Voor die paar wassen die ik ga draaien vind ik maximaal 400 euro eigenlijk wel primaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:25 schreef Fugie het volgende:
[..]
ze hadden gezien dat me platen gejat waren
komen ze gewoon langs om even te vragen hoe het zit en voor aangifte enzo (Y)
ik ben er trouwens nog steeds niet uit of ik een AEG koopVind 850 euro toch wel wat veel van het goede
mja maar was/droog combinaties zijn vrij prijzig en ik heb machines geizen die echt 2x zoveel water vebruiken enzo. Bovendien zijn instelopties en geluid ook nog wel een puntje van aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:29 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor die paar wassen die ik ga draaien vind ik maximaal 400 euro eigenlijk wel prima
Ooh, ja combinaties zijn teringduur...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:32 schreef Fugie het volgende:
[..]
mja maar was/droog combinaties zijn vrij prijzig en ik heb machines geizen die echt 2x zoveel water vebruiken enzo. Bovendien zijn instelopties en geluid ook nog wel een puntje van aandacht(iets met dubbeltjes en eerste rij dussss).
rotterdams fijnstof is niet relaxtquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:39 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ooh, ja combinaties zijn teringduur...
Maar ik ga het eerst proberen zonder droger
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3996249quote:Pas op breekbaar: krukas Kia Picanto! 15-03-08
Op de redactie kwamen de afgelopen tijd meerdere klachten binnen over de krukas van de Kia Picanto. Ook op internet staan vele berichten over deze auto. Aanleiding: de krukas breekt regelmatig spontaan af.
Balen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh ik heb de chauffeursbaan niet gekregen btw
Toen hij vroeg om de reden waarom ik bij Visser weg wilde, zei ik dat ik het loon te laag vond. Das bij deze baan gelijkquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen hij vroeg om de reden waarom ik bij Visser weg wilde, zei ik dat ik het loon te laag vond. Das bij deze baan gelijk![]()
Mja, de waarheid vertellen leek me niet zon goed idee opzichquote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:16 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
solliciteren is je echt ingegoten he?
ook waar jij woont?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
en hij vertelde pas na de tijd dat het loon gelijk was
Ik ga wel besletten of zo als mn contract afgelopen is, werk genoeg
Je komt door Cornjum, maar komt niet ff langs?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 19:32 schreef vlad het volgende:
[..]
ook waar jij woont?
Ik kwam paar weken terug door Corjum, en jezus wat is dat een afgelegen zooi zeg
Gewoon doorrijden met kapotte krukas. Krijgen die jappendingen tenminste nog een beetje karakter.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 18:31 schreef Alfisti het volgende:
In Kassa van vanavond
[..]
http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=3996249!
das jammer want daarna was het echt een geweldige racequote:Op zondag 16 maart 2008 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
1e race van formule 1 na half uur al weer uitgezet vanmorgen![]()
Was een weer een saaie optocht zeg
Vond het wel meevallen eigenlijk...quote:Op zondag 16 maart 2008 09:39 schreef BaraCuda het volgende:
1e race van formule 1 na half uur al weer uitgezet vanmorgen![]()
Was een weer een saaie optocht zeg
Zet hem vanmiddag wel aan op de achtergrondquote:Op zondag 16 maart 2008 11:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
das jammer want daarna was het echt een geweldige race
tv op mijn slaaapkamerquote:Op zondag 16 maart 2008 12:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zet hem vanmiddag wel aan op de achtergrond![]()
Op dat moment sliep ik liever
dat is voor mietjes, net als de herhaling kijkenquote:Op zondag 16 maart 2008 13:25 schreef BoJo het volgende:
ik heb het opgenomen met m'n dvr, gekeken toen ik opstond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |