Mee eensquote:Op woensdag 9 april 2008 02:47 schreef mcyodogg het volgende:
4e halve finale in 5 jaar
Nou eens een keer de finale
Precies, niet de eerste keer dat die er allebei tegelijk uitliggen. Hilario had gister wat ik zag een aantal goede reddingen, hoewel ik normaal niet kapot ben van hem. Wat keepers betreft worden jullie in ieder geval wel verwend, een van de beste keepers ter wereld (Cech), en misschien wel de beste reservekeeper ter wereld (Cudicini).quote:Op woensdag 9 april 2008 13:31 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, de tweede helft gaf Chelsea het initiatief totaal aan Fenerbahce, en ik hield het amper meer.
Wel typisch dat wanneer Cech geblesseerd raakt, niet lang erna Cudicini ook geblesseerd raakt. Hopelijk is het niets ernstig, maar ik vraag me af of er een club ter wereld is met een betere derde doelman. Hij hield Chelsea in de wedstrijd gister.
Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel evenquote:Rangers fans revive Chelsea star Paulo Ferreira after airport collapse
Apr 10 2008 By Alan Carson
QUICK-THINKING Rangers fans helped revive Chelsea star Paulo Ferreira after he collapsed in an airport terminal.
Stunned supporters were having their picture taken with the £13million defender yesterday when he slumped unconscious.
One fan told how he quickly gave him emergency first-aid he had learned in the Boys' Brigade decades ago.
The fan said: "He came round after a couple of minutes and said he hadn't eaten anything since the day before.
"He also said he had been feeling light-headed when he came off the plane.
"At least those BB first aid lessons from 30 years ago finally came in handy. All in all, it was an eventful start to our trip."
The drama happened as thousands of Rangers supporters were flying out to Portugal for the Ibrox side's crunch UEFA cup tie against Sporting Lisbon.
A group of fans had spotted Ferreira, 29, boarding their flight at Heathrow - wearing a red, white and blue jumper.
They caught up with him after the plane touched down at Lisbon airport and asked for a photo.
But as the talented right-back posed for snaps, he suddenly lost consciousness.
The fan said: "Paulo was on our flight, resplendent in a Union-Jack jumper.
"We were behind him in the queue for passport control and when we got through to the other side, decided to ask him for a photo.
"I had taken a pic of my mate and him and was going to ask if I could get one with me in it.
"But as I turned to shake his hand and congratulate him on the previous night's result, he was slumped over a chair.
"I got him off the chair and down on to the floor in the recovery position. I then made sure his airway was clear, while my mate went off to get help."
Within minutes, dazed Ferreira came round and admitted he had been feeling poorly throughout the flight.
The fan added: "I think he was quite embarrassed about it and didn't want any fuss.
"We walked out with him to the exit to make sure he was ok.
"He was met by a woman I presume was his wife and a boy."
On Tuesday night, Ferreira, who did not play, watched Chelsea beat Turkish outfit Fenerbahce 2-0 to clinch a Champions League semi-final tie against Liverpool.
He was spotted out on the town in London later that night as he and his teammates celebrated the victory until 3am.
Ferreira joined Chelsea in 2004 in a £13.2million transfer from Porto. He signed a lucrative new five-year deal in January.
After a 0-0 draw at Ibrox last week, Rangers face Sporting Lisbon tonight in the second leg of their UEFA Cup quarter-final.
Idd, lees je ook niet vaak iig.quote:Op vrijdag 11 april 2008 01:40 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Weet niet hoe serieus het was, maar mijn gezicht stond wel even
Dit jaar heb ik er een goed gevoel over dat dat gaat lukken. Nu maar hopen dat het kloptquote:Op woensdag 9 april 2008 14:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Schakel Liverpool uit aub, het liefst met een onterechte penalty
of een bal die helemaal niet over de lijn was
quote:Bizarre persconferentie Chelsea-manager Avram Grant
Datum: 18-apr-2008 11:12
Door Bastian Ramler
Chelsea-manager Avram Grant (foto) gaf donderdag een bizarre persconferentie na afloop van de 0-1 zege op Everton. De nurkse Israëliër bediende zich van ‘eenlettergreperige’ antwoorden en weigerde ook maar op één vraag serieus in te gaan.
Een transcriptie leest u hieronder:
Verdiend gewonnen Avram?
Ja
Wat maakte u in het bijzonder blij aan de prestatie?
Ik ben tevreden.
Wat maakte u in het bijzonder blij?
Na een tweede vertraging van acht seconden: Ik weet het niet.
Is het een opluchting hier te winnen?
Ja.
U lijkt woorden tekort te komen door de prestaties. Bent u meer tevreden met de prestaties of de overwinning?
Allebei.
U lijkt afgeleid. Hebt u een probleem?
Geen probleem.
Is er iets?
Nee. Ik ben oké. Ik heb niets te zeggen.
Hebt u een bericht voor de fans van Chelsea?
Vertegenwoordigt u de fans van Chelsea?
Zij moeten geloven dat u nog in de titelrace bent, hebt u nog een bericht voor hen?
Geen bericht.
Betekent dit resultaat dat u terug bent in de titelrace?
Ik weet niet het.
Hoeveel moeite heeft het u gekost om bij deze persconferentie aanwezig te zijn?
Ik weet het niet.
U lijkt minder welbespraakt dan gebruikelijk. Is het wegens het verplaatsen van de wedstrijd naar donderdag, door Sky tv?
Misschien is het wegens u. Ik weet het niet. Ik ben oké.
U zegt dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Nee.
Is het gemakkelijker om niets te zeggen, Avram?
Ik weet niet wat ik moet antwoorden. Het is een goede vraag. Ik weet niet wat te antwoorden.
Is dit vanwege Sky…?
Nee. Sky is oké. Ik geniet ervan om naar te kijken.
Is het een protest tegen kranten?
Nee. Waarom?
Waarom anders zou u anders binnenkomen en weigeren om onze vragen te beantwoorden?
Ik beantwoord elke vraag.
U staat twee punten achter Manchester United en u weet niet of u nog in de titelrace bent?
Nee.
Heeft u de spelers verteld dat u niet weet of u nog in de titelrace bent?
Wat ik de spelers vertel is iets anders. U wilt dat ik u vertel wat ik tegen de spelers zeg?
Wij willen gewoon dat u de vraag werkelijk beantwoord. Bent u nog in de titelrace?
Ik weet het niet.
Zou u niet wat positieve publiciteit voor het resultaat willen, in plaats van deze bizarre stiltes?
Het spijt me. U kunt schrijven wat u wilt en ik kan antwoorden wat ik wil.
Voelt u druk om een prijs te pakken? Is dat de reden voor de eenvoudige antwoorden?
Nee.
Bent u boos? Vindt u dat u verkeerd bent gequote?
Misschien ben ik boos omdat het een slecht seizoen is.
Is Michael Essien flauwgevallen?
Hij had enkele problemen, maar hij is oké.
Michael Ballack?
Geblesseerd.
Wat is zijn probleem?
Vraag het de arts.
Hij is hier niet Avram.
We zullen hem dan maar moeten bellen.
Hebt u ooit het ja/nee spel gespeeld Avram?
Op dat moment verlaat Grant de perszaal.
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruitquote:Op woensdag 23 april 2008 01:38 schreef mcyodogg het volgende:
whehe
en whehe Jack
1-0 vond ik al niet zo'n dramatische uitgangspositie, maar dit is helemaal goed natuurlijk. Heb altijd ook wel gezegd dat Chelsea wat geluk nodig zal hebben om die laatste stap in de CL te maken, hopelijk wordt er gebruik van gemaakt.
Verder was het niet heel bijzonder van Chelsea kant. Speelden eigenlijk wel zoals de laatste weken. Cech liet trouwens wel weer zien dat al die claims dat 'hij het niet meer zou hebben' sinds zijn blessure, onzin zijn. Had hij al eerder gedaan, maar nu weer eens.
Dat snapte ik dus ook niet, weet sowieso niet waarom die gast speelt, hij heeft nog vrijwel niks laten zien voor Chelsea. Mooie uitgangspositie wel, zie ze dit niet meer weggeven. Niet verdientquote:Op woensdag 23 april 2008 11:15 schreef De_Slagert het volgende:
[..]
1-1 Is wel een relaxe uitgangspositie maar ze speelde wel slecht hoor. Veels te slordig voorin en die Malouda bracht helemaal weinig, maar die liet die staan en Cole moest eruit
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef mcyodogg het volgende:
Denk dat je pas na de return kan zeggen of een eventuele finaleplaats wel/niet verdiend is. Ze kwamen gewoon naar Anfield voor een gelijkspel of kleine nederlaag, wat gezien hun spel in uitwedstrijden de laatste weken (bar Fenerbahce) ook wel te verwachten was. Ik denk dat we een ander Chelsea gaan zien op SB. Grant zal ook wel weten dat op 0-0 spelen bijna niet te doen is. Liverpool zal ook moeten, dus vroeg of laat barst die wedstrijd open.
The Special Onequote:Op woensdag 23 april 2008 12:03 schreef LoeiSoeares het volgende:
Ik mag toch hopen dat de winnaar van die finale dan uit de andere wedstrijd komt. Het de wedstrijd van gisteren als behang aan staan. Lelijk behang...
Met The Chosen One op de bank kon je in ieder geval langs de zijlijn nog lol beleven of ergeren. Nu met die dikke is het daar ook stil en Henk doet kennelijk alleen op de training en bij Ajax gek.
Vond het al behoorlijk spannend hoor gisterquote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in. Ik denk dat die wedstrijd een stuk spannender zal zijn ook.
Ik hoop echt zo dt we de finale halen, dan is alles mogelijk
Lamps had eigenlijk gewisseld moeten worden ipv Ballack, maar eerlijk gezegd vond ik ook een Makalele en Joe Cole ver onder de maat. Malouda heb ik eigenlijk nooit bóven de maat gezien in zijn gehele Chelsea carriere.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:12 schreef don-diablo het volgende:
Ja het was heel gelukkig die laatste goal en eig. niet verdient, maar Liverpool zal nu moeten komen volgende week. Ik ging er steeds van uit dat het 1-0 zou blijven.
Hopelijk is Lampard dan weer bij de les, want hij was gister een schim van wat ie normaal is. Verder vond ik Ballack en Cech goed spelen en DÈ uitblinker was Terry in mijn ogen. Die was lekker aan het verdedigen zeg.
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef mcyodogg het volgende:
Eerste keer dat Lampard zich uitlaat over de moeilijke week die hij gehad heeft: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/7362515.stm
Hopelijk is er weer wat verbetering deze week.
Daarnaast moet iedereen 100% geconcentreerd en in vorm zijn zaterdag en woensdag.
Nou ja, op zich was het ook weer niet zo'n drama. Volgens mij bracht hij nog Joe Cole, Drogba en Malouda voor de keeper. Aan de andere kant leidde hij met dom balverlies de tegentreffer in en kon hij niet echt zijn stempel op de wedstrijd drukken.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef Juweel het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, met de trainingen die hij gemist heeft en de privé omstandigheden kan het hem niet zozeer kwalijk genomen worden dat hij niet scherp genoeg was. Maar ik vind het een slechte beslissing van Grant dat hij hem de hele wedstrijd heeft laten staan.
Heel treurig nieuws dit, terwijl het volgens het artikel juist beter leek te gaan met haar.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:14 schreef mcyodogg het volgende:
Ik lees in de Daily Mail dat Lampard's z'n moeder overleden is. Verschrikkelijk nieuws voor hem als het zo is en alle sterkte gewenst aan Frank en zn familie in deze moeilijke tijden. Hij zal er dan de komende week niet bij zijn, sommige dingen zijn belangrijker dan voetbal.
http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=561568&in_page_id=1779&ct=5
De zus van Redknapp's vrouw.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:43 schreef Dos37 het volgende:
Dat zijn de mindere dingen in het leven, en zet het voetbal op een zij spoor.
Is zij ook de zus van Harry Redknapp?
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijnquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:32 schreef DemonCleaner het volgende:
Gefeliciteerd met de overwinning. Man Utd was het grootste deel van de wedstrijd gewoon te afwachtend bezig, al is dat gezien de stand best te begrijpen. Maar Chelsea speelde beter en heeft terecht gewonnen.![]()
Nu maar hopen dat het achteraf niet uit maakt omdat Man Utd gewoon twee keer wint
Vind zelf Wigan moeilijker, dat is toch uit en West Ham maakt de laatste weken niet echt een sterke indruk. Wigan heeft ook geen veld, is ook niet handigquote:Op zaterdag 26 april 2008 18:36 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zal misschien nog lastig worden tegen West Ham, maar Wigan moet een eitje zijn voor Man Utd. Chelsea moet tegen Newcastle wat misschien lastig kan zijn omdat die ploeg zo wisselvallig is en tegen Bolton wat te doen moet zijn. Ik hoop dat Man U nog punten laat liggen Chelsea alsnog kampioen wordt, zou fantastisch zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |