Ongelijk wil ik niet zeggen, misschien was het op een andere manier zeker zo goed gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef ganzenherder het volgende:
Vergoossen heeft dus uiteindelijk helemaal gelijk gehad en de meeste mensen hier (waaronder ikzelf) hardstikke ongelijk....
Na het EK pasquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, Marcellis moet in oranje. Dat lijkt me wel weer duidelijk na vandaag
Ik zie niet in waarom hij minder zou moeten zijn dan een Mathijssen en wat andere halve verdedigers. Selecteer hem dan op zijn minstquote:
Oranje vind ik een beetje te vroeg maar hij is zeker op de goede weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, Marcellis moet in oranje. Dat lijkt me wel weer duidelijk na vandaag
je vergeet Kromkamp.. Die speelde voor het eerst sinds jaren echt weer een beestachtige pot..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Frey het volgende:
Farfán![]()
![]()
Simons![]()
Marcellis![]()
Afellay![]()
Gomes![]()
Wat een geweldige wedstrijd. Zondag hopelijk ook zo goed
Die niet alleen zelfs Kromkamp was goed vandaag, niet normaal meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Frey het volgende:
Farfán![]()
![]()
Simons![]()
Marcellis![]()
Afellay![]()
Gomes![]()
Wat een geweldige wedstrijd. Zondag hopelijk ook zo goed
Ja het is ook een tijdje geleden dat er zoveel mensen goed speeldenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Wurdsje het volgende:
je vergeet Kromkamp.. Die speelde voor het eerst sinds jaren echt weer een beestachtige pot..
Daar ben ik na vandaag ook van overtuigd jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Brammie het volgende:
Geniet er maar van, tegen Ajax gaan jullie onderuit!
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Daar ben ik na vandaag ook van overtuigd ja
Ligt ook aan de tegenstanders, PSV houdt van ruimtes. Die krijg je normaal gesproken ook tegen een Ajax, Feyenoord of Tottenham Hotspur. Tegen zon clubs speelt PSV heel aardig dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef Brammie het volgende:
[..]
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.
Gezien het geluk van PSV en de kracht die dit geintje kostte heb ik er wel vertrouwen in
Voetballend is Alcides PSV onwaardig, dat is maar eens bewezen inderdaad. Maar Rajko mist startsnelheid, of valt dat mee?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:40 schreef dndiek het volgende:PSV
Misschien toch maar eens Rajokovic proberen op de linksachter-positie
PSV pakt na een EUropees duel meestal juist wel de punten !quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef Brammie het volgende:
[..]
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.
Gezien het geluk van PSV en de kracht die dit geintje kostte heb ik er wel vertrouwen in
Ibi naar Arsenal zou mij niets verbazenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats jongens. Verdiende overwinning.
Wenger zat ongetwijfeld op tribune trouwens
Rajkovic is erg wisselvallig als ie speelt helaasquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Voetballend is Alcides PSV onwaardig, dat is maar eens bewezen inderdaad. Maar Rajko mist startsnelheid, of valt dat mee?
In de grote wedstrijden staat PSV er telkens tot nu toe dit seizoen. Althans tegen tegenstanders die PSV aankan, dus Fenerbahce en Inter uitgezonderd.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef Brammie het volgende:
[..]
Statistieken zeggen me niks, zal een spannende wedstrijd worden dat weet ik wel!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
PSV pakt na een EUropees duel meestal juist wel de punten !
Toch leuk om te lezenquote:Jefferson Farfan pounced on an error from Tottenham debutant Gilberto to hand PSV Eindhoven a crucial first-leg lead in their Uefa Cup last-16 match.
The Peruvian took the ball off the Brazilian 25 yards from goal, drove into the box and then fired past Paul Robinson brilliantly on 33 minutes.
It rewarded a fine display from PSV, who could have won by more had Farfan not wasted three other great chances.
Robbie Keane had Spurs' best effort, but keeper Heurelho Gomes saved well.
The defeat was only Tottenham's third in 59 European matches at White Hart Lane, and leaves them with an uphill struggle when they visit the Eredivisie leaders in a week's time.
Spurs began the night by parading the Carling Cup trophy in front of the home fans.
And Juande Ramos provided them another fillip with his team selection - Ledley King, Jonathan Woodgate, Jermaine Jenas, Aaron Lennon, Robbie Keane all returning to the starting XI following Saturday's 4-1 drubbing to Birmingham.
However, PSV have been involved in European competition far more than Tottenham in recent years and their greater experience was evident throughout the first half.
The Dutch side, who are leading the Eredivisie by six points, were happy to sit and soak up Tottenham pressure and attempt to hit their opponents on the break - and it worked a treat.
Despite dominating possession, Spurs failed to really trouble Gomes in the PSV goal until the 38th minute - and by that stage they were already a goal down.
Gilberto was at fault, needlessly gifting Farfan possession 25 yards out as PSV broke and the striker strode on and finished brilliantly past Robinson.
It capped a nervous first half from the Brazilian, who had only prevented an earlier Farfan charge on goal with a cynical foul that deservedly earned him a yellow card.
Farfan slams home the only goal of the game at White Hart Lane
The goal did at least spark some attacking fervour from Tottenham, with Steed Malbranque seeing a firm shot deflected wide and then a volley minutes later palmed wide by Gomes.
And Keane almost brought the hosts level with a sublime piece of skill, controlling Robinson's long punt and holding off two defenders only to see his left-foot shot palmed away.
But the second half followed much the same pattern as the first, and Ibrahim Afellay should have made it 2-0 when he sliced wide from 20 yards.
It was proving a thoroughly professional European display from the Dutch giants and matters took a turn for the worse for the hosts when Jermaine Jenas was stretchered off with a twisted ankle.
Spurs boss Ramos mixed things up with 20 minutes left, replacing King with Adel Taarabt, but the hosts were indebted to a brilliant Robinson save on the stretch from Farfan's drive to keep them at least in touching distance.
In fact, the visitors were the only team that looked like scoring in the closing stages and Farfan and then Timmy Simons wasted half-chances in the box.
Jamie O'Hara almost brought Tottenham a late reward, volleying Taarabt's deep cross narrowly wide from the angle, and Dimitar Berbatov forced a neat save with a drive, but it would have been ill-deserved after an uninspired display.
BBC Sport Player Rater man of the match: PSV's Jefferson Farfan 7.92 (on 90 minutes
Zeker weten!quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef RijstNatie het volgende:
Farfan speelde volgens mij sinds dit jaar in een andere rol, hij was eerst een bepalende speler, dat is nu lazovic geworden.
Vandaag kreeg hij weer dezelfde rol als 2jaar trug met VoH, maar nu met Koevermans.
Zonder lazovic zie je dat hij veel belangrijker wordt.
of zie ik het nu helemaal verkeerd?![]()
Al wint AZ met 600-0 van psv, dan ga ik toch niet in een AZ shirt rondlopen?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:19 schreef Zwansen het volgende:
Please win zondag! Ik durf me maandag niet te vertonen na een nederlaag eigenlijk.
Mn vriendin heeft trouwens via der werk een gesigneerd AZ-shirt van Matthijssen gekregen.Was nog over van tijd geleden. Hopen dat AZ ooit nog eens wint van Ajax. Dan trek ik dat shirt mooi aan naar de VU.
Ik woon in Amsterdam en wordt op dit moment elke dag geconfronteerd met die arrogante joden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:41 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Al wint AZ met 600-0 van psv, dan ga ik toch niet in een AZ shirt rondlopen?
Ja en ik woon zo ongeveer in Eindhoven normaal maar ik ga nog voor geen 1000 euro in het shirt van az, psv of feyenoord rondlopen...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 00:48 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik woon in Amsterdam en wordt op dit moment elke dag geconfronteerd met die arrogante joden.
En iedereen van onze studie heeft een tyfushekel aan AZ.
ga je diep schamend at je PSV fan bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 20:35 schreef djnospinzone het volgende:
Sorry doe ik mee in deze wedstrijd? Een echte PSV-er hoopt dat Mendez en Culina nooit meer een bal zullen trappen in het shirt van ons mooi klupje
Ze willen Gomes allemaal erg graag hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:06 schreef mcyodogg het volgende:
hier van een Spurs forum: http://www.glory-glory.co.uk/forums/thread/325865.aspx
Opvallend dat je Mendez in de selectie voor volgend seizoen houdt, je was in het verleden toch over het algemeen niet zo positief over hem.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 03:33 schreef cultheld het volgende:
Transferverhaal
als die nog een paar wedstrijden zo keept in de UEFA cup zullen er aan het eind van een seizoen wel een paar serieus geintresseeren teams klaar staan (maja, dit denken we al ieder jaar natuurlijk..)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ze willen Gomes allemaal erg graag hebben.
Jipquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En heeft Alcides serieus een Escalade?![]()
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:54 schreef KELDER het volgende:
[..]
als die nog een paar wedstrijden zo keept in de UEFA cup zullen er aan het eind van een seizoen wel een paar serieus geintresseeren teams klaar staan (maja, dit denken we al ieder jaar natuurlijk..)
Ach ons hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.
Maar verder puik gedaan gisteren!
Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WooZ het volgende:
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
er gebeurde toch hetzelfde in 020?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
er gebeurde toch hetzelfde in 020?
Wordt ingehaald dus
http://mysoccermedia.com/index.php?module=detail&video_id=671&lang_id=1
Leuk gebaar van PSVquote:PSV heeft de selectie en technische staf van VVV uitgenodigd om de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur bij te wonen. De Eindhovenaren willen met dit gebaar laten blijken dat ze zeer tevreden zijn over de manier van onderhandelen over de transfer van Nordin Amrabat. (L1)
Hmm, moet wel lukken, zowel PSV als Ajax ligt uit de beker, dan zou het op één van die speeldagen kunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
Wat ik al eerder zei: stel dat Ajax die wedstrijd hoe dan ook zou winnen, als de wedstrijd zondag gewoon doorgaat, wordt de competitie spannend. Als hij verplaatst wordt naar na de laatste speelronde is het goed mogelijk dat hij nergens meer om gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:52 schreef WooZ het volgende:
de eerste 2 weken van april is weer europees, dus dan hoop ik toch echt dat het daarvoor wordt ingehaald, anders is de competitie ook alweer bijna afgelopen
Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.
Hoe zit het met de transferprijs van Gomes? En 't contract?
Dan nog zou het klassejustitie zijn als ze nu ineens een reglementaire overwinning voor Ajax noteren. Dat doet de KNVB echt niet. Die vinden heus wel een datum.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.![]()
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.
Tja, wie zou dat niet doen? Hij heeft te kennen gegeven het super naar zijn zin te hebben in Eindhoven, maar als zo'n club komt, zal hij vast geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |