you're dead.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:19 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik geef hem 5 minuten
RIP hoorquote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Zucht. Ik wist het wel, dat ik er nu aan moest geloven. Lees dan maar goed wat ik daar eerder over zei!!
En stiekem toch wel weer een beetje verdrietig. Kijk: ik was weer onschuldig!
[afbeelding]
Oh en ik kan morgen tussen, wat is het, half negen en 8 ofzo de OP niet bijwerken, sorry alvast!
Que?quote:Op zondag 9 maart 2008 23:24 schreef GasTurbine het volgende:
SG had het toch over nachtwaker inactiviteit ofzo? [afbeelding]
tevens tvp.
nvm :pquote:
Trustenquote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Slaap lekker dan he [afbeelding] [afbeelding] !
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.quote:Op zondag 9 maart 2008 23:30 schreef Wouser het volgende:
omg rolfz [afbeelding] wat erg toch [afbeelding] [afbeelding] aan de ene kant echt kut maar aan de andere kant echt grappig dat we niet in staat zijn om de mafia te identificeren
Zei de mafiaquote:Op zondag 9 maart 2008 23:33 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Nu ja, het gaat iig wél beter dan vorige ronde. Thank god ook, want dat was wel heel triest.
quote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered!
Als we dat toch eens zelf mochten uitkiezen, hèquote:Op zondag 9 maart 2008 23:40 schreef GasTurbine het volgende:
Neem mij in een speciale rol en u wordt gered! [afbeelding]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.quote:Op maandag 10 maart 2008 00:25 schreef GasTurbine het volgende:
Duidelijk iemand die hele tijd over café's praat. Ik weet nietmeer wie het was in het vorige topic.
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzoquote:Op maandag 10 maart 2008 00:26 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Err, dacht dat we met cafes MaJo en Skippy hadden, maar die zijn dood.
Dat dusquote:Op maandag 10 maart 2008 00:32 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, dat waren alternatieve bandjes enzo
quote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
quote:je loopt achter
ik al 4 uurquote:Op maandag 10 maart 2008 11:03 schreef Harajuku. het volgende:
Wakker.
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillenquote:Op maandag 10 maart 2008 11:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik al 4 uur [ afbeelding ]
En dat is 6 uur te vroeg
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig hequote:Op maandag 10 maart 2008 11:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Sinds mn pillen slaap ik veul langer, ga maar aan de pillen
Whats the differencequote:Op maandag 10 maart 2008 11:31 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Sure, maar dan komt er van werken ook weinig he
dat ik nu betaald krijg voor niks doen, en anders in bed slaap of thuis niks doe, maar niet betaald krijgquote:
insgelijksquote:Op maandag 10 maart 2008 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
God, I hate you so much.
kut nu ben ik pwnd, net als toen ik niemand dood maakte toen ik maffia werd. vannacht dan maarquote:Op maandag 10 maart 2008 09:39 schreef Jekoos het volgende:
hoi kan ik iemand dood schieten?
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Haha schreeuwde de moordenaar: sign van IsdatzoOf ik ben ontzettend melig, of jij bent echt grappig
en nu ga ik een lekker zoet biertje pakken in 't dorpscafé!: Avatar van Isdatzo
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijnquote:Op maandag 10 maart 2008 16:44 schreef lynda het volgende:
Haha schreeuwde de moordenaar: sign van IsdatzoOf ik ben ontzettend melig, of jij bent echt grappig
en nu ga ik een lekker zoet biertje pakken in 't dorpscafé!: Avatar van Isdatzo
Tja idem dan maar voor jouquote:Op maandag 10 maart 2008 16:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mafia beschuldigt mij van mafia-zijn
Ja gaat ook moeilijk he als ik dood benquote:Op maandag 10 maart 2008 17:16 schreef lynda het volgende:
[..]
Tja idem dan maar voor jou![]()
-SG- ook niet meer gehoord sinds hij dood is.. Of kwam dat omdat ik de hints wel goed oploste en sheep daadwerkelijk mafia was
De invasie vanuit de AKQ SC gaat doorquote:Op maandag 10 maart 2008 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronde? Lijkt me leuk
Je moest zeker wel lachen toen je deze post schreefquote:Op maandag 10 maart 2008 18:09 schreef Artanis1 het volgende:
Lynchstemming:
Lynda (1) Wouser
IsDatZo (2) Lynda
Wouser (1) Harajuku.
Ik weet 't nog niet (1) Thieske
Welkom.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:18 schreef GasTurbine het volgende:
Dus het spel is nu afgelopen en kan ik meedoen?
Dit zou ik wellicht doen bij grotere spellen, maar op dit moment zijn de speciale rollen véél te belangrijk voor het dorp dat niet te doen.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:21 schreef -SG- het volgende:
Weer goed gespeeld van de Mafia!
Bagger dat ik mijn rol de dag voordat ik doodging kreeg wegens inactiviteit.
Artanis volgende keer niet met rollen switchen is alleen maar irritant. Laat ze maar doodgaan met rol en al.
Ja, je hebt blijkbaar iets tegen mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 19:19 schreef -SG- het volgende:
Ik had lynda goed, maar Isdatzo dan weer niet.
Wel een goede reden om inactief af te straffenquote:Op maandag 10 maart 2008 19:25 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dit zou ik wellicht doen bij grotere spellen, maar op dit moment zijn de speciale rollen véél te belangrijk voor het dorp dat niet te doen.
Laat de registratielijst maar weer lopen.
1. Harajuku
2. -SG-
etc.
Ja het spijt me, ik probeer het al enige tijd van me af te zetten. Zit ook onder therapie daarvoorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja, je hebt blijkbaar iets tegen mij.
Nu ben ik erafquote:Op maandag 10 maart 2008 19:30 schreef GasTurbine het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
Overnemen en bijschrijven.
Was tegelijkquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf![]()
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
Wie is B.ertha?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Supersheep het volgende:
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4. GasTurbine
5. Thieske
6. B.ertha
7. Supersheep
Overnemen en bijschrijven.
Je bent langzaamquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf [afbeelding]
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
Niet waarquote:Op maandag 10 maart 2008 19:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Nu ben ik eraf![]()
1. Harajuku
2. -SG-
3. Isdatzo
4 GasTurbine
5 Thieske
quote:
lezenquote:Op maandag 10 maart 2008 17:15 schreef B.ertha het volgende:
Kan ik mij aanmelden voor de volgende ronde? Lijkt me leuk
Ja moet ze maar zelf doenquote:
Geloof me, die doet wel meequote:Op maandag 10 maart 2008 19:37 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja moet ze maar zelf doen.
Ik bedoel dus erbij zetten he.
Ja hoor, ik ben stilzwijgend akkoord gegaanquote:Op maandag 10 maart 2008 19:38 schreef Harajuku. het volgende:
Oh hey Sheep, we hadden je wel gevraagd om je op te offeren hèMaar je was niet online dus tja
Still love me?
Sheep en Bertha de koe, hmm?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Geloof me, die doet wel mee [afbeelding]
[..]
Ja hoor, ik ben stilzwijgend akkoord gegaan [afbeelding]
Oy!quote:Op maandag 10 maart 2008 19:47 schreef -SG- het volgende:
[..]
Harajuku is een kameel [afbeelding].
Don't ask me why [afbeelding].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |