Jipquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
En heeft Alcides serieus een Escalade?![]()
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:54 schreef KELDER het volgende:
[..]
als die nog een paar wedstrijden zo keept in de UEFA cup zullen er aan het eind van een seizoen wel een paar serieus geintresseeren teams klaar staan (maja, dit denken we al ieder jaar natuurlijk..)
Ach ons hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Suijk het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.
Maar verder puik gedaan gisteren!
Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WooZ het volgende:
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
er gebeurde toch hetzelfde in 020?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:20 schreef WooZ het volgende:
[..]
er gebeurde toch hetzelfde in 020?
Wordt ingehaald dus
http://mysoccermedia.com/index.php?module=detail&video_id=671&lang_id=1
Leuk gebaar van PSVquote:PSV heeft de selectie en technische staf van VVV uitgenodigd om de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur bij te wonen. De Eindhovenaren willen met dit gebaar laten blijken dat ze zeer tevreden zijn over de manier van onderhandelen over de transfer van Nordin Amrabat. (L1)
Hmm, moet wel lukken, zowel PSV als Ajax ligt uit de beker, dan zou het op één van die speeldagen kunnen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
Wat ik al eerder zei: stel dat Ajax die wedstrijd hoe dan ook zou winnen, als de wedstrijd zondag gewoon doorgaat, wordt de competitie spannend. Als hij verplaatst wordt naar na de laatste speelronde is het goed mogelijk dat hij nergens meer om gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:52 schreef WooZ het volgende:
de eerste 2 weken van april is weer europees, dus dan hoop ik toch echt dat het daarvoor wordt ingehaald, anders is de competitie ook alweer bijna afgelopen
Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.
Hoe zit het met de transferprijs van Gomes? En 't contract?
Dan nog zou het klassejustitie zijn als ze nu ineens een reglementaire overwinning voor Ajax noteren. Dat doet de KNVB echt niet. Die vinden heus wel een datum.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:58 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.![]()
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.
Tja, wie zou dat niet doen? Hij heeft te kennen gegeven het super naar zijn zin te hebben in Eindhoven, maar als zo'n club komt, zal hij vast geen nee zeggen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |