zondag nog terug gesmst en vroeg me af wat er nou precies mis wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de rooie, motor loopt zeer fijn, Q2 diff is echt super kwa grip maar m'n stuurpomp is niet goed. Mijn vorige pomp had een scheurtje, toen hebben ze een 2de hands voor niks van de plank gehaald die niet lekte maar die loopt niet mooi rond daardoor stuitert de stuurpompsnaar eraf en heb je dus ineens geen bekrachtiging meer
Moet ff een andere op, vanavond eerst ff halen om leeg te trekken daarna dit weekend word hij echt leeg gehaald ook die bitumen en isolatie meuk etc. Dan is ie ready voor de kooi begin april.
de blauwe doet het prima, moet alleen nog voor 30-3 naar de apk.
Heb je zelf nog gereden dit weekend?
Ik sliep nog toen ik terug smstequote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:39 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De rooie ja, dat had je zondag nog terug gesmst en vroeg me af wat er nou precies mis was![]()
Wel balen op zich, maar zo heel zwaar stuurt de 155 toch niet? Auto is < 1200 kg toch? Ben iig heel benieuwd hoe hij straks rijdt op de ring en CPZ.
En niet zelf gereden nee:
[ afbeelding ]
Zomerbandjes, sneeuw, veel regen voorspeld en achterwielaandrijving in de 'bergen' zag ik niet zitten
Achteraf gezien wel balen ivm. het hele mooie weer zaterdag, maar gezien de regen zondag toch ook wel blij dat ik in de Honda zat.
Excusesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 15:45 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik sliep nog toen ik terug smste
Mjah hij is standaard 1350 kilo, verlaagd en 17 inch, stuurt wel erg zwaar in korte bochten en bij parkeren.
Rel dan ook eens fatsoenlijk in het gespot topic ipv over een punto te beginnenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rel dan ook eens fatsoenlijk in het gespot topic ipv over een punto te beginnen
Jij had trouwens al een kamer geboekt @ Sonja?
Er is genoeg in de regio te doen inderdaad, ik heb er samen met drie vrienden ook een week lang (buiten de ringquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Alleen ik ga niet vol continu naar de ring. Ik ga dit keer voor wat meer cultuur en wald
Trouwens 18 april toertocht door de Walden
Drenthe niet, alleen zuid Fryslan begreep ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is genoeg in de regio te doen inderdaad, ik heb er samen met drie vrienden ook een week lang (buiten de ring) rondgetoered. Als je nog wat bezienswaardigheids tips wilt hebben zeg je't maar
En die wald-rit is vast met 156jes half door Fryslan/Drenthe
Laatste weekend van april, de 26-27e staat er een PTA SC trip geplanned.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat is grappig TF
binnenkort ook maar eens met de 147 over de ring, zijn er alweer weekendjes gepland?
Gezellige buurtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef BoJo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tpartij__.html?p=3,2
Ik mis ook alle pret hier in de buurt
misschien wacht ik nog ff met fixen tot na het kompleet leeg trekken en als de kooi erin zit. Dan beetje meer in rijden en kijken wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezellige buurt
En geen stuurbekrachtiging... tya, ik overweeg nog steeds die van de MX er uit te slopen omdat ie te licht isZit er alleen wel tegenop te kijken om krappe bochten/inparkeren met veel meer moeite te moeten doen.
specs van de trip??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laatste weekend van april, de 26-27e staat er een PTA SC trip geplanned.
Wat wil je weten?quote:
aah ring trip dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
(vrij-)za-zo, verblijf in Kottenborn voor mensen die dat willen (tijdig reserveren)
Ring is zaterdag kort open meen ik, zondag de hele dag.
vertel eens iets over die trip?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Geen stuurbekrachtiging in een MX-5 rijdt super fijn, het stuurt veel strakker en met meer gevoel, ik zou nooit stuurbekrachtiging in een MX-5 willen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezellige buurt
En geen stuurbekrachtiging... tya, ik overweeg nog steeds die van de MX er uit te slopen omdat ie te licht isZit er alleen wel tegenop te kijken om krappe bochten/inparkeren met veel meer moeite te moeten doen.
Ja, sorry, ben na mn werk ff met mn broer naar Brabant gereden, autootje gehaald, nu weer thuisquote:
Eindelijk een Nivaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben na mn werk ff met mn broer naar Brabant gereden, autootje gehaald, nu weer thuis
Bier, schnitzels, famkes, de geur van verbrand rubber etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel eens iets over die trip?
wat is daar de bedoeling van
Zal wel bijna vol zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
(vrij-)za-zo, verblijf in Kottenborn voor mensen die dat willen (tijdig reserveren)
Ring is zaterdag kort open meen ik, zondag de hele dag.
Had jij ook geboekt voor dat weekend dan? Lijkt me in dat geval praktisch snel de rest even te reserverenquote:
ja zaterdag tot en met maandag, misschien verleng ik het nog tot dinsdag of woensdagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:44 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Had jij ook geboekt voor dat weekend dan? Lijkt me in dat geval praktisch snel de rest even te reserveren
ik ga de dinsdag/woensdag(/misschien donderdag) sowieso met een 'niet-internet' vriend van me weer die kant uit, maandag zijn mijn pake en beppe 60 of 65 jaar getrouwd, dus daar wil ik wel even bijzijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:51 schreef lipje het volgende:
[..]
ja zaterdag tot en met maandag, misschien verleng ik het nog tot dinsdag of woensdag
en dat andere?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgende week weet en vertel ik meer.
Lieeeeeeeeeeefquote:Op dinsdag 11 maart 2008 21:48 schreef ThaFreak het volgende:
loop ik naar buiten om even te roken, kijk ik richting buitenlamp waar zo'n zakje hangt met vogelzaadjes erin vond het raar dat het zakje in een paar dagen zo snel op begon te raken dus af en toe even checken op activiteit
tref ik het volgende aan:![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*noteert*quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Puik!quote:
Alweer? :xquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
staat al een wintersport in de agenda
Ik heb tijdens mijn wintersport ineens een seminar dus ik heb mijn wintersport moeten afzeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:55 schreef Fugie het volgende:
[..]
mwa begin februari geweest en die van vorige week ging niet door. Dus valt wel mee met alweer
Afgelopen nacht ook in Tilburgquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef BoJo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tpartij__.html?p=3,2
Ik mis ook alle pret hier in de buurt
Que?!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:33 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Afgelopen nacht ook in Tilburg![]()
Gezellig
Dader is bekend, maar slachtoffer nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)blijft+onbekend.aspx
Een of andere afrekening geloof ik
Het sterft van de stoplichten...quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:47 schreef Xtreem het volgende:
We hebben het hier wel over de Verkeerslichtenstad 2008!
quote:
2de is niet te zwaarquote:
zegt de uberdwergquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je een hele kleine laptop nemen. Past ook wel bij je.
Als ik een nieuwe ga kopen moet het in ieder geval maximaal een 14 inch zijn.
Wat Anne zegt... groter scherm slurpt meer stroomquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je een hele kleine laptop nemen. Past ook wel bij je.
Als ik een nieuwe ga kopen moet het in ieder geval maximaal een 14 inch zijn.
bij mij was het iest gecompliceerderquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn wintersport ineens een seminar dus ik heb mijn wintersport moeten afzeggen![]()
![]()
![]()
natuurlijk is een tweede accu een optie maar dat is ook weer meesleep gedoequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat Anne zegt... groter scherm slurpt meer stroom
En hangt er ook vanaf wat je met je laptop doet... gebruik je'm continu, dan is ie zo leeg. Tweede Accu erbij kopen is niet een optie trouwens?
Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen :x
toch blijf je miniquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er ooooook eentje wil.
En zoveel schelen we niet! Puh!.
beter dan dwergquote:
quote:
zoiets bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
laptop hulp gevraagd:
heb een nieuwe laptop nodig voor het werk heb 2 vereisten ervoor:
dat de laptop lange batterijduur heeft, lange aan tijd dus!
laptop moet niet te zwaar zijn
Ruilen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef BoJo het volgende:
ruzie gemaakt met buurvrouw. Wat een zeik wijf
Stel je eens voor:quote:
Je vraagt je af waaromquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Stel je eens voor:
Gefrustreerd mens, achtergelaten door vent, moeders is bij in gaan wonen, zoekt echt het kleinst mogelijke om te zeiken.
Nee niet zeker, weet niet of ik de auto terug heb van de kooienbouwer en daarna moet ik eerst de boel schuren en spuiten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom
Dat laatste is trouwens inherent aan het vrouwzijn (* Paladijn rent :x).
Is het trouwens al zeker dat jij meegaat de 26-27e april?
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:02 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vegan_streaker.html![]()
![]()
goede sitequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoiets bijvoorbeeld
En verder wat hier boven al stond natuurlijk, bij mijn klant hebben de managers die hele tijd onder weg zijn een 12 inch laptopje, ding weegt geen drol en accu gaat lang mee. Dat is een HP nc2400, inmiddels alweer 1,5 jaar oud dus zal wel een 2500 serie van zijn.
nu is het te laatquote:
Volgens mij werkt ze ook nog in de winkel van haar dochter dus die 2 zitten 24/7 op elkaars lip, snap wel waarom ze zo gefrustreerd zijn en op alles zeiken. Hopelijk komen ze de volgende keer de verkeerde tegen of mij op een verkeerd moment aan het eind van al mijn geduld.quote:Op donderdag 13 maart 2008 08:14 schreef ijsmeis het volgende:
Ziekte en dat soort shit. Oké.
Maar niet zomaar je moeder in huis nemen.
heb je geneukt of staat dat voor het weekeinde gepland?quote:
Ik heb niet geneuktquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:59 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je geneukt of staat dat voor het weekeinde gepland?
mede 156 rijderquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoi, ik ben gaar
En ik wil een Sony 52" LCD
je maakt geen plannen voor 2025?quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb niet geneuktEn dat soort dingen plan ik niet
Veel te grote manquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:51 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Hoi, ik ben gaar
En ik wil een Sony 52" LCD
oma ziek -> oma sterfbed -> oma overledenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:08 schreef hermandeperman het volgende:
TF: http://www5.pc.ibm.com/europe/products.nsf/Products?openagent&brand=Thinkpad&series=ThinkPad+X+Series
Geniale dingenWerken heerlijk en gaan echt extreem lang mee. Die van mij is na 1,5 jaar nog steeds als nieuw.
En Fuug? Whaddup dan?
Danke ! Gaat wel goed komen. Voor ¤54,- aan rommel van m'n werk meegenomenquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Succes zaterdag, 2cv!
Sterkte....quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
oma ziek -> oma sterfbed -> oma overleden
vanochtend begrafenis, dus vandaar dat wintersport 2 weken geleden niet helemaal een lekker idee was
quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
oma ziek -> oma sterfbed -> oma overleden
vanochtend begrafenis, dus vandaar dat wintersport 2 weken geleden niet helemaal een lekker idee was
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 06:36 schreef ijsmeis het volgende:
Gecondoleerd Fugie.
Topic met potentiequote:
Als je over de kop gaat is het 9 van de 10x goed mis volgens mij met zo een wagenquote:
Die moet ik binnenkort ook 1 kopenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
wasmachine kopen, thermostaat kopen etc etc
lekker geld uitgeven
Moedersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Heb je al iets fatsoenlijks op het oog dat niet te duur is?
Fijn voor je. Bler je nu met al zijn cd's mee?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:47 schreef ijsmeis het volgende:
Ik ben verliefd opAlain
Clark
.
Hij's goed.
Ik heb z'n CD's niet. Ben gisteren wel naar een concert(je) van 'm geweest.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Fijn voor je. Bler je nu met al zijn cd's mee?
Miele is verre weg van goedkoopquote:
ff shoppen danquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb z'n CD's niet. Ben gisteren wel naar een concert(je) van 'm geweest..
Och voor jou een zaak om uit te vinden wat waar wordt geproduceert. Miele is gewoon goed, heel goed. En uit dezelfde fabriek komen ook een aantal andere merken rollenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Miele is verre weg van goedkoop![]()
En ik hoef niet voor een heel weeshuis te wassen, dus miele is een beetje overdreven denk ik.
AEG heeft wel goedkoper spul ja![]()
En moeders is niet zo gek hoor
miele is vrij overdrevenquote:
Whehehe, de C1000?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
Gisteren toen ik naar de supermarkt ging Grover gespot
ze hadden gezien dat me platen gejat warenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:14 schreef BaraCuda het volgende:
Wat heb je nou weer uitgefroten?
Voor die paar wassen die ik ga draaien vind ik maximaal 400 euro eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hadden gezien dat me platen gejat waren
komen ze gewoon langs om even te vragen hoe het zit en voor aangifte enzo (Y)
ik ben er trouwens nog steeds niet uit of ik een AEG koopVind 850 euro toch wel wat veel van het goede
mja maar was/droog combinaties zijn vrij prijzig en ik heb machines geizen die echt 2x zoveel water vebruiken enzo. Bovendien zijn instelopties en geluid ook nog wel een puntje van aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor die paar wassen die ik ga draaien vind ik maximaal 400 euro eigenlijk wel prima
Ooh, ja combinaties zijn teringduur...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja maar was/droog combinaties zijn vrij prijzig en ik heb machines geizen die echt 2x zoveel water vebruiken enzo. Bovendien zijn instelopties en geluid ook nog wel een puntje van aandacht(iets met dubbeltjes en eerste rij dussss).
rotterdams fijnstof is niet relaxtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh, ja combinaties zijn teringduur...
Maar ik ga het eerst proberen zonder droger
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3996249quote:Pas op breekbaar: krukas Kia Picanto! 15-03-08
Op de redactie kwamen de afgelopen tijd meerdere klachten binnen over de krukas van de Kia Picanto. Ook op internet staan vele berichten over deze auto. Aanleiding: de krukas breekt regelmatig spontaan af.
Balen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik heb de chauffeursbaan niet gekregen btw
Toen hij vroeg om de reden waarom ik bij Visser weg wilde, zei ik dat ik het loon te laag vond. Das bij deze baan gelijkquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen hij vroeg om de reden waarom ik bij Visser weg wilde, zei ik dat ik het loon te laag vond. Das bij deze baan gelijk![]()
Mja, de waarheid vertellen leek me niet zon goed idee opzichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:16 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
solliciteren is je echt ingegoten he?
ook waar jij woont?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en hij vertelde pas na de tijd dat het loon gelijk was
Ik ga wel besletten of zo als mn contract afgelopen is, werk genoeg
Je komt door Cornjum, maar komt niet ff langs?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
ook waar jij woont?
Ik kwam paar weken terug door Corjum, en jezus wat is dat een afgelegen zooi zeg
Gewoon doorrijden met kapotte krukas. Krijgen die jappendingen tenminste nog een beetje karakter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:31 schreef Alfisti het volgende:
In Kassa van vanavond
[..]
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3996249!
das jammer want daarna was het echt een geweldige racequote:Op zondag 16 maart 2008 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
1e race van formule 1 na half uur al weer uitgezet vanmorgen![]()
Was een weer een saaie optocht zeg
Vond het wel meevallen eigenlijk...quote:Op zondag 16 maart 2008 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
Zet hem vanmiddag wel aan op de achtergrondquote:Op zondag 16 maart 2008 11:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das jammer want daarna was het echt een geweldige race
tv op mijn slaaapkamerquote:Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zet hem vanmiddag wel aan op de achtergrond![]()
Op dat moment sliep ik liever
dat is voor mietjes, net als de herhaling kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef BoJo het volgende:
ik heb het opgenomen met m'n dvr, gekeken toen ik opstond.
Ik had wat langer wakker moeten blijven jaquote:Op zondag 16 maart 2008 15:42 schreef Alfisti het volgende:
Toch wel aardige race........
quote:Op zondag 16 maart 2008 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
Geweldige Tv inderdaad. Mooist is als JC aan het lullen is en op de achtergrond je die hamster rondjes ziet draaien in die graaf machine en vervolgens er heel langzaam in valtquote:
Toen kwam ik ook niet meer bij iddquote:Op zondag 16 maart 2008 18:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Geweldige Tv inderdaad. Mooist is als JC aan het lullen is en op de achtergrond je die hamster rondjes ziet draaien in die graaf machine en vervolgens er heel langzaam in valt
en het einde met dat fontijntje en the green housequote:Op zondag 16 maart 2008 18:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toen kwam ik ook niet meer bij iddEn die shotgun
En steeds maar weer dat hok van May
Geniaal jaquote:Op zondag 16 maart 2008 18:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
en het einde met dat fontijntje en the green house
Omdat ik samen met twee vrienden fietste en we alledrie een krat bier op onze fiets achterop hadden. Sjorriequote:Op zondag 16 maart 2008 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom heb je niet ff een fotootje van Grover gemaakt?
Hoe laat was dat? en op zaterdag of vrijdag?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Geniaal ja
[..]
Omdat ik samen met twee vrienden fietste en we alledrie een krat bier op onze fiets achterop hadden. Sjorrie
Huh? Waarom heeft het voorheen dan zo lang geduurd toen je een baan zocht?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je komt door Cornjum, maar komt niet ff langs?! Bokkelul
Of was je bij de buurvrouw
![]()
En ja, ook waar ik woonZe zitten overal te springen om goed personeel. En aangezen dat er niet is maak ik een kans, om hem zelf maar ff in te koppen
Conjunctuur.quote:Op zondag 16 maart 2008 21:40 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Huh? Waarom heeft het voorheen dan zo lang geduurd toen je een baan zocht?
Vrijdagmiddag, uurtje of 4.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hoe laat was dat? en op zaterdag of vrijdag?misschien heb ik je wle gezien
Toen waren wij ongeveer ook bij de C1000quote:
Oke, nu wordt het engquote:Op maandag 17 maart 2008 09:14 schreef Dangel het volgende:
[..]
Toen waren wij ongeveer ook bij de C1000![]()
!
Mja,ik kwam om 20 voor 3 aan, even gekletst, toen naar de C1000 gegaan,en darna eenpoaaruur ge geocached (wandelen voor gevorderden) maar om eenuurof 4 bij de C1000 dusquote:Op maandag 17 maart 2008 10:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, nu wordt het engMaar net niet tegelijk denk ik dan, anders had ik je wel herkend
Wandelen voor gevorderden? Is dat net zoiets alsquote:Op maandag 17 maart 2008 11:05 schreef Dangel het volgende:
[..]
Mja,ik kwam om 20 voor 3 aan, even gekletst, toen naar de C1000 gegaan,en darna eenpoaaruur ge geocached (wandelen voor gevorderden) maar om eenuurof 4 bij de C1000 dusEn ik denk dat je eerder naar die beeldschone meid naast me had gekeken,als gezonde jongeman zijnde
Ik hebal anderhalf jaar geen lang haar meerquote:Op maandag 17 maart 2008 11:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wandelen voor gevorderden? Is dat net zoiets alsNordic
Walken
?
Maar ik denk dan inderdaad dat ik niet naar jou had staan staren, al had ik die rare snuiter met dat lange blonde haar ernaast vast wel herkend
Ik dacht dat je gewoon een keer naar de kapper was geweest en al anderhalf jaar niet meerquote:Op maandag 17 maart 2008 14:21 schreef Dangel het volgende:
[..]
Ik hebal anderhalf jaar geen lang haar meer
Dus je hebt een hele stadstour gedaan?quote:En dat is met GPS, soort speurtocht. Bestleuk,alsde aanwijzingenkloppen
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 14:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik dacht dat je gewoon een keer naar de kapper was geweest en al anderhalf jaar niet meer
[..]
Dus je hebt een hele stadstour gedaan?
nog geneuktquote:Op maandag 17 maart 2008 15:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweest
En we hebben een mooi stukje gewandeldNaar het PSV stadion onder andere.Maargoed, was een erg leuk weekend
Dat klinkt spannend! Wat gaan ze zoeken? Paaseitjes? Boterbloemen? Niet gepimpte CRX'jes?!quote:Op maandag 17 maart 2008 21:52 schreef Paladijn het volgende:
yay, puzzelseizoen!
Zoiets lijkt me ook wel wat voor peu:quote:Op maandag 17 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ik wil wel ff een sudoku in je lak graveren Peu!
En, geneukt?quote:Op maandag 17 maart 2008 15:19 schreef Dangel het volgende:
[..]
Nee, paarmaanden geleden weer eenkeer geweest
En we hebben een mooi stukje gewandeldNaar het PSV stadion onder andere.Maargoed, was een erg leuk weekend
wat IS dat, naast een 106?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:08 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zoiets lijkt me ook wel wat voor peu:
[ afbeelding ]
Iemand bij wie de lak al dermate fucked was dat ie'm maar liet bespuiten door graffiti'kunstenaars', heeft ie er iig nog plezier van tot de APK op is. Bovendien komt de auto uit dr88, dus het valt daar niet zoveel op tussen de foute tuning.quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Sigme, wie heeft jou zwart gemaakt?![]()
![]()
Heb ik weer lopen slapen in FC?
Je blauwe kont jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Mán, ik ben al maaaaaanden zwart. Als je terug zou zoeken in de FC zou je ergens vinden dat ik erom vroeg.
Ik zal even m'n plaatje aanknippen - ben ik toch een beetje blauw.
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kut. We waren al een paar posts verder. Ik word oud. En dement. En grijs.
Jij welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.
Dement daarintegen....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.
Definieer "in de buurt"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 en 4 april ben ik in Tilburg, waar kan ik gratis bij 013 in de buurt parkeren?
Neen. Hebbiknie. En wat is jamaiachtig haar Alex?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, post eens een foto, want ik weet niet wat die gekke Fries bedoelt.
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Definieer "in de buurt"
Er pal in de buurt wordt moeilijk, maar op 5 a 10 min lopen moet goed lukken....
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
Herm: Kennen jullie Debiteuren Crediteuren nog?
Haar wat bij je bril matchtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Hebbiknie. En wat is jamaiachtig haar Alex?
Heb je die oude Nokia (of wat was het ook alweer?) nog? Moet je bijna een nieuw abonnement (of heb je er nog geen met al je gesms?). Zorg dan dat je de Nokia N95 (of een ander ding) erbij krijgt en pleur je daar TomTom op. Voila.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenEn ik gok dat ik met het terugvnden van de auto weinig aan mn metgezelle heb
Ik heb een stokoude prepaid nokia, en dat wile ik graag zo houen. Naar Eindhoven heb ik de TomTom van mn broer geleend, maar ik heb geen zin die mee te slepen nar een concert... Moet er zelf tzt ff een kopen ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je die oude Nokia (of wat was het ook alweer?) nog? Moet je bijna een nieuw abonnement (of heb je er nog geen met al je gesms?). Zorg dan dat je de Nokia N95 (of een ander ding) erbij krijgt en pleur je daar TomTom op. Voila.
Daarom is een telefoon zo handigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een stokoude prepaid nokia, en dat wile ik graag zo houen. Naar Eindhoven heb ik de TomTom van mn broer geleend, maar ik heb geen zin die mee te slepen nar een concert... Moet er zelf tzt ff een kopen ook.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=popcentrum+013,+tilburg,+nederland&ie=UTF8&ll=51.556729,5.094781&spn=0.00591,0.014462&z=16quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenEn ik gok dat ik met het terugvnden van de auto weinig aan mn metgezelle heb
Mijn 3 ex-telefoons zagen er nog goed/bijna nieuw uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, maar die nieuwerwetse telefoons gaan kapot
Welterustenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
Naar bed![]()
.
Iedereen hier op Goede Vrijdag vrij? Ik wel. Bank-bizznizzz ligt dan op z'n gat.
dank jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=popcentrum+013,+tilburg,+nederland&ie=UTF8&ll=51.556729,5.094781&spn=0.00591,0.014462&z=16
In de St Josephstraat kun je gratis parkeren volgens mij, maar rond het NS plein is makkelijker (en volgens mij 's avonds gratis)
ik smijt er meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn 3 ex-telefoons zagen er nog goed/bijna nieuw uit.
Dus valt best wel mee. Zolang je er niet mee smijt.
Ik gebruik ze wel maar een jaar en dan verkoop ik ze.
Ik zag je al voorbij komen in't tweakers topic van de ps3quote:
Ach ja, soms neem je eens een kijkje bij de "buren".. Gezien mijn postcountquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag je al voorbij komen in't tweakers topic van de ps3Vroeg me al af wanneer je hier weer langskwam
Ik heb er twee geloof ik, lees vooral de fotografie en PS3/NDS topics door om wat bij te blijven qua games en mogelijkheden op beide platforms. De topics daar zijn wat actiever dan hier op fok :xquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach ja, soms neem je eens een kijkje bij de "buren".. Gezien mijn postcount
daar, zal het nooit echt wat worden.. 50 posts in een jaar of 5
Wat rij je nu dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Straks trouwens nieuw 'schroefsetje' ophalen in lichtenvoorde, setje wat ik nu heb doet het
niet helemaal lekker. Veerde te lang door en zo, was gewoon raar. Wel nette service/garantie.
Kan het gewoon komen ruilen voor een nieuwe set terwijl ik het aankoopsbewijs nieteens meer heb.
Aah een Flogquote:
1.9 TDi met, volgens één of ander certificaat dat in het dashboardkastje zat, 183pk/450Nm.quote:Op woensdag 19 maart 2008 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Aah een Flog
T lijkt wel een miniatuur auto op deze fotoBeetje leuke motor?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |