quote:Op dinsdag 18 maart 2008 21:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Sigme, wie heeft jou zwart gemaakt?![]()
![]()
Heb ik weer lopen slapen in FC?
Je blauwe kont jaquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Mán, ik ben al maaaaaanden zwart. Als je terug zou zoeken in de FC zou je ergens vinden dat ik erom vroeg.
Ik zal even m'n plaatje aanknippen - ben ik toch een beetje blauw.
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:09 schreef ijsmeis het volgende:
Kut. We waren al een paar posts verder. Ik word oud. En dement. En grijs.
Jij welquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.
Dement daarintegen....quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:16 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij wordt heul niet grijs. Jij niet.
Definieer "in de buurt"quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
3 en 4 april ben ik in Tilburg, waar kan ik gratis bij 013 in de buurt parkeren?
Neen. Hebbiknie. En wat is jamaiachtig haar Alex?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef ijsmeis het volgende:
Nou, post eens een foto, want ik weet niet wat die gekke Fries bedoelt.
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Definieer "in de buurt"
Er pal in de buurt wordt moeilijk, maar op 5 a 10 min lopen moet goed lukken....
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
Herm: Kennen jullie Debiteuren Crediteuren nog?
Haar wat bij je bril matchtquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Neen. Hebbiknie. En wat is jamaiachtig haar Alex?
Heb je die oude Nokia (of wat was het ook alweer?) nog? Moet je bijna een nieuw abonnement (of heb je er nog geen met al je gesms?). Zorg dan dat je de Nokia N95 (of een ander ding) erbij krijgt en pleur je daar TomTom op. Voila.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenEn ik gok dat ik met het terugvnden van de auto weinig aan mn metgezelle heb
Ik heb een stokoude prepaid nokia, en dat wile ik graag zo houen. Naar Eindhoven heb ik de TomTom van mn broer geleend, maar ik heb geen zin die mee te slepen nar een concert... Moet er zelf tzt ff een kopen ook.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:32 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Heb je die oude Nokia (of wat was het ook alweer?) nog? Moet je bijna een nieuw abonnement (of heb je er nog geen met al je gesms?). Zorg dan dat je de Nokia N95 (of een ander ding) erbij krijgt en pleur je daar TomTom op. Voila.
Daarom is een telefoon zo handigquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een stokoude prepaid nokia, en dat wile ik graag zo houen. Naar Eindhoven heb ik de TomTom van mn broer geleend, maar ik heb geen zin die mee te slepen nar een concert... Moet er zelf tzt ff een kopen ook.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=popcentrum+013,+tilburg,+nederland&ie=UTF8&ll=51.556729,5.094781&spn=0.00591,0.014462&z=16quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En op een makkelijke manier lopen? Ik ben expert in verdwalenEn ik gok dat ik met het terugvnden van de auto weinig aan mn metgezelle heb
Mijn 3 ex-telefoons zagen er nog goed/bijna nieuw uit.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef Alexxxxx het volgende:
mja, maar die nieuwerwetse telefoons gaan kapot
Welterustenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:37 schreef ijsmeis het volgende:
Naar bed![]()
.
Iedereen hier op Goede Vrijdag vrij? Ik wel. Bank-bizznizzz ligt dan op z'n gat.
dank jequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=popcentrum+013,+tilburg,+nederland&ie=UTF8&ll=51.556729,5.094781&spn=0.00591,0.014462&z=16
In de St Josephstraat kun je gratis parkeren volgens mij, maar rond het NS plein is makkelijker (en volgens mij 's avonds gratis)
ik smijt er meequote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mijn 3 ex-telefoons zagen er nog goed/bijna nieuw uit.
Dus valt best wel mee. Zolang je er niet mee smijt.
Ik gebruik ze wel maar een jaar en dan verkoop ik ze.
Ik zag je al voorbij komen in't tweakers topic van de ps3quote:
Ach ja, soms neem je eens een kijkje bij de "buren".. Gezien mijn postcountquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik zag je al voorbij komen in't tweakers topic van de ps3Vroeg me al af wanneer je hier weer langskwam
Ik heb er twee geloof ik, lees vooral de fotografie en PS3/NDS topics door om wat bij te blijven qua games en mogelijkheden op beide platforms. De topics daar zijn wat actiever dan hier op fok :xquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ach ja, soms neem je eens een kijkje bij de "buren".. Gezien mijn postcount
daar, zal het nooit echt wat worden.. 50 posts in een jaar of 5
Wat rij je nu dan?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:33 schreef Opa_vertelt het volgende:
Straks trouwens nieuw 'schroefsetje' ophalen in lichtenvoorde, setje wat ik nu heb doet het
niet helemaal lekker. Veerde te lang door en zo, was gewoon raar. Wel nette service/garantie.
Kan het gewoon komen ruilen voor een nieuwe set terwijl ik het aankoopsbewijs nieteens meer heb.
Aah een Flogquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |