Dat snapte ik dus ook niet, weet sowieso niet waarom die gast speelt, hij heeft nog vrijwel niks laten zien voor Chelsea. Mooie uitgangspositie wel, zie ze dit niet meer weggeven. Niet verdientquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
The Special Onequote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...
Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
Vond het al behoorlijk spannend hoor gisterquote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.
Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
Lamps had eigenlijk gewisseld moeten worden ipv Ballack, maar eerlijk gezegd vond ik ook een Makalele en Joe Cole ver onder de maat. Malouda heb ik eigenlijk nooit bóven de maat gezien in zijn gehele Chelsea carriere.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef don-diablo het volgende:
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm
Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.
Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
Nou ja, op zich was het ook weer niet zo'n drama. Volgens mij bracht hij nog Joe Cole, Drogba en Malouda voor de keeper. Aan de andere kant leidde hij met dom balverlies de tegentreffer in en kon hij niet echt zijn stempel op de wedstrijd drukken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Juweel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
Heel treurig nieuws dit, terwijl het volgens het artikel juist beter leek te gaan met haar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
De zus van Redknapp's vrouw.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.
Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.![]()
Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
Vind zelf Wigan moeilijker, dat is toch uit en West Ham maakt de laatste weken niet echt een sterke indruk. Wigan heeft ook geen veld, is ook niet handigquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |