abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57215209
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef ruud.nl het volgende:

[..]
En heeft Alcides serieus een Escalade?
Jip

Maar ik heb eindelijk weer eens genoten terwijl ik PSV keek gister. En niet alleen omdat ze wonnen maar omdat ze ook eindelijk weer eens fatsoenlijk voetbalden.
pi_57215340
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 08:54 schreef KELDER het volgende:

[..]

als die nog een paar wedstrijden zo keept in de UEFA cup zullen er aan het eind van een seizoen wel een paar serieus geintresseeren teams klaar staan (maja, dit denken we al ieder jaar natuurlijk..)
Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.

Maar verder puik gedaan gisteren!
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_57215346
Volgens mij is het maar goed dat jij niet over het transferbeleid bij PSV gaat.
pi_57215818
Heb genoten gisteren!
  vrijdag 7 maart 2008 @ 09:40:02 #80
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_57215829
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.

Maar verder puik gedaan gisteren!
Ach ons hoor je niet klagen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_57216145
Tering ik moest gister de laatste 5 minuten van de eerste helft missen, dus ik ons pap bellen op de fiets hij viel bijna van z'n stoel, kreeg bijna een hartaanval en ik moest alles letterlijk 5x zeggen voordat hij eindelijk wat verstond en ik verongelukte bijna omdat ik totaal niet meer op het verkeer lette na die schijnbaar kans van keane

Maar het relaxte van een nachtdienst is dat ik daarna languit op de bank tegen een mega tv aan lag te kijken tijdens de tweede helft en nog betaald kreeg ook
pi_57216191
Kutstaking!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57216232
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
  Moderator vrijdag 7 maart 2008 @ 10:06:35 #84
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57216278
Farfan was echt goed gisteren, was mooim om te zien hoe hij eindelijk weer eens goed gebruik maakte van zijn snelheid, en natuurlijk een super scherpe goal van hem!

Affelay had een mooie diepte pass maar hij kan niet scoren.
pi_57216397
die pass op kromkamp idd
pi_57216413
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WooZ het volgende:
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_57216531
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Het is maar de vraag óf die wedstrijd ingehaald wordt, reglementaire nederlaag wil ik niet op voorhand uitsluiten.
er gebeurde toch hetzelfde in 020?

Wordt ingehaald dus

http://mysoccermedia.com/index.php?module=detail&video_id=671&lang_id=1
pi_57216566
Knappe overwinning
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_57216587
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:20 schreef WooZ het volgende:

[..]

er gebeurde toch hetzelfde in 020?

Wordt ingehaald dus

http://mysoccermedia.com/index.php?module=detail&video_id=671&lang_id=1
Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
pi_57216866
quote:
PSV heeft de selectie en technische staf van VVV uitgenodigd om de thuiswedstrijd tegen Tottenham Hotspur bij te wonen. De Eindhovenaren willen met dit gebaar laten blijken dat ze zeer tevreden zijn over de manier van onderhandelen over de transfer van Nordin Amrabat. (L1)
Leuk gebaar van PSV
pi_57217029
Ik heb volgens mij nog niemand gehoord over het bijzonder matige spel van Koevermans gisteren. Die is écht geen moment in de wedstrijd geweest. Misschien geeft dat wel aan dat hij een wedstrijd van zo'n niveau, en vooral, tempo niet aankan.

Ik vond Culina ook weer goed. Hier en daar nog niet scherp, maar hij heeft dan ook totaal geen wedstrijdritme. Ik zie hem liever dan Mendez die altijd zo onbesuist inkomt. Culina = goede speler.
pi_57217086
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Er moet wel een mogelijkheid zijn om in te halen, en niemand kan voorspellen hoe lang de minister en de politie nog overhoop liggen.
Hmm, moet wel lukken, zowel PSV als Ajax ligt uit de beker, dan zou het op één van die speeldagen kunnen.
pi_57217146
de eerste 2 weken van april is weer europees, dus dan hoop ik toch echt dat het daarvoor wordt ingehaald, anders is de competitie ook alweer bijna afgelopen
pi_57217256
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:52 schreef WooZ het volgende:
de eerste 2 weken van april is weer europees, dus dan hoop ik toch echt dat het daarvoor wordt ingehaald, anders is de competitie ook alweer bijna afgelopen
Wat ik al eerder zei: stel dat Ajax die wedstrijd hoe dan ook zou winnen, als de wedstrijd zondag gewoon doorgaat, wordt de competitie spannend. Als hij verplaatst wordt naar na de laatste speelronde is het goed mogelijk dat hij nergens meer om gaat.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 10:57:50 #95
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57217258
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.

Hoe zit het met de transferprijs van Gomes? En 't contract?
pi_57217275
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Hoe lang moet Gomes nog blijven trouwens? Het blijft toch ongelooflijk, die man is waarschijnlijk 1 van de beste keepers van de wereld, maar geen enkele topclub pikt em op.

Hoe zit het met de transferprijs van Gomes? En 't contract?
Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.
pi_57217308
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dan nog zou het klassejustitie zijn als ze nu ineens een reglementaire overwinning voor Ajax noteren. Dat doet de KNVB echt niet. Die vinden heus wel een datum.

Mooie wedstrijd gisteren
We sure are cute for two ugly people.
  vrijdag 7 maart 2008 @ 11:00:42 #98
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57217312
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:58 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen blijft hij tot 2013 bij PSV, waarna hij teruggaat naar Brazilië.
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
pi_57217363
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:57 schreef Messenga het volgende:
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?
pi_57217370
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:

[..]

Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
Tja, wie zou dat niet doen? Hij heeft te kennen gegeven het super naar zijn zin te hebben in Eindhoven, maar als zo'n club komt, zal hij vast geen nee zeggen.
Ook PSV zal wel happig zijn op die flinke zak geld die hij op zou leveren verwacht ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')