Daar gaat ie vast wakker van liggenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
you're dead.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
RIP hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht. Ik wist het wel, dat ik er nu aan moest geloven. Lees dan maar goed wat ik daar eerder over zei!!
En stiekem toch wel weer een beetje verdrietig. Kijk: ik was weer onschuldig!
[afbeelding]
Oh en ik kan morgen tussen, wat is het, half negen en 8 ofzo de OP niet bijwerken, sorry alvast!
Que?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
SG had het toch over nachtwaker inactiviteit ofzo? [afbeelding]
tevens tvp.
nvm :pquote:
Trustenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker dan he [afbeelding] [afbeelding] !
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Wouser het volgende:
omg rolfz [afbeelding] wat erg toch [afbeelding] [afbeelding] aan de ene kant echt kut maar aan de andere kant echt grappig dat we niet in staat zijn om de mafia te identificeren
Zei de mafiaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered!
Als we dat toch eens zelf mochten uitkiezen, hèquote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered! [afbeelding]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
Duidelijk iemand die hele tijd over café's praat. Ik weet nietmeer wie het was in het vorige topic.
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.
Dat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 00:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzo
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
quote:je loopt achter
ik al 4 uurquote:Op maandag 10 maart 2008 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wakker.
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik al 4 uur [ afbeelding ]
En dat is 6 uur te vroeg
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig hequote:Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillen
Whats the differencequote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig he
dat ik nu betaald krijg voor niks doen, en anders in bed slaap of thuis niks doe, maar niet betaald krijgquote:
insgelijksquote:Op maandag 10 maart 2008 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
God, I hate you so much.
kut nu ben ik pwnd, net als toen ik niemand dood maakte toen ik maffia werd. vannacht dan maarquote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Haha schreeuwde de moordenaar: sign van IsdatzoOf ik ben ontzettend melig, of jij bent echt grappig
en nu ga ik een lekker zoet biertje pakken in 't dorpscafé!: Avatar van Isdatzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |