Iemand die goed weet hoe hij ploegen onder hem moet verslaan, maar in de grote wedstrijden het laat afweten. Met als dieptepunt de finale van vorige week.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 15:56 schreef Messenga het volgende:
Wat vindt jij van Grant, Doggie?
Zoals?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:01 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Iemand die goed weet hoe hij ploegen onder hem moet verslaan, maar in de grote wedstrijden het laat afweten. Met als dieptepunt de finale van vorige week.
Het is een goede trainer, maar geen geweldige. En ik wil graag een geweldige
Die man staat al een paar jaar net achter de top met veel minder financiële middelen dan zijn concurrenten. Maarja, hoe goed een manager is, is eigenlijk bijna niet te zeggen, je bent afhankelijk van zoveel andere dingen. Misschien zou ie wel totaal floppen bij Chelsea, misschien zou ie er alles mee winnen. Denk wel dat het een te kleine naam is voor Chelsea, ze zullen hem niet nemen denk ik.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:25 schreef Messenga het volgende:
Wat ziet iedereen toch in Moyes
Laat voorop staan dat ze gewoon een gearriveerde naam nodig hebben. Persoonlijk zie ik het bijvoorbeeld een van Gaal wel opknappen.
Dat eerste ben ik met je eens, maar wie hebben we nu zitten dan? De kampioen en bekerwinnaar uit Israelquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:41 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die man staat al een paar jaar net achter de top met veel minder financiële middelen dan zijn concurrenten. Maarja, hoe goed een manager is, is eigenlijk bijna niet te zeggen, je bent afhankelijk van zoveel andere dingen. Misschien zou ie wel totaal floppen bij Chelsea, misschien zou ie er alles mee winnen. Denk wel dat het een te kleine naam is voor Chelsea, ze zullen hem niet nemen denk ik.
Grant zit er toch gewoon omdat het een vriendje van Abramovich is?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik met je eens, maar wie hebben we nu zitten dan? De kampioen en bekerwinnaar uit Israel
Zit ie ookquote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:52 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Grant zit er toch gewoon omdat het een vriendje van Abramovich is?![]()
Maar idd, als je het zo bekijkt zou Moyes makkelijk kunnen.
Milan is dacht ik wel één van de clubs die hij zelf noemde.quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:50 schreef DutchGooner het volgende:
Niet dat mijn Italiaans nou zo super is maar in de Gazetto van vandaag stond dat Milan serieus werk van Drogba wil gaan maken, iets van bekend?
quote:Op maandag 10 maart 2008 10:59 schreef mcyodogg het volgende:
Zo, stonden wij even voor lul zaterag
Bijna net zo schandalig als van Tottenham verliezen, maar het scheelt niet veel. Wel een beetje dubieus dat de scheids die goal van Barnsley goedkeurde, laten we het er maar op houden dat het door de grote naam van Barnsley komt. Ook een beetje jammer dat je 22 kansen om zeep helpt, echt een team met 2 gezichten dit.
Nou ja, 2 down, 2 to go laten we maar zeggen he
Misschien dat jullie het ook wel leuk vinden dat Boa Morte rood heeft gekregen afgelopen weekend..quote:Op maandag 10 maart 2008 11:34 schreef Juweel het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig kunnen we er om lachen, want eigenlijk is het heel verdrietig
Gisteravond goed voor maar liefst 4 doelpunten! Ik heb de tweede helft nog zitten kijken na PSV.quote:
naar het schijnt wel goed. Zie zelf geen Spaans voetbal meer door dat gekloot daar over de buitenlandse TV rechtenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:49 schreef don-diablo het volgende:
Hoe doet Laudrup het eig? Ik heb er niets van gezien, maar ik kijk ook amper ander buitenlands voetbal dan Engeland.
Oke nice, dan doet ie het dus verassend goed om maar zo te zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:42 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
naar het schijnt wel goed. Zie zelf geen Spaans voetbal meer door dat gekloot daar over de buitenlandse TV rechten![]()
Maar ze zitten nog in de UEFA Cup en staan 9e op het moment, best netjes.
Ow nicequote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik heb 2 jaar terug ofzo een shirt van Lamps gehaald. En afgelopen zomer natuurlijk even een handtekening van hem erop laten zetten toen hij in Nederland was
Zat er gewoon niet in!quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:48 schreef Juweel het volgende:
Dan woon je in Londen en dan ga je nog niet!![]()
Ik ben het laatste jaar al drie keer in Londen geweest tijdens een thuiswedstrijd, maar ik was voor werk dus het enige wat ik kon doen was de stand bijhouden per sms![]()
Balen idd van het Spaanse voetbal, ik had gehoopt dat ze dat inmiddels wel opgelost hadden.
Doe eens een foto hier plaatsenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:09 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik heb 2 jaar terug ofzo een shirt van Lamps gehaald. En afgelopen zomer natuurlijk even een handtekening van hem erop laten zetten toen hij in Nederland was
quote:Het is De Stoel die bij Chelsea reputaties kan maken en breken. Henk ten Cate verslikte zich in de kracht ervan en vecht nu een verbeten strijd om zijn positie te behouden.
De Stoel is een begrip in Cobham, het trainingscomplex waar een van de rijkste voetbalclubs ter wereld huist. Chelsea-eigenaar Roman Abramovitsj heeft honderden miljoenen euro’s aan spelers en coaches besteed, maar wie voor het eerst de kleedkamer van de Londense club binnenstapt, heeft niets aan het dikke contract in de achterzak. Iedereen komt oog in oog te staan met De Stoel.
De Stoel staat opgesteld in het midden van een cirkel, die omringd wordt met alle collega’s. Elke nieuweling moet De Stoel beklimmen en een liedje zingen. Claudio Ranieri en José Mourinho ontkwamen er niet aan, net als de duurstbetaalde aankopen Andrei Sjevtsjenko en Michael Ballack. De eerste was zo verbouwereerd toen hij van de ontgroening hoorde dat hij een dag uitstel had gevraagd om een passend liedje uit te kiezen. Dat mocht nog nét.
Brood gooien
Chelsea-ster Joe Cole geeft de mysterieuze kracht van De Stoel aan. ‘Het is verschrikkelijk zenuwslopend. Toen ik als aankoop werd gepresenteerd, moest ik op de stoel staan om een liedje te zingen voor spelers zoals Marcel Desailly, Juan Veron en Hernan Crespo. Je kijkt ze recht in de ogen aan en weet niet wat je overkomt. Als de jongens er genoeg van hebben beginnen ze met brood te gooien om je af te kappen. Het is veel enger dan je debuut op het veld van Stamford Bridge. De stoel en het liedje passen bij de geschiedenis van Chelsea. Door de jaren heen is alles veranderd, maar deze traditie zal altijd blijven.’
Cole koos voor zijn zangdebuut de gemakkelijkste weg en zong Maybe it’s Because I’m a Londoner. De Engelse spelers John Terry, Frank Lampard en Scott Parker haakten in.
Niemand moet zich vergissen in de kracht van De Stoel. Bij Chelsea wordt gefluisterd dat de tegenvallende prestaties van Shaun Wright Phillips (in 2005 voor 30 miljoen euro overgenomen van Manchester City, red.) alles te maken hebben met zijn prestaties in de cirkel. De buitenspeler was zó zenuwachtig om voor zijn medespelers op te treden dat er amper geluid uit zijn keel kwam. Wie daar niet tegen bestand is, heeft moeite te slagen bij een echte topclub, wordt er nu geoordeeld.
Dat Henk ten Cate, de voormalige Ajax-coach die afgelopen oktober naar Chelsea vertrok als assistent-trainer, nu al grote problemen heeft met spelbepalende voetballers zoals aanvoerder Terry, hangt samen met De Stoel. Een kleine maand geleden kregen speler en assistent het met elkaar aan de stok op het trainingsveld. Een fikse woordenwisseling mondde bijna uit in een ordinaire vechtpartij. Toen de ruzie uitlekte in de media was de verklaring van Terry en Ten Cate dat het meningsverschil ging over de intensiteit van de trainingen. De Nederlander wilde dat er, vlak voor de finale van het toernooi om de League Cup, harder zou worden gewerkt. Terry zou gezegd hebben dat er juist meer rust genomen moest worden. De échte reden voor de verstoorde verhouding heeft echter alles te maken met De Stoel.
Luid boegeroep
Toen Ten Cate op zijn eerste werkdag in Cobham kennis wilde maken met zijn nieuwe collega’s, stond De Stoel al klaar. De Nederlander weigerde mee te werken aan zijn ontgroening.
Hij verweet de spelers dat ze hem in de maling namen en voordat Ten Cate boos wegliep, beet hij het gezelschap toe dat hij een straatvechter was en het tegen iedereen durfde op te nemen. De groep vergezelde zijn aftocht met luid boegeroep.
Vanaf dat moment nam de harde kern van de Chelsea-selectie de Nederlander niet meer serieus en kon Ten Cate zich opmaken voor een verbeten strijd om zijn positie in de spelersgroep te verdedigen. Dat gevecht woedt nog steeds in alle hevigheid. Niet alleen de spelers, maar ook assistent-trainer Steve Clarke, opgegroeid bij Chelsea, kan moeilijk met de Nederlander overweg. De beleidsbepalers van de Londense club geven Ten Cate nog steeds het voordeel van de twijfel, maar maken zich ook serieus zorgen over zijn positie binnen de spelers- en trainersgroep.
Wie het in Cobham durft op te nemen tegen De Stoel weet bij voorbaat dat hem een harde strijd om de macht rest. Er zullen weinigen zijn die dat gevecht kunnen winnen. Straatvechter of niet. Alle nieuwkomers krijgen bij Chelsea te maken met De Stoel. Salomon Kalou kan zich zijn ontgroening nog herinneren. ‘Ik wist eerst niet wat ze bedoelden, maar begreep al snel dat ik er niet onderuit kwam. Ik moest op een stoel gaan staan en onder toeziend oog van de hele selectie en staf een liedje zingen. Ik heb maar Love Generation van Bob Sinclair gekozen dat ook altijd op het WK te horen was. Het was een beetje gênant, maar je móét het doen. Volgens mij was ik de test wel goed doorgekomen. Is het voldoende dan krijg je applaus, bak je er niets van dan krijg je van alles naar je toe geworpen. Vraag maar aan Khalid Boulahrouz.’
Boulahrouz: ‘Eigenlijk ging mijn liedje How Come, how long van Babyface best goed. Iedereen begon mee te zingen en te klappen. Maar door het geklap raakte ik de tekst kwijt en kreeg ik uiteindelijk allemaal wc-papier naar mijn hoofd.Verplicht gênant
jepquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:17 schreef mcyodogg het volgende:
Grappig stukje
Alleen ik dacht dat hoofdtrainers dat nooit hoefden te doen, al is Mourinho wel in voor zoiets
Ik begrijp ook wel dat je al met 0-1 achter staat, als je er niet aan meedoet a la HTC
Mee eensquote:Op woensdag 9 april 2008 02:47 schreef mcyodogg het volgende:
4e halve finale in 5 jaar
Nou eens een keer de finale
Precies, niet de eerste keer dat die er allebei tegelijk uitliggen. Hilario had gister wat ik zag een aantal goede reddingen, hoewel ik normaal niet kapot ben van hem. Wat keepers betreft worden jullie in ieder geval wel verwend, een van de beste keepers ter wereld (Cech), en misschien wel de beste reservekeeper ter wereld (Cudicini).quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de tweede helft gaf Chelsea het initiatief totaal aan Fenerbahce, en ik hield het amper meer.
Wel typisch dat wanneer Cech geblesseerd raakt, niet lang erna Cudicini ook geblesseerd raakt. Hopelijk is het niets ernstig, maar ik vraag me af of er een club ter wereld is met een betere derde doelman. Hij hield Chelsea in de wedstrijd gister.
Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel evenquote:Rangers fans revive Chelsea star Paulo Ferreira after airport collapse
Apr 10 2008 By Alan Carson
QUICK-THINKING Rangers fans helped revive Chelsea star Paulo Ferreira after he collapsed in an airport terminal.
Stunned supporters were having their picture taken with the £13million defender yesterday when he slumped unconscious.
One fan told how he quickly gave him emergency first-aid he had learned in the Boys' Brigade decades ago.
The fan said: "He came round after a couple of minutes and said he hadn't eaten anything since the day before.
"He also said he had been feeling light-headed when he came off the plane.
"At least those BB first aid lessons from 30 years ago finally came in handy. All in all, it was an eventful start to our trip."
The drama happened as thousands of Rangers supporters were flying out to Portugal for the Ibrox side's crunch UEFA cup tie against Sporting Lisbon.
A group of fans had spotted Ferreira, 29, boarding their flight at Heathrow - wearing a red, white and blue jumper.
They caught up with him after the plane touched down at Lisbon airport and asked for a photo.
But as the talented right-back posed for snaps, he suddenly lost consciousness.
The fan said: "Paulo was on our flight, resplendent in a Union-Jack jumper.
"We were behind him in the queue for passport control and when we got through to the other side, decided to ask him for a photo.
"I had taken a pic of my mate and him and was going to ask if I could get one with me in it.
"But as I turned to shake his hand and congratulate him on the previous night's result, he was slumped over a chair.
"I got him off the chair and down on to the floor in the recovery position. I then made sure his airway was clear, while my mate went off to get help."
Within minutes, dazed Ferreira came round and admitted he had been feeling poorly throughout the flight.
The fan added: "I think he was quite embarrassed about it and didn't want any fuss.
"We walked out with him to the exit to make sure he was ok.
"He was met by a woman I presume was his wife and a boy."
On Tuesday night, Ferreira, who did not play, watched Chelsea beat Turkish outfit Fenerbahce 2-0 to clinch a Champions League semi-final tie against Liverpool.
He was spotted out on the town in London later that night as he and his teammates celebrated the victory until 3am.
Ferreira joined Chelsea in 2004 in a £13.2million transfer from Porto. He signed a lucrative new five-year deal in January.
After a 0-0 draw at Ibrox last week, Rangers face Sporting Lisbon tonight in the second leg of their UEFA Cup quarter-final.
Idd, lees je ook niet vaak iig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel even
Dit jaar heb ik er een goed gevoel over dat dat gaat lukken. Nu maar hopen dat het kloptquote:Op woensdag 9 april 2008 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schakel Liverpool uit aub, het liefst met een onterechte penalty
of een bal die helemaal niet over de lijn was
quote:Bizarre persconferentie Chelsea-manager Avram Grant
Datum: 18-apr-2008 11:12
Door Bastian Ramler
Chelsea-manager Avram Grant (foto) gaf donderdag een bizarre persconferentie na afloop van de 0-1 zege op Everton. De nurkse Israëliër bediende zich van ‘eenlettergreperige’ antwoorden en weigerde ook maar op één vraag serieus in te gaan.
Een transcriptie leest u hieronder:
Verdiend gewonnen Avram?
Ja
Wat maakte u in het bijzonder blij aan de prestatie?
Ik ben tevreden.
Wat maakte u in het bijzonder blij?
Na een tweede vertraging van acht seconden: Ik weet het niet.
Is het een opluchting hier te winnen?
Ja.
U lijkt woorden tekort te komen door de prestaties. Bent u meer tevreden met de prestaties of de overwinning?
Allebei.
U lijkt afgeleid. Hebt u een probleem?
Geen probleem.
Is er iets?
Nee. Ik ben oké. Ik heb niets te zeggen.
Hebt u een bericht voor de fans van Chelsea?
Vertegenwoordigt u de fans van Chelsea?
Zij moeten geloven dat u nog in de titelrace bent, hebt u nog een bericht voor hen?
Geen bericht.
Betekent dit resultaat dat u terug bent in de titelrace?
Ik weet niet het.
Hoeveel moeite heeft het u gekost om bij deze persconferentie aanwezig te zijn?
Ik weet het niet.
U lijkt minder welbespraakt dan gebruikelijk. Is het wegens het verplaatsen van de wedstrijd naar donderdag, door Sky tv?
Misschien is het wegens u. Ik weet het niet. Ik ben oké.
U zegt dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Nee.
Is het gemakkelijker om niets te zeggen, Avram?
Ik weet niet wat ik moet antwoorden. Het is een goede vraag. Ik weet niet wat te antwoorden.
Is dit vanwege Sky…?
Nee. Sky is oké. Ik geniet ervan om naar te kijken.
Is het een protest tegen kranten?
Nee. Waarom?
Waarom anders zou u anders binnenkomen en weigeren om onze vragen te beantwoorden?
Ik beantwoord elke vraag.
U staat twee punten achter Manchester United en u weet niet of u nog in de titelrace bent?
Nee.
Heeft u de spelers verteld dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Wat ik de spelers vertel is iets anders. U wilt dat ik u vertel wat ik tegen de spelers zeg?
Wij willen gewoon dat u de vraag werkelijk beantwoord. Bent u nog in de titelrace?
Ik weet het niet.
Zou u niet wat positieve publiciteit voor het resultaat willen, in plaats van deze bizarre stiltes?
Het spijt me. U kunt schrijven wat u wilt en ik kan antwoorden wat ik wil.
Voelt u druk om een prijs te pakken? Is dat de reden voor de eenvoudige antwoorden?
Nee.
Bent u boos? Vindt u dat u verkeerd bent gequote?
Misschien ben ik boos omdat het een slecht seizoen is.
Is Michael Essien flauwgevallen?
Hij had enkele problemen, maar hij is oké.
Michael Ballack?
Geblesseerd.
Wat is zijn probleem?
Vraag het de arts.
Hij is hier niet Avram.
We zullen hem dan maar moeten bellen.
Hebt u ooit het ja/nee spel gespeeld Avram?
Op dat moment verlaat Grant de perszaal.
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruitquote:Op woensdag 23 april 2008 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
whehe
en whehe Jack
1-0 vond ik al niet zo'n dramatische uitgangspositie, maar dit is helemaal goed natuurlijk. Heb altijd ook wel gezegd dat Chelsea wat geluk nodig zal hebben om die laatste stap in de CL te maken, hopelijk wordt er gebruik van gemaakt.
Verder was het niet heel bijzonder van Chelsea kant. Speelden eigenlijk wel zoals de laatste weken. Cech liet trouwens wel weer zien dat al die claims dat 'hij het niet meer zou hebben' sinds zijn blessure, onzin zijn. Had hij al eerder gedaan, maar nu weer eens.
Dat snapte ik dus ook niet, weet sowieso niet waarom die gast speelt, hij heeft nog vrijwel niks laten zien voor Chelsea. Mooie uitgangspositie wel, zie ze dit niet meer weggeven. Niet verdientquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
The Special Onequote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...
Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
Vond het al behoorlijk spannend hoor gisterquote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.
Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
Lamps had eigenlijk gewisseld moeten worden ipv Ballack, maar eerlijk gezegd vond ik ook een Makalele en Joe Cole ver onder de maat. Malouda heb ik eigenlijk nooit bóven de maat gezien in zijn gehele Chelsea carriere.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef don-diablo het volgende:
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm
Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.
Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
Nou ja, op zich was het ook weer niet zo'n drama. Volgens mij bracht hij nog Joe Cole, Drogba en Malouda voor de keeper. Aan de andere kant leidde hij met dom balverlies de tegentreffer in en kon hij niet echt zijn stempel op de wedstrijd drukken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Juweel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
Heel treurig nieuws dit, terwijl het volgens het artikel juist beter leek te gaan met haar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
De zus van Redknapp's vrouw.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.
Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.![]()
Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
Vind zelf Wigan moeilijker, dat is toch uit en West Ham maakt de laatste weken niet echt een sterke indruk. Wigan heeft ook geen veld, is ook niet handigquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
Die voorronde komt Arsenal toch probleemloos door neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd.
Was voor ons gunstiger geweest als Manchester had gewonnen, maar toch een knappe prestatie.
Ik ga er wel van uit maar dat dacht Ajax de 2 voorgaande seizoen ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die voorronde komt Arsenal toch probleemloos door neem ik aan?
Dat was wel een mooi moment ja. Ik gun Chelsea helemaal niets maar toch wilde ik niet dat hij zou missen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:23 schreef Juweel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De finale.....geweldig!!!!
Ik schoot even vol toen Lampard scoorde...of komt dat gewoon omdat ik een meisje ben
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Drogba neemt wraak op Rafael Benítez
Hij betichtte Drogba ervan een ordinaire diver te zijn, waar Drogba natuurlijk uitgebreid op reageerde. Lekker even de spanning opvoeren in de Britse pers.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?
Benitez had vooraf gezegd dat Drogba een aansteller met fopduiken was.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?
Prachtig om te zien, helaas. Op zulke momenten vergeet je voetbal gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Mooie emotie van Lampard.
En wat is die Drogba een geweldenaar zeg.
Dat is net zoiets als zeggen dat Benitez een Spanjaard isquote:Op woensdag 30 april 2008 23:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Benitez had vooraf gezegd dat Drogba een aansteller met fopduiken was.
Zonder Drogba geen finale voor CFC (en andere prijzen de recente seizoenen)quote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik erger me dood aan die Drogba, maar het is natuurlijk wel een geweldige speler
Ik heb toch wel bewondering voor zijn prestaties. Ze zitten nog steeds in de titelrace en hij komt in de CL verder dan Mourinho. Aan de andere kant is het natuurlijk nog steeds het door Mourinho samengestelde team. Zijn opstellingen zijn af en toe wat vaag (bijvoorbeeld Anelka rechtsbuiten in de League Cup finale) en het aantrekkelijker gaan spelen is maar deels gelukt.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:59 schreef Nautilus het volgende:
In hoeverre zien jullie hier de invloed van Grant terug? Ik heb het idee dat hij niet te benijden is: verliest Chelsea, dan ligt dat aan de trainer; wint Chelsea, dan zou dat aan de spelerskwaliteiten liggen.
Manchester is rijker dan Chelsea hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 23:23 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop van plaatsing voor de finale
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
ManchesterAbrahamovic is rijker dan Chelseade Glazers hoor![]()
Dat mag ik wel hopen met het grootste stadion, meeste recente succes en sterkste merchandising van Engeland. Als je het verschil daartussen en tussen de zakcentjes van die olieboer niet ziet moet je het zelf wetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Manchester is rijker dan Chelsea hoor![]()
Heerlijk hoor de finale
Dat had ik dus ook. Ik ging helemaal uit mn dak toen ik het zag.. Ik ben echt zo blijquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
careeeeeeeeeeeefree!!!
Mijn hemel wat een pot! moest gewoon een tijd bijkomen ervan. Maar eindelijk de finale, eindelijk! De vreugde van Didier na de 3-1, de emotie van FL na de 2-1. Je zag gewoon hoe graag ze wilden.
Het gaat dalijk weer een heet avondje worden in Moskou, maar eerst hiervan genieten
quote:Avram is happy to step down
AVRAM GRANT would be happy to step down as Chelsea boss and let Barcelona coach Frank Rijkaard take over at Stamford Bridge.
The bombshell was delivered by Grant’s close pal — Portsmouth player Richard Hughes. He insisted: “This will take place with Avram’s blessing. He is a modest guy who does not particularly like being in the limelight. He’d be happy to revert to the role where he acts as a link between the coaching staff and the board.”
Grant has led Chelsea to the Champions League final and kept them in the Premier League title race with Manchester United until the last day of the season. Yet Hughes, who became close friends with Grant while he was director of football at Pompey, believes the Israeli will step down EVEN if he completes an historic Double.
Hughes added: “Avram is a student of football. I had countless conversations with him when he was here about Barca, their players and the way they play. It is well known Chelsea owner Roman Abramovich is an admirer of Barcelona and the football they play. He seems to be on a crusade to bring a similar brand of play to Stamford Bridge. A big reason for Jose Mourinho leaving was that Abramovich wanted to see a type of football the Special One was not delivering.”
Rijkaard will leave the Nou Camp at the end of this campaign having lost the title to Real Madrid. Reserve-team coach Josep Guardiola is his likely successor. Hughes, who is understood to have spoken with Grant last week, thinks the manager will revert to his post as director of football, making way for the Dutchman.
Hughes added: “He is not in it for personal glory and could go about his business outside of the limelight.”
RIjkaard lijkt me te eigenwijs voor Abramovich. Ik denk dat hij op termijn Hiddink of Van Basten haalt. In de tussentijd mag Grant het waarnemen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
Grant begint me langzaam aan te overtuigen, alleen ben ik er nog niet over uit of hij de lange termijn oplossing is.
Hij heeft het briljant gedaan dit seizoen in de competitie en CL. Maar ik ben de manier van aanstellen, Tottenham en het spel van de eerste maanden niet vergeten. Laatste weken gaat het al een stuk beter moet ik zeggen.
Andere kant is de vraag of Rijkaard er meer uit zou halen. Trainer met een grotere staat van dienst dan Grant en heeft bewezen aanvallend voetbal met resultaten te kunnen combineren. Aan de andere kant lijkt het erop dat Grant eindelijk de steun van de spelers heeft, waar Rijkaard op 0 begint. Lijkt me een lastige keuze voor het bestuur, Grant heeft toch veel mensen (inclusief mijzelf) hun ongelijk laten zien. Denk niet meer dat je zo snel 'You don't know what you're doing' in het stadion hoort.
Joe Cole is een mi vrij verrassende keuze gezien zijn wisselende vorm de laatste 2 maanden, maar met Carvalho ben ik het zeker eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Verkiezingen waren vanavond
Speler van het jaar: Joe Cole
Doelpunt van het jaar: Juliano Belletti tegen Spurs (link)
Talent van het jaar: het hele jeugdteam dat in de Youth Cup-finale kwam.
Verder nog een special achievement award voor Lampard voor zijn 100 Chelsea-goals.
De spelers/staf kozen Carvalho als speler van het jaar, wat ook mijn keuze zou zijn.
En terecht, wie had gedacht dat het tot de laatste dag uberspannend zou zijn.. De laatste maand deed Chelsea het gewoon super.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
Avram Grant manager van de maand geworden![]()
[ afbeelding ]
Had hem misschien al in oktober of januari kunnen krijgen, maar erg leuk voor hem.
quote:'Chelsea wint strijd om Bosingwa'
Chelsea heeft zich voor volgend seizoen versterkt met José Bosingwa. De verdediger komt volgens de doorgaans goed ingevoerde Portugese krant O Jogo voor twintig miljoen euro over van FC Porto.
Bosingwa groeide de afgelopen seizoenen uit tot één van de beste rechtsbacks van Europa. De 25-jarige Portugese international moet bij Chelsea het probleem aan de rechterkant van de defensie oplossen, waar Paulo Ferreira en Juliano Belletti niet helemaal kunnen overtuigen.
Ook Tottenham Hotspur, Manchester United en Manchester City hadden serieuse interesse in Bosingwa. Chelsea wist door snel handelen echter met de winst aan de haal te gaan.
Die met z'n brommer ? Sjaak Polak speelt heel niet bij Chelseaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:13 schreef LoeiSoeares het volgende:
Vandaar ook deze man weer die met z'n brommer op rechts mag sjezen.
quote:Frank Lampard (foto) is de komende drie seizoenen speler van Inter Milan. Na de finale van de Champions League zal Chelsea het vertrek van de middenvelder naar Milaan officieel maken. Met de transfer is negentien miljoen euro gemoeid. (Diverse Italiaanse media)
Ik hoop het niet natuurlijk, voetbalzone heeft het wel eens vaker mis. Dus laten we daar op hopen.quote:
Idd, die geruchten altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens geruchten had hij nu al bij Barcelona, Juventus, Milan, nog eens Barcelona of Real Madrid gezteen.
Maar zolang ie niet bijtekent blijft het spannend.
Datzelfde voetbalzone meldt vandaag:quote:
quote:Frank Lampard ontkent dat hij volgend seizoen voor Inter Milan speelt. De middenvelder van Chelsea zou volgens diverse Britse tabloids na de Champions League-finale een driejarig contract tekenen in Milaan. (Diverse Britse media)
Zo sneuquote:
Bruut!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:42 schreef dndiek het volgende:
Iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
De scan van Cech na de overtreding van Hunt
Onzin. Hij heeft gisteren weer op rechts gespeeld, dan moet hij vanaf de middellijn vertrekken.quote:
Dat zeker.. Ik vond het ook zoooooooo klote, ik was helemaal kapot.. Toen duidelijk was dat Utd had gewonnen, ben ik weggegaan en heb ik de huldiging niet meer gekeken. Ik was er kapot van... Eig nog steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:38 schreef Juweel het volgende:
Ik ben er nog steeds ziek van, heb bijna niet geslapen vannacht. Die arme, arme Terry....
"he scores - he lifts the trophy, he misses - he cries, but in the end he'll always be Chelsea".
quote:Lampard to start contract talks
Frank Lampard
Lampard joined Chelsea from West ham in June 2001 for £11m
Midfielder Frank Lampard says he will hold talks over a new deal with Chelsea when he returns from England duty.
England play the United States on 28 May and Trinidad and Tobago on 1 June.
"I have got to talk to the club," said 29-year-old Lampard, who has been linked with a move to Inter Milan and whose current deal expires next summer.
"My contract has obviously been the last thing on my mind in the last six weeks but I will sit down and talk with them after the England games."
Lampard had to build up to Wednesday's Champions League final against Manchester United, which the Blues lost on penalties, while grieving for his mother, who died in April.
606: DEBATE
How good is Lampard?
Chelsea also lost out to United in the battle for the Premier League title but Lampard has emerged with a great deal of credit for the way he has conducted himself.
He and the club postponed negotiations over a new deal until the end of the season and now Lampard expects the two parties to reach an agreement that will keep him at Stamford Bridge.
"I hope we can come to a conclusion," he added. "I am pretty confident we can. I have said that many times before."
Klopt ja, het was gewoon een coinflip gisteravond. En weer staan jullie met lege handen. Al ben ik wel van mening dat de titel in de PL terecht was voor United.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Verder geen zin om schuldigen aan te wijzen, alhoewel Drogba's actie niet te verdedigen valt. Jongens hebben het geweldig gedaan. Chelsea had net zo goed recht op de zege. Net zoals in de competitie.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat zjroen zegt.
Chelsea-fans: kop op. Jullie team heeft zich een waardig finalist getoond. Ik heb genoten.
Jullie dag komt nog.
M'n huisgenoot en ik konden gister ook niet zeggen welk team we nou het beste vonden, het scheelt gewoon niets. Alleen dat kleine beetje geluk denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klopt ja, het was gewoon een coinflip gisteravond. En weer staan jullie met lege handen. Al ben ik wel van mening dat de titel in de PL terecht was voor United.
Hij heeft 1x gescoord in een half jaar tijd, lijkt me nogal weinig voor een speler van 20 miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef pinow het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft gisteren weer op rechts gespeeld, dan moet hij vanaf de middellijn vertrekken.
Da's veel te ver natuurlijk...
Zijn penalty was lang niet slecht getrapt (die van Nani en Andersson bv waren veel slechter), het was gewoon goed gepakt van Edwin.
Btw, als Grant de ballen ervoor had, liet hij Drogba wat meer op de bank zitten.
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Terry en Lampard hadden de CL verdiend de rest van Chelsea is
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat zjroen zegt.
Chelsea-fans: kop op. Jullie team heeft zich een waardig finalist getoond. Ik heb genoten.
Jullie dag komt nog.
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Maloudaquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoor
Malouda noem ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Malouda
Kloptquote:
Ik heb nog nix concreets gehoord op de vele geruchten na van allerlei spelers die in verband worden gebracht met Chelsea.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt
Is er al iets bekend over spelers die Chelsea wil aantrekken? Zullen wel weer grote namen worden nu er geen prijzen zijn gepakt.
Nietesquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Verder was z'n penalty wel gewoon slecht genomen.
Cole vind ik desondanks een heel leuke speler. Hij heeft een prima actie en dito versnelling in huis.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Malouda
Jij gaat wel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Hij heeft 1x gescoord in een half jaar tijd, lijkt me nogal weinig voor een speler van 20 miljoen
quote:Nicolas Anelka is ook ontevreden over de manier waarop Chelsea hem dit seizoen uitgespeeld heeft. "Ik stond nooit op mijn plaats", legt de aanvaller uit. "Toen ik in januari bij Chelsea aankwam
hebben ze me gezegd dat ik in een 4-4-2 zou spelen. Ik ben niet gekomen om op links of rechts te spelen, maar werd daar wel neergezet. Ik had een duo met Drogba kunnen vormen. Hij wou dat ook."
"Ik heb niets gezegd omdat ik tijdens het seizoen overkwam van Bolton en de club nog moest leren kennen. Maar ik zal volgend seizoen niet opnieuw die nieuwe, brave speler zijn", zegt hij.
Dan is het dus nog steeds gewoon een miskoop omdat ie verkeerd gebruikt wordt blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef pinow het volgende:
[..]
Jij gaat wel erg kort door de bocht.
[..]
Geslaagd was deze transfer alleszins niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan is het dus nog steeds gewoon een miskoop omdat ie verkeerd gebruikt wordt blijkbaar.
En je weet vantevoren dat je niet op Anelka kan bouwen want hij wisselt elk jaar van club.
Dan is het toch gewoon een miskoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:47 schreef pinow het volgende:
[..]
Geslaagd was deze transfer alleszins niet.
Miskoop wordt meestal gebruikt in een context waaruit blijkt dat de speler tekort komt.
Maar hier ligt de fout duidelijk bij Chelsea.
quote:Chelsea, bluntly, did not deserve to be on the wrong side of the cruellest of finals.
After being tormented by the wizardry of Ronaldo for the first half-hour they got a foothold in the game, thanks to the industry and endeavour of the peerless Claude Makelele and from then on were by far the better team.
They had twice as many shots and, as Ferguson himself conceded, they overpowered United through sheer physical strength and dynamic displays from Frank Lampard and Michael Ballack.
It was Chelsea at their imperious best. And you know what? They were awesome to watch, too - not something they have been labelled with much during this turbulent campaign.
For that and so much more, Avram Grant should hold his head high.
Ballack? Meen je dat nu?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoor
Heb nog niet veel concreets gehoord over wie er komen. Wel denk ik dat er van de volgende spelers een kans inzit dat ze vertrekken:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb nog nix concreets gehoord op de vele geruchten na van allerlei spelers die in verband worden gebracht met Chelsea.
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef pinow het volgende:
[..]
Ballack? Meen je dat nu?
Makelele had ik nog wel gegund. Hij speelde vlot mee op het hoge niveau, topprestatie.
Hij speelde idd sterk zoals je zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!
Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!
Waar die schrijver (en een aantal Chelsea mensen) het toch vandaan heeft dat ze na een half uur al grip op de wedstrijd kregen weet ik niet. De gehele eerste helft maakte Man Utd gewoon de dienst uit, na de 1-0 had het verschillende goede kansen op 2-0. Dat je die dan niet maakt is gewoon dom. Een verdwaald afstandsschot van Essien dat twee keer aangeraakt wordt en waarbij Van der Sar uitglijdt zorgde voor de 1-1. Niet bepaald ongelukkig.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef MarkNMGN het volgende:
Precies hoe ik er ook over denk dat stukje, Chelsea had de wedstrijd moeten winnen.
Vinden jullie het niet jammer dat Essien de laatste tijd niet meer op het middenveld speelt? Nu niet vanwege de finale, maar hij komt in het algemeen toch beter tot zijn recht op het middenveld, daar vind ik hem echt één van de beste middenvelders van de wereld. Al zal hij door de komst van Bosingwa wel weer opschuiven denk ik.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 14:18 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik denk er precies hetzelfde overHij heeft sinds die terug is van z'n blessure pure klasse laten zien. Ik ben blij dat ie er zit. Hopelijk hebben ze voor komend seizoen ook shirts met zijn naam achterop. Die wil ik nog steeds hebben
Aan de andere kant moet de dominantie van Man.United in de eerste helft niet overdreven worden. Ik herinner me nog dat ik na 15 minuten tegen mijn broer zei dat als het zo door zou gaan het net de FA Cup-finale zou worden. United had wel het betere van het spel na dat kwartier, en grote kansen via Tevez en Carrick, aan de andere kant had Ferdinand ook zo een eigen goal kunnen maken.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Waar die schrijver (en een aantal Chelsea mensen) het toch vandaan heeft dat ze na een half uur al grip op de wedstrijd kregen weet ik niet. De gehele eerste helft maakte Man Utd gewoon de dienst uit, na de 1-0 had het verschillende goede kansen op 2-0. Dat je die dan niet maakt is gewoon dom. Een verdwaald afstandsschot van Essien dat twee keer aangeraakt wordt en waarbij Van der Sar uitglijdt zorgde voor de 1-1. Niet bepaald ongelukkig.
De tweede helft was Chelsea natuurlijk de betere. Maar ik vraag me af of ze dat ook gelukt was als ze niet bij toeval de 1-1 hadden gemaakt. En ja, als je zoals Ballack keer op keer kansloos vanaf 30 meter huizehoog overschiet dan zit je snel aan de 20 schoten. Dat er van de 24 maar 3 op doel waren zegt ook veel.![]()
Dat laatste vind ik dan onzin, de loting heb je zelf niet in de hand. Ik ging in 04/05 ook niet zeggen dat Chelsea hem verdiende, alleen omdat ze ploegen als Barcelona en Bayern hadden uitgeschakeld.quote:Een gelijkspel was zeker de terechte uitslag. Penalties is dan natuurlijk een loterij waarin Chelsea de pech had te verliezen. Op basis van het toernooi als geheel verdiende Man Utd de beker dan meer, omdat het tegen sterkere teams ongeslagen bleef.
Vind ik ook, maar wat je zelf zegt. Door de komst van Bosingwa zal die wel weer op het middenveld komen te spelen en daar komt ie veel beter tot z'n recht.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 18:29 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Vinden jullie het niet jammer dat Essien de laatste tijd niet meer op het middenveld speelt? Nu niet vanwege de finale, maar hij komt in het algemeen toch beter tot zijn recht op het middenveld, daar vind ik hem echt één van de beste middenvelders van de wereld. Al zal hij door de komst van Bosingwa wel weer opschuiven denk ik.
Het eerste kwartier was inderdaad niet best, van beide kanten. Die kopbal van Ferdinand had inderdaad verkeerd uit kunnen vallen, maar daar kan je ook best fluiten voor het duwtje van Drogba.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Aan de andere kant moet de dominantie van Man.United in de eerste helft niet overdreven worden. Ik herinner me nog dat ik na 15 minuten tegen mijn broer zei dat als het zo door zou gaan het net de FA Cup-finale zou worden. United had wel het betere van het spel na dat kwartier, en grote kansen via Tevez en Carrick, aan de andere kant had Ferdinand ook zo een eigen goal kunnen maken.
Lampard heeft inderdaad een fantastisch gevoel voor ruimte. Dat hij daar staat is dan ook geen geluk, dat die bal twee keer van richting wordt veranderd en dat Van der Sar uitglijdt is dat natuurlijk wel.quote:Bij die uitglijder/deflectie kwam natuurlijk wat geluk kijken maar dat betekent niet automatisch een goal. Hoevaak zou zo'n bal niet door de verdediging zijn opgepikt? Maar Lampard maakt zijn getimede run vanuit het middenveld om in de gevaarlijk zone te staan. Zie je niet alle middenvelders doen.
Daar ben ik het wel mee eens. Na de 1-1 en de goede start van de tweede helft van Chelsea kant had ik er weinig vertrouwen meer in. Man Utd had natuurlijk wel die ene megakans nog in de verlenging maar ik vond die over het geheel gezien gelijk op gaan.quote:Na Frank's goal heb ik geen moment meer het idee gehad de mindere partij te zijn. Ook in de verlenging niet, itt wat Ferguson zei. Maar het is dit seizoen wel bekend dat Chelsea beter voetbalt als ze achter/gelijk staan, dan wanneer ze voorstaan. Niet alleen dit seizoen trouwens. Ik zou wel vertrouwen hebben gehad in een latere gelijkmaker.
Met name de bal op de lat van Lampard was pech. Die op de paal van Drogba was eigenlijk nog een wonder dat die sowieso al op de paal kwam, een heel moeilijk schot. Zijn samen met de goal ook de enige schoten op doel van Chelsea. Wat betreft de arbitrale beslissingen ben ik het niet met je eens. Makelele had zo z'n tweede gele kaart kunnen krijgen bijvoorbeeld, en aan beide kanten kregen de bekende aanstellers een paar vrije trappen mee die er geen waren, maar dat heft elkaar aardig op. Alleen bij een paar corners zat de scheids of grens er naast in het nadeel van Chelsea.quote:Qua spelbeeld was het gelijkwaardig, maar vanaf de 2e helft heeft Chelsea 0 geluk gehad. Zowel met de kansen niet, als met arbitrale beslissingen.
Het was onzin geweest als één van de twee duidelijk sterker was. Dat was nu niet zo, beide ploegen waren gelijkwaardig. Dan lijkt het mij niet onterecht om ook te kijken naar de rest van het toernooi. Man Utd had niet alleen de moeilijkere loting, wat je zelf niet in de hand hebt, maar bleef ook ongeslagen.quote:Dat laatste vind ik dan onzin, de loting heb je zelf niet in de hand. Ik ging in 04/05 ook niet zeggen dat Chelsea hem verdiende, alleen omdat ze ploegen als Barcelona en Bayern hadden uitgeschakeld.
Die corners dat werd inderdaad wel raar, vooral omdat er eentje (volgens mij de laatste) overduidelijk te zien was. Meen me te herinneren dat Ferdinand al geel had, volgens mij gebeurde dat van die foto in de 2e helft? Cole is niet al te groot maar dit was natuurlijk wel te hoog beenquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:18 schreef mcyodogg het volgende:
Ben het in grote lijnen wel met je eens. Maar goed, de arbitrage maakte geen mega-fouten als in niet gegeven penalties, of afgekeurde doelpunten. Maar die corners die niet gegeven werden, sloeg op een gegeven moment nergens meer op. Waren er 3 of 4 plus wat ingoois. Maka's kaart was te veel en dit werd niet als overtreding gezien. Weet niet of Ferdinand toen al geel had, maar ik weet nog wel dat Drogba tegen Portsmouth voor zoiets een 2e gele kaart kreeg.
Klopt, sowieso is het natuurlijk een fantastische prestatie om de finale te halen.quote:Verder heeft United uiteraard een sterk toernooi gespeeld, maar Chelsea ook. Zoals ik al zei, ze hadden de loting niet in eigen hand, maar op Schalke-uit en Liverpool-uit na, was Chelsea telkens de bovenliggende partij.
Eens, een overwinning voor Chelsea was ook niet onverdiend geweest. Ik had het idee dat geen van beide echt verdiende te verliezen. En Terry verdiende het natuurlijk absoluut niet om degene te zijn die miste. Achteraf was Man Utd de gelukkigste. Blijkt wel weer hoe beide ploegen toch ongelofelijk dicht bij elkaar zitten.quote:Je kan natuurlijk niet zeggen dat Manchester de titel niet verdiend heeft, maar als Terry hem geraakt had, zou ik dat ook niet over Chelsea willen zeggen.
Bron: voetbalprimeur..quote:'Ten Cate onderdeel van grote schoonmaak' Chelsea
Henk ten Cate is één van de mensen die komende zomer Chelsea zou moeten verlaten. De Nederlandse assistent-trainer moet volgens The Times ,evenals de gehele technische staf onder leiding van Avram Grant, vertrekken.
Ten Cate zou bovendien teveel mensen tegen zich het harnas hebben ingejaagd. De oud-Ajax-trainer werd binnengehaald mede door zijn goede werk bij FC Barcelona als veldtrainer, maar kreeg het aan de stok met mede-assistent Steve Clarke en een deel van de spelersgroep.
In oktober verliet de Amsterdammer Ajax voor een avontuur in Londen. Uiteindelijk greep Chelsea, onder leiding van Grant, naast alle prijzen. Dat was sinds het seizoen 2003/04 niet meer voorgekomen.
Chelsea had anders ook wat geluk met de arbitrage. Makalele had bij die elleboogsituatie gewoon z'n 2de moeten krijgen (al sloeg die eerste natuurlijk nergens op). En ook Carvalho had er mijns inziens af gemogen na die charge op Ronaldo.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 19:08 schreef mcyodogg het volgende:
Zowel met de kansen niet, als met arbitrale beslissingen.
[..]
quote:Chelsea ontslaat Avram Grant maar vertelt niets
24/05/2008 19:07
Chelsea heeft Avram Grant ontslagen. De Londense club maakte dat zaterdagavond bekend via een korte verklaring op de eigen website. Over de positie van Henk ten Cate is niets bekend.
Chelsea laat weten dat Grant zijn baan kwijt is na twee dagen van vergaderen op Stamford Bridge. De gesprekken begonnen vlak na de nipte nederlaag tegen Manchester United in de finale van de Champions League afgelopen woensdag.
'We bedanken Avram voor zijn bijdrage sinds hij in september als manager aan de slag is gegaan', is te lezen in de verklaring. 'We zullen ons nu volledig concentreren op het vinden van een nieuwe coach. Tot die tijd zal er geen enkele mededeling worden gedaan.'
Grant belandde afgelopen zomer bij Chelsea, waar hij aanvankelijk als een technisch manager de toenmalige José Mourinho moest ondersteunen. Nadat de Portugese trainer in september opstapte, nam de Israëliër zijn taken over. In december ondertekende hij zelfs een vierjarig contract. En vanaf oktober kreeg hij versterking van assistent-coach Ten Cate.
Met Grant op de bank greep Chelsea dit seizoen net naast de twee belangrijkste prijzen: Man United won de Premier League op de laatste speeldag met een minieme voorsprong van twee punten, terwijl diezelfde Mancunians de Champions League veroverden via strafschoppen.
Zola zou wel tof zijn, maar ik weet niet of dat wel zo'n slimme keus is.quote:Op zaterdag 24 mei 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Hoor ook nog Sven, maar mag toch hopen van niet.
Roman houdt erg van aanvallend en dominant voetbal (een van de redenen dat het niet 100% klikte met Jose) dus daarom zou ik namen als Mancini en Allardyce wat raar vinden.
Ik hoop al jaren op Hughes en Zola, maar dat zal er niet inzitten.
quote:HIDDINK 11/4 FAVOURITE TO BE NEXT CHELSEA BOSS
WILLIAM HILL have installed Guus Hiddink as 11/4 favourite to become the next permanent Chelsea manager, and make Roberto Mancini 4/1second favourite.
Hills also offer:
Rijkaard 5
Laudrup 7
Mourinho 10![]()
Eriksson 12![]()
Scolari 12
Advocaat 14
Deschamps 16
Lippi 16
Hughes 16![]()
Zola 20![]()
Hitzfeld 25
Ramos 25
Van Gaal 25![]()
Houllier 25![]()
![]()
![]()
O'Neill 33
Legend.quote:John Terry has written an open letter to Chelsea fans following the Champions League Final.
The Chelsea captain wrote:
'To all the Chelsea fans, all my team-mates, the manager and staff at the club.
I am so sorry for missing the penalty and denying you the fans, my team-mates, family and friends the chance to become European champions.
Many people have told me I don't need to say that but I feel I need to, that's just me. I have relived that moment every minute since it happened. I have only slept a few hours and wake up every time hoping it's all been a bad dream.
I have had some amazing support from fans, current and ex-players, family and friends and I need to thank everyone for that. But I am a big man and I take responsibility for us not winning.
I am and ALWAYS will be Chelsea through and through. I will give my all on and off the pitch to win this trophy as a player and one day as a manager. And I am sure we will win it.
That night in Moscow will haunt me forever and I feel I have let everybody down and this hurts me more than anything. I am not ashamed about crying. This is a trophy I have tried so hard year after year to win and it was just an uncontrollable reaction, I wear my heart on my sleeve, everybody knows that.
The road to Rome starts here, we have to try and turn this experience to our advantage. I am very proud of how far we have come this season with everything that has gone on.
Thank you for all your support for the team this season.'
Daar zijn we dus nog niet van af!quote:will give my all on and off the pitch to win this trophy as a player and one day as a manager
Off. site: http://www.chelseafc.com/(...)0268~1318700,00.htmlquote:Op zondag 25 mei 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar komt dit vandaan dogg? Indrukwekkend wat ie hier spreekt.
En ja dat Grant volgend seizoen niet meer de hoofdtrainer zou worden was min of meer te verwachten denk ik. Zou niet weten wat hij nog voor de club zou kunnen betekenen.
Zeker, dat Terry gedoe hier wordt wel erg overdreven.quote:Op zondag 25 mei 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
Zou niet iedere speler die zo'n belangrijke penalty mist zo'n verontschuldigend stukje schrijven en op de site plempen?
Dit wist ik niet maar in dat geval snap ik de aanstelling Mouriho van geen kant destijds.quote:[b]Op zaterdag 24 mei 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:[/b
Roman houdt erg van aanvallend en dominant voetbal
Denk dat hij in het begin vooral prijzen wilde winnen. Onder Ranieri was het spel vaak ook aardig, maar won je niets. Buck en Kenyon hebben meerdere malen aangegeven dat Chelsea in een nieuwe stijl moet voetballen. Op deze manier zouden ze te weinig aanhang krijgen in Europa.quote:Op zondag 25 mei 2008 14:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dit wist ik niet maar in dat geval snap ik de aanstelling Mouriho van geen kant destijds.
Je weet op voorhand al op welke manier hij gaat spelen.
Nou ja, echt duidelijk zie je hier niet.quote:Op zondag 25 mei 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Dit kan dus echt niet he
Fijn dat Uefa hier een onderzoek naar doet.
.quote:‘Mourinho terug naar Chelsea’
AMSTERDAM - De Britse boulevardkrant The Sun weet maandag wel heel opmerkelijk nieuws te melden. José Mourinho zou bereid zijn terug te keren naar Chelsea. De Portugese manager werd begin dit seizoen nog op straat gezet bij de Londense club.
Mourinho was jarenlang het boegbeeld van Chelsea. De Portugees, door sommigen bemind en door velen verafschuwd, slaagde er echter niet in om met het miljoenenspeeltje van Roman Abramovitsj de Champions League te winnen. Na intern geruzie kreeg hij zijn congé van de Rus.
Avram Grant, de opvolger van Mourinho, slaagde er echter ook niet in om de grootste Europese prijs in de wacht te slepen. De Israeliër, die zijn team in de finale tegen Manchester United na strafschoppen zag verliezen, moest daarom eveneens vertrekken.
Frank Rijkaard staat ook nadrukkelijk in de belangstelling bij Abramovitsj. Mocht de voormalige trainer van Barcelona naar Londen verhuizen, dan wordt hij herenigd met zijn voormalige assistent Henk ten Cate. Het duo won in Spanje in 2006 de Champions League
http://www.nuvideo.nl/video/show/14089quote:Op maandag 26 mei 2008 14:04 schreef don-diablo het volgende:
Op nu.nl staat ook een filmpje van Grant over het feit dat ie woedend is over z'n ontslag.
Sky sprak het helaas alweer tegen vanmiddag. Mancini en Hiddink lijken ook af te haken.quote:
Scholari schat ik in als veruit de beste van die trainers. Verschrikkelijke man maar hij heeft echt overal succes. Mancini deed het nationaal goed met Inter, Europees wat minder, en staat ook niet bekend om zijn aanvallende voetbal dus dat zou wat raar zijn. Deschamps ben ik niet erg van onder de indruk. Hughes doet het goed met beperkte middelen bij Blackburn en is natuurlijk een ex-speler. Lijkt me een goeie keus, krijg je Bentley er ook bij denk ik.quote:Op woensdag 28 mei 2008 18:52 schreef mcyodogg het volgende:
I stand corrected. Volgens BBC is Mancini nog wel kandidaat, samen met Scolari en Hughes. Deschamps als outsider.
Nogmaals, Hughes zou ik erg vet vinden.
Dat was mijn eerste gedachte toen ik las dat hij kandidaat was..quote:Op woensdag 28 mei 2008 19:40 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Scholari schat ik in als veruit de beste van die trainers. Verschrikkelijke man maar hij heeft echt overal succes. Mancini deed het nationaal goed met Inter, Europees wat minder, en staat ook niet bekend om zijn aanvallende voetbal dus dat zou wat raar zijn. Deschamps ben ik niet erg van onder de indruk. Hughes doet het goed met beperkte middelen bij Blackburn en is natuurlijk een ex-speler. Lijkt me een goeie keus, krijg je Bentley er ook bij denk ik.
Dacht dat die al eerder aangegeven had op eigen benen te willen staan volgend seizoen?quote:
Heeft er een Chelsea-fan hier wat meer info over hem? Beste positie voor hem, manier van spelen en zien ze hem nog als een groot talent?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:13 schreef don-diablo het volgende:
Ben Sahar misschien op huurbasis naar NEC(!)
Welkom Felipequote:SCOLARI IS NEW CHELSEA MANAGER
Chelsea TV and www.chelseafc.com can exclusively reveal the following statement:
Chelsea Football Club is delighted to confirm that Luiz Felipe Scolari will be the club's new manager from July 1, 2008.
Felipe has great qualities. He is one of the world's top coaches with a record of success at country and club level, he gets the best out of a talented squad of players and his ambitions and expectations match ours. He was the outstanding choice.
Out of respect for his current role as Head Coach of the Portuguese national team, and to ensure minimum disruption to this work, there will be no further comment from Chelsea FC nor from Felipe about his new role until his employment with us commences.
Nare man, maar wel een goede coach.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef Tommeke het volgende:
Perfecte match, die nare vent past er precies
Ik hoop toch wel dat één van de eerste positieve handelingen van de nieuwe coach is dat hij Carvalho kan overhalen te blijven.quote:Op woensdag 11 juni 2008 17:47 schreef elChinoRecoba het volgende:
Ricardo Carvalho naar Inter?
Dacht ik ook ja. Wel gruwelijk succesvol, helaas. Goeie keus wel denk ik.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik ben ook zeer benieuwd.. maar het is een kwestie van afwachten allemaal. En ik ben ook heel benieuwd wie er weg zullen gaan, wie er blijven en wie er gehaald worden.. Hopelijk blijft Carvalho, dat was toch één van de sterkhouders afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:49 schreef Juweel het volgende:
Wow, die zag ik niet aankomen, en helemaal niet zo snel!
Goede coach, maar idd toch ook een vervelende vent. Ik ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen!
Die gedachte had ik ook.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:26 schreef Tommeke het volgende:
Ik hoop het....quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Want?
Slecht voetbal en weer een prijsloos seizoen op komst?
Scolari is een type Mourinho (hoe hij omgaat met z'n spelers en pers), en ik denk dat dat weer gaat botsen met de directie/leiding/Abramovich...quote:Op donderdag 12 juni 2008 00:59 schreef mcyodogg het volgende:
Want?
Slecht voetbal en weer een prijsloos seizoen op komst?
Scolari neemt de woorden van Michels soms wel te letterlijk.quote:Op donderdag 12 juni 2008 01:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik hoop het....
Toch denk ik dat het wel een goede combi wordt.
quote:Chelsea baulk at Barça's Deco fee
Deco is close to agreeing personal terms with Chelsea but there is still a wrangle over the fee being demanded by Barcelona. The Spanish club want ¤20m (£16.7m) for the midfielder even though they have declared he can leave and the Portuguese international turns 31 in August.
Chelsea will not pay more than £10m and Deco's agent, Jorge Mendes, will have to continue negotiating with Barça to reduce the fee for the Brazlian-born player who Luiz Felipe Scolari is keen to make his first signing at Stamford Bridge.
Chelsea's hopes of signing Kaka – always slim despite indicating they will pay whatever it takes to secure the Brazilian international – have received a blow. The 26-year-old told the Brazilian TV channel SporTv that he "appreciated" Chelsea's interest, but said: "Thank you, but I don't have any desire to leave Milan." However, he added the interesting caveat that he would leave if the club wanted to sell him.
Steve Sidwell, meanwhile, has moved a step closer to leaving Chelsea. The 25-year-old midfielder is to hold talks with Aston Villa after a fee of £5.5m was agreed with Chelsea. The only potential stumbling block is persuading Sidwell, who has attracted inquiries from eight other clubs, to take a significant reduction in his wages.
He joined on a free transfer from Reading only last summer and is paid around £55,000-a-week but made just eight league starts last season. Villa are prepared to pay Sidwell around £35,000-a-week and are confident that he will accept their offer.
Sidwell, if he signs for Villa, will be regarded as a replacement for Gareth Barry although manager Martin O'Neill's interest in signing the player is long-standing and, at one time, he hoped to pair him with the England international.
However, it is inevitable that Barry will eventually join Liverpool although Villa are holding out for more than the £13m on offer. It's understood that O'Neill hopes to follow-up Sidwell's signing with a bid for the Valencia right-back Miguel although he is reluctant to meet his £11m valuation .
Both Miguel and Deco are in the Portugal squad for Euro 2008 and the latter has held talks with Internazionale, now coached byJose Mourinho who, like Scolari, is Mendes' client.
However, the Italians are also reluctant to pay the fee demanded by Barça and have also set their sights, firstly, on trying to land Chelsea's Frank Lampard.
The England midfielder, who turns 30 tomorrow, has one year left on his contract and will open negotiations over a new deal when he returns from holiday in the next few days. He is asking for pay parity with the club's highest earner, John Terry, who earns £135,000-a-week although Chelsea are reluctant to pay that amount. This week the Inter pres-ident, Massimo Moratti, declared Lampard as their "number one objective" in the transfer market.
Jah daaaagg. Laat die Deco maar lekker ergens anders heengaan en laat Chelsea het contract van Lampard nou gewoon verlengen.. Volgens the Times wil hij met 4 jaar verlengen en de club wou 2 jaar. Lampard moet blijven!quote:
Idd heeeeel lelijk..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:16 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Inter ook gewoon, hoe lelijk.
Meer geld, weer kunnen werken met Mourinho, nieuwe uitdaging?? Ik weet het niet, ik zou als ik hem was ook niet weggaan want wat je zegt Gordon hij is gewoon een grote held bij Chelsea en de status die hij nu heeft krijgt ie niet zo snel bij Inter..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 14:32 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Zou erg jammer zijn als ie zou vertrekken. Snap de keuze ook niet helemaal, hij is een held bij Chelsea, doet het daar goed en zal ook leuk verdienen. Waarom dan naar Inter?
Toen ik dat vorige bericht typte was ik wel even vergeten dat Mourinho inmiddels bij Inter zatquote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:17 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Meer geld, weer kunnen werken met Mourinho, nieuwe uitdaging?? Ik weet het niet, ik zou als ik hem was ook niet weggaan want wat je zegt Gordon hij is gewoon een grote held bij Chelsea en de status die hij nu heeft krijgt ie niet zo snel bij Inter..
Yup, TMW maakte er zojuist ook al melding van.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:53 schreef DutchGooner het volgende:
Van de Beeb;
Chelsea have signed Portugal midfielder Deco from Spanish giants Barcelona for a fee of about £8m
Hebben ze best goed geheim gehouden.quote:CHELSEA SIGN DECO
Chelsea Football Club is delighted to confirm the signing of Deco from FC Barcelona.
The Portuguese midfielder becomes our first signing under Luiz Felipe Scolari since the Brazilian's appointment as manager on June 11.
Deco, who won the Champions League and UEFA Cup with FC Porto, spoke to Chelsea TV after officially signing and said: 'It is good for me to be here and first of all I am very happy to be here.'
The former Barcelona player has further Champions League success as one of his main ambitions with Chelsea and, after playing in Euro 2008 alongside a strong Chelsea contingent, now feels the time was right to join his former national coach in west London.
'I am sure I have come at the right time to do great things and be able to help Chelsea go back to the way it was and come back to being the first one, not only in England but also to win the Champions League that has been their dream for so long.
'The Premier League is a great league and it is getting better and you can see that with the Champions League Final, where you had two English teams.
'It is great that we have so many great players here at Chelsea and it is great that there is the competition which is healthy for everybody and this just makes the team better
'To have great players in any position of the club just enhances the club.
'I know it is a new challenge but I am looking forward to it.
'I know I need a little bit of time to adapt bit but I am sure I will adapt quite well and quite fast and do my best for the team.'
You can see the full interview on Chelsea TV in the second addition of Blues News at 10pm tonight.
Mwah, vind je?quote:Op maandag 30 juni 2008 20:57 schreef mcyodogg het volgende:
Off. site meldt het ook:
[..]
Hebben ze best goed geheim gehouden.
Nou ja, hij mocht weg bij Barcelona en wilde graag naar Engeland, dus wat dat betreft is het niet echt een verrassing. Alleen ik heb de afgelopen dagen nergens echt gelezen dat een transfer aan zat te komen.quote:Op maandag 30 juni 2008 20:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah, vind je?
Dit gerucht deed natuurlijk al een tijdje de ronde.
Ben trouwens niet overtuigd of dit nu zo'n geweldige aankoop voor Chelsea is.
Snap wel dat ie komt met Scolari aan het roer maar gevoelsmatig is Deco een beetje op zijn retour ondanks zijn leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |