quote:Op zondag 9 maart 2008 20:45 schreef Isdatzo het volgende:
ik wil allebei mn stemmen op Skippy22 zetten, is dat ook mogelijk?
Ben jij het eens met 21.00 uur als deadline?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Artanis1 het volgende:
Oi!
Die komt ook even lekker aanzetten nadat ik het werk heb gedaanquote:Op zondag 9 maart 2008 20:46 schreef Artanis1 het volgende:
Oi!
Waarom? Omdat je een bal in je icoontje hebt. Ballententen, weet je nog? En omdat ik je verdacht actief vind voor iemand die pas de eerste ronde meedoet.quote:
Is een appel. En het is mijn tweede ronde. En ik was er vandaag de hele dag niet.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:52 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Waarom? Omdat je een bal in je icoontje hebt. Ballententen, weet je nog? En omdat ik je verdacht actief vind voor iemand die pas de eerste ronde meedoet.
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actiefquote:Op zondag 9 maart 2008 20:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Is een appel. En het is mijn tweede ronde. En ik was er vandaag de hele dag niet.
Waarom Isdatzo?
Daar moet je Harre voor hebben niet TS, meen ik.quote:Op zondag 9 maart 2008 20:59 schreef Wouser het volgende:
Wanneer kunnen we verhaaltje verwachten [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |