abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 april 2008 @ 11:17:33 #76
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58249010
Ik vind Malouda ook flink tegenvallen, ik dacht toch echt dat hij er als eerste zou uitgaan en daarna Cole pas, maar nee hoor.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_58249097
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Dat snapte ik dus ook niet, weet sowieso niet waarom die gast speelt, hij heeft nog vrijwel niks laten zien voor Chelsea. Mooie uitgangspositie wel, zie ze dit niet meer weggeven. Niet verdient

Ben wel benieuwd of Grant manager blijft en welke spelers er deze zomer gehaald worden.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58249333
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 23 april 2008 @ 11:30:28 #79
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58249381
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.

Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
pi_58250276
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...

Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
pi_58250517
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...

Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
The Special One

Je moet eens op Henk letten op die bank, hij doet nog gek zat
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.

Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
Vond het al behoorlijk spannend hoor gister

Finale zit er zeker in, maar ze moeten wel wat beter spelen. Laatste goede wedstrijd was, denk ik, tegen Fenerbahce-uit. Het was daarna niet altijd slecht, maar nooit overtuigend.
pi_58251655
Shit, Mourinho is er wel zo lang uit dat ik zijn bijnaam vergeet! Hij moet echt weer een club hebben volgend seizoen!!!
pi_58251802
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef don-diablo het volgende:
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
Lamps had eigenlijk gewisseld moeten worden ipv Ballack, maar eerlijk gezegd vond ik ook een Makalele en Joe Cole ver onder de maat. Malouda heb ik eigenlijk nooit bóven de maat gezien in zijn gehele Chelsea carriere. Verder ben ik toch wel teleurgesteld in Drogba, hij gaat zo vaak verongelijkt liggen dat ik het verschil bijna niet meer kan zien als ie écht geblesseerd is. De lange ballen naar voren op hem steeds die niet aankwamen werd ik ook wel een beetje verdrietig van. Volgende keer graag Drogba iets minder op een eilandje, zet Anelka er naast. Afgezien van het vrij slechte gevoel over Chelsea's spel over het grootste deel van de wedstrijd ben ik wel blij met dat kadootje van Riise. Dat dan weer wel
pi_58251884
Drogba mag wel wat vaker blijven staan voor zon beer van een vent
pi_58252212
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm

Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.

Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:53:53 #86
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58252872
Natuurlijk moeten ze er 100% bij blijven anders winnen ze echt niet. Ik voorspel een hele moeilijke zaterdag en woensdag.
pi_58253041
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm

Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.

Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
pi_58254396
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Juweel het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
Nou ja, op zich was het ook weer niet zo'n drama. Volgens mij bracht hij nog Joe Cole, Drogba en Malouda voor de keeper. Aan de andere kant leidde hij met dom balverlies de tegentreffer in en kon hij niet echt zijn stempel op de wedstrijd drukken.

Er waren gister inderdaad te veel mensen uit vorm. Maar de finale is nog nooit zo dichtbij geweest
  woensdag 23 april 2008 @ 15:10:01 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58254743
Ik vond de verdediging wel staan als een huis gister Nu de rest nog en die finale is idd al in zicht
pi_58275617
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
pi_58276167

Vreselijk nieuws voor hem en zijn familie. Ik las gisteren dat ze wat stabieler zou zijn, maar blijkbaarwas het toch te ernstig..
  donderdag 24 april 2008 @ 12:43:51 #92
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58276299
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.

Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58277034
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
Heel treurig nieuws dit, terwijl het volgens het artikel juist beter leek te gaan met haar.
pi_58277179
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.

Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
De zus van Redknapp's vrouw.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:58:02 #95
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58277954
Fokking ey! Serieus?!?! Ik vernam ook dat het net weer wat beter ging.. Ik zie op geen enkele site staan dat het zo is btw.
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:28:38 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58324137
Gekkenwerk!
pi_58324188
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.

Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:36:49 #98
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58324251
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.

Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
pi_58325390
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
Vind zelf Wigan moeilijker, dat is toch uit en West Ham maakt de laatste weken niet echt een sterke indruk. Wigan heeft ook geen veld, is ook niet handig

Maar we zien het wel, ik denk eigenlijk dat beide clubs gewoon 2x winnen.
pi_58327216
Gefeliciteerd.
Was voor ons gunstiger geweest als Manchester had gewonnen, maar toch een knappe prestatie.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')