Wel een mooie goal van Kevin?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 19:48 schreef methodmich het volgende:
Ja, was wel verdiend. Op de openingsfase na kwam ASWH er niet meer aan te pas. Na de 3-0 mochten ze wel ballen omdat Lisse rustiger aan kon doen, maar ja, als je dan na rust zoals Van Gool alleen voor de keeper niet scoort....
Kevin Winter werd nog op zijn neus geraakt door Sezer Aksoy. Denk omdat ie vertrekt.
En verder wilde Kevin bij een corner de bal krijgen van Sjoerd en hebben we gezellig met Van Heusden kunnen babbelen.
Overigens weer een speler van DOTO die vertrekt en wel Miques Lopes Silva naar TOGR.
Nee, een simpele intikker. Weinig bijzonder. De goal van Rik Vermeulen was wel fraai.quote:
Is held Verboom uit de basis verdrongen? Blijft hij?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:36 schreef methodmich het volgende:
ASWH-keeper Raymon Kuipers gaat naar Noordwijk. Toch jammer, net nu hij een vaste plek veroverd leek te hebben.
Lissov, die kopbal van Van Gool zaterdag zat trouwens echt niet. Verder goed verslag, haha.![]()
Nou, ik zag het van de zijkant maar volgens mij was ie er wel degelijk overheen. Ik zal het Arjan eens vragen, die is daar altijd eerlijk inquote:Lissov, die kopbal van Van Gool zaterdag zat trouwens echt niet. Verder goed verslag, haha.![]()
Duarte blijft bij Lisse.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Lissov het volgende:
[..]
Nou, ik zag het van de zijkant maar volgens mij was ie er wel degelijk overheen. Ik zal het Arjan eens vragen, die is daar altijd eerlijk in
Niks is 100% zeker, bijvoorbeeld als er een bvo komt maar anders blijft hij gewoon.quote:Op woensdag 12 maart 2008 10:42 schreef Insistor het volgende:
is dat 100% zeker?
Hij schold op het veld na die bal. Maar wij stonden er vlak achter en waren anders echt wel gaan juichen hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:22 schreef Lissov het volgende:
[..]
Nou, ik zag het van de zijkant maar volgens mij was ie er wel degelijk overheen. Ik zal het Arjan eens vragen, die is daar altijd eerlijk in
ga dan maarquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:58 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Eigenlijk durf ik niet zo goed, want ik heb dit seizoen 3 wedstrijden van Lisse gezien, waarvan 2 nederlagen en 1 gelijkspel. ...
Toch denk ik dat Rbb te wisselvallig is....quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:33 schreef uitje4life het volgende:
Dat weet je pas na 26 april denk ik. Er moeten nog een aantal toppers gespeeld worden o.a. Quick Boys - Rijnsburgse Boys (29 maart), Rijnsburgse Boys - Lisse (5 april) en Quick Boys - Lisse (26 april).....
Het kan nog alle kanten op!
Sprak een klein uurtje geleden Ferry van Lare nog en die vond Lisse ook sterker dan QB en RBB. Ben het met hem eens.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:00 schreef F1Bas het volgende:
Lisse wordt wel kampioen.
Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik. En Quick Boys moeten we inderdaad uit nog hebben, maar die verliezen 1-4 van Capelle, eerst maar morgen zien hoe ze hiermee omgegaan zijn....quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:52 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Rbb te wisselvallig is....
Nou ja, tegen ASWH werd het ook maar 2-1. Maar je hebt wel gelijk, thuis doen jullie het gewoon goed. Maar FC Lisse is dan ook nog niet langs geweest...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef uitje4life het volgende:
Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik.
klopt, maar toen hadden we in de uitwedstrijd ook verloren, en dit jaar is het 1-1 geworden bij Lisse. Zo is er voor alles weer wat te zeggen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Maar FC Lisse is dan ook nog niet langs geweest...
En vorig seizoen hadden jullie tot 31 maart thuis ook nog niet verloren.
ASWH raakte de lat en had een penalty moeten krijgen toen het shirt van Rory van der Weijden bijkans werd uitgetrokken. Daar had het 2-2 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik.
Inderdaad, wat dat betreft is het zeker bij derby's koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef uitje4life het volgende:
klopt, maar toen hadden we in de uitwedstrijd ook verloren, en dit jaar is het 1-1 geworden bij Lisse. Zo is er voor alles weer wat te zeggen!
Afhankelijk van hoe ik deze nacht doorsta (quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
BVO, mocht je morgen komen kijken, pak dan een programmaboekje mee. Deze week erg geslaagd wat mij betreft.
Hij heeft dezelfde bouw, maar als voetballer vind ik hem minder...komt misschien nog...ik hoopt het voor hem iig !quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef uitje4life het volgende:
Ja broertje Kuhlmann naar Katwijk meldt VoZ. Caspar wel te verstaan. Is dat ook zo'n beest als Joost?
Zoiets hoorde ik ook. Waar rook is, is vuur?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef methodmich het volgende:
En RBB doet toch weer volop mee. Die zege van ASWH bij Zwaluwen '30 is nog bijna uniek, veel teams verspelen daar dan toch punten, ook QB weer. Waarvan fans de scheidsrechter zouden hebben aangevallen?
Ligt allemaal dichtbij elkaar daar in de subtop van A.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
Met Lodder moet ik nog een hartig woordje spreken. In vier jaar ASWH nooit scoren, behalve met zaalvoetbal, en dan ineens een bal stijf in de kruising rammen.
Maar ASWH was gewoon slecht, zit echt niks meer in. Slepen zich naar het einde en hopelijk blijven we minimaal elfde.
http://www.uithaal.nl/?p=3702quote:Op zondag 16 maart 2008 17:32 schreef uitje4life het volgende:
Wat is er nu waar van het verhaal dat Quick Boys-supporters de scheids aan zouden hebben gevallen?
Die komen ook weer lekker positief in het nieuws dan....
Ik ben er voor ons ook nog niet gerust op, krijgen onder meer nog Lisse uit en Rijnsburg en Quick Boys thuis...quote:Op zondag 16 maart 2008 14:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind dat ASWH gewoon dramatisch bezig is hoor. Evenveel punten als Zwaluwen '30, dat is gewoon schandalig, zelfs met de blessures.
De komende twee duels moeten echt gewonnen worden, anders is een P/D erg dichtbij!
quote:Henk Wisman houdt het na drie weken voor gezien bij ASWH
Na het verrassende vertrek van Bill Tukker handelde het ASWH-bestuur snel. Drie dagen nadat Tukker zijn ontslag had ingediend stond Henk Wisman als trainer op het veld. Vol enthousiasme is hij de uitdaging aangegaan om met ASWH de resterende drie maanden van het seizoen af te maken. Na drie nederlagen op rij vindt hij dat op korte termijn een aantal zaken niet te veranderen zijn en niet naar zijn hand kan zetten. Daarom houdt hij de eer aan zich zelf en zit ASWH opnieuw met een trainersprobleem.
Het bestuur betreurt deze beslissing en beraadt zich de komende dagen hoe deze zeer onplezierige situatie opgelost gaat worden.
Zwak.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
En definitief.
@Yeahinho: Je had gelijk.
[..]
lol, de schrijver van dit stuk zit in mijn voetbalteamquote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
http://www.uithaal.nl/?p=3702
Puntenmindering? Vast niet.
Was je er zelf ook bij?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:15 schreef DANILXL het volgende:
[..]
lol, de schrijver van dit stuk zit in mijn voetbalteam
ja, ik schrok wel, maar het was denk ik niet zo erg dat er punten in mindering worden gebrachtquote:Op zondag 16 maart 2008 20:39 schreef Insistor het volgende:
[..]
Was je er zelf ook bij?
@MM: Oei! dat is vervelend. Enig idee wie het nu moet gaan doen? Heeft Wisman zelf de handdoek in de ring gegooid of is sprake van "lichte dwang"?
En liet hij terecht zolang doorspelen? Oke jullie hadden er voordeel van maar kan je nu vast wel zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef DANILXL het volgende:
het rare was ook dat de scheids uitstekend floot. misschien wel de beste scheids van het seizoen tot nu toe
ja, er waren tal van blessures, volkomen terechte blessuretijd dusquote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef DANILXL het volgende:
het rare was ook dat de scheids uitstekend floot. misschien wel de beste scheids van het seizoen tot nu toe
Das dus één punt..... tenzij ze nu wel 3 punten gaan pakken in uitwedstrijden, te beginnen tegen Quick Boys.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben er voor ons ook nog niet gerust op, krijgen onder meer nog Lisse uit en Rijnsburg en Quick Boys thuis...
Zelf.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:39 schreef Insistor het volgende:
[..]
Was je er zelf ook bij?
@MM: Oei! dat is vervelend. Enig idee wie het nu moet gaan doen? Heeft Wisman zelf de handdoek in de ring gegooid of is sprake van "lichte dwang"?
Klopt, QB op dit moment nog met 2 teams (1 vd 12 inhalers)quote:Op maandag 17 maart 2008 23:02 schreef uitje4life het volgende:
aha... lekker handig als je ook nog eens voor het kampioenschap bezig bent, met een nacompetitie daarna nog... dat wordt leuk dan. (voor de hele Top 3, zitten allemaal nog in de beker dacht ik?)
Hij speelde vrijwel alles in de basis, behalve afgelopen maand tegen DOTO en ASWH geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
Dogan Corneille ad-interim bij ASWH.
Dogan, held
jammer dat hij Barendrecht in de steek laat alleen heb ik geen idee hoeveel hij nog speelde, vraag me af of ASWH dat zou moeten willen(vinden ze andersom vast ook niet leuk)....
Uit AD / De Dordtenaarquote:Dogan Corneille benaderde ASWH zelf om trainer te worden
De selectie van de Ambachtse zaterdag-hoofdklasser ASWH wordt deze week geconfronteerd met de derde trainer in vijf weken. Na het opstappen van Bill Tukker en Henk Wisman krijgt nu Dogan Corneille - geassisteerd door Theo Smit en Ruud Dorst - op sportpark Schildman de technische leiding in handen.
ANDRÉ VALK
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Corneille (34) was door ASWH voor volgend seizoen al vastgelegd als assistent van de nieuwe trainer Willem Leushuis. Dogan Corneille - in het bezit van het diploma TC2 - speelde dit seizoen bij Barendrecht, dat hem toestond met onmiddellijke ingang bij ASWH aan de slag te gaan. De in Limburg opgegroeide Corneille, sportcoördinator in zijn woonplaats Rotterdam, speelde zeven jaar profvoetbal voor VVV Venlo en Eindhoven. Bij de amateurs kwam hij ook nog voor Hilversum, het Werkendamse Kozakken Boys en IJsselmeervogels uit.
Hoe is de overstap naar ASWH tot stand gekomen?
DC: ,,Ik heb ASWH zelf benaderd om trainer te worden, als ze er niet uit zouden komen. Ik had niet gedacht dat de club er op in zou gaan, maar ik zie het als een goede oplossing. Natuurlijk is het een risico met het oog op volgend seizoen, want het kan misgaan. Maar het trainersvak heeft nu eenmaal twee kanten, dat geldt voor iedereen. Ik heb niet veel trainerservaring, maar sinds bekend is dat ik bij ASWH assistent word, heb ik me best al in ASWH verdiept. En veel jongens ken ik als medespelers en tegenstanders. Maar we moeten eerlijk zijn: ASWH moet naar beneden kijken. Iedereen moet beseffen hoe laat het is. En als er binnen één seizoen twee trainers weglopen, is er iets niet op orde.’’
Wat wordt jouw aanpak?
DC: ,,Ik heb een voetbaltechnische visie, die ik intern zal bespreken. Verder moeten we terug naar de basis. Randzaken zijn hoofdzaken geworden. Het plezier moet terugkeren en ik zal proberen de druk iets weg te nemen. Want dat deze groep teveel kwaliteiten heeft om de zaak uit handen te laten glippen, daar is iedereen van overtuigd. Ik ga zeker geen heel systeem overhoop gooien. Ik wil werken aan zaken die niet goed gaan. Zo krijgen we bijvoorbeeld veel te veel goals tegen.’’
Speelt Willem Leushuis al een rol op de achtergrond?
DC: ,,Ik heb hier uiteraard met hem over gesproken en hij was er niet blij mee. Maar ik vind het slagingspercentage groot. Dat is ook de reden dat ik er toch in stap. Bovendien heb ik het voorbije seizoen wel eens aan Jaap Stam moeten denken. Ik had eigenlijk moeten stoppen na de twee NK-finales met IJsselmeervogels. Niets is erger dan te merken dat je te lang bent doorgegaan. Hoewel ik me voor de volle honderd procent voor Barendrecht heb ingezet, ging ik de laatste tijd te vaak met tegenzin naar de club.’’
Bij mijn weten waren er naast RBB, nog twee regioclubs niet tegen bij het laatste overleg in de Hoofdklasse A. Maar RBB is vooralsnog de enige die zich expliciet hebben uitgesproken voor de Topklasse.quote:Op donderdag 20 maart 2008 15:48 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ja, RBB neigde altijd al naar de topklasse vanaf het moment dat het idee werd gelanceerd, dus in dat opzicht was het wel te verwachten. De overige regioclubs zijn bij mijn weten nog altijd tegen.
Op basis van de huidige ranglijst zouden Ter Leede, Katwijk en Westlandia zich niet eens plaatsen. Scheveningen en Rijnvogels spelen nog niet eens hoofdklasse, Tonegido inmiddels ook niet meer (denk ik).quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:59 schreef uitje4life het volgende:
Als er een regionale indeling komt ben ik ook voor. Rijnsburgse Boys, Katwijk, Quick Boys, Ter Leede, Noordwijk, Lisse, VVSB, Haaglandia, Westlandia en misschien Scheveningen, FC Rijnvogels en Tonegido? En dan iets meer uit de buurt ADO '20 ofzo. Lekker dichtbij allemaal dan!
Ik hoef de zondag er nu ook weer niet bij....quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:40 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Op basis van de huidige ranglijst zouden Ter Leede en Katwijk zich niet eens plaatsen.
Ik ben tegen, voornamelijk vanwege de ondoordachte samenvoeging van zaterdag- en zondagvoetbal en de bijbehorende problemen met promotie/degradatie.
Uit AD.quote:Jack van den Berg baalt van vertrek Dogan Corneille
Jack van den Berg heeft een nare smaak overgehouden aan het tussentijdse vertrek van Dogan Corneille (34) naar ASWH, de oude club van de trainer van Barendrecht.
BARENDRECHT/H.I. AMBACHT
De Limburger maakte dinsdag bekend per direct met voetballen te stoppen om in Hendrik-Ido-Ambacht de trainersvacature ontstaan na het vertrek van Henk Wisman in te vullen. Corneille zou volgend seizoen pas naar ASWH verhuizen om assistent van Willem Leushuis te worden.
,,Ik lees in de kranten en op de website van Barendrecht dat de overstap van Dogan Corneille naar ASWH in goed overleg is gebeurd, maar dat is onzin,’’ zegt Van den Berg. ,,Er is helemaal geen sprake geweest van overleg, want ik ben gewoon voor een voldongen feit gesteld. Dogan heeft helemaal niet gevraagd of hij naar ASWH mocht. Hij heeft het gewoon medegedeeld. Ik verwijt hem niets, want ik kan het van zijn kant wel begrijpen. Het is misschien een goede oplossing voor Dogan en voor ASWH, maar niet voor Barendrecht. Ik raak in de beslissende fase van de competitie gewoon een goede speler kwijt. Met nog zes wedstrijden te gaan hadden we Corneille in de strijd tegen degradatie nog goed kunnen gebruiken. Twee weken geleden stond hij tegen Katwijk in de basis en zaterdag tegen ASWH viel hij nog in. Een aantal spelers bij ons staat qua gele kaarten op scherp. Corneille was voor ons een ideale twaalfde man.”
Dogan Corneille weet dat zijn voormalige trainer teleurgesteld is. „Als ik bij Barendrecht basisspeler was geweest, dan had ik het seizoen gewoon afgemaakt. Maar het is voor mij bij Barendrecht niet geworden wat ik ervan had gehoopt. Dat ligt aan mij, want ik breng niet wat ik zou moeten brengen. Het is terecht dat Jack van den Berg mij gepasseerd heeft. Maar laatst waren twee spelers er niet bij en stond ik nog niet in de basisopstelling. Ik was dus gewoon derde keus. Laten we eerlijk zijn. Als je kunt kiezen tussen een plaats op de bank bij Barendrecht of tijdelijk hoofdtrainer zijn van ASWH, dan is het toch niet zo moeilijk?”
Wat ik dus al zei, vanuit ASWH en Dogan best te begrijpen, voor Berendrecht niet helemaal netjes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 16:24 schreef methodmich het volgende:
DOTO zou bijna rond zijn met een vijftal spelers, waaronder een speler van Haarlem. Ben benieuwd, ze hebben flink wat gaten op te vangen natuurlijk.
Overigens was Jack toch niet blij met de move van Dogan Corneille:"
[..]
Uit AD.
Ja, wisselen van speeldag voor een seizoen...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:06 schreef uitje4life het volgende:
En er was toch een oplossing voor de promotie en degradatie van zaterdag en zondagclubs?
Dat is voor sommige clubs geen optie.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:24 schreef Insistor het volgende:
[..]
Ja, wisselen van speeldag voor een seizoen...
Meurs heeft me verteld dat hij zelf Noordwijk als eerste optie ziet, maar pas half april wil beslissen omdat ie mogelijk ook een BVO-stage zou willen proberen. Als Noordwijk daarop wil wachten, zie ik hem daar wel spelen. Tussendoor probeer ik hem nog warm te krijgen voor ASWH haha.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 20:46 schreef F1Bas het volgende:
Meurs terug naar Nederland, zou hij weer naar Noordwijk gaan?
Maak van dat 'sommige' maar 'meeste'. Zou een hele rare move zijn, als club opeens van speeldag moeten wisselen. Als nou niemand wil, wat zouden ze dan doen? Een club dwingen?quote:Op zaterdag 22 maart 2008 15:47 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat is voor sommige clubs geen optie.
quote:Arjan Human hoopt eind juli weer op het veld te staan
Hoewel er de laatste weken door alle trainersperikelen wel andere zaken bij ASWH speelden, viel bij de Ambachters langs de lijn toch regelmatig de vraag te beluisten: ’Hoe is het eigenlijk met Arjan Human?’
ANDRÉ VALK
HENDRIK-IDO-AMBACHT
De 29-jarige spits, die de voorbije jaren een prominente rol speelde in de successen van de hoofdklasser, scheurde in augustus tijdens het bekerduel met WKE de kruisband in zijn linkerknie af. ,,Omdat er veel vocht in de knie bleef zitten, maakte de eerste mri-scan niet veel duidelijk,’’ zegt de inmiddels in Rotterdam woonachtige en werkzame (als waterklerk) Zeeuw. ,,Twee maanden later is er een nieuwe ’mri’ gemaakt, waarna we besloten tot revalidatie via krachttraining. Maar toen ik na drie, vier maanden de knie nog niet kon strekken, moest ik toch geopereerd worden.’’
De ingreep door orthopedisch chirurg Fontijne vond op 22 januari plaats in het IJsselland ziekenhuis in Capelle aan den IJssel. ,,Ik heb drie weken thuis gezeten, maar inmiddels loop ik zonder krukken,’’ meldt Arjan Human. ,,Ik word drie, vier keer per week behandeld door fysiotherapeut Richard Schouwenburg. Ik zit ook al op de fiets en doe wat krachttraining. Binnenkort hoop ik de loopband en de crosstrainer op te kunnen. En zo voeren we het langzaam op. Ik ben vorige week bij Fontijne geweest. Hij was tevreden, al zat er nog wel een beetje vocht in de knie. In mei moet ik weer terugkomen.’’
Voor het herstel staat normaal gesproken tussen de zes en negen maanden. ,,Mijn doel is om eind juli weer op het veld te staan,’’ kijkt Human voorzichtig vooruit. ,,Dan zou ik de voorbereiding kunnen meemaken. Of ik bij ASWH blijf? Dat is in principe wel de bedoeling. We hebben in elk geval al een oriënterend gesprek gevoerd.’’
Uiteraard heeft ook Human de deining rond het vertrek van trainer Bill Tukker en zijn opvolger Henk Wisman meegekregen. ,,Ik sta nog best dicht bij de groep,’’ vertelt Human, die als balvaste aanvaller node wordt gemist. ,,Elke donderdag na de training en de zaterdagen van de wedstrijden probeer ik er te zijn. Ik spreek dus veel jongens. Maar een echt oordeel over de hele gang van zaken kan ik niet geven, omdat ik niet weet wat zich precies op het trainingsveld afspeelt.’’
Ja, hij wordt ook bij FC Lisse nog steeds zeer gewaardeerd, op dat ene moment na uiteraard. Eigenlijk had ik gehoopt dat hij nog een jaar bij FC Lisse zou komen spelen, maar helaas gaat dat dus niet door.quote:Op donderdag 27 maart 2008 22:37 schreef uitje4life het volgende:
interview met van der Lugt over zijn vertrek: http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1874
anderen over hem: http://www.rijnsburgseboys.nl/Content.php?id=1873
Waar voor type spelers zoeken jullie nog?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
Terechte keuze dus. Nuttige aanwinst geweest dan.
ASWH hoort de komende periode meer van een drietal spelers uit de JL waarmee is gesproken.
Willen de Vogels er soms een paar kwijt?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar voor type spelers zoeken jullie nog?
Nee hoor, er gaan er bij ons al genoeg weg, net als bij Lisse. Gelukkig gaan er bij ons bijna geen basisspelers weg en komen er weer een paar topper voor terug. Nog 2 vervangers erbij en de selectie is weer compleet.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:14 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Willen de Vogels er soms een paar kwijt?
Volgen de voorzitter hoeft hij zich niet meer bij qb te vertonen. Mijn inschatting: over 2 weken een basisplek.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Insistor het volgende:
Bij Quick Boys kan iig Esajas toegevoegd worden. Die is bij algemeen besluit uit de selectie geschopt nadat hij twee weken onvindbaar bleek.
Goede spelers.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waar voor type spelers zoeken jullie nog?
Tja, als die Corneille geen trainer noemt, maar vriend, dan weet je al genoeg natuurlijk.quote:
Rijnsburg moet wel winnen willen ze kampioen worden, ze staan er al 1 achter en Lisse krijgt opzeker punten terug hoorde ik vandaag, de vraag is hoeveel.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Dat wordt een absolute kraker volgende week in RijnsburgHet wordt lekker druk, waarschijnlijk sta ik er ook tussen. Rijnsburg is wel goed in vorm, maar zo'n wedstrijd staat altijd op zich. Het verschil met vorig jaar is dan dat het dit keer Rijnsburg is dat moet winnen (hoewel een gelijkspel ook nog wel kan).
Maar in ieder geval lijkt het weer een bijzonder spannend einde te worden.
Ik ga uit van 2 punten, maar dat is afwachten. Maar FC Lisse moet ook nog naar Quick Boys en Ter Leede, dat zijn twee erg lastige derby's, dus wellicht dat RBB bij een gelijkspel daar nog op kan hopen. Wint FC Lisse volgende week en krijgt het inderdaad punten terug, dan lijkt het wel over te zijn voor Rijnsburg. Dan hangt het van het resultaat van QB af of de competitie misschien al niet bijna beslist is.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rijnsburg moet wel winnen willen ze kampioen worden, ze staan er al 1 achter en Lisse krijgt opzeker punten terug hoorde ik vandaag, de vraag is hoeveel.
Bron? Bij Lisse zelf gingen ze van niets uit dacht ik..... Zaterdag wordt spannend! Jammer genoeg moet ik zelf om 4 uur uit spelen bij Rijnvogels, dus ik kan alleen de eerste helft zien..quote:Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Rijnsburg moet wel winnen willen ze kampioen worden, ze staan er al 1 achter en Lisse krijgt opzeker punten terug hoorde ik vandaag, de vraag is hoeveel.
Nog 3 wedstrijden te gaan, ze staan (nog) maar 2 punten voorquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Insistor het volgende:
Heerjansdam wordt waarschijnlijk gewoon kampioen toch? En tja, Rijnvogels - Katwijk is ook wel grappig, ik denk dat dan het hele dorp uitloopt. Maar toch liever niet.
Katwijk heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Richard Blonk. Volgde zijn jeugdopleiding bij Feyenoord en speelde afgelopen seizoen voor ADO Den Haag.
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1286
TOGR speelt behoorlijk aardig voetbal altijd hoor. Gewoon met vleugelspitsen en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:10 schreef uitje4life het volgende:
Laat een Rotterdamse club maar degraderen, dus TOGR en SHO, daar zit weinig voetbal in. Ik heb liever ploegen als Zwaluwen '30, die willen tenminste voetballen! Maar het is reuze spannend nog ja. Zelfs Capelle, dat vierde staat kan nog degraderen!
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:41 schreef BVO het volgende:
Als ze hem geen vrije trappen meer laten nemen vind ik dat wel aardig nieuws!
Ach ja, wordt mogelijk zelfs een rechtszaak...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef uitje4life het volgende:
je zou de eerste zijn die hier wint. Ik vind het wel raar, hoe de KNVB met 2 maten meet. Als ze zo zouden gaan opletten in het betaalde voetbal dan heeft de kampioen aan het einde 0 punten en de rest zou in de min staan.......KNVB
![]()
Heeft een prima trap, maar hij overdrijft wel eens.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef uitje4life het volgende:
[..]
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?
Nee, verschrikkelijke vrije trappen. En ja, hij zal het wel kunnen, net als de rest van het team, maar gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef uitje4life het volgende:
[..]
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?
Vorig week pas de eerste uitoverwinning?? Wel een beetje kampioen onwaardig om zo weinig uitwedstrijden te winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Ach ja, wordt mogelijk zelfs een rechtszaak...
Vorige week jullie eerste uit overwinning, deze week jullie eerste thuisnederlaag. Lijkt me passend.
... waarmee Barendrecht voor de 4e keer dit seizoen in blessuretijd een 1-0 voorsprong verspeeltquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef DANILXL het volgende:
zwaulwen speelt gelijk tegen barendrecht
zwaluwen heeft waarschijnlijk volgend seizoen kunstgrasquote:Op woensdag 2 april 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
TOGR speelt behoorlijk aardig voetbal altijd hoor. Gewoon met vleugelspitsen en dergelijke.
Zwaluwen '30 zie ik ook graag gaan, al is het maar voor de afstand en dat knollenveld.
En weer die Elzou Braafheid. Deed ie uit bij ASWH en thuis tegen QB ook al geloof ik.quote:Op zaterdag 5 april 2008 18:09 schreef DANILXL het volgende:
echt leuk voor zwaulwen dat we weer scoren in de blessuretijd
die wedstrijd word niet volgende week ingehaald, dan is het RBB - DOTO voor de beker! Er is nog geen nieuwe datum voor die wedstrijd.quote:Op zaterdag 5 april 2008 17:54 schreef F1Bas het volgende:
Elk voordeeel heb z'n nadeel, nu kan ik volgende week wel bij RBB - Lisse gaan kijken.
Dat wordt dan waarschijnlijk hemelvaartsdag of doordeweeks, vrije zaterdagen zijn er niet meer.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:33 schreef uitje4life het volgende:
[..]
die wedstrijd word niet volgende week ingehaald, dan is het RBB - DOTO voor de beker! Er is nog geen nieuwe datum voor die wedstrijd.
En hij moet andersom: elk nadeel heb se voordeel![]()
Dat lijkt mij wel.quote:Op zaterdag 5 april 2008 19:55 schreef methodmich het volgende:
Of die bekerwedstrijd moet verplaatst worden. Is voor de competitie wel belangrijk natuurlijk.
Nee het had meer met de uitspraak van de KNVB te maken....nogmaals, waarom wordt er op diezelfde middag op hetzelfde veld gespeeld?quote:Op zondag 6 april 2008 15:19 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik begreep toch van Sander Molenaar dat het niks met blessures of schorsingen of wat dan ook te maken had hoor. Daarnaast is RBB ook afgelast en kon Katwijk slechts spelen na erg veel werk aan het veld.
Ik denk niet dat Ter Leede op dit moment echt zit te wachten op een inhaalduel. Ook niet gezien het bekerschema dat voorziet in een duel aanstaande dinsdag en naar alle waarschijnlijkheid volgende week dinsdag.quote:Op zondag 6 april 2008 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Nee het had meer met de uitspraak van de KNVB te maken....nogmaals, waarom wordt er op diezelfde middag op hetzelfde veld gespeeld?
Uit AD / RD.quote:DOTO in ban van leegloop
Door FOLKERT VAN DER KROL
ROTTERDAM - Met de nodige poeha kondigde Koos Waslander voor afgaand aan dit seizoen aan mee te willen strijden om het kampioenschap in de hoofdklasse A. Vijf wedstrijden voor het einde is wel duidelijk dat zijn komst DOTO nog weinig goeds heeft gebracht. De achtste plaats op de ranglijst in de hoofdklasse A is teleurstellend, het vertrouwen in Waslander is tanende en de spelers kiezen massaal het hazenpad.
De club heeft na het opstappen van bestuurslid technische zaken Leen Elkhuizen, die ‘persoonlijke redenen’ aanvoerde, geen technische man. Tijdens een extra vergadering van het bestuur afgelopen dinsdag is daarvoor nog geen oplossing gevonden. Haast is geboden, want van de huidige selectie is alleen zeker dat Driss El-Akchaoui en Kerem Yilmaz hun kunsten in Pernis blijven vertonen. Verder zijn er louter spelers die weggaan of die een vraagteken achter hun naam hebben.
Wie er zeker blijven? ,,Kerem Yilmaz, Driss El-Akchaoui en Rob Prins,’’ somt Waslander op. Maar Prins laat weten dat dat helemaal nog niet vaststaat. De verdedigende middenvelder wil graag nog een jaar door met voetballen, maar weet nog niet zeker of hij dat inderdaad bij DOTO gaat doen. ,,Ik maak me zorgen over de toekomst van DOTO,’’ zegt de door de wol geverfde speler, die volgende week 34 jaar wordt. ,,Het is enorm zonde dat deze selectie helemaal uit elkaar valt. Dat is niet goed voor de vereniging. Ik ben een clubman geworden en wil graag blijven, maar wil nu eerst wel eens horen hoe het er voor volgend seizoen uitziet. Want 31 mei (uiterste overschrijvingsdatum, red.) nadert.’’
Waslander is er dit seizoen niet in geslaagd de selectie een hechte groep te smeden. De trainer maakte sinds zijn aanstelling meer vijanden dan vrienden. In het najaar zette de oefenmeester twee spelers - Niels Bezemer en Ilya Tiren - buiten de deur. Na de slechte seizoensopening ging het daarna zowaar even beter met DOTO, dat dankzij een goede reeks en de vele goals van topscorer Michael van Dommelen oprukte naar de tweede plaats.
Daarna stapelden de tegenslagen en incidenten zich. Spelmaker Kerem Yilmaz raakte zwaar geblesseerd aan zijn knie en moet sindsdien toekijken. Michael en Alexander van Dommelen besloten naar concurrent Barendrecht te vertrekken. Waslander zelf haalt zijn schouders op. ,,Als jongens weg willen, kunnen we ze niet tegenhouden.’’
Er was ook de keepersoap met Jacob van den Belt en Ben Kinds in de hoofdrol. Kinds verdrong Van den Belt onder de lat, maar laatstgenoemde veroverde zijn plaats weer terug. Kinds bleef daarom boos weg, maar Waslander hield vol dat de tweede doelman ‘ziek’ was. DOTO meldde daarnaast de komst van de Leonidas-spelers Octavio Pires Fonseca en Humberto Mota Alves, maar de transfer bleek nog niet rond. Met name spits Mota Alvesblijkt nog hevig te twijfelen over een overstap naar Pernis.
Ondertussen zijn de resultaten in de competitie na de winterstop bedroevend. DOTO wacht nog steeds op de eerste overwinning. Zeven wedstrijden leverden drie remises en vier nederlagen op. ,,Het is jammer dat de ploeg na de winterstop zo in elkaar is gestort. Wat de reden is? Die houd ik voor mezelf. Ik ga geen mensen of spelers beschadigen,’’ aldus Waslander.
De oefenmeester heeft het met een aantal spelers in de door hemzelf samengestelde selectie dus wel gehad, maar omgedraaid geldt hetzelfde. Een aantal spelers ‘vlucht’ voor Waslander, wiens contract werd verlengd toen DOTO even tweede op de ranglijst stond, en zien in hem de belangrijkste reden voor de tegenvallende prestaties. De oefenmeester husselt zijn elftal wekelijks door elkaar, zonder de ideale samenstelling te vinden. Zo zette hij direct na de winterstop in de derby tegen TOGR linkerspits Miguel Lopes Silva in als rechtshalf, moest centrale verdediger Harvey Wijngaarde als linksback aan de slag en mocht middenvelder Patrick End zich bewijzen als rechtsback. DOTO was dat duel niet vooruit te branden en verloor met 2-0 van de aanstaande degradant.
De Pernissers, die slechts drie punten meer hebben dan de nummer tien (Ter Leede) die aan het einde van de rit een promotie-/degradatieduel moet spelen om handhaving, dienen nu zelf ook uit te kijken niet het kind van de rekening te worden. Uitgerekend Ter Leede, de ploeg van ex-DOTO-trainer Jasper de Muijnck, is vanmiddag in een inhaalwedstrijd in Sassenheim de tegenstander. Ook Ter Leede, voormalig koploper, beleeft een uiterst moeilijke fase. Het kan zich evenmin als Waslander een nederlaag veroorloven, hoewel de trainer niet vreest voor zijn positie. ,,Ik werk hard en met veel plezier bij DOTO. We zijn al druk bezig voor volgend seizoen en zijn ook al rond met spelers. De namen brengen we op een laat moment naar buiten. Dat hebben we vorig seizoen ook gedaan. Ik heb geen signalen dat men ontevreden is over mij. Ik heb een visie en die blijf ik doortrekken bij de club.’’
De grote vraag is of DOTO daar volgend seizoen de vruchten of de wrange vruchten van gaat plukken.
Dat van Leitoe ben ik niet met je eens, voor de rest wel. Ik ben tot op zekere hoogte neutraal dus ik kan er wel redelijk over oordelen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik wou het niet zeggen, want ik ben immers niet neutraal, maar ik vond zelf ook dat FC Lisse de winst verdiende. De kansen van RBB waren zeer beperkt, terwijl FC Lisse een paar dotten kreeg. Ook qua spel ging er meer dreiging van FC Lisse uit; met name de invalbeurt van Leitoe bracht veel dreiging en ook de uiteindelijk verdiende 2-3 was voor een groot deel aan hem te danken.
Het is dat de KNVB die drie punten in heeft gehouden, anders was de competitie nu al bijna gedaan.
Ach, er stond in elk geval een lekker zonnetje, dat scheelde een stuk.quote:Op zaterdag 12 april 2008 22:42 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat van Leitoe ben ik niet met je eens, voor de rest wel. Ik ben tot op zekere hoogte neutraal dus ik kan er wel redelijk over oordelen.
Vooral jammer van die harde wind de hele wedstrijd, dat maakte het veel moeilijker om goed te voetballen(en vervelender om te kijken).
Idd, hij zit nog met de 2-3 door Plet in z'n hoofdquote:Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Plet? Bij mijn weten blijft -ie gewoon bij Lisse hoor. Ik neem aan dat je Leitoe bedoelt.
Laten we het erop houden dat je elkaar niet kan horen, vooral door die windquote:Op maandag 14 april 2008 15:29 schreef uitje4life het volgende:
Sorry ik bedoelde Leitoe inderdaad! Je hoorde inderdaad niet iedereen zingen achter "het doel", dat vind ik ook jammer want als het aan mij ligt zingen we de hele wedstrijd door. Maar op de samenvatting hoor je wel de hele wedstrijd die ratels. Maarja... jij bent de sfeer van de Vogels gewend, dat is wel wat anders dan dit![]()
Lisse-supporters heb ik helemaal niet gehoord
Ik heb je nog wel even zien fietsen maar het was een beetje druk toenquote:Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef Lissov het volgende:
F1Bas, ik heb je niet meer gezien zaterdag. Nog ff off-topic in dit forum maar ik hoorde dat Kuhlmann, Van Maanen en Simons wegmoeten/weggaan. Heb je daar iets van vernomen?
De bron is wel betrouwbaar maar denk niet dat de Vogels hem zomaar laten gaan. Simons terug? Graag.quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef uitje4life het volgende:
Serieus? wat is je bron + betrouwbaarheid?
Bij ons heeft hij nog niet kunnen laten zien wat hij kan. Neemt niet weg dat ik hem graag nog een jaar zie blijven. Kan me voorstellen dat de Vogels hem zolaat niet meer willen laten gaan, heleboel spelers bij andere clubs hebben namelijk ook al een andere club dus je haalt niet zomaar weer een vervanger.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:12 schreef uitje4life het volgende:
Speelt die zo slecht bij jullie dan? Hier was ie altijd goed volgens mij... Dus het is zo dat Joost weg wil, maar de Vogels willen m niet laten gaan?
4? Axwijk? En dan? Jongelingen of bewezen namen?quote:Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Er komen nog wel 4 spelers uit het betaald voetbal naar ons toe....
Het gaat om een vervanger van Joost...Simons is wel te vervangen.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef uitje4life het volgende:
Nou je gaat me toch niet vertellen dat jullie, als IJsselmeervogels, geen goede vervanger van Simons kunnen krijgen? En jullie hebben toch een brede selectie? Loopt er geen goede eigen jeugd rond? Het 2e misschien?
En Qb, maar dat doet ie niet.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:44 schreef methodmich het volgende:
[..]
4? Axwijk? En dan? Jongelingen of bewezen namen?
RBB, Ter Leede en Lisse door in de districtsbeker West II.
En Lissov, volgens de VI kan Duarte naar RBC. Weet jij daar iets van?
ik heb het net ook ff gevraagd.....Joost weet het bijna zeker !quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef uitje4life het volgende:
Serieus? wat is je bron + betrouwbaarheid?
Veel reistijd is natuurlijk een goede smoes.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik heb het net ook ff gevraagd.....Joost weet het bijna zeker !
weinig speeltijd en veel reistijd als voornaamste redenen
Maar op een training ben je anderhalf uur bezig ofzo... op een zaterdag dan dus niet!quote:Op woensdag 16 april 2008 23:38 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Niet alleen elke zaterdag, maar ook elke training neem ik aan. Dat zou mij ook niet echt aanstaan.
Veel minder dan dat ik van hem gewend was. Hij werkt overigens altijd wel keihard.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef uitje4life het volgende:
[..]
Maar op een training ben je anderhalf uur bezig ofzo... op een zaterdag dan dus niet!
En ik weet niet wat de verwachtingen waren van Joost, maar hij heeft bij jullie al meer gescoord dan bij ons vorig jaar... Of sleurt ie niet zoals ie bij ons heeft gedaan?
Ze zijn bezig met een linksback van Cambuur.quote:Op donderdag 17 april 2008 15:41 schreef uitje4life het volgende:
http://www.fcupdate.nl/ni(...)rekken-bij-aberdeen/
Vervanger voor Simons dan?
We hebben zelf al een goede linkback(ook nog eens eigen jeugd) maar je moet wel dubbel bezet zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:48 schreef uitje4life het volgende:
tsja.. of die daar nou beter is dan een goede Hoofdklasse-linksback....
Dat is onze rechtsbackquote:Op donderdag 17 april 2008 17:27 schreef uitje4life het volgende:
das waar ja... maar hebben jullie niet nu al Jan Pieter Hartog? Of is die voor een andere plek....
Ja klopt, Simons en JP staan daar dit seizoen allebei wel eens, JP heeft veel blessure's.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:01 schreef uitje4life het volgende:
ok... ik dacht dat ik ergens had gelezen dat mensen liever JP op zijn plek zien.... verkeerd gelezen blijkbaar!
we blijven afwachten......
Als Kuhlmann en Simons terug zouden gaan naar Rijnsburg, is dat toch zeker wel een A-topic-waardig gerucht.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef methodmich het volgende:
Maar goed, IJsselmeervogels-geruchten horen in het B-topic natuurlijk.
Ik sluit niet uit dat bepaalde clubs een jaartje kiezen voor een andere klasse in de hoop dat dat hun kansen op toetreding tot de topklasse vergroot.quote:Op donderdag 17 april 2008 19:47 schreef methodmich het volgende:
Zullen Volendam en Scheveningen allebei in A gaan komen? Of zal Volendam wellicht met Zwaluwen '30 naar B gaan en dan Hoek weer in A?
Ga er maar gewoon vanuit dat de KNVB dit speeltje doorzet.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik las overigens ook dat FC Lisse voor de komst van de topklasse was. Toch wel verrassend (en jammer). Maar gelukkig was een meerderheid tegen. Het gaat er toch op lijken dat de topklasse wordt afgewezen, als de afgevaardigden in mei tenminste ook naar hun achterban luisteren.
Als je goed had opgelet, had je dat kunnen weten. Tijdens de vorige vergadering waren zij al samen met RBB (en ik geloof Ter Leede) niet tegen. Rob Faas en co hadden de afgelopen weken ook duidelijk laten merken voor te zijn.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:42 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik las overigens ook dat FC Lisse voor de komst van de topklasse was. Toch wel verrassend (en jammer).
Klopt, blijkbaar vinden ze Joost toch niet passen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:32 schreef uitje4life het volgende:
Kuhlmann officieel weg bij de Vogels.... laat m maar komen!
Ik denk dat Joost de (bollenstreek)clubs voor het uitkiezen heeft.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij kan ook nog naar een andere club, Lisse(is al op gesprek geweest).
Wellicht wel al is Joost geen scorende spits zoals Plet, hij is meer een aangever.quote:Op vrijdag 18 april 2008 17:52 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Als Plet naar een profclub zou vertrekken, lijkt Kuhlmann me een mooie vervanger. Maar een terugkeer naar Rijnsburg lijkt me waarschijnlijker.
Die woont hier erg vlakbij, had met de armoede bij ons beter voor Barendrecht kunnen gaanquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:26 schreef methodmich het volgende:
Jordy van de Corput (keeper FC Utrecht A1) komt naar ASWH om te gaan concurreren met Paul Verboom volgend seizoen.
In plaats van Duarte neem ik aan?quote:Op zondag 20 april 2008 16:18 schreef Lissov het volgende:
Dilshan Fong Tin Joen (Noordwijk) naar FC Lisse, de aanstaande kampioen???
Wordt onze naam nog genoemd?quote:Op zondag 20 april 2008 17:52 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar daar zouden ook Noordwijk, RBB en QB interesse in hebben. Plus mogelijk nog wat clubs uit andere afdelingen.
quote:Op zondag 20 april 2008 17:57 schreef methodmich het volgende:
Geen idee, zal het hem eens vragen binnenkort.
quote:Bram Meurs naar IJsselmeervogels
Maandag 21 april 2008
IJsselmeervogels heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Bram Meurs. Momenteel speelt de 26-jarige multifunctionele middenvelder voor het Spaanse Naron (Tercera Division). Daarvoor speelde hij vier seizoenen voor Noordwijk en twee jaar voor FC Eindhoven. Bij deze laatstgenoemde club heeft hij de volledige jeugdopleiding doorlopen en tussendoor één seizoen in de A1 van PSV gespeeld. IJsselmeervogels heet Bram Meurs van harte welkom en wenst hem veel succes.
Dank jequote:Op zondag 20 april 2008 22:44 schreef uitje4life het volgende:
Doordat ik een weekend ben weggeweest heb ik eigenlijk niet aan de wedstrijden gedacht...
2-0, ik zeg maar niets meer, voor de beker gaan lijkt me logisch. Lisse kampioen in Katwijk? Lijkt me ook logisch. Ook een felicitatie aan BVO is logisch
Ik lijk Cruijff de 2e wel...
Die aanvallers zijn er nog steeds hoor, op Kuhlmann na maar daar komt een vervanger voor. We misten dit seizoen goede middenvelders dus die kunnen we goed gebruiken.quote:Op maandag 21 april 2008 18:34 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Is IJsselmeervogels voor volgend seizoen toe aan het investeren in middenvelders, na de golf aanvallers van de afgelopen jaren? Met Kevin Winter en Bram Meurs hebben ze in elk geval wel kwaliteit binnengehaald.
Bleek niet meer nodig dus.quote:Op maandag 21 april 2008 12:39 schreef F1Bas het volgende:
[..]
[..]
Heb er wel goede verhalen over hem gehoord maar wie kan me echt wat meer over hem vertellen?
Mwah, een reservekeeper met een verleden in de hoofdklasse en twee jeugdspelers. Ik vind de komst van Leeflang wat dat betreft veel spectaculairder!quote:Op woensdag 23 april 2008 01:06 schreef uitje4life het volgende:
Zwaluwen durft wel zeg, 1 jaartje in de Hoofdklasse, gelijk wat bij de BVO's snoepen!
He bah wat een nare opmerking.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:38 schreef methodmich het volgende:
Ingehaald door nota bene Barendrecht.
Op zich heb je gewoon gelijk hoor, maasr als je ons de afgelopen wedstrijden hebt zien spelen én bedenkt dat we maar liefst 4 (!) keer in de blessuretijd nogal ongelukkig een 1-0 hebben weggegeven, tja... ik vind die 6e positie eigenlijk niet eens zo geflatteerd.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:47 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, dat verwacht natuurlijk niemand voor het seizoen.... Gewoon schandalig slecht van ASWH. Je moet met dit materiaal eigenlijk minimaal top 6 en eigenlijk top 5 spelen.
Wel aardig: promotie voor Heerjansdam. Hopelijk ook Rijsoord of Nieuw-Lekkerland via de nacompetitie dan.
Ik gun ze van alles maar een kampioenschap hoort daar niet bij.quote:Op zondag 27 april 2008 22:51 schreef F1Bas het volgende:
Wie hier gunt QB een kampioenschap? Ik denk weinig mensen hier.
Hoor net dat Lisse ook met het 2e speelde, niet zo heel gek dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:48 schreef uitje4life het volgende:
Speelde Lisse in de sterkste opstelling dan? Is Quick Boys 2 zo goed?
Mochten we ze krijgen, dan zetten we het 2e wel neer, die hebben in de competitie in ieder geval gelijkgespeeld en gewonnen van ze
is dit serieus?quote:
Van wat ik hoorde wel ja of de KNVB etc. het uiteindelijk goedkeurt is een 2e.quote:
Een reden die ik kan verzinnen is de burgemeester van Katwijk.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Van wat ik hoorde wel ja of de KNVB etc. het uiteindelijk goedkeurt is een 2e.
Enige is dat is even geen reden kan bedenken waarom ze weer naar B willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |