Nog 3 wedstrijden te gaan, ze staan (nog) maar 2 punten voorquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:41 schreef Insistor het volgende:
Heerjansdam wordt waarschijnlijk gewoon kampioen toch? En tja, Rijnvogels - Katwijk is ook wel grappig, ik denk dat dan het hele dorp uitloopt. Maar toch liever niet.
Katwijk heeft zich voor volgend seizoen versterkt met Richard Blonk. Volgde zijn jeugdopleiding bij Feyenoord en speelde afgelopen seizoen voor ADO Den Haag.
http://www.vvkatwijk.nl/actueel/artikel/1286
TOGR speelt behoorlijk aardig voetbal altijd hoor. Gewoon met vleugelspitsen en dergelijke.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:10 schreef uitje4life het volgende:
Laat een Rotterdamse club maar degraderen, dus TOGR en SHO, daar zit weinig voetbal in. Ik heb liever ploegen als Zwaluwen '30, die willen tenminste voetballen! Maar het is reuze spannend nog ja. Zelfs Capelle, dat vierde staat kan nog degraderen!
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?quote:Op woensdag 2 april 2008 17:41 schreef BVO het volgende:
Als ze hem geen vrije trappen meer laten nemen vind ik dat wel aardig nieuws!
Ach ja, wordt mogelijk zelfs een rechtszaak...quote:Op vrijdag 4 april 2008 15:26 schreef uitje4life het volgende:
je zou de eerste zijn die hier wint. Ik vind het wel raar, hoe de KNVB met 2 maten meet. Als ze zo zouden gaan opletten in het betaalde voetbal dan heeft de kampioen aan het einde 0 punten en de rest zou in de min staan.......KNVB
![]()
Heeft een prima trap, maar hij overdrijft wel eens.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef uitje4life het volgende:
[..]
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?
Nee, verschrikkelijke vrije trappen. En ja, hij zal het wel kunnen, net als de rest van het team, maar gewoon niet goed genoeg.quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:27 schreef uitje4life het volgende:
[..]
een speler in de Hoofdklasse die geen vrije trappen kan nemen?
Vorig week pas de eerste uitoverwinning?? Wel een beetje kampioen onwaardig om zo weinig uitwedstrijden te winnen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 16:05 schreef zaterdagvoetbal het volgende:
[..]
Ach ja, wordt mogelijk zelfs een rechtszaak...
Vorige week jullie eerste uit overwinning, deze week jullie eerste thuisnederlaag. Lijkt me passend.
... waarmee Barendrecht voor de 4e keer dit seizoen in blessuretijd een 1-0 voorsprong verspeeltquote:Op zaterdag 5 april 2008 18:00 schreef DANILXL het volgende:
zwaulwen speelt gelijk tegen barendrecht
zwaluwen heeft waarschijnlijk volgend seizoen kunstgrasquote:Op woensdag 2 april 2008 17:13 schreef methodmich het volgende:
[..]
TOGR speelt behoorlijk aardig voetbal altijd hoor. Gewoon met vleugelspitsen en dergelijke.
Zwaluwen '30 zie ik ook graag gaan, al is het maar voor de afstand en dat knollenveld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |