Ik ben er voor ons ook nog niet gerust op, krijgen onder meer nog Lisse uit en Rijnsburg en Quick Boys thuis...quote:Op zondag 16 maart 2008 14:46 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik vind dat ASWH gewoon dramatisch bezig is hoor. Evenveel punten als Zwaluwen '30, dat is gewoon schandalig, zelfs met de blessures.
De komende twee duels moeten echt gewonnen worden, anders is een P/D erg dichtbij!
quote:Henk Wisman houdt het na drie weken voor gezien bij ASWH
Na het verrassende vertrek van Bill Tukker handelde het ASWH-bestuur snel. Drie dagen nadat Tukker zijn ontslag had ingediend stond Henk Wisman als trainer op het veld. Vol enthousiasme is hij de uitdaging aangegaan om met ASWH de resterende drie maanden van het seizoen af te maken. Na drie nederlagen op rij vindt hij dat op korte termijn een aantal zaken niet te veranderen zijn en niet naar zijn hand kan zetten. Daarom houdt hij de eer aan zich zelf en zit ASWH opnieuw met een trainersprobleem.
Het bestuur betreurt deze beslissing en beraadt zich de komende dagen hoe deze zeer onplezierige situatie opgelost gaat worden.
Zwak.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:54 schreef methodmich het volgende:
En definitief.
@Yeahinho: Je had gelijk.
[..]
lol, de schrijver van dit stuk zit in mijn voetbalteamquote:Op zondag 16 maart 2008 18:46 schreef F1Bas het volgende:
[..]
http://www.uithaal.nl/?p=3702
Puntenmindering? Vast niet.
Was je er zelf ook bij?quote:Op zondag 16 maart 2008 20:15 schreef DANILXL het volgende:
[..]
lol, de schrijver van dit stuk zit in mijn voetbalteam
ja, ik schrok wel, maar het was denk ik niet zo erg dat er punten in mindering worden gebrachtquote:Op zondag 16 maart 2008 20:39 schreef Insistor het volgende:
[..]
Was je er zelf ook bij?
@MM: Oei! dat is vervelend. Enig idee wie het nu moet gaan doen? Heeft Wisman zelf de handdoek in de ring gegooid of is sprake van "lichte dwang"?
En liet hij terecht zolang doorspelen? Oke jullie hadden er voordeel van maar kan je nu vast wel zeggen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef DANILXL het volgende:
het rare was ook dat de scheids uitstekend floot. misschien wel de beste scheids van het seizoen tot nu toe
ja, er waren tal van blessures, volkomen terechte blessuretijd dusquote:Op zondag 16 maart 2008 23:21 schreef DANILXL het volgende:
het rare was ook dat de scheids uitstekend floot. misschien wel de beste scheids van het seizoen tot nu toe
Das dus één punt..... tenzij ze nu wel 3 punten gaan pakken in uitwedstrijden, te beginnen tegen Quick Boys.quote:Op zondag 16 maart 2008 19:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben er voor ons ook nog niet gerust op, krijgen onder meer nog Lisse uit en Rijnsburg en Quick Boys thuis...
Zelf.quote:Op zondag 16 maart 2008 20:39 schreef Insistor het volgende:
[..]
Was je er zelf ook bij?
@MM: Oei! dat is vervelend. Enig idee wie het nu moet gaan doen? Heeft Wisman zelf de handdoek in de ring gegooid of is sprake van "lichte dwang"?
Klopt, QB op dit moment nog met 2 teams (1 vd 12 inhalers)quote:Op maandag 17 maart 2008 23:02 schreef uitje4life het volgende:
aha... lekker handig als je ook nog eens voor het kampioenschap bezig bent, met een nacompetitie daarna nog... dat wordt leuk dan. (voor de hele Top 3, zitten allemaal nog in de beker dacht ik?)
Hij speelde vrijwel alles in de basis, behalve afgelopen maand tegen DOTO en ASWH geloof ik.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:33 schreef F1Bas het volgende:
Dogan Corneille ad-interim bij ASWH.
Dogan, held
jammer dat hij Barendrecht in de steek laat alleen heb ik geen idee hoeveel hij nog speelde, vraag me af of ASWH dat zou moeten willen(vinden ze andersom vast ook niet leuk)....
Uit AD / De Dordtenaarquote:Dogan Corneille benaderde ASWH zelf om trainer te worden
De selectie van de Ambachtse zaterdag-hoofdklasser ASWH wordt deze week geconfronteerd met de derde trainer in vijf weken. Na het opstappen van Bill Tukker en Henk Wisman krijgt nu Dogan Corneille - geassisteerd door Theo Smit en Ruud Dorst - op sportpark Schildman de technische leiding in handen.
ANDRÉ VALK
HENDRIK-IDO-AMBACHT
Corneille (34) was door ASWH voor volgend seizoen al vastgelegd als assistent van de nieuwe trainer Willem Leushuis. Dogan Corneille - in het bezit van het diploma TC2 - speelde dit seizoen bij Barendrecht, dat hem toestond met onmiddellijke ingang bij ASWH aan de slag te gaan. De in Limburg opgegroeide Corneille, sportcoördinator in zijn woonplaats Rotterdam, speelde zeven jaar profvoetbal voor VVV Venlo en Eindhoven. Bij de amateurs kwam hij ook nog voor Hilversum, het Werkendamse Kozakken Boys en IJsselmeervogels uit.
Hoe is de overstap naar ASWH tot stand gekomen?
DC: ,,Ik heb ASWH zelf benaderd om trainer te worden, als ze er niet uit zouden komen. Ik had niet gedacht dat de club er op in zou gaan, maar ik zie het als een goede oplossing. Natuurlijk is het een risico met het oog op volgend seizoen, want het kan misgaan. Maar het trainersvak heeft nu eenmaal twee kanten, dat geldt voor iedereen. Ik heb niet veel trainerservaring, maar sinds bekend is dat ik bij ASWH assistent word, heb ik me best al in ASWH verdiept. En veel jongens ken ik als medespelers en tegenstanders. Maar we moeten eerlijk zijn: ASWH moet naar beneden kijken. Iedereen moet beseffen hoe laat het is. En als er binnen één seizoen twee trainers weglopen, is er iets niet op orde.’’
Wat wordt jouw aanpak?
DC: ,,Ik heb een voetbaltechnische visie, die ik intern zal bespreken. Verder moeten we terug naar de basis. Randzaken zijn hoofdzaken geworden. Het plezier moet terugkeren en ik zal proberen de druk iets weg te nemen. Want dat deze groep teveel kwaliteiten heeft om de zaak uit handen te laten glippen, daar is iedereen van overtuigd. Ik ga zeker geen heel systeem overhoop gooien. Ik wil werken aan zaken die niet goed gaan. Zo krijgen we bijvoorbeeld veel te veel goals tegen.’’
Speelt Willem Leushuis al een rol op de achtergrond?
DC: ,,Ik heb hier uiteraard met hem over gesproken en hij was er niet blij mee. Maar ik vind het slagingspercentage groot. Dat is ook de reden dat ik er toch in stap. Bovendien heb ik het voorbije seizoen wel eens aan Jaap Stam moeten denken. Ik had eigenlijk moeten stoppen na de twee NK-finales met IJsselmeervogels. Niets is erger dan te merken dat je te lang bent doorgegaan. Hoewel ik me voor de volle honderd procent voor Barendrecht heb ingezet, ging ik de laatste tijd te vaak met tegenzin naar de club.’’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |