Ongelijk wil ik niet zeggen, misschien was het op een andere manier zeker zo goed gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:14 schreef ganzenherder het volgende:
Vergoossen heeft dus uiteindelijk helemaal gelijk gehad en de meeste mensen hier (waaronder ikzelf) hardstikke ongelijk....
Na het EK pasquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, Marcellis moet in oranje. Dat lijkt me wel weer duidelijk na vandaag
Ik zie niet in waarom hij minder zou moeten zijn dan een Mathijssen en wat andere halve verdedigers. Selecteer hem dan op zijn minstquote:
Oranje vind ik een beetje te vroeg maar hij is zeker op de goede weg.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:17 schreef ganzenherder het volgende:
Oja, Marcellis moet in oranje. Dat lijkt me wel weer duidelijk na vandaag
je vergeet Kromkamp.. Die speelde voor het eerst sinds jaren echt weer een beestachtige pot..quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Frey het volgende:
Farfán![]()
![]()
Simons![]()
Marcellis![]()
Afellay![]()
Gomes![]()
Wat een geweldige wedstrijd. Zondag hopelijk ook zo goed
Die niet alleen zelfs Kromkamp was goed vandaag, niet normaal meerquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:28 schreef Frey het volgende:
Farfán![]()
![]()
Simons![]()
Marcellis![]()
Afellay![]()
Gomes![]()
Wat een geweldige wedstrijd. Zondag hopelijk ook zo goed
Ja het is ook een tijdje geleden dat er zoveel mensen goed speeldenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:30 schreef Wurdsje het volgende:
je vergeet Kromkamp.. Die speelde voor het eerst sinds jaren echt weer een beestachtige pot..
Daar ben ik na vandaag ook van overtuigd jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:49 schreef Brammie het volgende:
Geniet er maar van, tegen Ajax gaan jullie onderuit!
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:50 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Daar ben ik na vandaag ook van overtuigd ja
Ligt ook aan de tegenstanders, PSV houdt van ruimtes. Die krijg je normaal gesproken ook tegen een Ajax, Feyenoord of Tottenham Hotspur. Tegen zon clubs speelt PSV heel aardig dit seizoen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef Brammie het volgende:
[..]
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.
Gezien het geluk van PSV en de kracht die dit geintje kostte heb ik er wel vertrouwen in
Voetballend is Alcides PSV onwaardig, dat is maar eens bewezen inderdaad. Maar Rajko mist startsnelheid, of valt dat mee?quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:40 schreef dndiek het volgende:PSV
Misschien toch maar eens Rajokovic proberen op de linksachter-positie
PSV pakt na een EUropees duel meestal juist wel de punten !quote:Op donderdag 6 maart 2008 23:53 schreef Brammie het volgende:
[..]
Kijk naar de wisselvalligheid dit seizoen (van bijna alle eredivisieploegen overigens). Af en toe een goede pot om daarna weer dramatisch voor de dag te komen.
Gezien het geluk van PSV en de kracht die dit geintje kostte heb ik er wel vertrouwen in
Ibi naar Arsenal zou mij niets verbazenquote:Op donderdag 6 maart 2008 23:56 schreef Cyberia18 het volgende:
Congrats jongens. Verdiende overwinning.
Wenger zat ongetwijfeld op tribune trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |