abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57222520
Als die politie maar niet gaat staken
pi_57222878
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef jmac het volgende:
Wel phoxy zijn maar niet eens weten wie/wat 't is
Waar baseer je dat op?
Omdat ik zeg dat het een konijn is?
Jah luister, hij ziet eruit als een Vos + hij heeft Phoxy.... wat wil je dan?

Sowieso, ik noem alles "konijn".
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_57223002
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 10:04 schreef WooZ het volgende:
ja idd als de politie gaat staken zul je zien dat de wedstrijd pas wordt ingehaald als ik weg ben, nou dan baal ik echt heeeeeeeeeeeeul hard. Moeten ze maar weer op een woensdag spelen, 26e ofzo, na volgende week ligt het europees voetbal toch 3 weken stil
Op de 26/ste speelt Jong Oranje tegen Jong Estland, zal dan niet ingehaald worden lijkt me.
Keep the faith!!
pi_57223038
Hopelijk gaat het zondag gewoon door.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57223248
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,

Er word op dit moment gepraat met de burgemeester over het doorgaan van de wedstrijd PSV - Ajax, deze heeft het laatste woord en beslist ofdat hij doorgaat of niet.
Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid. Maargoed de staking staat nog niet vast.

Ik hoorde net dat de burgemeester de wedstrijd tot 5 minuten van te voren af kan lassen.....
Vrind... daar is weinig inside aan... Staat gewoon in het Eindhovens Dagblad en op de site..
BTW Foxy = GEEN konijn maar een Vos!

Vlaggen gij! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh!
Op zaterdag 10 juli 2010 13:47 schreef Guus_Geluk:
"Eindhoven, dat is de voetbalhoofdstad van Nederland"
Op woensdag 28 juli 2010 20:06 schreef heywoodu:
"En anders zal ik die Guus eens even vingeren, van achteren, met een stoelpoot.."
pi_57223395
quote:
Op donderdag 6 maart 2008 23:23 schreef _Mike_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja leuk voor Blijgaarde Dierdorp maar waarom post je dat hier
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_57223526
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:01 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Ja leuk voor Blijgaarde Dierdorp maar waarom post je dat hier
Oeeeh, erg nadelig voor shagrokers
pi_57223545
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie wel een trend ontstaan vanuit de vorige UEFA Cup tourtjes.

1/16e finale een 'makkelijke' uitschakelen (PAOK 2x, Perugia en nu Helsinborg)
1/8 finale een gelijkwaardig of betere tegenstander uitschakelen (Parma, Leeds, Auxerre nu Tottenham misschien)
1/4 finale er lullig uitgaan (Kaiserslautern, Feyenoord, Newcastle United)
Jullie (of iig een aantal) zien jullie zelfs wel als topclub in Europa maar tegen een subtopper uit Engeland zijn jullie wel opeens de "underdog". Is de top van Europa dan zo groot dat zelfs Tottenham daarbij hoort?
Koning.
pi_57223597
Is dat stemmetje van Alcides fake?

Erger me ook nogal aan de overige kwaliteiten van die speler.
- verwijderd door admin -
pi_57223621
Mooi ook het juichen van Farfán na zijn doelpunt.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_57223698
Jullie kunnen aan de spandoeken beginnen jongens...
pi_57223759
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,

Er word op dit moment gepraat met de burgemeester over het doorgaan van de wedstrijd PSV - Ajax, deze heeft het laatste woord en beslist ofdat hij doorgaat of niet.
Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid. Maargoed de staking staat nog niet vast.

Ik hoorde net dat de burgemeester de wedstrijd tot 5 minuten van te voren af kan lassen.....
Inside info??

Enfin...
quote:
Cruijff weer weg na verschil van inzicht met Van Basten
07/03/2008 16:05

Ruim twee weken na zijn terugkeer bij Ajax heeft Johan Cruijff zijn taak alweer neergelegd. Zijn denkbeelden over de hervormingen binnen het technisch apparaat bij de Amsterdamse club blijken niet overeen te komen met die van de nieuwe hoofdtrainer Marco van Basten.

'Er is sprake van een professioneel verschil van mening en niet van een conflict op het persoonlijke vlak', zegt Cruijff in De Telegraaf. 'Omdat ik de jeugdopleiding snel op het niveau wil hebben dat bij Ajax hoort, moet er drastisch worden ingegrepen. Ik heb daarvoor een duidelijk omlijnd plan gemaakt, alleen wordt mijn visie niet gedeeld door de mensen die het uit moeten voeren.'

Met het teruggeven van de opdracht lijkt de rol van Cruijff alweer uitgespeeld in de Arena. Bij zijn terugkeer vertelde hij zich alleen bezig te gaan houden met de organisatievorm. 'Ze hebben mij gevraagd: Kies de beste vorm. Ik ben verantwoordelijk voor de volgende organisatie die er komt te staan.'
pi_57223763
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 15:56 schreef StrikerZeljko het volgende:

[..]

Vrind... daar is weinig inside aan... Staat gewoon in het Eindhovens Dagblad en op de site..
Vlaggen gij! Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh!
'k Zit deze volledige week in het stadion, en krijg alle verse info.
Vrij inside al zeg ik het zelf.

Achja, je moet het beestje een naam geven
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
pi_57223831
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef LudoSanders het volgende:
Mooi ook het juichen van Farfán na zijn doelpunt.
Klopt
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2008 @ 16:21:03 #140
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57223894
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef Suijk het volgende:

[..]

Onbegrijpelijk dat die nog in Nederland keept en dat 'ie waarschijnlijk ook wel in NL wil blijven.

Maar verder puik gedaan gisteren!
Dat is dus het verschil tussen PSV en andere topclubs. Bij PSV voelen ze zich thuis en met name Gomes hecht daar veel waarde aan en ook aan zijn gezin. Ook de waardering die hij van de supporters krijgt betekent veel voor hem. Supportersactie van vorig jaar is hij nog altijd trots op .
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_57223977
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:09 schreef groenen het volgende:
Is dat stemmetje van Alcides fake?

Erger me ook nogal aan de overige kwaliteiten van die speler.
Nee, hij produceert echt van die hoge geluidjes. JI JI JI JIEEEEEEE .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57223996
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:21 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Dat is dus het verschil tussen PSV en andere topclubs. Bij PSV voelen ze zich thuis en met name Gomes hecht daar veel waarde aan en ook aan zijn gezin. Ook de waardering die hij van de supporters krijgt betekent veel voor hem. Supportersactie van vorig jaar is hij nog altijd trots op .
Dat is onzin. Je hoort van bijvoorbeeld alle spelers van Milan dat de sfeer daar erg goed is en dat alle familieleden het er naar hun zin hebben.
En reageer anders even op mijn vraag hierboven over Tottenham, ben daar wel benieuwd naar.
Koning.
pi_57224122
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat is onzin. Je hoort van bijvoorbeeld alle spelers van Milan dat de sfeer daar erg goed is en dat alle familieleden het er naar hun zin hebben.
En reageer anders even op mijn vraag hierboven over Tottenham, ben daar wel benieuwd naar.
Ach, dat laatste is natuurlijk de waan van de dag, puur cijfermatig staan we de laatste jaren inderdaad tussen de beste clubs van Europa. Qua spelnivea bereiken we dat echter maar sporadisch. Tottenham Hotspur en PSV ontlopen elkaar niet veel qua spelniveau als je het mij vraagt, en zo dacht ik er voor de wedstrijd ook al over.
pi_57224129
Het blijft trouwens wel een grappig gezicht, de "waggie" van Alcides tussen al die Volkswagens

God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_57224276
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:33 schreef cultheld het volgende:
Het blijft trouwens wel een grappig gezicht, de "waggie" van Alcides tussen al die Volkswagens

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
LOL, doet me denken aan die keer dat Boula met een Rolls royce (?? ofzoiets) op de training van HSV kwam, waren ze niet zo blij mee
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2008 @ 16:43:34 #147
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57224380
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Jullie (of iig een aantal) zien jullie zelfs wel als topclub in Europa maar tegen een subtopper uit Engeland zijn jullie wel de "underdog". Is de top van Europa dan zo groot dat zelfs Tottenham daarbij hoort?
Als je naar de begroting kijkt is Tottenham inderdaad een topclub. Net zoals een groot gedeelte van de Engelse clubs. Als je er alleen al vanuit gaat dat bijvoorbeeld Man City een ongeveer even groot stadion heeft als 020 en de spelers die daar spelen is de top van NL hoogstens nog vergelijkbaar met de middenmoot van Engeland/Spanje/Italie. Je ziet toch ook welke bedragen er daar rond gaan, bedragen die PSV allang niet meer kan betalen, ze zullen het dus van de scouting moeten hebben, reputatie en sfeer. En wat dat betreft hangt PSV tussen de top en subtop in. Een ideale opstap naar een grotere competitie. Overigens, die Euroliga was nog niet eens zo'n gek idee
Room 23
pi_57224428
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:39 schreef NoelGallagher het volgende:

[..]

LOL, doet me denken aan die keer dat Boula met een Rolls royce (?? ofzoiets) op de training van HSV kwam, waren ze niet zo blij mee
Dat was een Bentley Continental volgens mij .
  † In Memoriam † vrijdag 7 maart 2008 @ 16:45:42 #149
135486 Manu82
How you doin'?
pi_57224436
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 16:26 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Bij Milan hoor je overigens ook verhalen dat ze elk weekend in trainingskamp zitten, waar sommige spelers die familiemensen zijn niet echt zin in hebben
Room 23
pi_57224451
quote:
Op vrijdag 7 maart 2008 12:26 schreef RayMania het volgende:

[..]

In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.
Gomes had toen potentie, was nog geen topkeeper. Vergeet dat niet, pas toen ie Dida versloeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')