Die voorronde komt Arsenal toch probleemloos door neem ik aan?quote:Op zaterdag 26 april 2008 21:19 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gefeliciteerd.
Was voor ons gunstiger geweest als Manchester had gewonnen, maar toch een knappe prestatie.
Ik ga er wel van uit maar dat dacht Ajax de 2 voorgaande seizoen ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 21:21 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Die voorronde komt Arsenal toch probleemloos door neem ik aan?
Dat was wel een mooi moment ja. Ik gun Chelsea helemaal niets maar toch wilde ik niet dat hij zou missen.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:23 schreef Juweel het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De finale.....geweldig!!!!
Ik schoot even vol toen Lampard scoorde...of komt dat gewoon omdat ik een meisje ben
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 23:25 schreef Palmboom313 het volgende:
[ afbeelding ]
Drogba neemt wraak op Rafael Benítez
Hij betichtte Drogba ervan een ordinaire diver te zijn, waar Drogba natuurlijk uitgebreid op reageerde. Lekker even de spanning opvoeren in de Britse pers.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?
Benitez had vooraf gezegd dat Drogba een aansteller met fopduiken was.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:26 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
huh? Wat heeft Benitez hem misdaan dan?
Prachtig om te zien, helaas. Op zulke momenten vergeet je voetbal gewoon.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:19 schreef venomsnake het volgende:
Gefeliciteerd.
Mooie emotie van Lampard.
En wat is die Drogba een geweldenaar zeg.
Dat is net zoiets als zeggen dat Benitez een Spanjaard isquote:Op woensdag 30 april 2008 23:28 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Benitez had vooraf gezegd dat Drogba een aansteller met fopduiken was.
Zonder Drogba geen finale voor CFC (en andere prijzen de recente seizoenen)quote:Op woensdag 30 april 2008 23:31 schreef DemonCleaner het volgende:
Ik erger me dood aan die Drogba, maar het is natuurlijk wel een geweldige speler
Ik heb toch wel bewondering voor zijn prestaties. Ze zitten nog steeds in de titelrace en hij komt in de CL verder dan Mourinho. Aan de andere kant is het natuurlijk nog steeds het door Mourinho samengestelde team. Zijn opstellingen zijn af en toe wat vaag (bijvoorbeeld Anelka rechtsbuiten in de League Cup finale) en het aantrekkelijker gaan spelen is maar deels gelukt.quote:Op woensdag 30 april 2008 23:59 schreef Nautilus het volgende:
In hoeverre zien jullie hier de invloed van Grant terug? Ik heb het idee dat hij niet te benijden is: verliest Chelsea, dan ligt dat aan de trainer; wint Chelsea, dan zou dat aan de spelerskwaliteiten liggen.
Manchester is rijker dan Chelsea hoorquote:Op woensdag 30 april 2008 23:23 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de aankoop van plaatsing voor de finale
quote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
ManchesterAbrahamovic is rijker dan Chelseade Glazers hoor![]()
Dat mag ik wel hopen met het grootste stadion, meeste recente succes en sterkste merchandising van Engeland. Als je het verschil daartussen en tussen de zakcentjes van die olieboer niet ziet moet je het zelf wetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 00:23 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
Manchester is rijker dan Chelsea hoor![]()
Heerlijk hoor de finale
Dat had ik dus ook. Ik ging helemaal uit mn dak toen ik het zag.. Ik ben echt zo blijquote:Op donderdag 1 mei 2008 01:54 schreef mcyodogg het volgende:
careeeeeeeeeeeefree!!!
Mijn hemel wat een pot! moest gewoon een tijd bijkomen ervan. Maar eindelijk de finale, eindelijk! De vreugde van Didier na de 3-1, de emotie van FL na de 2-1. Je zag gewoon hoe graag ze wilden.
Het gaat dalijk weer een heet avondje worden in Moskou, maar eerst hiervan genieten
quote:Avram is happy to step down
AVRAM GRANT would be happy to step down as Chelsea boss and let Barcelona coach Frank Rijkaard take over at Stamford Bridge.
The bombshell was delivered by Grant’s close pal — Portsmouth player Richard Hughes. He insisted: “This will take place with Avram’s blessing. He is a modest guy who does not particularly like being in the limelight. He’d be happy to revert to the role where he acts as a link between the coaching staff and the board.”
Grant has led Chelsea to the Champions League final and kept them in the Premier League title race with Manchester United until the last day of the season. Yet Hughes, who became close friends with Grant while he was director of football at Pompey, believes the Israeli will step down EVEN if he completes an historic Double.
Hughes added: “Avram is a student of football. I had countless conversations with him when he was here about Barca, their players and the way they play. It is well known Chelsea owner Roman Abramovich is an admirer of Barcelona and the football they play. He seems to be on a crusade to bring a similar brand of play to Stamford Bridge. A big reason for Jose Mourinho leaving was that Abramovich wanted to see a type of football the Special One was not delivering.”
Rijkaard will leave the Nou Camp at the end of this campaign having lost the title to Real Madrid. Reserve-team coach Josep Guardiola is his likely successor. Hughes, who is understood to have spoken with Grant last week, thinks the manager will revert to his post as director of football, making way for the Dutchman.
Hughes added: “He is not in it for personal glory and could go about his business outside of the limelight.”
RIjkaard lijkt me te eigenwijs voor Abramovich. Ik denk dat hij op termijn Hiddink of Van Basten haalt. In de tussentijd mag Grant het waarnemen.quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:43 schreef mcyodogg het volgende:
Grant begint me langzaam aan te overtuigen, alleen ben ik er nog niet over uit of hij de lange termijn oplossing is.
Hij heeft het briljant gedaan dit seizoen in de competitie en CL. Maar ik ben de manier van aanstellen, Tottenham en het spel van de eerste maanden niet vergeten. Laatste weken gaat het al een stuk beter moet ik zeggen.
Andere kant is de vraag of Rijkaard er meer uit zou halen. Trainer met een grotere staat van dienst dan Grant en heeft bewezen aanvallend voetbal met resultaten te kunnen combineren. Aan de andere kant lijkt het erop dat Grant eindelijk de steun van de spelers heeft, waar Rijkaard op 0 begint. Lijkt me een lastige keuze voor het bestuur, Grant heeft toch veel mensen (inclusief mijzelf) hun ongelijk laten zien. Denk niet meer dat je zo snel 'You don't know what you're doing' in het stadion hoort.
Joe Cole is een mi vrij verrassende keuze gezien zijn wisselende vorm de laatste 2 maanden, maar met Carvalho ben ik het zeker eensquote:Op donderdag 8 mei 2008 23:26 schreef mcyodogg het volgende:
Verkiezingen waren vanavond
Speler van het jaar: Joe Cole
Doelpunt van het jaar: Juliano Belletti tegen Spurs (link)
Talent van het jaar: het hele jeugdteam dat in de Youth Cup-finale kwam.
Verder nog een special achievement award voor Lampard voor zijn 100 Chelsea-goals.
De spelers/staf kozen Carvalho als speler van het jaar, wat ook mijn keuze zou zijn.
En terecht, wie had gedacht dat het tot de laatste dag uberspannend zou zijn.. De laatste maand deed Chelsea het gewoon super.quote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:35 schreef mcyodogg het volgende:
Avram Grant manager van de maand geworden![]()
[ afbeelding ]
Had hem misschien al in oktober of januari kunnen krijgen, maar erg leuk voor hem.
quote:'Chelsea wint strijd om Bosingwa'
Chelsea heeft zich voor volgend seizoen versterkt met José Bosingwa. De verdediger komt volgens de doorgaans goed ingevoerde Portugese krant O Jogo voor twintig miljoen euro over van FC Porto.
Bosingwa groeide de afgelopen seizoenen uit tot één van de beste rechtsbacks van Europa. De 25-jarige Portugese international moet bij Chelsea het probleem aan de rechterkant van de defensie oplossen, waar Paulo Ferreira en Juliano Belletti niet helemaal kunnen overtuigen.
Ook Tottenham Hotspur, Manchester United en Manchester City hadden serieuse interesse in Bosingwa. Chelsea wist door snel handelen echter met de winst aan de haal te gaan.
Die met z'n brommer ? Sjaak Polak speelt heel niet bij Chelseaquote:Op dinsdag 13 mei 2008 16:13 schreef LoeiSoeares het volgende:
Vandaar ook deze man weer die met z'n brommer op rechts mag sjezen.
quote:Frank Lampard (foto) is de komende drie seizoenen speler van Inter Milan. Na de finale van de Champions League zal Chelsea het vertrek van de middenvelder naar Milaan officieel maken. Met de transfer is negentien miljoen euro gemoeid. (Diverse Italiaanse media)
Ik hoop het niet natuurlijk, voetbalzone heeft het wel eens vaker mis. Dus laten we daar op hopen.quote:
Idd, die geruchten altijdquote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:33 schreef mcyodogg het volgende:
Volgens geruchten had hij nu al bij Barcelona, Juventus, Milan, nog eens Barcelona of Real Madrid gezteen.
Maar zolang ie niet bijtekent blijft het spannend.
Datzelfde voetbalzone meldt vandaag:quote:
quote:Frank Lampard ontkent dat hij volgend seizoen voor Inter Milan speelt. De middenvelder van Chelsea zou volgens diverse Britse tabloids na de Champions League-finale een driejarig contract tekenen in Milaan. (Diverse Britse media)
Zo sneuquote:
Bruut!quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:42 schreef dndiek het volgende:
Iemand deze al gezien?
[ afbeelding ]
De scan van Cech na de overtreding van Hunt
Onzin. Hij heeft gisteren weer op rechts gespeeld, dan moet hij vanaf de middellijn vertrekken.quote:
Dat zeker.. Ik vond het ook zoooooooo klote, ik was helemaal kapot.. Toen duidelijk was dat Utd had gewonnen, ben ik weggegaan en heb ik de huldiging niet meer gekeken. Ik was er kapot van... Eig nog steeds.quote:Op donderdag 22 mei 2008 10:38 schreef Juweel het volgende:
Ik ben er nog steeds ziek van, heb bijna niet geslapen vannacht. Die arme, arme Terry....
"he scores - he lifts the trophy, he misses - he cries, but in the end he'll always be Chelsea".
quote:Lampard to start contract talks
Frank Lampard
Lampard joined Chelsea from West ham in June 2001 for £11m
Midfielder Frank Lampard says he will hold talks over a new deal with Chelsea when he returns from England duty.
England play the United States on 28 May and Trinidad and Tobago on 1 June.
"I have got to talk to the club," said 29-year-old Lampard, who has been linked with a move to Inter Milan and whose current deal expires next summer.
"My contract has obviously been the last thing on my mind in the last six weeks but I will sit down and talk with them after the England games."
Lampard had to build up to Wednesday's Champions League final against Manchester United, which the Blues lost on penalties, while grieving for his mother, who died in April.
606: DEBATE
How good is Lampard?
Chelsea also lost out to United in the battle for the Premier League title but Lampard has emerged with a great deal of credit for the way he has conducted himself.
He and the club postponed negotiations over a new deal until the end of the season and now Lampard expects the two parties to reach an agreement that will keep him at Stamford Bridge.
"I hope we can come to a conclusion," he added. "I am pretty confident we can. I have said that many times before."
Klopt ja, het was gewoon een coinflip gisteravond. En weer staan jullie met lege handen. Al ben ik wel van mening dat de titel in de PL terecht was voor United.quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:18 schreef mcyodogg het volgende:
Verder geen zin om schuldigen aan te wijzen, alhoewel Drogba's actie niet te verdedigen valt. Jongens hebben het geweldig gedaan. Chelsea had net zo goed recht op de zege. Net zoals in de competitie.
Laten we het hopenquote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat zjroen zegt.
Chelsea-fans: kop op. Jullie team heeft zich een waardig finalist getoond. Ik heb genoten.
Jullie dag komt nog.
M'n huisgenoot en ik konden gister ook niet zeggen welk team we nou het beste vonden, het scheelt gewoon niets. Alleen dat kleine beetje geluk denk ik.quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Klopt ja, het was gewoon een coinflip gisteravond. En weer staan jullie met lege handen. Al ben ik wel van mening dat de titel in de PL terecht was voor United.
Hij heeft 1x gescoord in een half jaar tijd, lijkt me nogal weinig voor een speler van 20 miljoenquote:Op donderdag 22 mei 2008 10:10 schreef pinow het volgende:
[..]
Onzin. Hij heeft gisteren weer op rechts gespeeld, dan moet hij vanaf de middellijn vertrekken.
Da's veel te ver natuurlijk...
Zijn penalty was lang niet slecht getrapt (die van Nani en Andersson bv waren veel slechter), het was gewoon goed gepakt van Edwin.
Btw, als Grant de ballen ervoor had, liet hij Drogba wat meer op de bank zitten.
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoorquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:31 schreef Paaskonijn het volgende:
Terry en Lampard hadden de CL verdiend de rest van Chelsea is
quote:Op donderdag 22 mei 2008 16:07 schreef Leatherface het volgende:
Ik kan me helemaal vinden in wat zjroen zegt.
Chelsea-fans: kop op. Jullie team heeft zich een waardig finalist getoond. Ik heb genoten.
Jullie dag komt nog.
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Maloudaquote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoor
Malouda noem ik ook nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Malouda
Kloptquote:
Ik heb nog nix concreets gehoord op de vele geruchten na van allerlei spelers die in verband worden gebracht met Chelsea.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:23 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Klopt
Is er al iets bekend over spelers die Chelsea wil aantrekken? Zullen wel weer grote namen worden nu er geen prijzen zijn gepakt.
Nietesquote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Verder was z'n penalty wel gewoon slecht genomen.
Cole vind ik desondanks een heel leuke speler. Hij heeft een prima actie en dito versnelling in huis.quote:Op donderdag 22 mei 2008 21:42 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Joe Cole vond ik onder z'n niveau spelen. Zelfde geldt voor Malouda
Jij gaat wel erg kort door de bocht.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:59 schreef De_Ananas het volgende:
Hij heeft 1x gescoord in een half jaar tijd, lijkt me nogal weinig voor een speler van 20 miljoen
quote:Nicolas Anelka is ook ontevreden over de manier waarop Chelsea hem dit seizoen uitgespeeld heeft. "Ik stond nooit op mijn plaats", legt de aanvaller uit. "Toen ik in januari bij Chelsea aankwam
hebben ze me gezegd dat ik in een 4-4-2 zou spelen. Ik ben niet gekomen om op links of rechts te spelen, maar werd daar wel neergezet. Ik had een duo met Drogba kunnen vormen. Hij wou dat ook."
"Ik heb niets gezegd omdat ik tijdens het seizoen overkwam van Bolton en de club nog moest leren kennen. Maar ik zal volgend seizoen niet opnieuw die nieuwe, brave speler zijn", zegt hij.
Dan is het dus nog steeds gewoon een miskoop omdat ie verkeerd gebruikt wordt blijkbaar.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:40 schreef pinow het volgende:
[..]
Jij gaat wel erg kort door de bocht.
[..]
Geslaagd was deze transfer alleszins niet.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dan is het dus nog steeds gewoon een miskoop omdat ie verkeerd gebruikt wordt blijkbaar.
En je weet vantevoren dat je niet op Anelka kan bouwen want hij wisselt elk jaar van club.
Dan is het toch gewoon een miskoopquote:Op vrijdag 23 mei 2008 11:47 schreef pinow het volgende:
[..]
Geslaagd was deze transfer alleszins niet.
Miskoop wordt meestal gebruikt in een context waaruit blijkt dat de speler tekort komt.
Maar hier ligt de fout duidelijk bij Chelsea.
quote:Chelsea, bluntly, did not deserve to be on the wrong side of the cruellest of finals.
After being tormented by the wizardry of Ronaldo for the first half-hour they got a foothold in the game, thanks to the industry and endeavour of the peerless Claude Makelele and from then on were by far the better team.
They had twice as many shots and, as Ferguson himself conceded, they overpowered United through sheer physical strength and dynamic displays from Frank Lampard and Michael Ballack.
It was Chelsea at their imperious best. And you know what? They were awesome to watch, too - not something they have been labelled with much during this turbulent campaign.
For that and so much more, Avram Grant should hold his head high.
Ballack? Meen je dat nu?quote:Op donderdag 22 mei 2008 18:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zijn ook twee superspelers en clubmensen. Maar ik vind ook dat Ballack, Carvalho, A&J Cole en Makelele em anders ook hadden verdiend hoor
Heb nog niet veel concreets gehoord over wie er komen. Wel denk ik dat er van de volgende spelers een kans inzit dat ze vertrekken:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 10:26 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb nog nix concreets gehoord op de vele geruchten na van allerlei spelers die in verband worden gebracht met Chelsea.
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 12:37 schreef pinow het volgende:
[..]
Ballack? Meen je dat nu?
Makelele had ik nog wel gegund. Hij speelde vlot mee op het hoge niveau, topprestatie.
Hij speelde idd sterk zoals je zegt.quote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!
Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op vrijdag 23 mei 2008 13:07 schreef Juweel het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet veel wedstrijden van Chelsea gezien dit seizoen. Sinds Ballack terug is gekomen na de lange blessure is hij enorm belangrijk geweest voor het team, niet alleen met doelpunten maar ook door zijn sterke samenspel met Lampard, Essien en Maka op het middenveld. Voor mij één van de Chelse spelers van het jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |