abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:20:20 #211
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_58881789

en dag grant
  zaterdag 24 mei 2008 @ 19:20:34 #212
159022 AminBen
El Maestro
pi_58881793
Avram 'the best season in the history' Grant is weg:
http://www.chelseafc.com/(...)page/article_1318728
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 24 mei 2008 @ 19:25:27 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_58881882
Guus en Frank worden weer genoemd zeker
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_58882024
Abramovich.
pi_58882053
ik dacht dat grant het best aardig had gedaan dit jaar
quote:
Chelsea ontslaat Avram Grant maar vertelt niets
24/05/2008 19:07

Chelsea heeft Avram Grant ontslagen. De Londense club maakte dat zaterdagavond bekend via een korte verklaring op de eigen website. Over de positie van Henk ten Cate is niets bekend.

Chelsea laat weten dat Grant zijn baan kwijt is na twee dagen van vergaderen op Stamford Bridge. De gesprekken begonnen vlak na de nipte nederlaag tegen Manchester United in de finale van de Champions League afgelopen woensdag.

'We bedanken Avram voor zijn bijdrage sinds hij in september als manager aan de slag is gegaan', is te lezen in de verklaring. 'We zullen ons nu volledig concentreren op het vinden van een nieuwe coach. Tot die tijd zal er geen enkele mededeling worden gedaan.'

Grant belandde afgelopen zomer bij Chelsea, waar hij aanvankelijk als een technisch manager de toenmalige José Mourinho moest ondersteunen. Nadat de Portugese trainer in september opstapte, nam de Israëliër zijn taken over. In december ondertekende hij zelfs een vierjarig contract. En vanaf oktober kreeg hij versterking van assistent-coach Ten Cate.

Met Grant op de bank greep Chelsea dit seizoen net naast de twee belangrijkste prijzen: Man United won de Premier League op de laatste speeldag met een minieme voorsprong van twee punten, terwijl diezelfde Mancunians de Champions League veroverden via strafschoppen.
pi_58882064
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 19:25 schreef borisz het volgende:
Guus en Frank worden weer genoemd zeker
Opvolger lijkt me duidelijk inderdaad.
pi_58882641
En ik begon hem net aardig te vinden.

De volgende keuze is cruciaal, anders worden we een 2e Real Madrid. Het liefst iemand met een Chelsea-hart, maar de 2, 3 namen die daarbij te binnen schieten lijken me voorlopig niet realistisch.

Maar ik wil Grant wel bedanken wat hij gedaan heeft, hij heeft bij veel mensen het tegendeel bewezen, en Chelsea naar Moskou gebracht. Een prestatie die ik niet vergeten zal. Hopelijk vind hij een mooie club als hij niet teruggaat als director of football.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_58882800
guus is nog steeds alleen mondeling akkoort met de russische bond, dus het zou zo maar kunnen
pi_58882834
Zal wel gaan tussen Rijkaard, Mancini en Laudrup.

Ik zou voor Big Sam gaan.
pi_58883016
Hoor ook nog Sven, maar mag toch hopen van niet.

Roman houdt erg van aanvallend en dominant voetbal (een van de redenen dat het niet 100% klikte met Jose) dus daarom zou ik namen als Mancini en Allardyce wat raar vinden.

Ik hoop al jaren op Hughes en Zola, maar dat zal er niet inzitten.
pi_58883100
quote:
Op zaterdag 24 mei 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:
Hoor ook nog Sven, maar mag toch hopen van niet.

Roman houdt erg van aanvallend en dominant voetbal (een van de redenen dat het niet 100% klikte met Jose) dus daarom zou ik namen als Mancini en Allardyce wat raar vinden.

Ik hoop al jaren op Hughes en Zola, maar dat zal er niet inzitten.
Zola zou wel tof zijn, maar ik weet niet of dat wel zo'n slimme keus is.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58883424
quote:
HIDDINK 11/4 FAVOURITE TO BE NEXT CHELSEA BOSS

WILLIAM HILL have installed Guus Hiddink as 11/4 favourite to become the next permanent Chelsea manager, and make Roberto Mancini 4/1second favourite.
Hills also offer:

Rijkaard 5

Laudrup 7

Mourinho 10

Eriksson 12

Scolari 12

Advocaat 14

Deschamps 16

Lippi 16

Hughes 16

Zola 20

Hitzfeld 25

Ramos 25

Van Gaal 25

Houllier 25

O'Neill 33
pi_58884384
Scolari is de beste kandidaat denk ik. Zou ook prima bij de club passen

Ik zie Rijkaard eigenlijk wel een jaartje rust nemen ofzo. Laudrup zal het denk ik worden, ook om de manier waarop hij bij Getafe is weggegaan. Zola is nog wel erg onervaren maar zou voor de fans wel mooi zijn natuurlijk.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
pi_58887886
quote:
John Terry has written an open letter to Chelsea fans following the Champions League Final.

The Chelsea captain wrote:

'To all the Chelsea fans, all my team-mates, the manager and staff at the club.

I am so sorry for missing the penalty and denying you the fans, my team-mates, family and friends the chance to become European champions.

Many people have told me I don't need to say that but I feel I need to, that's just me. I have relived that moment every minute since it happened. I have only slept a few hours and wake up every time hoping it's all been a bad dream.

I have had some amazing support from fans, current and ex-players, family and friends and I need to thank everyone for that. But I am a big man and I take responsibility for us not winning.

I am and ALWAYS will be Chelsea through and through. I will give my all on and off the pitch to win this trophy as a player and one day as a manager. And I am sure we will win it.

That night in Moscow will haunt me forever and I feel I have let everybody down and this hurts me more than anything. I am not ashamed about crying. This is a trophy I have tried so hard year after year to win and it was just an uncontrollable reaction, I wear my heart on my sleeve, everybody knows that.

The road to Rome starts here, we have to try and turn this experience to our advantage. I am very proud of how far we have come this season with everything that has gone on.

Thank you for all your support for the team this season.'
Legend.
pi_58891087
Waar komt dit vandaan dogg? Indrukwekkend wat ie hier spreekt.

En ja dat Grant volgend seizoen niet meer de hoofdtrainer zou worden was min of meer te verwachten denk ik. Zou niet weten wat hij nog voor de club zou kunnen betekenen.
pi_58891390
Ik ben absoluut geen Chelsea fan. Maar Terry is echt wel een held hoor
pi_58891523
Goede vent die Terry
quote:
will give my all on and off the pitch to win this trophy as a player and one day as a manager
Daar zijn we dus nog niet van af!
pi_58891589
quote:
Op zondag 25 mei 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
Waar komt dit vandaan dogg? Indrukwekkend wat ie hier spreekt.

En ja dat Grant volgend seizoen niet meer de hoofdtrainer zou worden was min of meer te verwachten denk ik. Zou niet weten wat hij nog voor de club zou kunnen betekenen.
Off. site: http://www.chelseafc.com/(...)0268~1318700,00.html

Denk ook dat het niet te voorkomen was. Heb zelf twijfels gehad of hij de lange termijn oplossing zou zijn, en de club wil absoluut geen tweede Ranieri die overal net naast grijpt. Maar zoals gezegd, ben hem erg dankbaar dat hij Chelsea naar Moskou heeft gebracht.
  zondag 25 mei 2008 @ 01:35:00 #229
113682 WeebI
Wee Bull
pi_58891631
Zou niet iedere speler die zo'n belangrijke penalty mist zo'n verontschuldigend stukje schrijven en op de site plempen?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_58891978
quote:
Op zondag 25 mei 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
Zou niet iedere speler die zo'n belangrijke penalty mist zo'n verontschuldigend stukje schrijven en op de site plempen?
Zeker, dat Terry gedoe hier wordt wel erg overdreven.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_58892108
Chelsea zit in een iets andere situatie dan een club als Real Madrid of AC Milan. Dit was de grootste wedstrijd ooit voor Chelsea, en John Terry is aan het uitgroeien tot de grootste clublegende.

Dit is niet een stukje om even je imago weer op te poetsen, want dat is nergens voor nodig. Dit is de aanvoerder die spreekt die net zn moeilijkste moment uit zn carriere heeft gehad. Het overkwam niet een voorbijganger als Malouda of Kalou, maar een clubman. Over Anelka is het amper gegaan. Snap dat het voor supporters van andere clubs allemaal niet zo hoeft, maar voor Chelsea was deze week een big deal.
  zondag 25 mei 2008 @ 14:35:38 #232
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_58898247
Dennis Wise als nieuwe trainert
  zondag 25 mei 2008 @ 14:47:18 #233
43763 DutchGooner
naar het andere forum!
pi_58898485
quote:
[b]Op zaterdag 24 mei 2008 20:23 schreef mcyodogg het volgende:[/b

Roman houdt erg van aanvallend en dominant voetbal
Dit wist ik niet maar in dat geval snap ik de aanstelling Mouriho van geen kant destijds.
Je weet op voorhand al op welke manier hij gaat spelen.
NAAR HET ANDERE FORUM!
pi_58901092

Dit kan dus echt niet he

Fijn dat Uefa hier een onderzoek naar doet.
pi_58901192
quote:
Op zondag 25 mei 2008 14:47 schreef DutchGooner het volgende:

[..]

Dit wist ik niet maar in dat geval snap ik de aanstelling Mouriho van geen kant destijds.
Je weet op voorhand al op welke manier hij gaat spelen.
Denk dat hij in het begin vooral prijzen wilde winnen. Onder Ranieri was het spel vaak ook aardig, maar won je niets. Buck en Kenyon hebben meerdere malen aangegeven dat Chelsea in een nieuwe stijl moet voetballen. Op deze manier zouden ze te weinig aanhang krijgen in Europa.
pi_58914074
Let the rumours begin:

http://news.bbc.co.uk/spo(...)ransfers/7419024.stm

het heet nu ook Grant Gossip, ipv Transfer Gossip....

en

"It's a little harsh on Avram because he worked hard to keep the ship afloat but it was the big one, the Champions League - it was in Russia, Abramovich was there, and Grant lost it." (Ex-Chelsea player and manager John Hollins)
pi_58914259
Ik had trouwens wel verwacht dat hij zijn oude job weer zou oppakken, maar blijkbaar wilde hij dat niet.
  maandag 26 mei 2008 @ 14:04:37 #238
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_58918928
Op nu.nl staat ook een filmpje van Grant over het feit dat ie woedend is over z'n ontslag.
Love will tear us apart (Joy Division)
  maandag 26 mei 2008 @ 23:25:14 #239
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_58930374
quote:
Op zondag 25 mei 2008 16:44 schreef Cyberia18 het volgende:

Dit kan dus echt niet he

Fijn dat Uefa hier een onderzoek naar doet.
Nou ja, echt duidelijk zie je hier niet.

Maar je kan het misschien wel hieruit concluderen, aangezien Tevez ineens naar z'n oor (?) grijpt, en Terry er naast loopt en vlak ervoor z'n hoofd wat omhoog doet richting Tevez.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58930619
quote:
‘Mourinho terug naar Chelsea’

AMSTERDAM - De Britse boulevardkrant The Sun weet maandag wel heel opmerkelijk nieuws te melden. José Mourinho zou bereid zijn terug te keren naar Chelsea. De Portugese manager werd begin dit seizoen nog op straat gezet bij de Londense club.

Mourinho was jarenlang het boegbeeld van Chelsea. De Portugees, door sommigen bemind en door velen verafschuwd, slaagde er echter niet in om met het miljoenenspeeltje van Roman Abramovitsj de Champions League te winnen. Na intern geruzie kreeg hij zijn congé van de Rus.

Avram Grant, de opvolger van Mourinho, slaagde er echter ook niet in om de grootste Europese prijs in de wacht te slepen. De Israeliër, die zijn team in de finale tegen Manchester United na strafschoppen zag verliezen, moest daarom eveneens vertrekken.

Frank Rijkaard staat ook nadrukkelijk in de belangstelling bij Abramovitsj. Mocht de voormalige trainer van Barcelona naar Londen verhuizen, dan wordt hij herenigd met zijn voormalige assistent Henk ten Cate. Het duo won in Spanje in 2006 de Champions League
.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')