abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57677587
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
Terechte keuze dus. Nuttige aanwinst geweest dan.

ASWH hoort de komende periode meer van een drietal spelers uit de JL waarmee is gesproken.
Waar voor type spelers zoeken jullie nog?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:14:55 #102
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57677844
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Willen de Vogels er soms een paar kwijt?
pi_57678031
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 18:14 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]

Willen de Vogels er soms een paar kwijt?
Nee hoor, er gaan er bij ons al genoeg weg, net als bij Lisse. Gelukkig gaan er bij ons bijna geen basisspelers weg en komen er weer een paar topper voor terug. Nog 2 vervangers erbij en de selectie is weer compleet.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 18:58:12 #104
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_57678696
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Insistor het volgende:

Bij Quick Boys kan iig Esajas toegevoegd worden. Die is bij algemeen besluit uit de selectie geschopt nadat hij twee weken onvindbaar bleek.
Volgen de voorzitter hoeft hij zich niet meer bij qb te vertonen. Mijn inschatting: over 2 weken een basisplek.
pi_57681310
Lammer definitief van Katwijk naar FC Lisse, is dat een goede speler Hoornes en Insistor?
pi_57682577
Hij heeft zo zijn momenten, maar over het geheel vind ik m te wisselvallig.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  vrijdag 28 maart 2008 @ 21:40:12 #107
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_57682928
Zijn top ligt ongekend hoog. Maar over het algemeen presteert hij uiterst wisselvallig. En als hij zijn dag niet heeft, dan heb je ook helemaal niets aan hem. Het is overigens een prettige jongen.
pi_57690696
Vladimir Jozic(VVSB) naar Lisse?
  zaterdag 29 maart 2008 @ 08:17:38 #109
141341 Hoornes
V.V. Katwijk-supporter
pi_57691104
Ondertussen zijn de besprekingen met de huidige selectie gestart.
De volgende spelers hebben hun afspraken met VVSB verlengd.
Captain Geert v/d Weiden, Menno Ooyendijk, Vladimir Jozic en Bartje Duindam komen ook in het seizoen 2008 – 2009 voor VVSB uit.
Het contract met Kenny van Grootveld is niet verlengd.

Lijkt me dus onwaarschijnlijk maar je weet maar nooit.
pi_57693399
quote:
Op vrijdag 28 maart 2008 17:57 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Goede spelers.

De overgang van Lammers zat er al een beetje in toch? De eerste aanwinst voor Lisse, benieuwd wat er nog volgt.

Capelle lijkt na het terughalen van Stolk ook bezig opnieuw een speler van Jong Excelsior te halen. Vorig jaar kwam Rothman, dat is behoorlijk succesvol, nu azen ze op Martijn le Conge.

De keuze van Stolk voor Capelle kwam doordat ze fysieker voetbal spelen dan Barendrecht en daar ligt zijn kracht, zegt hij zelf.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57700954
Veel gelijke spelen. Katwijk, RBB en Lisse doen wel goede zaken.

ASWH DOET ZICHZELF TEKORT IN MAASSLUIS

Vanmiddag begon ASWH voor het eerst aan een wedstrijd met Dogan Corneille als trainer op de bank. Helaas voor de nieuwe coach en zijn assistenten Ruud Dorst en Theo Smit wist ASWH niet te winnen. Daar had de ploeg in Maassluis gezien de kansenverhouding en het spelbeeld wel degelijk recht op, maar omdat er niet gescoord kon worden eindigde de wedstrijd zoals die begon. Thuisploeg Excelsior Maassluis was ongetwijfeld tevreden met de 0-0, want als er één ploeg verdiende te winnen deze middag was het ASWH.

In de beginformatie had Corneille enkele wijzigingen doorgevoerd. De naar Noordwijk vertrekkende Raymon Kuipers werd in de goal weer vervangen door Paul Verboom, terwijl Mike van Gool en de van een ziekte herstelde Nixon Dias op de bank begonnen. Danny Versluis was geblesseerd. Jeroen van Wetten, Jordi Boogers en Alexander de Jong verschenen wel weer aan de aftrap. Al snel werd duidelijk wat de tendens van de middag zou worden. De thuisploeg zakte ver in en speculeerde op de counter. Nadat Sjoerd van der Waal vroeg in de wedstrijd een bal voorlangs had geschoven, liet Maassluis het eerste gevaar noteren. De voor de wedstrijd gehuldigde jubilaris Hans-Jörgen Nicolaï kopte een voorzet over. Er ontstond daarna een weinig interessante fase.

Halverwege de eerste helft richtte ASWH zich echter weer op. De ploeg acteerde fel en hoewel lang niet alle geplande aanvallen even goed werden uitgevoerd, leverde dit wel kansen op. Zo blokte Damiën Vereecken halverwege het veld een aanval goed af en speelde hij Alexander de Jong op randje buitenspel vrij. De nummer tien van de Ambachters zag Sjoerd van der Waal vrij staan en tikte breed. De Sliedrechter mikte zijn inzet van buiten de zestien echter helaas over de lege goal en liet daarbij de eerste uitgelezen mogelijkheid van deze middag liggen. Van der Waal en zijn partner voorin, Jeroen van Wetten, hadden in het restant van de eerste helft nog enkele keren pech. Zo knikte Van Wetten een prima voorzet van rechtsback Wouter van den Berg net voorlangs. Op slag van rust was er zowaar een spaarzame uitbraak van de thuisploeg, die in helemaal niets meer deed denken aan de ploeg die eerder dit seizoen nog wist te winnen in Hendrik-Ido-Ambacht. De vrijgespeelde Ronnie Nouwen schoot over de goal van Paul Verboom en zo bleef het 0-0 toen de rust inging.

In de tweede helft was er sprake van eenrichtingsverkeer. Het was slechts het felle en gaandeweg steeds beter spelende ASWH dat voetbalde, de gastheren beperkten zich tot tegenhouden en tijd winnen. Jeroen van Wetten werd knap vrijgespeeld na een aanval via Van der Waal en De Jong, maar zijn inzet ging naast. Even later had Alex de Jong een enorme mogelijkheid om de score te openen. De middenvelder onderschepte een bal op de rand van het strafschopgebied, kapte een verdediger uit en schoot in. Helaas was zijn inzet nog te keren door Robbert van de Velde, die zijn team dus in de race hield. Sjoerd van der Waal kreeg even later een gele kaart van arbiter Van Beek. De scheidsrechter floot bepaald niet in het voordeel van de Ambachters, want hij trad zelden op tegen de vertragingstactieken van de thuisploeg en verzuimde de eerder al met geel bekeurde Royama Ibrahim weg te sturen na een aanslag op Ferry van Lare.

Bij ASWH was Danny Slingerland inmiddels de moegestreden Jordi Boogers komen aflossen en de ploeg zette nog maar eens aan, in de jacht op de bevrijdende treffer. Ivar Eltenberg zag een voorzet op de lat waaien, terwijl verdediger Kelly Giessen van de thuisploeg koppend bijna zijn eigen keeper verschalkte. De grootste pechvogel van ASWH was echter spits Jeroen van Wetten. Hij kon zijn verdienstelijke optreden niet bekronen met een goal. Daar kreeg hij wel diverse gelegenheden voor. Zo kopte hij een voorzet van Alex de Jong, die na een heerlijke schijnbeweging de vrijheid had gekregen een loepzuivere voorzet te geven, prima in. Helaas had doelman Van der Velde opnieuw een goede reflex in huis en wist de keeper de bal naast te tikken. Vervolgens raakte Van Wetten een lage voorzet van de doorgebroken Ivar Eltenberg verkeerd en kogelde hij nog eens van afstand naast.

Ook na het inbrengen van breekijzer Mike van Gool voor Sjoerd van der Waal wist ASWH niet te scoren. Dit kwam mede doordat scheidsrechter Van Beek in het laatste kwartier vrijwel alleen maar floot als een speler van de thuisploeg weer eens ter aarde stortte en op die manier het tempo uit de wedstrijd haalde. Excelsior Maassluis kreeg na het laatste fluitsignaal het punt waar het naar zocht, terwijl ASWH het veld afstapte met de gedachte dat er met name na rust zeer behoorlijk werd gespeeld, maar men niet had gekregen waar het recht op had. De kansen op de zege waren er, maar werden helaas niet benut. Door dit resultaat blijft ASWH zesde. Volgende week komt SHO op bezoek op sportpark Schildman en kan ASWH hopelijk wel de zege boeken die het vandaag al had kunnen behalen,

Excelsior Maassluis – ASWH 0-0 (0-0)
Scheidsrechter: Van Beek

Excelsior Maassluis: Robbert van de Velde; Kelly Giessen, Dani Monteiro, Tim Gudde, Derk-Jan Dupon; Royama Ibrahim, Demis Xanthopoulos, Ronnie Nouwen; Stephan van de Velde (74. Hamza El Azzouti), Hans-Jörgen Nicolaï en Rudi Witvoet (84. Jeff Stans)

ASWH: Paul Verboom; Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Johan Sturrus, Ivar Eltenberg; Jordi Boogers (67. Danny Slingerland), Alexander de Jong, Ferry van Lare, Jan Willem Schep; Sjoerd van der Waal (79. Mike van Gool) en Jeroen van Wetten

Wat een waardeloze ploeg blijft dat EM. Van mij mogen ze eruit! En de persoon die naar VoZ het stukje heeft gestuurd was of dronken of erg partijdig, want 0-0 was absoluut geen terechte uitslag.
www.thuisuiteten.nl
pi_57701133
Verboom weer op de goal
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:35:16 #113
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57701243
0-2! zo'n makkelijke overwinning had eigenlijk niemand verwacht... QB was te mak om inbreng te hebben. Volgende week Lisse thuis, spannend....
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
pi_57701287
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 19:30 schreef F1Bas het volgende:
Verboom weer op de goal
Tja, als die Corneille geen trainer noemt, maar vriend, dan weet je al genoeg natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 29 maart 2008 @ 19:43:55 #115
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57701453
Saaie wedstrijd bij ons, nauwelijks kansen (Capelle 0, Barendrecht 1 grote kopkans en wat mogelijkheden), 0-0/1-0 was terecht, maar goed, volgende week uit bij Zwaluwen moet echt beter.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  zaterdag 29 maart 2008 @ 22:03:08 #116
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57705347
Dat wordt een absolute kraker volgende week in Rijnsburg Het wordt lekker druk, waarschijnlijk sta ik er ook tussen. Rijnsburg is wel goed in vorm, maar zo'n wedstrijd staat altijd op zich. Het verschil met vorig jaar is dan dat het dit keer Rijnsburg is dat moet winnen (hoewel een gelijkspel ook nog wel kan).
Maar in ieder geval lijkt het weer een bijzonder spannend einde te worden.
pi_57705496
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:03 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Dat wordt een absolute kraker volgende week in Rijnsburg Het wordt lekker druk, waarschijnlijk sta ik er ook tussen. Rijnsburg is wel goed in vorm, maar zo'n wedstrijd staat altijd op zich. Het verschil met vorig jaar is dan dat het dit keer Rijnsburg is dat moet winnen (hoewel een gelijkspel ook nog wel kan).
Maar in ieder geval lijkt het weer een bijzonder spannend einde te worden.
Rijnsburg moet wel winnen willen ze kampioen worden, ze staan er al 1 achter en Lisse krijgt opzeker punten terug hoorde ik vandaag, de vraag is hoeveel.
  zondag 30 maart 2008 @ 11:00:38 #118
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57711357
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Rijnsburg moet wel winnen willen ze kampioen worden, ze staan er al 1 achter en Lisse krijgt opzeker punten terug hoorde ik vandaag, de vraag is hoeveel.
Ik ga uit van 2 punten, maar dat is afwachten. Maar FC Lisse moet ook nog naar Quick Boys en Ter Leede, dat zijn twee erg lastige derby's, dus wellicht dat RBB bij een gelijkspel daar nog op kan hopen. Wint FC Lisse volgende week en krijgt het inderdaad punten terug, dan lijkt het wel over te zijn voor Rijnsburg. Dan hangt het van het resultaat van QB af of de competitie misschien al niet bijna beslist is.
pi_57716096
Op zich is de KNVB niet zo "teruggeverig" dit jaar, dus ben benieuwd of en hoeveel punten Lisse en Ter Leede terug zullen krijgen!

Speelronde 21

Barendrecht - Capelle 0-0 (0-0)

Excelsior Maassluis - ASWH 0-0 (0-0)

FC Lisse - Zwaluwen '30 / Henver 4-1 (1-1)
7. 0-1 Jeroen de Groot 14. 1-1 Patrick Duarte 76. 2-1 Rik Vermeulen 81. 3-1 Glynor Plet 87. 4-1 Richal Leitoe

Noordwijk - DOTO 0-0 (0-0)
Rood: Dwight Krolis (Noordwijk)
Bijzonderheid: Maik van Zanten (Noordwijk) mist strafschop

Quick Boys - Rijnsburgse Boys 0-2 (0-2)
3. 0-1 Martin den Haan 25. 0-2 Brayton Biekman

SHO - Katwijk 2-3 (0-1)
37. 0-1 Tahir Akhamrane 50. 1-1 Robert Pot 60. 1-2 Mats van der Poel 65. 1-3 Jerghinio Sahadewsing 72. 2-3 Andrew Dias d'Ullois

TOGR - Ter Leede 1-1 (0-0)
55. 1-0 Marphe Redjosetiko (strafschop) 83. 1-1 Martijn Lagendijk
Bijzonderheid: Rivallino Sleur (Ter Leede) mist strafschop

STAND

1. FC Lisse 21-41 *
2. Rijnsburgse Boys 21-40
3. Quick Boys 21-38
4. Capelle 21-30
5. Noordwijk 21-29 **
6. ASWH 21-27 (-3)
7. DOTO 21-27 (-8)
8. Katwijk 21-26 (-6) **
9. Zwaluwen '30 / Henver 21-26 (-9)
10. Barendrecht 21-25 (-1)
11. Excelsior Maassluis 21-25 (-9)
12. Ter Leede 21-24 ***
13. TOGR 21-16
14. SHO 21-15

*= drie punten in mindering
**= één punt in mindering
***= vier punten in mindering

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 20
2. Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 16
3. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 15
4. Henk Roeland (Capelle) 12
5. Maarten Bak (Quick Boys) 10
Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 10
Glynor Plet (FC Lisse) 10

Routinier Martin den Haan is weer helemaal terug bij Rijnsburgse Boys en hielp zijn club met een vroege treffer in het juiste spoor bij Quick Boys
www.thuisuiteten.nl
  maandag 31 maart 2008 @ 21:30:11 #120
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57746507
quote:
Op zaterdag 29 maart 2008 22:10 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Bron? Bij Lisse zelf gingen ze van niets uit dacht ik..... Zaterdag wordt spannend! Jammer genoeg moet ik zelf om 4 uur uit spelen bij Rijnvogels, dus ik kan alleen de eerste helft zien..
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  maandag 31 maart 2008 @ 22:19:09 #121
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57747868
Je moet er ook niet van uitgaan dat je punten terugkrijgt. Als je dan toch wat terugkrijgt, is dat gewoon een soort bonus. Niek Oosterlee zei zelf dat hij er geen rekening mee houdt en dat lijkt me inderdaad de beste houding. Met die puntenaftrek staat Lisse slechts een punt voor en dus moet je komende zaterdag vol aan de bak om RBB niet voorbij te zien komen. Ga je rekenen met 4 punten voorsprong dan ga je misschien toch met een te nonchalante houding aan de wedstrijd beginnen en dat kan dodelijk (nou ja, in overdrachtelijk zin dan) zijn.
pi_57748127
Laten wij nou als Lisse de wedstrijd voetballend ingaan, dan krijg je ook tegen RBB ruimte om te voetballen. Het belangrijkste gevaar zal komen van Ascension en Gootjes. Aan Niek Oosterlee de taak om deze gevaren in te dammen. Ik denk dat Kee Hoei Tan ingezet wordt op Ascension terwijl Edje van Schie de bewaking op zich neemt van Gootjes. Lisse zal vooral bevreesd moeten zijn met standaard-situaties. Immers, RBB is sterk in de lucht. Voor Lisse liggen vooral mogelijkheden aan de zijkanten, welke we met veel snelheid dienen te bestoken. Glynor Plet zal een zware kluif hebben aan de stugge en solide defensie van de Uien, maar gezien de laatste weken (maanden eigenlijk!) zal hij omgekeerd ook een zware dobber zijn.

Op het middenveld heeft Lisse meer voetballend vermogen, maar daar staat de onverzettelijkheid van de Rijnsburgers tegenover. Als Lisse snel omschakelt tijdens balverlies bij een aanval, dan pakken we de RBB'ers goed aan.

Kortom: een wedstrijd op het scherpst van de snede en waarbij ik luttele hartverzakkingen zal krijgen. Hopelijk wordt het voor mij en Lisse net zo'n feest als vorig jaar na de 2-3 op de Middelmors. Eerder dit seizoen in de thuiswedstrijd waren wij in de eerste helft oppermachtig maar verzuimden wij het verschil te maken. In de tweede helft was het allemaal anders, wij werden moe door het constante werken van de geelzwarten. Toch leken wij de 1-0 over de streep te trekken totdat die dekselse Gootjes het alweer deed!

Jongens, dit zijn werkelijk de krenten in de pap! Deze Hoofdklasse A is ongekend spannend met alleen twee zekere degradanten: SHO en TOGR. Voor het overige is het nog koffiedik kijken. Dit voetbalseizoen blijft zinderend tot de laatste speeldag; we kunnen er lang of kort over lullen maar in A is de competitie het sterkst!
Leef naar je eigen talent
  maandag 31 maart 2008 @ 22:31:27 #123
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57748224
Stiekem zou ik een P/D tegen Heerjansdam wel tof vinden .
Heel stiekem dan, want eigenlijk hoop ik dat we volgend jaar bij elkaar in de Hoofdklasse zitten.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57759709
Heerjansdam wordt waarschijnlijk gewoon kampioen toch? En tja, Rijnvogels - Katwijk is ook wel grappig, ik denk dat dan het hele dorp uitloopt. Maar toch liever niet.

Katwijk heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Richard Blonk. Volgde zijn jeugdopleiding bij Feyenoord en speelde afgelopen seizoen voor ADO Den Haag.
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1286

[ Bericht 2% gewijzigd door Insistor op 01-04-2008 13:59:19 ]
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
pi_57762976
@ Lissov, veel succes zaterdag.

Heel misschien dat ik zelf ook even kom kijken, heb wel een uitnodiging van iemand gehad. Ik moet natuurlijk even onze nieuwe speler scouten

Aan de andere kant moet ik ook naar mijn eigen club dus ik twijfel nog wat.

[ Bericht 25% gewijzigd door F1Bas op 01-04-2008 17:05:19 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')