abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57358764
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 14:00 schreef F1Bas het volgende:
Lisse wordt wel kampioen.
Sprak een klein uurtje geleden Ferry van Lare nog en die vond Lisse ook sterker dan QB en RBB. Ben het met hem eens.

ASWH heeft de nodige spelers uit de huidige selectie ook voor volgend seizoen aan zich gebonden en speurt nog naar versterkingen op enkele plaatsen. Denk dat er nog minimaal vijf spelers zullen komen, namen zijn nog niet echt bekend.

Raymond Roos (TOGR) en Nicky van Katwijk (Capelle) naar Deltasport.

Michael Scholten (Noordwijk) naar Ter Leede.

André Hol (Capelle) naar Nieuw-Lekkerland.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 maart 2008 @ 09:04:31 #27
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57368159
quote:
Op donderdag 13 maart 2008 18:52 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Toch denk ik dat Rbb te wisselvallig is....
Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik. En Quick Boys moeten we inderdaad uit nog hebben, maar die verliezen 1-4 van Capelle, eerst maar morgen zien hoe ze hiermee omgegaan zijn....

Ik denk dat het nog lang niet beslist is.......
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  vrijdag 14 maart 2008 @ 14:20:24 #28
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57374852
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef uitje4life het volgende:
Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik.
Nou ja, tegen ASWH werd het ook maar 2-1. Maar je hebt wel gelijk, thuis doen jullie het gewoon goed. Maar FC Lisse is dan ook nog niet langs geweest...
En vorig seizoen hadden jullie tot 31 maart thuis ook nog niet verloren.

Als je het vergelijkt met FC Lisse, afgelopen zaterdag tegen ASWH was de eerste echte uitschieter. Verder vooral kleine overwinningen of gelijkspel. Uit gaat het wat dat betreft makkelijker.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 15:11:03 #29
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57376088
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 14:20 schreef zaterdagvoetbal het volgende:

[..]
Maar FC Lisse is dan ook nog niet langs geweest...
En vorig seizoen hadden jullie tot 31 maart thuis ook nog niet verloren.
klopt, maar toen hadden we in de uitwedstrijd ook verloren, en dit jaar is het 1-1 geworden bij Lisse. Zo is er voor alles weer wat te zeggen!
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_57377606
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 09:04 schreef uitje4life het volgende:

[..]

Maar dat is het verschil thuis-uit. Alleen Quick Boys heeft hier een punt weg weten te halen, voor de rest niemand die er ook maar een beetje aanspraak op mocht maken dacht ik.
ASWH raakte de lat en had een penalty moeten krijgen toen het shirt van Rory van der Weijden bijkans werd uitgetrokken. Daar had het 2-2 kunnen zijn.

BVO, mocht je morgen komen kijken, pak dan een programmaboekje mee. Deze week erg geslaagd wat mij betreft.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:17:09 #31
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57378613
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 15:11 schreef uitje4life het volgende:
klopt, maar toen hadden we in de uitwedstrijd ook verloren, en dit jaar is het 1-1 geworden bij Lisse. Zo is er voor alles weer wat te zeggen!
Inderdaad, wat dat betreft is het zeker bij derby's koffiedik kijken.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 17:43:57 #32
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57379206
quote:
Op vrijdag 14 maart 2008 16:27 schreef methodmich het volgende:
BVO, mocht je morgen komen kijken, pak dan een programmaboekje mee. Deze week erg geslaagd wat mij betreft.
Afhankelijk van hoe ik deze nacht doorsta ( ) kom ik morgen wel denk ik, heb wel een aardig voorgevoel, ondanks de furstrerende afgelopen 2 weken en het hele matige spel afgelopen week. Maar zal hem zeker lezen . Gelukkig zijn Lodder en Veeke weer terug, Stolk en Corneille achterin was afgelopen week toch niks.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:17:34 #33
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_57386974
zie dat ik toch redelijk was mis sinds ik niet meer in Lisse werk en sinds dat Joost in B voetbalt....eigenlijk best jammer
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
  vrijdag 14 maart 2008 @ 23:33:32 #34
61305 Bjoro
Proud to have Maud !
pi_57387316
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 23:13 schreef uitje4life het volgende:
Ja broertje Kuhlmann naar Katwijk meldt VoZ. Caspar wel te verstaan. Is dat ook zo'n beest als Joost?
Hij heeft dezelfde bouw, maar als voetballer vind ik hem minder...komt misschien nog...ik hoopt het voor hem iig !
256 goals !
[Column]Hoera, prijs gewonnen!
'Zo gewoon en toch zo bijzonder,
Zo alledaags maar nog steeds een wonder' Maud 07-07-2005
pi_57392894
Ik heb in elk geval zin in de derby met Barendrecht. Even bijpraten met Jack vooraf.

Hopelijk is het resultaat ook gunstig.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 18:36:26 #36
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_57398711
Nieuwe balans voor wat betreft de wedstrijden van Lisse die ik heb gezien: 4 wedstrijden, 3 nederlagen en 1 gelijkspel. Als ik niet beter wist, zou ik denken dat ze onderaan bungelden.
Volgende duel dat ik ga kijken moet ik maar even strategisch uitzoeken. Volgend seizoen of zo. Of toch maar RBB uit. ging vorig jaar ook goed.

Inmiddels heeft Capelle de rol van SHO uit het begin van de competitie overgenomen.
pi_57399727
Ja en ASWH stevent af op een P/D tje als ze zo blijven spelen.....

ONMACHTIG ASWH VERLIEST TEGEN BARENDRECHT VOOR DE DERDE KEER OP RIJ

Vanmiddag heeft ASWH opnieuw een nederlaag geleden. Het was op sportpark Schildman een lekker voetbalweertje, zodat alle ingrediënten voor een leuke derby aanwezig leken. Barendrecht, met diverse oude bekenden, kon bij een zege door ASWH op een aardige achterstand gezet worden en daarmee zou handhaving wel zo goed als zeker zijn. Jack van den Berg, in het verleden succesvol werkzaam bij ASWH, had in het programmaboekje al aangekondigd dat hij het clublied van ASWH niet hoefde te horen. Hij werd op zijn wenken bediend, want de thuisploeg stond na afloop met lege handen.

Henk Wisman liet ASWH beginnen zonder Alexander de Jong. Hij zat op de bank, waardoor Ivar Eltenberg mocht starten. Bij Barendrecht begonnen Richard Lodder en Xander van der Veeke, de voormalig ASWH'ers, in de basis. De eerste helft liet zich echter kenmerken als vrij gezapig. ASWH was offensief het grootste deel van de tijd onmachtig. De defensie van de bezoekers, onder leiding van Van der Veeke, bleef moeiteloos op de been. Keeper Edwin van Zwieteren hoefde zich slechts enkele keren in te spannen en dan ook nog op pogingen van redelijk grote afstand door Jan Willem Schep, Sjoerd van der Waal en Ivar Eltenberg. Aan de overzijde viel ook weinig gevaar te bespeuren. Namens Barendrecht testte Jermaine Sandvliet de kwaliteiten van Raymon Kuipers een keer, net als Patrick Stolk dat op slag van rust deed met een harde vrije trap. Ook kopten de bezoekers nog twee keer redelijk gevaarlijk op doel, maar na vijfenveertig minuten voetbal was het aantal echt uitgespeelde kansen door beide teams op de vingers van één hand te tellen. Logischerwijs was het na het laatste fluitsignaal van arbiter Looije dan ook nog 0-0.

De tweede helft was stukken levendiger. De teams begonnen in ongewijzigde samenstelling aan het tweede bedrijf, maar hadden blijkbaar ingezien dat het wederzijds aftasten van voor rust niet meer dan een punt zou opleveren. Nadat Wouter van den Berg geel had geïncasseerd besloot trainer Henk Wisman een offensieve wissel toe te passen. Hij bracht de weer herstelde Jeroen van Wetten voor verdediger Danny Versluis. Koud was Van Wetten in het veld of het stond 0-1. Ramon Barendregt mocht ineens door de Ambachtse defensie lopen en kon op de uitlopende Kuipers af. Barendregt leek niet goed af te ronden, maar links van hem was Jermaine Sandvliet meegelopen. De voormalig speler van FC Dordrecht kon de bal simpel in de lege goal schieten en bracht Barendrecht aan de leiding.

ASWH kwam dus wederom op achterstand en was weer gedoemd tot achtervolgen. Dat de Ambachters zes minuten na de 0-1 de gelijkmaker op een fortuinlijke manier in de schoot geworpen kregen, was dan ook een mooie opsteker. Sjoerd van der Waal gaf een voorzet van de linkerflank, waar Mike van Gool onderdoor ging. Linksback Niels Rooders kopte in zijn poging om weg te werken echter tegen Xander van der Veeke aan, waarna de bal via de oud-ASWH'er buiten bereik van Van Zwieteren in het doel eindigde. De 1-1 had een positieve uitwerking op ASWH, want er ontstond toen een goede fase van de Ambachters. Nixon Dias bracht ASWH dan ook op voorsprong. Een mooie pass van rechts door Jan Willem Schep werd door Dias goed over de iets te ver voor de goal staande Van Zwieteren gekopt en zo was het 2-1 voor ASWH. Jeroen van Wetten was even later koppend bijna succesvol op aangeven van Sjoerd van der Waal, terwijl de Sliedrechter kort daarna met een goede volley de goal zocht.

Het was vervolgens echter niet ASWH, maar Barendrecht dat scoorde. Richard Lodder kon met de bal aan de voet oprukken. Hij haalde van grote afstand uit. Zijn pegel leek door Raymon Kuipers te worden gestopt, maar kreeg op het laatst nog een zwabbereffect mee. Kuipers kon de bal dan ook niet meer keren en zo was het weer gelijk. Direct na de goal was er een dubbele wissel bij ASWH, waar Danny Slingerland en Jordi Boogers voor Ivar Eltenberg en Jan Willem Schep in de ploeg kwamen. Diezelfde Slingerland liet zich even later bij de achterlijn in de luren leggen door Barendrecht-invaller Brian Leons, die een voorzet in huis had die voorlangs leek te vliegen. ASWH-captain Johan Sturrus wilde de bal achter koppen, maar raakte deze dusdanig onfortuinlijk dat hij in eigen doel knikte. Ineens stond ASWH dus weer achter en waren er nog maar tien minuten te spelen.

Onder leiding van de ervaren spelers in de ploeg speelde Barendrecht de wedstrijd slim uit en gaf het ASWH, dat ook niet echt meer aanzette voor een slotoffensief, eigenlijk geen kansen meer. De enige echte mogelijkheid was een vrije trap op twintig meter van de goal. Nixon Dias schoot deze zeer hard in, maar Van Zwieteren wist de bal te stoppen en stelde daarmee de zege voor zijn ploeg veilig. Door de nederlaag ziet ASWH de ploegen onderin steeds dichterbij komen. Het gat met de twaalfde plaats, die veroordeelt tot het spelen van een promotie / degradatieduel, is na deze derde nederlaag op rij nog maar drie punten. Het is dus zaak om snel de rug te rechten en de komende wedstrijden met volle overtuiging op jacht te gaan naar de laatste punten die nog nodig zijn om handhaving te bewerkstelligen. Dit zal om te beginnen over twee weken moeten gebeuren in de uitwedstrijd bij Excelsior Maassluis, waar tegen ASWH nog iets goed te maken heeft.

ASWH - Barendrecht 2-3 (0-0)
58. 0-1 Jermaine Sandvliet 64. 1-1 Xander van der Veeke (eigen doelpunt) 69. 2-1 Nixon Dias 77. 2-2 Richard Lodder 81. 2-3 Johan Sturrus (eigen doelpunt)
Scheidsrechter: Looije

ASWH: Raymon Kuipers; Wouter van den Berg, Damiën Vereecken, Danny Versluis (57. Jeroen van Wetten), Johan Sturrus; Jan Willem Schep (77. Jordi Boogers), Nixon Dias, Ferry van Lare, Ivar Eltenberg (77. Danny Slingerland); Mike van Gool en Sjoerd van der Waal

Barendrecht: Edwin van Zwieteren; Richard Lodder, Patrick Stolk, Xander van der Veeke, Niels Rooders; Mathijs Tabbers (62. Brian Leons), John de Ronde (72. Elwin Spoel), John Kroon, Jermaine Sandvliet (81. Dogan Corneille); Ramon Barendregt en Daniel da Cruz

Morgen update etc.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 19:54:52 #38
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_57400174
Ik vond de tweede helft vrij vermakelijk, drie briljante goals (Lodder en 2x ED, vooral die van Barendrecht ).
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_57400271
Met Lodder moet ik nog een hartig woordje spreken. In vier jaar ASWH nooit scoren, behalve met zaalvoetbal, en dan ineens een bal stijf in de kruising rammen.

Maar ASWH was gewoon slecht, zit echt niks meer in. Slepen zich naar het einde en hopelijk blijven we minimaal elfde.
www.thuisuiteten.nl
  zaterdag 15 maart 2008 @ 20:22:52 #40
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57400742
Rijnsburgse Boys had geen kind aan TOGR, 5-0... hoogtepunt was toch de 2-0. Djuric Ascencion trapte de bal vanaf ongeveer 45 meter over Muskiet heen in de verre hoek. Verder had het wel veel meer kunnen zijn, nulletje of 8 was niet geflatteerd geweest denk ik.
pi_57400794
En RBB doet toch weer volop mee. Die zege van ASWH bij Zwaluwen '30 is nog bijna uniek, veel teams verspelen daar dan toch punten, ook QB weer. Waarvan fans de scheidsrechter zouden hebben aangevallen?
www.thuisuiteten.nl
pi_57401271
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:25 schreef methodmich het volgende:
En RBB doet toch weer volop mee. Die zege van ASWH bij Zwaluwen '30 is nog bijna uniek, veel teams verspelen daar dan toch punten, ook QB weer. Waarvan fans de scheidsrechter zouden hebben aangevallen?
Zoiets hoorde ik ook. Waar rook is, is vuur?

Katwijk zorgde voor een klein wondertje op De Krom, in een dik kwartier werd een 0-2 achterstand omgezet in een 4-2 winst. Er vielen overigens weer drie rode kaarten in het duel tussen Excelsior en Katwijk.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  zaterdag 15 maart 2008 @ 21:57:40 #43
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57402892
Mats van der Poel scoort 2x en man of the match las ik. Die jongen is een goeie spits, een oud-teamgenoot van hem bij Meerburg 1 zit bij mij in de klas en die won als verdediger bijna alles van hem, raar dat het zo erg kan verschillen.
pi_57406513
quote:
Op zaterdag 15 maart 2008 20:00 schreef methodmich het volgende:
Met Lodder moet ik nog een hartig woordje spreken. In vier jaar ASWH nooit scoren, behalve met zaalvoetbal, en dan ineens een bal stijf in de kruising rammen.

Maar ASWH was gewoon slecht, zit echt niks meer in. Slepen zich naar het einde en hopelijk blijven we minimaal elfde.
Ligt allemaal dichtbij elkaar daar in de subtop van A.
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_57412669
Nou, ik vind dat ASWH gewoon dramatisch bezig is hoor. Evenveel punten als Zwaluwen '30, dat is gewoon schandalig, zelfs met de blessures.

De komende twee duels moeten echt gewonnen worden, anders is een P/D erg dichtbij!
www.thuisuiteten.nl
pi_57412826
Speelronde 20

ASWH - Barendrecht 2-3 (0-0)
58. 0-1 Jermaine Sandvliet 64. 1-1 Xander van der Veeke (eigen doelpunt) 69. 2-1 Nixon Dias 77. 2-2 Richard Lodder 81. 2-3 Johan Sturrus (eigen doelpunt)

Capelle - FC Lisse 1-0 (0-0)
49. 1-0 Henk Roeland (strafschop)

DOTO - SHO 1-1 (1-1)
1. 0-1 Richard Yeboah 23. 1-1 Jessey Soares

Katwijk - Excelsior Maassluis 4-2 (0-1)
34. 0-1 Stephan van der Velde 53. 0-2 Stephan van der Velde 68. 1-2 Jan Groen 82. 2-2 Elroy Lammers 89. 3-2 Mats van der Poel 90. 4-2 Mats van der Poel
Rood: Marcel Vondeling (Katwijk, 2 x geel), Brian Zalmijn (Excelsior Maassluis, 2 x geel), Nilton Tavares Ramos (Excelsior Maassluis)

Rijnsburgse Boys - TOGR 5-0 (2-0)
26. 1-0 Peter Freke 39. 2-0 Djuric Ascencion 58. 3-0 Bart Freke 79. 4-0 Frank Zinhagel 81. 5-0 Martijn Gootjes

Ter Leede - Noordwijk 0-2 (0-0)
65. 0-1 Joost Leonard 69. 0-2 Peter Bos
Rood: Celcius Grant (Noordwijk)

Zwaluwen '30 / Henver - Quick Boys 2-2 (1-2)
2. 1-0 Ricardo Appelman 30. 1-1 Jan Schaap 44. 1-2 Maarten Bak 90 (+4). 2-2 Elzou Braafheid

STAND

1. FC Lisse 20-38 (+21) *
2. Quick Boys 20-38 (+15)
3. Rijnsburgse Boys 20-37
4. Capelle 20-29
5. Noordwijk 20-28 **
6. ASWH 20-26 (-3)
7. Zwaluwen '30 / Henver 20-26 (-6)
8. DOTO 20-26 (-8)
9. Barendrecht 20-24 (-1)
10. Excelsior Maassluis 20-24 (-9)
11. Ter Leede 20-23 (-3) ***
12. Katwijk 20-23 (-7) **
13. SHO 20-15 (-13)
14. TOGR 20-15 (-22)

*= drie punten in mindering
** = één punt in mindering
*** = vier punten in mindering

Topscorers

1. Michael van Dommelen (DOTO) 20
2. Roel de Vries (Zwaluwen '30 / Henver) 16
3. Martijn Gootjes (Rijnsburgse Boys) 15
4. Henk Roeland (Capelle) 12
5. Maarten Bak (Quick Boys) 10
Peter Freke (Rijnsburgse Boys) 10

Jongeling Mats van der Poel schoot Katwijk met twee late treffers naar de zege tegen Excelsior Maassluis
www.thuisuiteten.nl
pi_57415932
Het gerucht gaat nu dat Wisman gestopt zou zijn bij ASWH. Als het waar is zou dat wel erg apart zijn.... Maar goed, vooralsnog een gerucht. Wel zeer hardnekkig.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 16 maart 2008 @ 17:32:06 #48
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57416172
Wat is er nu waar van het verhaal dat Quick Boys-supporters de scheids aan zouden hebben gevallen?

Die komen ook weer lekker positief in het nieuws dan....
pi_57417420
quote:
Op zondag 16 maart 2008 17:32 schreef uitje4life het volgende:
Wat is er nu waar van het verhaal dat Quick Boys-supporters de scheids aan zouden hebben gevallen?

Die komen ook weer lekker positief in het nieuws dan....
http://www.uithaal.nl/?p=3702

Puntenmindering? Vast niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zondag 16 maart 2008 @ 18:54:38 #50
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_57417594
ja ik had t ook net gevonden....

maar als ik in de reacties lees dat de scheids zei dat ie er geen melding van zou maken, dan zal dat ook wel niet gebeuren. Toch vind ik het een domme actie, om je eigen (!) spelers uit te gaan schelden na een gelijkspel. Lekker motiverend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')