Rel dan ook eens fatsoenlijk in het gespot topic ipv over een punto te beginnenquote:
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:15 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Rel dan ook eens fatsoenlijk in het gespot topic ipv over een punto te beginnen
Jij had trouwens al een kamer geboekt @ Sonja?
Er is genoeg in de regio te doen inderdaad, ik heb er samen met drie vrienden ook een week lang (buiten de ringquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
Alleen ik ga niet vol continu naar de ring. Ik ga dit keer voor wat meer cultuur en wald
Trouwens 18 april toertocht door de Walden
Drenthe niet, alleen zuid Fryslan begreep ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Er is genoeg in de regio te doen inderdaad, ik heb er samen met drie vrienden ook een week lang (buiten de ring) rondgetoered. Als je nog wat bezienswaardigheids tips wilt hebben zeg je't maar
En die wald-rit is vast met 156jes half door Fryslan/Drenthe
Laatste weekend van april, de 26-27e staat er een PTA SC trip geplanned.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:04 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
dat is grappig TF
binnenkort ook maar eens met de 147 over de ring, zijn er alweer weekendjes gepland?
Gezellige buurtquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:21 schreef BoJo het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)tpartij__.html?p=3,2
Ik mis ook alle pret hier in de buurt
misschien wacht ik nog ff met fixen tot na het kompleet leeg trekken en als de kooi erin zit. Dan beetje meer in rijden en kijken wat ik er van vind.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezellige buurt
En geen stuurbekrachtiging... tya, ik overweeg nog steeds die van de MX er uit te slopen omdat ie te licht isZit er alleen wel tegenop te kijken om krappe bochten/inparkeren met veel meer moeite te moeten doen.
specs van de trip??quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laatste weekend van april, de 26-27e staat er een PTA SC trip geplanned.
Wat wil je weten?quote:
aah ring trip dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
(vrij-)za-zo, verblijf in Kottenborn voor mensen die dat willen (tijdig reserveren)
Ring is zaterdag kort open meen ik, zondag de hele dag.
vertel eens iets over die trip?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Laatste weekend van april, de 26-27e staat er een PTA SC trip geplanned.
Geen stuurbekrachtiging in een MX-5 rijdt super fijn, het stuurt veel strakker en met meer gevoel, ik zou nooit stuurbekrachtiging in een MX-5 willen hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:31 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Gezellige buurt
En geen stuurbekrachtiging... tya, ik overweeg nog steeds die van de MX er uit te slopen omdat ie te licht isZit er alleen wel tegenop te kijken om krappe bochten/inparkeren met veel meer moeite te moeten doen.
Ja, sorry, ben na mn werk ff met mn broer naar Brabant gereden, autootje gehaald, nu weer thuisquote:
Eindelijk een Nivaquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, sorry, ben na mn werk ff met mn broer naar Brabant gereden, autootje gehaald, nu weer thuis
Bier, schnitzels, famkes, de geur van verbrand rubber etc.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:52 schreef ook_gek het volgende:
[..]
vertel eens iets over die trip?
wat is daar de bedoeling van
Zal wel bijna vol zijnquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat wil je weten?
(vrij-)za-zo, verblijf in Kottenborn voor mensen die dat willen (tijdig reserveren)
Ring is zaterdag kort open meen ik, zondag de hele dag.
Had jij ook geboekt voor dat weekend dan? Lijkt me in dat geval praktisch snel de rest even te reserverenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |