Jij niet dan?quote:
Ik heb Harre gespot.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:18 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jij niet dan? [afbeelding]
Nah pech, ik kan morgen bijna de hele dag niet de OP bijwerken, dus dat is dan jammer...
Daar gaat ie vast wakker van liggenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
you're dead.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
RIP hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht. Ik wist het wel, dat ik er nu aan moest geloven. Lees dan maar goed wat ik daar eerder over zei!!
En stiekem toch wel weer een beetje verdrietig. Kijk: ik was weer onschuldig!
[afbeelding]
Oh en ik kan morgen tussen, wat is het, half negen en 8 ofzo de OP niet bijwerken, sorry alvast!
Que?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
SG had het toch over nachtwaker inactiviteit ofzo? [afbeelding]
tevens tvp.
nvm :pquote:
Trustenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker dan he [afbeelding] [afbeelding] !
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Wouser het volgende:
omg rolfz [afbeelding] wat erg toch [afbeelding] [afbeelding] aan de ene kant echt kut maar aan de andere kant echt grappig dat we niet in staat zijn om de mafia te identificeren
Zei de mafiaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered!
Als we dat toch eens zelf mochten uitkiezen, hèquote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |