Kan? Mag! Zonder spelers als Simons en Culina zou Afellay om de drie wedstrijden worden afgezaagd door de tegenstander en zag je hem maar 9 wedstrijden per seizoenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:58 schreef ASSpirine het volgende:
Net als Simons heeft hij een rol waarin hij niet zal uitblinken, hij knapt het vuile werk op en loopt zich te pletter. Glamoureus is het niet, maar wel noodzakelijk. Niet iedereen kan net als Afellay schitteren.
Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 18:15 schreef cultheld het volgende:
[..]
Inderdaad, al is Sar al bijna aan het afbouwen. Dan houd je Buffon, Casillas, Cech, Gomes, Akinfeev en wellicht ook Frey en die jonge Oekraïner denk ik over als topkeepers.
Bij FM is ie keigoed ja, in het echt is ie mij nog nooit opgevallenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:12 schreef Wurdsje het volgende:
[..]
Shust . (tenminste als je die keeper van Shakhtar bedoeld)...
klopt, maar goed we zien Shakhtar ook niet wekelijks spelen of volg je de Oekraïnse competitie op de voet?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:24 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Bij FM is ie keigoed ja, in het echt is ie mij nog nooit opgevallen
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 13:44 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie wel een trend ontstaan vanuit de vorige UEFA Cup tourtjes.
1/16e finale een 'makkelijke' uitschakelen (PAOK 2x, Perugia en nu Helsinborg)
1/8 finale een gelijkwaardig of betere tegenstander uitschakelen (Parma, Leeds, Auxerre nu Tottenham misschien)
1/4 finale er lullig uitgaan (Kaiserslautern, Feyenoord, Newcastle United)
Atletico Madrid is er al uit en Spurs staan er niet best voor. Dan kan Bayern ook best uitgeschakelt worden. Anderlecht gaat het alleen niet doenquote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.
Ik gok dat we Marseille loten in de volgende ronde en er dan uit gaan
Dat geldt ook voor Milan, Inter en Real Madrid. Twee daarvan liggen er al uit en de derde is hard op weg. Dr is moeilijk iets van te zeggen, maar Bayern is wel favoriet. Al vind ik ze wat betreft spelersmateriaal niet beter dan Spurs of Atletico Madrid.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:57 schreef the_legend_killer het volgende:
Bayern gaat gewoon die beker pakken.
Die zouden met hun selectie ook bij de beste 8 van de CL zitten
Wat een onzin. Zo geweldig is dat Bayern Munchen nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 00:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
UEFA CUP wint je toch nooit omdat Bayern mee doet.
Ik gok dat we Marseille loten in de volgende ronde en er dan uit gaan
Ik vind anders wel dat ze Anderlecht toch aardig opgerold hebben afgelopen donderdag. Nu is Anderlecht ook niet meer wat het geweest is, maar toch loopt er bij Bayern ongelofelijk veel klasse op het veld.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:20 schreef ErikT het volgende:
[..]
Wat een onzin. Zo geweldig is dat Bayern Munchen nou ook weer niet.
Ja natuurlijk is Bayern de favoriet. Dat waren ze in oktober al. Maar dat betekent nog niet dat ze met kop en schouders boven de rest uitsteken. Ze zijn echt wel te verslaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 09:47 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind anders wel dat ze Anderlecht toch aardig opgerold hebben afgelopen donderdag. Nu is Anderlecht ook niet meer wat het geweest is, maar toch loopt er bij Bayern ongelofelijk veel klasse op het veld.
Voor mij is Bayern dan ook echt de torenhoge favoriet om die beker te pakken.
Alleen tussen de laatste 2 wedstrijden is dus nog een gaatje.quote:zo 9-3 14.30 PSV - Ajax ERE
wo 12-3 20.45 PSV - Tottenham Hotspur UEFA
zo 16-3 14.30 Roda JC - PSV ERE
18+19 maart KNVB beker HALVE finale (Fey, NAC, RJC, HER)
za 22-3 19.30 PSV - FC Groningen ERE
wo 26-3 Oostenrijk - Nederland
za 29-3 20.00 NEC - PSV ERE
do 03-04 UEFA KWARTFINALE
za 5-4 19.30 PSV - Heracles Almelo ERE
do 10-04 UEFA KWARTFINALE
zo 13-4 14.30 PSV - FC Twente ERE
zo 20-4 14.30 Vitesse - PSV ERE
(do 24-4 UEFA HALVE FINALE)
en dat betekent dus dat er geen zak meer aan is, wat statistisch gezien is de kans vrij groot dat psv alleen nog maar verder uitloopt en eerder kampioen wordt, gezien het programma van 020.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:26 schreef ErikT het volgende:
Als PSV - Ajax morgen niet door gaat, worden we tegen Ajax kampioen.
Het speelschema van PSV tot aan de playoffs. De interland tegen Oostenrijk en de halve finales KNVB beker heb ik er ook in gezet, want dat zijn ook geen mogelijke inhaaldata.
[..]
Alleen tussen de laatste 2 wedstrijden is dus nog een gaatje.
Dat kan de KNVB niet maken tov de KNVB Beker sponsors. Denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:29 schreef WooZ het volgende:
in het ED hebben ze het erover om de 19e in te halen. Dat er KNVB beker voetbal maakt niet uit, daarin zijn beide nml al uitgeschakeld.
Er wordt bij 4 wedstrijden gestaakt dit weekend.
daar komt toch uit dat staken legaal is, dat was nml bij de vorige keer ook, dus lijkt me vrij overbodig kortgedingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nou ja, eerst maar eens het kort geding van Ajax afwachten.
Daar hebben jullie dan weer gelijk inquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:23 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gomes ook nog geen topkeeper.![]()
Zoals hierboven ook al is gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |