Ik kan 10 grotere opnoemen, maar toch, zie de post boven die van jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef okee6 het volgende:
[..]
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?
Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
Hij gaat alleen naar een club waar hij zich thuis kan voelen zoals bij PSV. Die zijn er heus wel. Ik vermoed dus ook dat er een dag gaat komen dat Gomes naar een grotere club in Europa vertrekt.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:00 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ik zie hem ervoor aan. Maar bij een topclub als Real, Barcelona, AC Milan, Inter, Arsenal, Liverpool, Machester etc zal hij toch wel gaan?
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.
ja daar snap ik ook geen fluit van. Koeman wil hem vast nog wel hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.
Het blijft frappant dat er nog nooit een topclub zich echt heeft gemeld voor Gomes.
Met echt bedoel ik natuurlijk officieel met bod.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef WooZ het volgende:
[..]
ja daar snap ik ook geen fluit van. Koeman wil hem vast nog wel hebben
jaja dat begrijp ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:35 schreef Messenga het volgende:
[..]
Met echt bedoel ik natuurlijk officieel met bod.
Ik dacht dat ik ooit ergens voorbij heb zien komen dat Gomes al een grote Europese topclub heeft laten schieten om bij PSV te blijven....quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:12 schreef Messenga het volgende:
[..]
Je brengt altijd een lach op mijn gezicht met je posts.
Het blijft frappant dat er nog nooit een topclub zich echt heeft gemeld voor Gomes.
In 2004/2005, toen Gomes kwam, stond PSV er veel slechter voor dan nu. PSV was daarvoor één keer kampioen geworden in drie seizoenen en de hoofdfase van de CL was nog niet bereikt. Verder stond er een reeks van negen keer op rij de tweede ronde van de CL niet halen. Gomes koos toen niet voor een topclub, want dat was PSV (nog) niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:04 schreef okee6 het volgende:
[..]
Gomes koos voor de topclub met de veiligste omgeving, hij weet de plaats van voetbal maar al te goed.
Hehehe!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
Yuuuuuuy Ik mag om half 5 Phoxy spelen.![]()
![]()
Je weet wel, dat konijn van PSV...
[ afbeelding ]
AC Milanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:02 schreef okee6 het volgende:
Zit niet zo te trollen. PSV behoort vrijwel tot de beste tien clubs ter wereld. Hoe klein wil je top zien?
Wat is de Nederlandse competitie toch sneu dat wij 50% van alle behaalde punten binnen hebben gesleept. Misschien moeten we maar vrijwillig een paar van die UEFA-cup plaatsen afstaan, dat is een stuk beter voor de UEFA-coëfficiënt van Nederland... Maar vooral doorgaan met de play-offs, dan wordt dit alleen nog maar triester.quote:7/3/2008 - PSV haalt 50% van de UEFA punten voor Nederland
(Gepost door JV)
Na de twee punten vergaard in Engeland is PSV dit seizoen nu al voor maar liefst 50% verantwoordelijk voor de UEFA punten voor Nederland voor de UEFA-coëfficiëntenranglijst. Door de knappe winst op White Hart Lane bracht PSV zijn totaal voor dit seizoen op 14 punten. De andere vijf Nederlandse deelnemers (AZ, FC Groningen, FC Twente, Heerenveen en Ajax) kwamen met zijn vijfen tot een even zoveel aantal punten. Bij het vaststellen van de UEFA landen rankinglijst worden alle behaalde punten per seizoen opgeteld en gedeeld door het aantal deelnemers dat een land aan het begin van het seizoen heeft mogen inschrijven. Omdat FC Groningen, FC Twente, Heerenveen en Ajax slechts twee punten haalde is het gemiddeld tot nu toe slechts 4,666 punten.
Naast 2 punten voor een overwinning is er woensdag voor PSV ook nog een bonuspunt te verdienen voor het bereiken van de kwartfinale. Aan de hand van de UEFA landen rankinglijst wordt bepaald hoeveel clubs Nederland in de UEFA Cup en in de Champions League mag afvaardigen. De som van de gemiddeldes van de laatste vijf seizoenen bezorgt een land zijn UEFA landenranking.
is dat die nieuwe burgemeester al? die ook al komen lobbyen bij psv?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:22 schreef Wootism het volgende:
Ff wat Inside Info,
Er word op dit moment gepraat met de burgemeester over het doorgaan van de wedstrijd PSV - Ajax, deze heeft het laatste woord en beslist ofdat hij doorgaat of niet.
Ondanks de politie-staking kan hij hem nog steeds door laten gaan, maar dan zonder de nodige veiligheid. Maargoed de staking staat nog niet vast.
Ik hoorde net dat de burgemeester de wedstrijd tot 5 minuten van te voren af kan lassen.....
Ik zou Méndez (en Zonneveld) liever zien vertrekken, maar daar is volgens mij geen concrete belangstelling voor. Dan kun je zulke spelers wel als breedte-krachten op de bank houden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:22 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Opvallend dat je Mendez in de selectie voor volgend seizoen houdt, je was in het verleden toch over het algemeen niet zo positief over hem.![]()
Verder zou Achenteh, als hij er klaar voor is, aan de a-selectie toegevoegd kunnen worden, scheelt weer een transfer.
Wat moeten Monaco, Dortmund en Bayer in die lijst?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:58 schreef SjonLok het volgende:
[..]
AC Milan
Arsenal
AS Monaco
Barcelona
Bayer 04 Leverkusen
Bayern München
Borussia Dortmund
Chelsea
Inter Milan
Juventus
Liverpool
Manchester United
Olympique Lyonnais
Porto
PSV
Real Madrid
Is geen konijn, maar een vosjequote:Op vrijdag 7 maart 2008 11:33 schreef Wootism het volgende:
Yuuuuuuy Ik mag om half 5 Phoxy spelen.![]()
![]()
Je weet wel, dat konijn van PSV...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |