Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
Hij gaat alleen naar een club waar hij zich thuis kan voelen zoals bij PSV. Die zijn er heus wel. Ik vermoed dus ook dat er een dag gaat komen dat Gomes naar een grotere club in Europa vertrekt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.
ja daar snap ik ook geen fluit van. Koeman wil hem vast nog wel hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.
Het blijft frappant dat er nog nooit een topclub zich echt heeft gemeld voor Gomes.
Met echt bedoel ik natuurlijk officieel met bod.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja daar snap ik ook geen fluit van. Koeman wil hem vast nog wel hebben
jaja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met echt bedoel ik natuurlijk officieel met bod.
Ik dacht dat ik ooit ergens voorbij heb zien komen dat Gomes al een grote Europese topclub heeft laten schieten om bij PSV te blijven....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.
Het blijft frappant dat er nog nooit een topclub zich echt heeft gemeld voor Gomes.
In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.
Hehehe!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
Yuuuuuuy Ik mag om half 5 Phoxy spelen.![]()
![]()
Je weet wel, dat konijn van PSV...
[ afbeelding ]
AC Milanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef okee6 het volgende:
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?
Wat is de Nederlandse competitie toch sneu dat wij 50% van alle behaalde punten binnen hebben gesleept. Misschien moeten we maar vrijwillig een paar van die UEFA-cup plaatsen afstaan, dat is een stuk beter voor de UEFA-coëfficiënt van Nederland... Maar vooral doorgaan met de play-offs, dan wordt dit alleen nog maar triester.quote:7/3/2008 - PSV haalt 50% van de UEFA punten voor Nederland
(Gepost door JV)
Na de twee punten vergaard in Engeland is PSV dit seizoen nu al voor maar liefst 50% verantwoordelijk voor de UEFA punten voor Nederland voor de UEFA-coëfficiëntenranglijst. Door de knappe winst op White Hart Lane bracht PSV zijn totaal voor dit seizoen op 14 punten. De andere vijf Nederlandse deelnemers (AZ, FC Groningen, FC Twente, Heerenveen en Ajax) kwamen met zijn vijfen tot een even zoveel aantal punten. Bij het vaststellen van de UEFA landen rankinglijst worden alle behaalde punten per seizoen opgeteld en gedeeld door het aantal deelnemers dat een land aan het begin van het seizoen heeft mogen inschrijven. Omdat FC Groningen, FC Twente, Heerenveen en Ajax slechts twee punten haalde is het gemiddeld tot nu toe slechts 4,666 punten.
Naast 2 punten voor een overwinning is er woensdag voor PSV ook nog een bonuspunt te verdienen voor het bereiken van de kwartfinale. Aan de hand van de UEFA landen rankinglijst wordt bepaald hoeveel clubs Nederland in de UEFA Cup en in de Champions League mag afvaardigen. De som van de gemiddeldes van de laatste vijf seizoenen bezorgt een land zijn UEFA landenranking.
is dat die nieuwe burgemeester al? die ook al komen lobbyen bij psv?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,
Er word op dit moment gepraat met de burgemeester over het doorgaan van de wedstrijd PSV - Ajax, deze heeft het laatste woord en beslist ofdat hij doorgaat of niet.
Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid. Maargoed de staking staat nog niet vast.
Ik hoorde net dat de burgemeester de wedstrijd tot 5 minuten van te voren af kan lassen.....
Ik zou Méndez (en Zonneveld) liever zien vertrekken, maar daar is volgens mij geen concrete belangstelling voor. Dan kun je zulke spelers wel als breedte-krachten op de bank houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Opvallend dat je Mendez in de selectie voor volgend seizoen houdt, je was in het verleden toch over het algemeen niet zo positief over hem.![]()
Verder zou Achenteh, als hij er klaar voor is, aan de a-selectie toegevoegd kunnen worden, scheelt weer een transfer.
Wat moeten Monaco, Dortmund en Bayer in die lijst?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:58 schreef SjonLok het volgende:
[..]
AC Milan
Arsenal
AS Monaco
Barcelona
Bayer 04 Leverkusen
Bayern München
Borussia Dortmund
Chelsea
Inter Milan
Juventus
Liverpool
Manchester United
Olympique Lyonnais
Porto
PSV
Real Madrid
Is geen konijn, maar een vosjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef jmac het volgende:
Wel phoxy zijn maar niet eens weten wie/wat 't is
Op de 26/ste speelt Jong Oranje tegen Jong Estland, zal dan niet ingehaald worden lijkt me.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WooZ het volgende:
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
Vrind... daar is weinig inside aan... Staat gewoon in het Eindhovens Dagblad en op de site..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,
Er word op dit moment gepraat met de burgemeester over het doorgaan van de wedstrijd PSV - Ajax, deze heeft het laatste woord en beslist ofdat hij doorgaat of niet.
Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid. Maargoed de staking staat nog niet vast.
Ik hoorde net dat de burgemeester de wedstrijd tot 5 minuten van te voren af kan lassen.....
Ja leuk voor Blijgaarde Dierdorp maar waarom post je dat hierquote:
Oeeeh, erg nadelig voor shagrokersquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ja leuk voor Blijgaarde Dierdorp maar waarom post je dat hier
Jullie (of iig een aantal) zien jullie zelfs wel als topclub in Europa maar tegen een subtopper uit Engeland zijn jullie wel opeens de "underdog". Is de top van Europa dan zo groot dat zelfs Tottenham daarbij hoort?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie wel een trend ontstaan vanuit de vorige UEFA Cup tourtjes.
1/16e finale een 'makkelijke' uitschakelen (PAOK 2x, Perugia en nu Helsinborg)
1/8 finale een gelijkwaardig of betere tegenstander uitschakelen (Parma, Leeds, Auxerre nu Tottenham misschien)
1/4 finale er lullig uitgaan (Kaiserslautern, Feyenoord, Newcastle United)
Inside info??quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,
quote:Cruijff weer weg na verschil van inzicht met Van Basten
07/03/2008 16:05
Ruim twee weken na zijn terugkeer bij Ajax heeft Johan Cruijff zijn taak alweer neergelegd. Zijn denkbeelden over de hervormingen binnen het technisch apparaat bij de Amsterdamse club blijken niet overeen te komen met die van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten.
'Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak', zegt Cruijff in De Telegraaf. 'Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.'
Met het teruggeven van de opdracht lijkt de rol van Cruijff alweer uitgespeeld in de Arena. Bij zijn terugkeer vertelde hij zich alleen bezig te gaan houden met de organisatievorm. 'Ze hebben mij gevraagd: Kies de beste vorm. Ik ben verantwoordelijk voor de volgende organisatie die er komt te staan.'
'k Zit deze volledige week in het stadion, en krijg alle verse info.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef StrikerZeljko het volgende:
[..]
Vrind... daar is weinig inside aan... Staat gewoon in het Eindhovens Dagblad en op de site..
Vlaggen gij! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh!
Kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi ook het juichen van Farfán na zijn doelpunt.
Dat is dus het verschil tussen PSV en andere topclubs. Bij PSV voelen ze zich thuis en met name Gomes hecht daar veel waarde aan en ook aan zijn gezin. Ook de waardering die hij van de supporters krijgt betekent veel voor hem. Supportersactie van vorig jaar is hij nog altijd trots opquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.
Maar verder puik gedaan gisteren!
Nee, hij produceert echt van die hoge geluidjes. JI JI JI JIEEEEEEEquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef groenen het volgende:
Is dat stemmetje van Alcides fake?![]()
Erger me ook nogal aan de overige kwaliteiten van die speler.
Dat is onzin. Je hoort van bijvoorbeeld alle spelers van Milan dat de sfeer daar erg goed is en dat alle familieleden het er naar hun zin hebben.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Dat is dus het verschil tussen PSV en andere topclubs. Bij PSV voelen ze zich thuis en met name Gomes hecht daar veel waarde aan en ook aan zijn gezin. Ook de waardering die hij van de supporters krijgt betekent veel voor hem. Supportersactie van vorig jaar is hij nog altijd trots op.
Ach, dat laatste is natuurlijk de waan van de dag, puur cijfermatig staan we de laatste jaren inderdaad tussen de beste clubs van Europa. Qua spelnivea bereiken we dat echter maar sporadisch. Tottenham Hotspur en PSV ontlopen elkaar niet veel qua spelniveau als je het mij vraagt, en zo dacht ik er voor de wedstrijd ook al over.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je hoort van bijvoorbeeld alle spelers van Milan dat de sfeer daar erg goed is en dat alle familieleden het er naar hun zin hebben.
En reageer anders even op mijn vraag hierboven over Tottenham, ben daar wel benieuwd naar.
LOL, doet me denken aan die keer dat Boula met een Rolls royce (?? ofzoiets) op de training van HSV kwam, waren ze niet zo blij meequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:33 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens wel een grappig gezicht, de "waggie" van Alcides tussen al die Volkswagens
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je naar de begroting kijkt is Tottenham inderdaad een topclub. Net zoals een groot gedeelte van de Engelse clubs. Als je er alleen al vanuit gaat dat bijvoorbeeld Man City een ongeveer even groot stadion heeft als 020 en de spelers die daar spelen is de top van NL hoogstens nog vergelijkbaar met de middenmoot van Engeland/Spanje/Italie. Je ziet toch ook welke bedragen er daar rond gaan, bedragen die PSV allang niet meer kan betalen, ze zullen het dus van de scouting moeten hebben, reputatie en sfeer. En wat dat betreft hangt PSV tussen de top en subtop in. Een ideale opstap naar een grotere competitie. Overigens, die Euroliga was nog niet eens zo'n gek ideequote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Jullie (of iig een aantal) zien jullie zelfs wel als topclub in Europa maar tegen een subtopper uit Engeland zijn jullie wel de "underdog". Is de top van Europa dan zo groot dat zelfs Tottenham daarbij hoort?
Dat was een Bentley Continental volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
LOL, doet me denken aan die keer dat Boula met een Rolls royce (?? ofzoiets) op de training van HSV kwam, waren ze niet zo blij mee
Bij Milan hoor je overigens ook verhalen dat ze elk weekend in trainingskamp zitten, waar sommige spelers die familiemensen zijn niet echt zin in hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je hoort van bijvoorbeeld alle spelers van Milan dat de sfeer daar erg goed is en dat alle familieleden het er naar hun zin hebben.
En reageer anders even op mijn vraag hierboven over Tottenham, ben daar wel benieuwd naar.
Gomes had toen potentie, was nog geen topkeeper. Vergeet dat niet, pas toen ie Dida versloeg.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.
Ohw ja, dat was hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was een Bentley Continental volgens mij.
Gomes ook nog geen topkeeper.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.
Samen met Casillas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
gomes is de beste keeper ter wereld!
En laten we Cech niet vergetenquote:
Niet spelen en goed betaald krijgen (zullen we een bedrag van 2 miljoen noemenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:56 schreef ASSpirine het volgende:
Mogen wij blij zijn dat we Alcides niet gaan kopen
Slecht spelen en enorm goed betaald krijgen, wat een droom
Inderdaad, al is Sar al bijna aan het afbouwen. Dan houd je Buffon, Casillas, Cech, Gomes, Akinfeev en wellicht ook Frey en die jonge Oekraïner denk ik over als topkeepers.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Buffon kan ook een balletje tegenhouden anders. Sar ook nog altijd.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
http://youtube.com/watch?v=x2eWn5hT6QQ&feature=related
Haha, vanaf 1:06![]()
Ik kan nog geen bal vangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef cultheld het volgende:
ook Frey
alcides verdient 3x zoveel als de best betaalde speler bij psv. Dus hou het maar op 5 mil/jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet spelen en goed betaald krijgen (zullen we een bedrag van 2 miljoen noemen), wat een droom
Maar ik had het over Luque bij ajaxquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
alcides verdient 3x zoveel als de best betaalde speler bij psv. Dus hou het maar op 5 mil/jaar
Noem die wedstrijden van Culina eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je diep schamend at je PSV fan bentCulina heeft to zijn blessure hele goede en belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld. En toch fijn dat Vergoosen het gelijk voor vanavond aan zijn kant had als ik zo terug lees
Van mij mag er best wat defensiever en fysieker gespeeld worden tegen een club die wekelijks gewend is in een hogere versnelling te spelen!
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, dus daar had ik het niet over, het gaat me met name om de bewering van rubbereend dat Culina voor zijn blessure belangrijke en goede wedstrijden heeft gespeeld, ik kan me namelijk alleen Arsenal thuis herinnerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Culina was toch echt niet slecht... Ik weet dat je em niet moet, maar wat heeft hij gisteren nu verkeerd gedaan?
Kan? Mag! Zonder spelers als Simons en Culina zou Afellay om de drie wedstrijden worden afgezaagd door de tegenstander en zag je hem maar 9 wedstrijden per seizoenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
Net als Simons heeft hij een rol waarin hij niet zal uitblinken, hij knapt het vuile werk op en loopt zich te pletter. Glamoureus is het niet, maar wel noodzakelijk. Niet iedereen kan net als Afellay schitteren.
Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, al is Sar al bijna aan het afbouwen. Dan houd je Buffon, Casillas, Cech, Gomes, Akinfeev en wellicht ook Frey en die jonge Oekraïner denk ik over als topkeepers.
Bij FM is ie keigoed ja, in het echt is ie mij nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...
klopt, maar goed we zien Shakhtar ook niet wekelijks spelen of volg je de Oekraïnse competitie op de voet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij FM is ie keigoed ja, in het echt is ie mij nog nooit opgevallen
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie wel een trend ontstaan vanuit de vorige UEFA Cup tourtjes.
1/16e finale een 'makkelijke' uitschakelen (PAOK 2x, Perugia en nu Helsinborg)
1/8 finale een gelijkwaardig of betere tegenstander uitschakelen (Parma, Leeds, Auxerre nu Tottenham misschien)
1/4 finale er lullig uitgaan (Kaiserslautern, Feyenoord, Newcastle United)
Atletico Madrid is er al uit en Spurs staan er niet best voor. Dan kan Bayern ook best uitgeschakelt worden. Anderlecht gaat het alleen niet doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.
Ik gok dat we Marseille loten in de volgende ronde en er dan uit gaan
Dat geldt ook voor Milan, Inter en Real Madrid. Twee daarvan liggen er al uit en de derde is hard op weg. Dr is moeilijk iets van te zeggen, maar Bayern is wel favoriet. Al vind ik ze wat betreft spelersmateriaal niet beter dan Spurs of Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Bayern gaat gewoon die beker pakken.
Die zouden met hun selectie ook bij de beste 8 van de CL zitten
Wat een onzin. Zo geweldig is dat Bayern Munchen nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.
Ik gok dat we Marseille loten in de volgende ronde en er dan uit gaan
Ik vind anders wel dat ze Anderlecht toch aardig opgerold hebben afgelopen donderdag. Nu is Anderlecht ook niet meer wat het geweest is, maar toch loopt er bij Bayern ongelofelijk veel klasse op het veld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zo geweldig is dat Bayern Munchen nou ook weer niet.
Ja natuurlijk is Bayern de favoriet. Dat waren ze in oktober al. Maar dat betekent nog niet dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken. Ze zijn echt wel te verslaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind anders wel dat ze Anderlecht toch aardig opgerold hebben afgelopen donderdag. Nu is Anderlecht ook niet meer wat het geweest is, maar toch loopt er bij Bayern ongelofelijk veel klasse op het veld.
Voor mij is Bayern dan ook echt de torenhoge favoriet om die beker te pakken.
Alleen tussen de laatste 2 wedstrijden is dus nog een gaatje.quote:zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
wo 12-3 20.45 PSV - Tottenham Hotspur UEFA
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
18+19 maart KNVB beker HALVE finale (Fey, NAC, RJC, HER)
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
wo 26-3 Oostenrijk - Nederland
za 29-3 20.00 NEC - PSV ERE
do 03-04 UEFA KWARTFINALE
za 5-4 19.30 PSV - Heracles Almelo ERE
do 10-04 UEFA KWARTFINALE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
(do 24-4 UEFA HALVE FINALE)
en dat betekent dus dat er geen zak meer aan is, wat statistisch gezien is de kans vrij groot dat psv alleen nog maar verder uitloopt en eerder kampioen wordt, gezien het programma van 020.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:26 schreef ErikT het volgende:
Als PSV - Ajax morgen niet door gaat, worden we tegen Ajax kampioen.
Het speelschema van PSV tot aan de playoffs. De interland tegen Oostenrijk en de halve finales KNVB beker heb ik er ook in gezet, want dat zijn ook geen mogelijke inhaaldata.
[..]
Alleen tussen de laatste 2 wedstrijden is dus nog een gaatje.
Dat kan de KNVB niet maken tov de KNVB Beker sponsors. Denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef WooZ het volgende:
in het ED hebben ze het erover om de 19e in te halen. Dat er KNVB beker voetbal maakt niet uit, daarin zijn beide nml al uitgeschakeld.
Er wordt bij 4 wedstrijden gestaakt dit weekend.
daar komt toch uit dat staken legaal is, dat was nml bij de vorige keer ook, dus lijkt me vrij overbodig kortgedingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, eerst maar eens het kort geding van Ajax afwachten.
Daar hebben jullie dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gomes ook nog geen topkeeper.![]()
Zoals hierboven ook al is gezegd.
Wat zullen de consequenties europees gezien zijn denk je ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben benieuwd of ze woensdag dan wel op komen draven. Als ze dat niet doen zijn we er mee genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |