abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58012196
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 20:28 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Ik wou het niet zeggen, want ik ben immers niet neutraal, maar ik vond zelf ook dat FC Lisse de winst verdiende. De kansen van RBB waren zeer beperkt, terwijl FC Lisse een paar dotten kreeg. Ook qua spel ging er meer dreiging van FC Lisse uit; met name de invalbeurt van Leitoe bracht veel dreiging en ook de uiteindelijk verdiende 2-3 was voor een groot deel aan hem te danken.
Het is dat de KNVB die drie punten in heeft gehouden, anders was de competitie nu al bijna gedaan.
Dat van Leitoe ben ik niet met je eens, voor de rest wel. Ik ben tot op zekere hoogte neutraal dus ik kan er wel redelijk over oordelen.

Vooral jammer van die harde wind de hele wedstrijd, dat maakte het veel moeilijker om goed te voetballen(en vervelender om te kijken ).

Jammer dat Kevin Winter geschorst was, had hem wel willen zien spelen.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 12 april 2008 @ 22:44:33 #177
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58012228
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 22:42 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat van Leitoe ben ik niet met je eens, voor de rest wel. Ik ben tot op zekere hoogte neutraal dus ik kan er wel redelijk over oordelen.

Vooral jammer van die harde wind de hele wedstrijd, dat maakte het veel moeilijker om goed te voetballen(en vervelender om te kijken ).
Ach, er stond in elk geval een lekker zonnetje, dat scheelde een stuk.
pi_58022008
Bij Barendrecht vrezen ze gezien het programma straks het kind van de rekening te worden en te zakken naar plek 12.

Wie denken jullie? Zelf denk ik ook dat zij het helaas gaan worden, al gaan Ter Leede, Excelsior Maassluis en DOTO het wellicht ook nog zwaar krijgen. Van mij mag EM!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  zondag 13 april 2008 @ 19:03:53 #179
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58025635
Leuke wedstrijd gister, wij wonnen qua sfeer, Lisse qua wedstrijd. Er werden teveel foutjes gemaakt vond ik.

Er schijnt ook nog wat gebeurd te zijn na de wedstrijd. "Supporters" van RBB (ze worden nu "de witte petjes" genoemd) schijnen wat Lisse supporters gemolesteerd te hebben. Als dit waar is, vind ik dit een schande en ik hoop dat die jongens (ja het waren jochies van 14, 15) een stadionverbod kunnen krijgen. Ik vind dat het gevecht op het veld moet plaatsvinden, niet daarbuiten.

Gefeliciteerd met de overwinning, en ik denk dat Lisse wel kampioen wordt! Als QB het maar niet wordt...
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
als de dag van gisteren.... 13 mei 2006...
  zondag 13 april 2008 @ 19:05:45 #180
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58025672
Nog een transfer: Rodney Cairo komt van HFC Haarlem naar Rijnsburg toe. Goede vervanging voor Zinhagel en Biekman, Plet en Cairo dus. Dan is na de winterstop André van Egmond ook weer fit gelukkig, nog een spits.
RBB + 6 jaar Ted Verdonkschot: 3 Kampioenschappen, 1 zaterdagkampioenschap, 2 Districtsbekers en 1 Amateurbeker!
pi_58028345
Barendrecht is waarschijnlijk wel de pineut, al zie ik in Ter Leede nog een goede concurrent.
And we are vagabonds
We travel without seatbelts on
We live this close to death
  zondag 13 april 2008 @ 22:13:06 #182
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58030667
Plet? Bij mijn weten blijft -ie gewoon bij Lisse hoor. Ik neem aan dat je Leitoe bedoelt.

[ Bericht 28% gewijzigd door zaterdagvoetbal op 13-04-2008 22:28:38 ]
  zondag 13 april 2008 @ 22:14:37 #183
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58030710
Ik begrijp dat Ter Leede serieus de optie van de burgerrechter onderzoekt. Het zou ook wel zuur zijn als ze vanwege die puntenaftrek 12e worden, dat gun ik ze nou ook weer niet. Liever gewoon op sportieve gronden.
pi_58034413
quote:
Op zondag 13 april 2008 22:13 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
Plet? Bij mijn weten blijft -ie gewoon bij Lisse hoor. Ik neem aan dat je Leitoe bedoelt.
Idd, hij zit nog met de 2-3 door Plet in z'n hoofd

En Rijnsburg en sfeer? Ja je hoorde ze even toen het 2-2 werd....
  maandag 14 april 2008 @ 15:29:24 #185
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58044088
Sorry ik bedoelde Leitoe inderdaad! Je hoorde inderdaad niet iedereen zingen achter "het doel", dat vind ik ook jammer want als het aan mij ligt zingen we de hele wedstrijd door. Maar op de samenvatting hoor je wel de hele wedstrijd die ratels. Maarja... jij bent de sfeer van de Vogels gewend, dat is wel wat anders dan dit

Lisse-supporters heb ik helemaal niet gehoord
pi_58045507
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:29 schreef uitje4life het volgende:
Sorry ik bedoelde Leitoe inderdaad! Je hoorde inderdaad niet iedereen zingen achter "het doel", dat vind ik ook jammer want als het aan mij ligt zingen we de hele wedstrijd door. Maar op de samenvatting hoor je wel de hele wedstrijd die ratels. Maarja... jij bent de sfeer van de Vogels gewend, dat is wel wat anders dan dit

Lisse-supporters heb ik helemaal niet gehoord
Laten we het erop houden dat je elkaar niet kan horen, vooral door die wind

En ja ik ben wel meer gewend bij de Vogels, al valt dat dit seizoen ook wat tegen.
pi_58046384
Rodney Cairo zou een goede aanwinst kunnen zijn. Sterke punt is volgens mij vooral zijn snelheid, weet niet in hoeverre die gezien zijn leeftijd nog intact is.

DOTO nog meer problemen, want ook Humberto Mota Alves komt niet. Hij blijft bij Leonidas. Daardoor twijfelt ook Octavio Pires Fonseca of ie wel moet gaan.
www.thuisuiteten.nl
  maandag 14 april 2008 @ 18:16:51 #188
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58047005
Die wind was in dat opzicht zeker een spelbreker. Ik hoorde de eerste helft ook niks, toen stond ik achter het doel van de uien met de wind in de rug. De tweede helft aan de lange zijde ergens halverwege de helft waar het moest gebeuren en toen hoorde je het wel beter, maar nog niet echt geweldig vanwege de wind.
Het was gewoon jammer dat er zoveel wind stond die bovendien precies de meeste sfeer direct het terrein afblies. Ook op de samenvatting van TV West hoor je niet veel, met dezelfde reden. Vorig jaar ging dat wat dat betreft een stuk beter, ook mooi weer maar veel minder wind.
  maandag 14 april 2008 @ 18:22:17 #189
208935 zaterdagvoetbal
www.zaterdagvoetbal.net
pi_58047107
Die toeschouwers aantallen van de Vogels vallen me ook wat tegen. Gemiddeld wordt 2200 gerapporteerd (VoZ), wat niet verkeerd is, maar minder dan ik had verwacht. Misschien toch vanwege de wat mindere resultaten dit seizoen?
pi_58049314
F1Bas, ik heb je niet meer gezien zaterdag. Nog ff off-topic in dit forum maar ik hoorde dat Kuhlmann, Van Maanen en Simons wegmoeten/weggaan. Heb je daar iets van vernomen?
Leef naar je eigen talent
pi_58050386
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:56 schreef Lissov het volgende:
F1Bas, ik heb je niet meer gezien zaterdag. Nog ff off-topic in dit forum maar ik hoorde dat Kuhlmann, Van Maanen en Simons wegmoeten/weggaan. Heb je daar iets van vernomen?
Ik heb je nog wel even zien fietsen maar het was een beetje druk toen

Ik heb het wel gehoord, je weet wel van wie, dat Kuhlmann en Simons weer teruggaan naar Rijnsburg maar ik zelf geloof daar niet zo in. Simons heeft in maart nog verlengd en Kuhlmann heeft nog een doorlopend contract, oke contracten zeggen niet zo heel veel maar ik denk dat ze wel blijven.

Van Manen heb ik niks van gehoord maar hij presteert niet naar behoren dit seizoen maar heeft nog wel een contract.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:58:55 #192
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58077190
Zou wel leuk zijn.... Joost toch weer terug waar ie hoort, en Simons ook!

maar hoe betrouwbaar is je bron?
pi_58077330
Kuhlmann zeker terug naar RBB!
Leef naar je eigen talent
  dinsdag 15 april 2008 @ 23:16:48 #194
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58077687
Serieus? wat is je bron + betrouwbaarheid?
pi_58077837
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:16 schreef uitje4life het volgende:
Serieus? wat is je bron + betrouwbaarheid?
De bron is wel betrouwbaar maar denk niet dat de Vogels hem zomaar laten gaan. Simons terug? Graag.
  woensdag 16 april 2008 @ 14:12:52 #196
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58088092
Speelt die zo slecht bij jullie dan? Hier was ie altijd goed volgens mij... Dus het is zo dat Joost weg wil, maar de Vogels willen m niet laten gaan?
pi_58089507
quote:
Op woensdag 16 april 2008 14:12 schreef uitje4life het volgende:
Speelt die zo slecht bij jullie dan? Hier was ie altijd goed volgens mij... Dus het is zo dat Joost weg wil, maar de Vogels willen m niet laten gaan?
Bij ons heeft hij nog niet kunnen laten zien wat hij kan. Neemt niet weg dat ik hem graag nog een jaar zie blijven. Kan me voorstellen dat de Vogels hem zolaat niet meer willen laten gaan, heleboel spelers bij andere clubs hebben namelijk ook al een andere club dus je haalt niet zomaar weer een vervanger.

Er komen nog wel 4 spelers uit het betaald voetbal naar ons toe....
  woensdag 16 april 2008 @ 16:39:34 #198
159003 uitje4life
www.rijnsburgseboys.nl
pi_58090890
Nou je gaat me toch niet vertellen dat jullie, als IJsselmeervogels, geen goede vervanger van Simons kunnen krijgen? En jullie hebben toch een brede selectie? Loopt er geen goede eigen jeugd rond? Het 2e misschien?
pi_58090986
quote:
Op woensdag 16 april 2008 15:26 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Er komen nog wel 4 spelers uit het betaald voetbal naar ons toe....
4? Axwijk? En dan? Jongelingen of bewezen namen?

RBB, Ter Leede en Lisse door in de districtsbeker West II.

En Lissov, volgens de VI kan Duarte naar RBC. Weet jij daar iets van?
www.thuisuiteten.nl
pi_58092705
quote:
Op woensdag 16 april 2008 16:39 schreef uitje4life het volgende:
Nou je gaat me toch niet vertellen dat jullie, als IJsselmeervogels, geen goede vervanger van Simons kunnen krijgen? En jullie hebben toch een brede selectie? Loopt er geen goede eigen jeugd rond? Het 2e misschien?
Het gaat om een vervanger van Joost...Simons is wel te vervangen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')