Ohw ja, dat was hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:45 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat was een Bentley Continental volgens mij.
Gomes ook nog geen topkeeper.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:
[..]
In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.
Samen met Casillas.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:37 schreef Pizzakoppo het volgende:
gomes is de beste keeper ter wereld!
En laten we Cech niet vergetenquote:
Niet spelen en goed betaald krijgen (zullen we een bedrag van 2 miljoen noemenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:56 schreef ASSpirine het volgende:
Mogen wij blij zijn dat we Alcides niet gaan kopen
Slecht spelen en enorm goed betaald krijgen, wat een droom
Inderdaad, al is Sar al bijna aan het afbouwen. Dan houd je Buffon, Casillas, Cech, Gomes, Akinfeev en wellicht ook Frey en die jonge Oekraïner denk ik over als topkeepers.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Buffon kan ook een balletje tegenhouden anders. Sar ook nog altijd.
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
Yuuuuuuy Ik mag om half 5 Phoxy spelen.![]()
![]()
Je weet wel, dat konijn van PSV...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:24 schreef NoelGallagher het volgende:
http://youtube.com/watch?v=x2eWn5hT6QQ&feature=related
Haha, vanaf 1:06![]()
Ik kan nog geen bal vangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef cultheld het volgende:
ook Frey
alcides verdient 3x zoveel als de best betaalde speler bij psv. Dus hou het maar op 5 mil/jaarquote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Niet spelen en goed betaald krijgen (zullen we een bedrag van 2 miljoen noemen), wat een droom
Maar ik had het over Luque bij ajaxquote:Op vrijdag 7 maart 2008 19:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
alcides verdient 3x zoveel als de best betaalde speler bij psv. Dus hou het maar op 5 mil/jaar
Noem die wedstrijden van Culina eens.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 01:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ga je diep schamend at je PSV fan bentCulina heeft to zijn blessure hele goede en belangrijke wedstrijden voor PSV gespeeld. En toch fijn dat Vergoosen het gelijk voor vanavond aan zijn kant had als ik zo terug lees
Van mij mag er best wat defensiever en fysieker gespeeld worden tegen een club die wekelijks gewend is in een hogere versnelling te spelen!
Ik heb de wedstrijd gisteren niet kunnen zien, dus daar had ik het niet over, het gaat me met name om de bewering van rubbereend dat Culina voor zijn blessure belangrijke en goede wedstrijden heeft gespeeld, ik kan me namelijk alleen Arsenal thuis herinnerenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:45 schreef ASSpirine het volgende:
Culina was toch echt niet slecht... Ik weet dat je em niet moet, maar wat heeft hij gisteren nu verkeerd gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |