2de is niet te zwaarquote:
zegt de uberdwergquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je een hele kleine laptop nemen. Past ook wel bij je.
Als ik een nieuwe ga kopen moet het in ieder geval maximaal een 14 inch zijn.
Wat Anne zegt... groter scherm slurpt meer stroomquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef ijsmeis het volgende:
Dan moet je een hele kleine laptop nemen. Past ook wel bij je.
Als ik een nieuwe ga kopen moet het in ieder geval maximaal een 14 inch zijn.
bij mij was het iest gecompliceerderquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb tijdens mijn wintersport ineens een seminar dus ik heb mijn wintersport moeten afzeggen![]()
![]()
![]()
natuurlijk is een tweede accu een optie maar dat is ook weer meesleep gedoequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:01 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Wat Anne zegt... groter scherm slurpt meer stroom
En hangt er ook vanaf wat je met je laptop doet... gebruik je'm continu, dan is ie zo leeg. Tweede Accu erbij kopen is niet een optie trouwens?
Voor de rest kan ik er niet zoveel over zeggen :x
toch blijf je miniquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik er ooooook eentje wil.
En zoveel schelen we niet! Puh!.
beter dan dwergquote:
quote:
zoiets bijvoorbeeldquote:Op woensdag 12 maart 2008 20:37 schreef ThaFreak het volgende:
laptop hulp gevraagd:
heb een nieuwe laptop nodig voor het werk heb 2 vereisten ervoor:
dat de laptop lange batterijduur heeft, lange aan tijd dus!
laptop moet niet te zwaar zijn
Ruilen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:50 schreef BoJo het volgende:
ruzie gemaakt met buurvrouw. Wat een zeik wijf
Stel je eens voor:quote:
Je vraagt je af waaromquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
Stel je eens voor:
Gefrustreerd mens, achtergelaten door vent, moeders is bij in gaan wonen, zoekt echt het kleinst mogelijke om te zeiken.
Nee niet zeker, weet niet of ik de auto terug heb van de kooienbouwer en daarna moet ik eerst de boel schuren en spuiten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom
Dat laatste is trouwens inherent aan het vrouwzijn (* Paladijn rent :x).
Is het trouwens al zeker dat jij meegaat de 26-27e april?
quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:02 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vegan_streaker.html![]()
![]()
goede sitequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
zoiets bijvoorbeeld
En verder wat hier boven al stond natuurlijk, bij mijn klant hebben de managers die hele tijd onder weg zijn een 12 inch laptopje, ding weegt geen drol en accu gaat lang mee. Dat is een HP nc2400, inmiddels alweer 1,5 jaar oud dus zal wel een 2500 serie van zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |