We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?quote:Op zondag 9 maart 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actief
Whehe, ja ik weet het nog.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?
Kan SG even vertellen of hij iemand vermoord heeft?quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef lynda het volgende:
SG kom er maar in met je zogenaamde hints die niet opgelost worden [afbeelding]
Beetje jammer dat jij nog een rol had maarja krijg je als je op de burgemeester stemt [afbeelding]
Ohja, verdomd. Wat waren we geniaalquote:Op zondag 9 maart 2008 21:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
We hadden haar redelijk vroeg het zwijgen opgelegd, weet je nog?
Dat kan het spel beïnvloeden, dus nee.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:08 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Kan SG even vertellen of hij iemand vermoord heeft?
Ja ja, ik dacht er al aan.quote:Op zondag 9 maart 2008 21:10 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Dat kan het spel beïnvloeden, dus nee.
Nee ik vroeg waarom Idatzo op mij stemde. En de vorige ronde werd ik de tweede nacht ofzo al vermoord...quote:Op zondag 9 maart 2008 20:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb niet op Isdatzo gestemd. En als het je tweede ronde is, ben je me de eerste ronde niet opgevallen en ben je nu dus helemaal verdacht actief
Just because.. had geen zin om die hele meuk door te lezen, dus ik volgde mn gevoelquote:Op zondag 9 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee ik vroeg waarom Idatzo op mij stemde. En de vorige ronde werd ik de tweede nacht ofzo al vermoord...
Je maakt een grapje... (hoop ik)quote:Op zondag 9 maart 2008 21:11 schreef -SG- het volgende:
Ik wil wel zeggen dat ik gister mijn rol te horen kreeg
Dat dus. Anders betekent het dat Jekoos de waarheid sprak?quote:
Oh crap, dat moet ik nu ook bijhouden he? Shiitquote:
Pwndquote:Op zondag 9 maart 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Oh crap, dat moet ik nu ook bijhouden he? Shiit [afbeelding]
Die klopt niet meer:quote:Op zondag 9 maart 2008 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Overgebleven rollen:
Dorpsbewoners: 4/8
Mafia: 4/4
Bodyguards: 1/2
Rechercheur: 0/1
Velddoctor: 1/1
Nachtwaker: 1/
Vergeet je dit ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |