abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57566312
Een na laatste thuiswedstrijd van volgend seizoen kan de 100 gehaald worden
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_57926332
4e halve finale in 5 jaar

Nou eens een keer de finale
  woensdag 9 april 2008 @ 11:31:15 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57930565
quote:
Op woensdag 9 april 2008 02:47 schreef mcyodogg het volgende:
4e halve finale in 5 jaar

Nou eens een keer de finale
Mee eens
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_57930725
Ik geloof wel in de finale eigenlijk .
  woensdag 9 april 2008 @ 11:52:39 #55
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57931024
Opzich zou het wel haalbaar zijn toch?
pi_57931060
Doe maar niet, heb liever (voor Man Utd) Pool tegen in de finale

Ze maakten het nog best spannend gister of niet?
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 9 april 2008 @ 11:57:54 #57
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57931160
Was idd een spannende wedstrijd. Maar opzich kan Chelsea het best doen, zolang de concentratie maar hoog blijft.
pi_57933290
Ja, de tweede helft gaf Chelsea het initiatief totaal aan Fenerbahce, en ik hield het amper meer.

Wel typisch dat wanneer Cech geblesseerd raakt, niet lang erna Cudicini ook geblesseerd raakt. Hopelijk is het niets ernstig, maar ik vraag me af of er een club ter wereld is met een betere derde doelman. Hij hield Chelsea in de wedstrijd gister.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:39:03 #59
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_57933455
Hoe lang zal ten Cate nog mogen?
pi_57934100
Schakel Liverpool uit aub, het liefst met een onterechte penalty
of een bal die helemaal niet over de lijn was
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_57934679
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de tweede helft gaf Chelsea het initiatief totaal aan Fenerbahce, en ik hield het amper meer.

Wel typisch dat wanneer Cech geblesseerd raakt, niet lang erna Cudicini ook geblesseerd raakt. Hopelijk is het niets ernstig, maar ik vraag me af of er een club ter wereld is met een betere derde doelman. Hij hield Chelsea in de wedstrijd gister.
Precies, niet de eerste keer dat die er allebei tegelijk uitliggen. Hilario had gister wat ik zag een aantal goede reddingen, hoewel ik normaal niet kapot ben van hem. Wat keepers betreft worden jullie in ieder geval wel verwend, een van de beste keepers ter wereld (Cech), en misschien wel de beste reservekeeper ter wereld (Cudicini).
pi_57973169
quote:
Rangers fans revive Chelsea star Paulo Ferreira after airport collapse

Apr 10 2008 By Alan Carson

QUICK-THINKING Rangers fans helped revive Chelsea star Paulo Ferreira after he collapsed in an airport terminal.

Stunned supporters were having their picture taken with the £13million defender yesterday when he slumped unconscious.

One fan told how he quickly gave him emergency first-aid he had learned in the Boys' Brigade decades ago.

The fan said: "He came round after a couple of minutes and said he hadn't eaten anything since the day before.

"He also said he had been feeling light-headed when he came off the plane.

"At least those BB first aid lessons from 30 years ago finally came in handy. All in all, it was an eventful start to our trip."

The drama happened as thousands of Rangers supporters were flying out to Portugal for the Ibrox side's crunch UEFA cup tie against Sporting Lisbon.

A group of fans had spotted Ferreira, 29, boarding their flight at Heathrow - wearing a red, white and blue jumper.

They caught up with him after the plane touched down at Lisbon airport and asked for a photo.

But as the talented right-back posed for snaps, he suddenly lost consciousness.

The fan said: "Paulo was on our flight, resplendent in a Union-Jack jumper.

"We were behind him in the queue for passport control and when we got through to the other side, decided to ask him for a photo.

"I had taken a pic of my mate and him and was going to ask if I could get one with me in it.

"But as I turned to shake his hand and congratulate him on the previous night's result, he was slumped over a chair.

"I got him off the chair and down on to the floor in the recovery position. I then made sure his airway was clear, while my mate went off to get help."

Within minutes, dazed Ferreira came round and admitted he had been feeling poorly throughout the flight.

The fan added: "I think he was quite embarrassed about it and didn't want any fuss.

"We walked out with him to the exit to make sure he was ok.

"He was met by a woman I presume was his wife and a boy."

On Tuesday night, Ferreira, who did not play, watched Chelsea beat Turkish outfit Fenerbahce 2-0 to clinch a Champions League semi-final tie against Liverpool.

He was spotted out on the town in London later that night as he and his teammates celebrated the victory until 3am.

Ferreira joined Chelsea in 2004 in a £13.2million transfer from Porto. He signed a lucrative new five-year deal in January.

After a 0-0 draw at Ibrox last week, Rangers face Sporting Lisbon tonight in the second leg of their UEFA Cup quarter-final.
Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel even
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:01:48 #63
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_57977616
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel even
Idd, lees je ook niet vaak iig.
pi_57977701
Goed van die Ranger-supporter die gelijk te hulp schoot. Wel onverstandig om een hele tijd niet te eten en dan ook nog eens te vliegen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_57978457
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schakel Liverpool uit aub, het liefst met een onterechte penalty
of een bal die helemaal niet over de lijn was
Dit jaar heb ik er een goed gevoel over dat dat gaat lukken. Nu maar hopen dat het klopt
Mooi voordeel itt vorig jaar is dat we de tweede wedstrijd thuis moeten
pi_58135211
quote:
Bizarre persconferentie Chelsea-manager Avram Grant
Datum: 18-apr-2008 11:12

Door Bastian Ramler

Chelsea-manager Avram Grant (foto) gaf donderdag een bizarre persconferentie na afloop van de 0-1 zege op Everton. De nurkse Israëliër bediende zich van ‘eenlettergreperige’ antwoorden en weigerde ook maar op één vraag serieus in te gaan.

Een transcriptie leest u hieronder:

Verdiend gewonnen Avram?
Ja

Wat maakte u in het bijzonder blij aan de prestatie?
Ik ben tevreden.

Wat maakte u in het bijzonder blij?
Na een tweede vertraging van acht seconden: Ik weet het niet.

Is het een opluchting hier te winnen?
Ja.

U lijkt woorden tekort te komen door de prestaties. Bent u meer tevreden met de prestaties of de overwinning?
Allebei.

U lijkt afgeleid. Hebt u een probleem?

Geen probleem.

Is er iets?

Nee. Ik ben oké. Ik heb niets te zeggen.

Hebt u een bericht voor de fans van Chelsea?
Vertegenwoordigt u de fans van Chelsea?

Zij moeten geloven dat u nog in de titelrace bent, hebt u nog een bericht voor hen?
Geen bericht.

Betekent dit resultaat dat u terug bent in de titelrace?
Ik weet niet het.

Hoeveel moeite heeft het u gekost om bij deze persconferentie aanwezig te zijn?
Ik weet het niet.

U lijkt minder welbespraakt dan gebruikelijk. Is het wegens het verplaatsen van de wedstrijd naar donderdag, door Sky tv?

Misschien is het wegens u. Ik weet het niet. Ik ben oké.

U zegt dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Nee.

Is het gemakkelijker om niets te zeggen, Avram?

Ik weet niet wat ik moet antwoorden. Het is een goede vraag. Ik weet niet wat te antwoorden.

Is dit vanwege Sky…?

Nee. Sky is oké. Ik geniet ervan om naar te kijken.

Is het een protest tegen kranten?
Nee. Waarom?

Waarom anders zou u anders binnenkomen en weigeren om onze vragen te beantwoorden?
Ik beantwoord elke vraag.

U staat twee punten achter Manchester United en u weet niet of u nog in de titelrace bent?
Nee.

Heeft u de spelers verteld dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Wat ik de spelers vertel is iets anders. U wilt dat ik u vertel wat ik tegen de spelers zeg?

Wij willen gewoon dat u de vraag werkelijk beantwoord. Bent u nog in de titelrace?
Ik weet het niet.

Zou u niet wat positieve publiciteit voor het resultaat willen, in plaats van deze bizarre stiltes?
Het spijt me. U kunt schrijven wat u wilt en ik kan antwoorden wat ik wil.

Voelt u druk om een prijs te pakken? Is dat de reden voor de eenvoudige antwoorden?
Nee.

Bent u boos? Vindt u dat u verkeerd bent gequote?

Misschien ben ik boos omdat het een slecht seizoen is.

Is Michael Essien flauwgevallen?
Hij had enkele problemen, maar hij is oké.

Michael Ballack?
Geblesseerd.

Wat is zijn probleem?
Vraag het de arts.

Hij is hier niet Avram.

We zullen hem dan maar moeten bellen.

Hebt u ooit het ja/nee spel gespeeld Avram?

Op dat moment verlaat Grant de perszaal.
  vrijdag 18 april 2008 @ 13:43:28 #67
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58135571
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

wtf? Dat zie je uberhaupt niet vaak, zo'n interview
pi_58146884

wat een rare flapdrol
pi_58208645
Hiddink link to Chelsea dismissed
By Simon Austin

Guus Hiddink's agent has ruled out any possibility of the Dutchman taking over as manager of Chelsea.

A weekend newspaper report claimed the Russia coach was being lined up to take over from Avram Grant at Chelsea.

But his agent Cees van Nieuwenhuizen told BBC Sport: "There is no chance of Guus going to Chelsea. He wants to end his career in international management.

"He signed a new deal in March that runs up to the 2010 World Cup and always honours his contracts."

606: DEBATE
What do you think of the latest Chelsea rumours?

Grant's position as Chelsea boss has been under scrutiny ever since the surprise defeat by Tottenham in the Carling Cup final in February.

This could be a make-or-break week for the Israeli, with Chelsea playing Liverpool in the first leg of their Champions League semi-final on Tuesday and then Manchester United in the Premier League on Saturday.

Hiddink, who took over as Russia boss in the summer of 2006 and guided the nation to Euro 2008, has been frequently linked with Chelsea.

Van Nieuwenhuizen said: "I don't know where these stories about Guus come from and I want to put an end to them once and for all.

"It isn't about money for Guus. It's about him having signed a contract and wanting to get on with his job with Russia."

The 61-year-old's initial contract with Russia had been set to finish in July but, after protracted negotiations, he signed an extension in March.

Bron: http://news.bbc.co.uk/spo(...)/chelsea/7358855.stm
sig verwijderd door FA
pi_58209161
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 13:30 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
pi_58243323
whehe

en whehe Jack

1-0 vond ik al niet zo'n dramatische uitgangspositie, maar dit is helemaal goed natuurlijk. Heb altijd ook wel gezegd dat Chelsea wat geluk nodig zal hebben om die laatste stap in de CL te maken, hopelijk wordt er gebruik van gemaakt.

Verder was het niet heel bijzonder van Chelsea kant. Speelden eigenlijk wel zoals de laatste weken. Cech liet trouwens wel weer zien dat al die claims dat 'hij het niet meer zou hebben' sinds zijn blessure, onzin zijn. Had hij al eerder gedaan, maar nu weer eens.
pi_58245004
Cech vind ik nog steeds niet de Cech die hij vroeger was. Al met al voor jullie een betere uitgangspostitie dan met 1-0... Ik zet jammer genoeg mijn centen op jullie 1e finale plek

p.s. mail ff je adres voor je boekjes
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_58248032
Tja, resultaten uit het verleden zijn niet echt in het voordeel van Liverpool op SB. Sinds Benitez 8 keer gespeeld, niet eens gescoord laat staan gewonnen, 3x gelijk en de rest verloren. Al verwacht ik dat Liverpool wat meer druk gaat zetten dan voorheen daar, dus ze zouden best hun kansen gaan krijgen. Er winnen is weer een tweede.

Ook na zijn blessure heb ik Cech een aantal ongelooflijke wedstrijden zien spelen tegen bijvoorbeeld Portmouth, Blackburn en ook de cupfinal paar geweldige reddingen. Tuurlijk dit seizoen twee keer flink de mist in gegaan, maar weet niet of dat wat met die blessure te maken heeft.

Met zo'n uitgangspositie heb je eigenlijk geen excuses als je het dalijk weggooit.

ps. ik zal zo mailen
  woensdag 23 april 2008 @ 11:12:45 #74
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58248870
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:15:07 #75
199288 De_Slagert
Je weet zelluf
pi_58248941
quote:
Op woensdag 23 april 2008 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
whehe

en whehe Jack

1-0 vond ik al niet zo'n dramatische uitgangspositie, maar dit is helemaal goed natuurlijk. Heb altijd ook wel gezegd dat Chelsea wat geluk nodig zal hebben om die laatste stap in de CL te maken, hopelijk wordt er gebruik van gemaakt.

Verder was het niet heel bijzonder van Chelsea kant. Speelden eigenlijk wel zoals de laatste weken. Cech liet trouwens wel weer zien dat al die claims dat 'hij het niet meer zou hebben' sinds zijn blessure, onzin zijn. Had hij al eerder gedaan, maar nu weer eens.
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Oi! Acóplese donde están los bitterbals de mierda?
  woensdag 23 april 2008 @ 11:17:33 #76
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58249010
Ik vind Malouda ook flink tegenvallen, ik dacht toch echt dat hij er als eerste zou uitgaan en daarna Cole pas, maar nee hoor.
pi_58249097
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef De_Slagert het volgende:

[..]

1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Dat snapte ik dus ook niet, weet sowieso niet waarom die gast speelt, hij heeft nog vrijwel niks laten zien voor Chelsea. Mooie uitgangspositie wel, zie ze dit niet meer weggeven. Niet verdient

Ben wel benieuwd of Grant manager blijft en welke spelers er deze zomer gehaald worden.
pi_58249333
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
  woensdag 23 april 2008 @ 11:30:28 #79
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58249381
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.

Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
pi_58250276
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...

Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
pi_58250517
quote:
Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...

Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
The Special One

Je moet eens op Henk letten op die bank, hij doet nog gek zat
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.

Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
Vond het al behoorlijk spannend hoor gister

Finale zit er zeker in, maar ze moeten wel wat beter spelen. Laatste goede wedstrijd was, denk ik, tegen Fenerbahce-uit. Het was daarna niet altijd slecht, maar nooit overtuigend.
pi_58251655
Shit, Mourinho is er wel zo lang uit dat ik zijn bijnaam vergeet! Hij moet echt weer een club hebben volgend seizoen!!!
pi_58251802
quote:
Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef don-diablo het volgende:
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
Lamps had eigenlijk gewisseld moeten worden ipv Ballack, maar eerlijk gezegd vond ik ook een Makalele en Joe Cole ver onder de maat. Malouda heb ik eigenlijk nooit bóven de maat gezien in zijn gehele Chelsea carriere. Verder ben ik toch wel teleurgesteld in Drogba, hij gaat zo vaak verongelijkt liggen dat ik het verschil bijna niet meer kan zien als ie écht geblesseerd is. De lange ballen naar voren op hem steeds die niet aankwamen werd ik ook wel een beetje verdrietig van. Volgende keer graag Drogba iets minder op een eilandje, zet Anelka er naast. Afgezien van het vrij slechte gevoel over Chelsea's spel over het grootste deel van de wedstrijd ben ik wel blij met dat kadootje van Riise. Dat dan weer wel
pi_58251884
Drogba mag wel wat vaker blijven staan voor zon beer van een vent
pi_58252212
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm

Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.

Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:53:53 #86
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58252872
Natuurlijk moeten ze er 100% bij blijven anders winnen ze echt niet. Ik voorspel een hele moeilijke zaterdag en woensdag.
pi_58253041
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm

Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.

Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
pi_58254396
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Juweel het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
Nou ja, op zich was het ook weer niet zo'n drama. Volgens mij bracht hij nog Joe Cole, Drogba en Malouda voor de keeper. Aan de andere kant leidde hij met dom balverlies de tegentreffer in en kon hij niet echt zijn stempel op de wedstrijd drukken.

Er waren gister inderdaad te veel mensen uit vorm. Maar de finale is nog nooit zo dichtbij geweest
  woensdag 23 april 2008 @ 15:10:01 #89
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58254743
Ik vond de verdediging wel staan als een huis gister Nu de rest nog en die finale is idd al in zicht
pi_58275617
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
pi_58276167

Vreselijk nieuws voor hem en zijn familie. Ik las gisteren dat ze wat stabieler zou zijn, maar blijkbaarwas het toch te ernstig..
  donderdag 24 april 2008 @ 12:43:51 #92
67174 Dos37
Come on Twente
pi_58276299
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.

Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_58277034
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
Heel treurig nieuws dit, terwijl het volgens het artikel juist beter leek te gaan met haar.
pi_58277179
quote:
Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.

Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
De zus van Redknapp's vrouw.
  donderdag 24 april 2008 @ 13:58:02 #95
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58277954
Fokking ey! Serieus?!?! Ik vernam ook dat het net weer wat beter ging.. Ik zie op geen enkele site staan dat het zo is btw.
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:28:38 #96
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58324137
Gekkenwerk!
pi_58324188
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.

Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
  zaterdag 26 april 2008 @ 18:36:49 #98
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58324251
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.

Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
pi_58325390
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:

[..]

Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
Vind zelf Wigan moeilijker, dat is toch uit en West Ham maakt de laatste weken niet echt een sterke indruk. Wigan heeft ook geen veld, is ook niet handig

Maar we zien het wel, ik denk eigenlijk dat beide clubs gewoon 2x winnen.
pi_58327216
Gefeliciteerd.
Was voor ons gunstiger geweest als Manchester had gewonnen, maar toch een knappe prestatie.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')