Waarom?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:23 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Actie
##vote Lynda
##vote Puntenslijpsel
Hierboven heb je 2x gestem harajuku, is dat niet wat veel van het goede/kwade?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:23 schreef Harajuku. het volgende:
Dubbele lynch
-SG- 4; Harajuku., Lynda, Wouser
Lynda 4; -SG-, Jekoos, Wouser, Tinkepink
SuperSheep 5; Lynda, Harajuku., Puntenslijpsel, Wackyduck
Isdatzo 2; -SG-, Jekoos
Jekoos 2; Wackyduck, Puntenslijpsel
Puntenslijpsel 1; Tinkepink
7/11 gestemd.
Supersheep kwam iig uit de clues;
Het was een zonnige dag in Fok!town. Vogeltjes fladderden vrolijk in het rond en zongen hun bekende wijsjes.
Usericoon van Sheep -> buitenlucht ed
Artanis1 kon zijn zin amper afmaken; een mes had hem getroffen in de hals.
Schapen worden vaak geslacht met een mes in de hals/nek
D66
geregistreerd op donderdag 3 augustus 2006 @ 16:10
Ramen/gordijnen/deuren dicht
Sheep woont in een schapenhok - geen ramen ed
Je ziet alleen mij twee keer stemmen? De rest niet? DUBBELE lynch mis je ook?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hierboven heb je 2x gestem harajuku, is dat niet wat veel van het goede/kwade?
Lynda heeft opgeroepen tot een dubbele lynchquote:Op zondag 9 maart 2008 20:28 schreef Thieske het volgende:
[..]
Hierboven heb je 2x gestem harajuku, is dat niet wat veel van het goede/kwade?
Ah kut.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je ziet alleen mij twee keer stemmen? De rest niet? DUBBELE lynch mis je ook?
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:32 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ah kut.
Bier. [afbeelding]
Ik ga er even over nadenken.
Ik drufde dat welquote:
Nu iig een kans meer eh, hebben we nodig ookquote:Op zondag 9 maart 2008 20:34 schreef Wackyduck het volgende:
Nou, kijken of we dit keer wel een mafia pakken. [afbeelding]
Lees de laatste drie pagina's van het vroige topic even door.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:36 schreef Thieske het volgende:
Is mijn stem erg beslissend, geen idee op wie ik moet stemmen.
Advies aub.
quote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil allebei mn stemmen op Skippy22 zetten, is dat ook mogelijk?
Ben jij het eens met 21.00 uur als deadline?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Artanis1 het volgende:
Oi!
Die komt ook even lekker aanzetten nadat ik het werk heb gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Artanis1 het volgende:
Oi!
Waarom? Omdat je een bal in je icoontje hebt. Ballententen, weet je nog? En omdat ik je verdacht actief vind voor iemand die pas de eerste ronde meedoet.quote:
Is een appel. En het is mijn tweede ronde. En ik was er vandaag de hele dag niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bal in je icoontje hebt. Ballententen, weet je nog? En omdat ik je verdacht actief vind voor iemand die pas de eerste ronde meedoet.
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actiefquote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is een appel. En het is mijn tweede ronde. En ik was er vandaag de hele dag niet.
Waarom Isdatzo?
Daar moet je Harre voor hebben niet TS, meen ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:59 schreef Wouser het volgende:
Wanneer kunnen we verhaaltje verwachten [afbeelding]
We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actief
Whehe, ja ik weet het nog.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?
Kan SG even vertellen of hij iemand vermoord heeft?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
SG kom er maar in met je zogenaamde hints die niet opgelost worden [afbeelding]
Beetje jammer dat jij nog een rol had maarja krijg je als je op de burgemeester stemt [afbeelding]
Ohja, verdomd. Wat waren we geniaalquote:Op zondag 9 maart 2008 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?
Dat kan het spel beïnvloeden, dus nee.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan SG even vertellen of hij iemand vermoord heeft?
Ja ja, ik dacht er al aan.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:10 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat kan het spel beïnvloeden, dus nee.
Nee ik vroeg waarom Idatzo op mij stemde. En de vorige ronde werd ik de tweede nacht ofzo al vermoord...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actief
Just because.. had geen zin om die hele meuk door te lezen, dus ik volgde mn gevoelquote:Op zondag 9 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom Idatzo op mij stemde. En de vorige ronde werd ik de tweede nacht ofzo al vermoord...
Je maakt een grapje... (hoop ik)quote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel zeggen dat ik gister mijn rol te horen kreeg
Dat dus. Anders betekent het dat Jekoos de waarheid sprak?quote:
Oh crap, dat moet ik nu ook bijhouden he? Shiitquote:
Pwndquote:Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh crap, dat moet ik nu ook bijhouden he? Shiit [afbeelding]
Die klopt niet meer:quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Overgebleven rollen:
Dorpsbewoners: 4/8
Mafia: 4/4
Bodyguards: 1/2
Rechercheur: 0/1
Velddoctor: 1/1
Nachtwaker: 1/
Vergeet je dit ook niet?
Ik bedoelde toch ook dat ze niet moest vergeten dat aan te passen,quote:Op zondag 9 maart 2008 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Die klopt niet meer:
Dorpsbewoners: 4/8
Mafia: 3/4
Bodyguards: 1/2
Rechercheur: 0/1
Velddoctor: 1/1
Nachtwaker: 0/1
Toch?
2300 werd genoemdquote:Op zondag 9 maart 2008 22:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nieuwe deadline stellen?
Nice. Blijf ik voor wakker.quote:
Jij niet dan?quote:
Ik heb Harre gespot.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij niet dan? [afbeelding]
Nah pech, ik kan morgen bijna de hele dag niet de OP bijwerken, dus dat is dan jammer...
Daar gaat ie vast wakker van liggenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
you're dead.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
RIP hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht. Ik wist het wel, dat ik er nu aan moest geloven. Lees dan maar goed wat ik daar eerder over zei!!
En stiekem toch wel weer een beetje verdrietig. Kijk: ik was weer onschuldig!
[afbeelding]
Oh en ik kan morgen tussen, wat is het, half negen en 8 ofzo de OP niet bijwerken, sorry alvast!
Que?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
SG had het toch over nachtwaker inactiviteit ofzo? [afbeelding]
tevens tvp.
nvm :pquote:
Trustenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker dan he [afbeelding] [afbeelding] !
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Wouser het volgende:
omg rolfz [afbeelding] wat erg toch [afbeelding] [afbeelding] aan de ene kant echt kut maar aan de andere kant echt grappig dat we niet in staat zijn om de mafia te identificeren
Zei de mafiaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered!
Als we dat toch eens zelf mochten uitkiezen, hèquote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered! [afbeelding]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
Duidelijk iemand die hele tijd over café's praat. Ik weet nietmeer wie het was in het vorige topic.
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.
Dat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 00:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzo
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
quote:je loopt achter
ik al 4 uurquote:Op maandag 10 maart 2008 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wakker.
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik al 4 uur [ afbeelding ]
En dat is 6 uur te vroeg
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig hequote:Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillen
Whats the differencequote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig he
dat ik nu betaald krijg voor niks doen, en anders in bed slaap of thuis niks doe, maar niet betaald krijgquote:
insgelijksquote:Op maandag 10 maart 2008 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
God, I hate you so much.
kut nu ben ik pwnd, net als toen ik niemand dood maakte toen ik maffia werd. vannacht dan maarquote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Haha schreeuwde de moordenaar: sign van IsdatzoOf ik ben ontzettend melig, of jij bent echt grappig
en nu ga ik een lekker zoet biertje pakken in 't dorpscafé!: Avatar van Isdatzo
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Haha schreeuwde de moordenaar: sign van IsdatzoOf ik ben ontzettend melig, of jij bent echt grappig
en nu ga ik een lekker zoet biertje pakken in 't dorpscafé!: Avatar van Isdatzo
Tja idem dan maar voor jouquote:Op maandag 10 maart 2008 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijn
Ja gaat ook moeilijk he als ik dood benquote:Op maandag 10 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Tja idem dan maar voor jou![]()
-SG- ook niet meer gehoord sinds hij dood is.. Of kwam dat omdat ik de hints wel goed oploste en sheep daadwerkelijk mafia was
De invasie vanuit de AKQ SC gaat doorquote:Op maandag 10 maart 2008 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronde? Lijkt me leuk
Je moest zeker wel lachen toen je deze post schreefquote:Op maandag 10 maart 2008 18:09 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Lynda (1) Wouser
IsDatZo (2) Lynda
Wouser (1) Harajuku.
Ik weet 't nog niet (1) Thieske
Welkom.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
Dus het spel is nu afgelopen en kan ik meedoen?
Dit zou ik wellicht doen bij grotere spellen, maar op dit moment zijn de speciale rollen véél te belangrijk voor het dorp dat niet te doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef -SG- het volgende:
Weer goed gespeeld van de Mafia!
Bagger dat ik mijn rol de dag voordat ik doodging kreeg wegens inactiviteit.
Artanis volgende keer niet met rollen switchen is alleen maar irritant. Laat ze maar doodgaan met rol en al.
Ja, je hebt blijkbaar iets tegen mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:19 schreef -SG- het volgende:
Ik had lynda goed, maar Isdatzo dan weer niet.
Wel een goede reden om inactief af te straffenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dit zou ik wellicht doen bij grotere spellen, maar op dit moment zijn de speciale rollen véél te belangrijk voor het dorp dat niet te doen.
Laat de registratielijst maar weer lopen.
1. Harajuku
2. -SG-
etc.
Ja het spijt me, ik probeer het al enige tijd van me af te zetten. Zit ook onder therapie daarvoorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je hebt blijkbaar iets tegen mij.
Nu ben ik erafquote:Op maandag 10 maart 2008 19:30 schreef GasTurbine het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
Overnemen en bijschrijven.
Was tegelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf![]()
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
Wie is B.ertha?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Supersheep het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4. GasTurbine
5. Thieske
6. B.ertha
7. Supersheep
Overnemen en bijschrijven.
Je bent langzaamquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf [afbeelding]
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
Niet waarquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf![]()
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
quote:
lezenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronde? Lijkt me leuk
Ja moet ze maar zelf doenquote:
Geloof me, die doet wel meequote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet ze maar zelf doen.
Ik bedoel dus erbij zetten he.
Ja hoor, ik ben stilzwijgend akkoord gegaanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hey Sheep, we hadden je wel gevraagd om je op te offeren hèMaar je was niet online dus tja
Still love me?
Sheep en Bertha de koe, hmm?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geloof me, die doet wel mee [afbeelding]
[..]
Ja hoor, ik ben stilzwijgend akkoord gegaan [afbeelding]
Oy!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Harajuku is een kameel [afbeelding].
Don't ask me why [afbeelding].
Dat inderdaadquote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef lynda het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zo nu even een inbox van 90% leeg gooien [afbeelding]
1e lynch van ons gelijk alquote:Op maandag 10 maart 2008 20:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat inderdaadBen ook al computer aan t opruimen
Wel leuk dat we alle speciale rollen ook goed hadden trouwens
Rakkaquote:Op maandag 10 maart 2008 20:16 schreef Rakkatje het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4. GasTurbine
5. Thieske
6. B.ertha
7. Supersheep
8. Hawaii_Tim
9. Lynda
10. PP
11. Wouser
12. Rakkatje
Mijnquote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet ze maar zelf doen.
Ik bedoel dus erbij zetten he.
dat dusquote:
Mafia is veul leuker dan dorpquote:Op maandag 10 maart 2008 20:17 schreef lynda het volgende:
[..]
1e lynch van ons gelijk al [afbeelding]
Daarna maar even je eigen soort lynchen [afbeelding]
Bitches rules! [afbeelding]
Met beertje pedingthon als webiconquote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijnmag dat voor mij wel doen
[..]
dat dus
Ik doe mee
Paddington?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Met beertje pedingthon als webicon [afbeelding]
Ga is de OP lezenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:30 schreef Rakkatje het volgende:
*Maakt zichzelf verdacht als terrorist*
of hebben jullie die niet?:')
Waarom trouwen Mafia zo laat. Laat die tot 22.00 stemmen, genoeg tijd.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
We zijn het er dus allemaal over eens? Stemmen tot 1900 en mafia/doctor/nachtwaker 2300
Doe maar 19.30.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
We zijn het er dus allemaal over eens? Stemmen tot 1900 en mafia/doctor/nachtwaker 2300
Stemmen tot 19.30 mafia ed tot 2200. Fine by me.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:35 schreef -SG- het volgende:
[..]
Waarom trouwen Mafia zo laat. Laat die tot 22.00 stemmen, genoeg tijd.
regulars tot 2000 anders zal mijn stem nooit op tijd arriveren.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:33 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, houden zo.quote:Op maandag 10 maart 2008 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen tot 19.30 mafia ed tot 2200. Fine by me.
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:37 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
regulars tot 2000 anders zal mijn stem nooit op tijd arriveren.
sommige mensen moeten echt werken ofzo
Vooruit 19:30 dan, zoals hierboven geopperd wordt.
Kan ik ook mee levenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:37 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stemmen tot 19.30 mafia ed tot 2200. Fine by me.
En skippybal?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:40 schreef Harajuku. het volgende:
Puntenslijpsel en MaJo zullen toch ook wel weer mee doen?
Die zijn volgens mij niet echt actief, dus als t niet hoeftquote:Op maandag 10 maart 2008 20:39 schreef PrincePolly het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4. GasTurbine
5. Thieske
6. B.ertha
7. Supersheep
8. Hawaii_Tim
9. Lynda
10. PP
11. Wouser
12. Rakkatje
13.Tinkepink
14.tha_oe
15.WackDuck
Zo we zijn er! Laat die ballen maar weer vallen.
ff pm sturen danquote:Op maandag 10 maart 2008 20:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die zijn volgens mij niet echt actief, dus als t niet hoeft
Wat let je? Pm MaJo Punt Tinkepink en Skippy maar en of ze actief genoeg zullen zijnquote:
Bij dezenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat let je? Pm MaJo Punt Tinkepink en Skippy maar en of ze actief genoeg zullen zijn
Dat bedoelde ik meer over Skippy en Tink eigenlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 20:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Bij dezen [afbeelding]
Ben je 1 dag wat minder actief en wordt er meteen van alles over je geroepen [afbeelding]
Wat is er met mij? Dat ik een leven heb? Man, kinderen en een bijna fulltime baan?quote:Op maandag 10 maart 2008 20:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik meer over Skippy en Tink eigenlijk
Of je doet even normaalquote:Op maandag 10 maart 2008 20:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat is er met mij? Dat ik een leven heb? Man, kinderen en een bijna fulltime baan?
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:56 schreef MaJo het volgende:
Ha mijn eerste ingeving dat Harajuku maffia was klopte [afbeelding] Alleen jammer dat ze me daarna ingepalmt heeft [afbeelding]
Wel liev dat je me niet dood wilde hebbenquote:Op maandag 10 maart 2008 20:57 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
En het was nog waar ook dat je van mij niet dood hoefde, maar t was 3 tegen 1
BITCHFIGHT!!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
Weet je wat, ik trek me toch maar terug. Ik moet de komende week iedere dag werken en kan dus niet vaak genoeg posten.
Ze zit te overdrijven en ik bedoelde het niet verkeerd dus ga er ook geen tijd insteken. Dus geen bitchfightquote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
BITCHFIGHT!!!! [afbeelding] [afbeelding]
Nee hoor. Ik had er alleen niet zo bij stil gestaan dat ik meer zou moeten posten. En dat red ik op het moment gewoon echt niet.quote:
quote:Op maandag 10 maart 2008 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wel liev dat je me niet dood wilde hebben [afbeelding] Daar gaat sheep nog van horen [afbeelding] [afbeelding]
Maffia spel vriendinnetjes [afbeelding] [afbeelding]
Omdat wij moesten winnenquote:Op maandag 10 maart 2008 21:02 schreef Isdatzo het volgende:
en waarom moest ik dood?
Pak het lijstje dan en zet jezelf er bijquote:Op maandag 10 maart 2008 21:04 schreef -skippybal- het volgende:
WAnneer start een nieuwe ronde? En hopelijk ben ik dan niet direct dood [afbeelding]
daar hebben we gewoon die deadlines voor ingesteld!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had er alleen niet zo bij stil gestaan dat ik meer zou moeten posten. En dat red ik op het moment gewoon echt niet.
Ja jij verzint zequote:Op maandag 10 maart 2008 21:15 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ze liggen vrij voor de hand, vind ik.
Vind die wel vet eigenlijkquote:
Zelfs als jij mafia bent en ik dorspbewoner sparen we elkaarquote:Op maandag 10 maart 2008 21:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]Pak m maar aan
Dan zouden we toch eik in t zelfde team moeten zitten
Komt die bitchfight nu toch?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
Dat waren eigenlijk best goede hints. En nooit geweten dat harajuku Queen_Bee was....
spammen dus!!!quote:Op maandag 10 maart 2008 21:20 schreef Artanis1 het volgende:
Volgende topic beginnen we met een nieuw spel.
hvj ntbquote:Op maandag 10 maart 2008 21:18 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zelfs als jij mafia bent en ik dorspbewoner sparen we elkaar [afbeelding]
Matties for life [afbeelding]
Was goed teamworkquote:Op maandag 10 maart 2008 21:34 schreef lynda het volgende:
Haru en ik -> bitches rules!
got itquote:Op maandag 10 maart 2008 21:39 schreef -SG- het volgende:
Komop mensen ik vil voor 22.00 uur mijn rol nog. Spammen dus.
Wie wil jij dood zien? doe die maar! Jij? Doe die maar! mooi pm maar!quote:
Wel sneu dat Sheep er niet wasquote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie wil jij dood zien? doe die maar! Jij? Doe die maar! mooi pm maar! [afbeelding]
nee niet die, die heeft die en die rol.. Ja doe die maar met die rol!
Kom eigen maffia om de dubbele stem te blijven houden [afbeelding]
Zooooo slecht [afbeelding]
Kan AZ rekenkundig nog kampioen worden trouwens?quote:Op maandag 10 maart 2008 21:40 schreef lynda het volgende:
[..]
Wie wil jij dood zien? doe die maar! Jij? Doe die maar! mooi pm maar!
nee niet die, die heeft die en die rol.. Ja doe die maar met die rol!
Kom eigen maffia om de dubbele stem te blijven houden![]()
Zooooo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |