GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Morretje, deed ik subtiel genoeg toen ik het had over 'SC-ers zonder huisdieren'?
Vergeef me mijn bemoeienis hoor
quote:
Uhuh!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:04 schreef Morretje het volgende:
Heeeeeeeeel per ongeluk ....
Leren jij!!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft nu dus geen aandacht meer voor haar saaie, doch noodzakelijke boek, omdat ze zo hard F5-d en dan hoopt dat Chippie bij Morretje mag wonen
Hahahaha!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Wat is een BJ scene precies??
o ik weet het al, laat maar.
TvP dus
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Wat is een BJ scene precies??
o ik weet het al, laat maar.
TvP dus
Nijmegenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
Waar woont Nok als ik het mag vragen?
Hehe, ik dacht al: niemand ziet het lekker.. Spuit 11 (10A)quote:Op maandag 3 maart 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Hé... ho... OBJECTION!
Waarom is de TT niet 'Deel 100-C'?
Ook niet als je het op z'n engels uitspreekt? Met in je achterhoofd welke zender het was?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Qwea het volgende:
Hmm, nijmegen is uit de buurt voor mij. Alst Amsterdam was had ik poes (mocht mor het willen) met liefde meegenomen naar Zwolle
gewoon lekker op slapen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al: niemand ziet het lekker.. Spuit 11 (10A)![]()
Zijn hier nog steeds in dubio.. We slapen er nog een nachtje over denk ik. Goed?
Nou ben ik zo'n verschrikkelijke vunzzz, maar ik had echt geen ideequote:
Wat ing zegtquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ook niet als je het op z'n engels uitspreekt? Met in je achterhoofd welke zender het was?
ik ook niequote:Op maandag 3 maart 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ben ik zo'n verschrikkelijke vunzzz, maar ik had echt geen idee
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh, mocht vervoer een probleem zijn doe ik desnoods een rondje Nederland hoor!
Q, de goeikoopste oplossing: de deur goed achter je BIPS dichtdoenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook nie
zeg, even vraagje aan iedereen ; dr komen hier steeds katten in de schuur en die zeiken heel de schuur onder en krabben een baloe zn voer (gelukkig zojuist nieuwe zak gehaad en die is niet stuk gemaakt) wat doen we daaraan behalve de deur dicht houden?
En dan wil ik eigenlijk niet dure dingen hoeven kopen ervoor
Omdat ik dat fucking ALTIJD vergeetquote:Op maandag 3 maart 2008 22:06 schreef Morretje het volgende:
Nijmegen is vanaf Zwolle ook best te doen.. Dus dat zal het punt ook niet zijn.
Qwea, waarom is de deur dichthouden geen goede optie?
Zn poot had 3 breuken ofzoquote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Ohhh, huisarrestWas hij niet ernstig aangereden dan dus?
I'll try, maar de briefjes met "Q op dieet" werkten ook nietquote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
Q, hang een grote poster op met 'DEUR ACHTER JE REETBIPS DICHT!!!!!!!! op de deur!
Okido. Stinken joh die schuurquote:Op maandag 3 maart 2008 22:10 schreef nokwanda het volgende:
Q, ik zou het echt niet weten.. idd...schuur dichthouden. En niet per ongeluk een kat insluiten.
Ja! Dat is een goei idee!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:13 schreef Morretje het volgende:
Of een deurdranger...
Had jij gezien dat er NOG een uur komt?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef Morretje het volgende:
Ravage is naar bedje, ik kijk naar Greys Anatomy..
Ik ook, maar daar zitten deze niet tussen volgens mij. Heb ook de specials gedownload, maar deze zitten daar ook niet bij..quote:
wie, robert downing JR?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ja! Daar ga ik waarschijnlijk vrijdag heen!
En 'the boy' van Ally McBeal zit er ook in!
ik ookquote:
Ik heb ALLE seizoenen gezien, maar kan me hem niet herinnerenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa die is ook HOT!![]()
Maar ik bedoelde met 'The Boy' James Marsden, zo noemde Ally hem altijd, The boy.
[ afbeelding ]
Oh my god... Preston Burke met zijn wedding vows
Glenn! Hij was eerst met dat meisje met die sproetjes en daarna met Ally!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ALLE seizoenen gezien, maar kan me hem niet herinneren![]()
Psst Greys ik stel voor dat we dan mijn auto nemen. Auto van de zaak, ik betaal de benzine niet enzo. Alles om een kat een nieuw huisje te bezorgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh, mocht vervoer een probleem zijn doe ik desnoods een rondje Nederland hoor!
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Psst Greys ik stel voor dat we dan mijn auto nemen. Auto van de zaak, ik betaal de benzine niet enzo. Alles om een kat een nieuw huisje te bezorgen.
En nu moet ik als de gesmeerde bliksem naar mijn werk.
Tot vanavond kinders
Je loopt achterquote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
"The boy" zat ook in Hairspray!
Maar Qwee, dat ik RDJ lekker vind is normaal, hij is maar een pietsie ouder dan ik, maar hij had jouw opa kunnen zijn
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Nonneke het volgende:
Zo even ingelogd op school, maaaaar jullie duimen heeft geholpen hoor![]()
![]()
een 7,35 (wordt wrs afgerond naar een 7,4) ik ben een zeer tevreden meisje
![]()
Voor het eerst dat ik op een opleiding alleen maar voldoendes haal(mn laagste cijfer was een 6 voor rekenen
)
Ik zou zeggen dat ze dat schema niet zonder jou kunnen maken. Moeten ze daarvoor niet weten wat je weegt, wat je doel is en wat je kan e.d.?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik ben net bij de sportschool geweest en gaf aan dat ik daar we zou willen sporten. Had een afspraak om 13u gemaakt voor begeleiding. Nu heb ik die afgebeld met de smoes dat Baloe naar de DA moest, omdat het bedrag per maand hoger uitvalt dan op hun site staat.
Nu heb ik nog niks ondertekend en ook geen afspraak meer gemaakt. Nu wilden ze wel een schema gaan maken voor mij als ik vanmiddag kwam enzo. Ze hebben mn naam, geboortedatum, gewicht en lengte. Geen adres.
Maar ik heb niks getekend dus een schema hoef ik toch niet te betalen als ze er 1 maken? Aangezien ik niks heb getekend.
Morretjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik ben net bij de sportschool geweest en gaf aan dat ik daar we zou willen sporten. Had een afspraak om 13u gemaakt voor begeleiding. Nu heb ik die afgebeld met de smoes dat Baloe naar de DA moest, omdat het bedrag per maand hoger uitvalt dan op hun site staat.
Nu heb ik nog niks ondertekend en ook geen afspraak meer gemaakt. Nu wilden ze wel een schema gaan maken voor mij als ik vanmiddag kwam enzo. Ze hebben mn naam, geboortedatum, gewicht en lengte. Geen adres.
Maar ik heb niks getekend dus een schema hoef ik toch niet te betalen als ze er 1 maken? Aangezien ik niks heb getekend.
Ja ma, ja ma... Ok, Morretje heeft niet goed gelezen..quote:
Ja, maar ik heb t vorige deel al gevondenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Morretje het volgende:
Oh... *smelt* Lief hoor Hara!![]()
Welke kat bedoel je, Chippy?
Zou ik naar kunnen informeren bij mijn da. Zo eens bellen dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb t vorige deel al gevonden
Ik wist niet dat het zo erg wasIs er ook niet iets a la asiel dat ze bij jou blijft tot hoe lang het gaat, of tot iemand haar wil? En dat ze dan wel op sites komt enzo?
Heb jij je cijfer nog niet dan ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Well done Non!
Met zo'n cijfer zou ik ook heel gelukkig zijn, weet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.
Hopelijk heeft "juf" ze morgen nagekeken.
Max en Jazz
Heb al 3 gehad. Dus al 1500 mg. Ik heb al dik 4u niet mee achter mn scherm gezeten, en het wordt niet echt minder. Zal zo eens douchenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Q, even twee aspirientjes nemen en onder een warme douche gaan staan.
Helpt bij mij tenminste. In elk geval niet te lang meer naar je beeldscherm kijken! Sterkte
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb al 3 gehad. Dus al 1500 mg. Ik heb al dik 4u niet mee achter mn scherm gezeten, en het wordt niet echt minder. Zal zo eens douchen
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebt)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Wij hebben meetal die 'liquid' dingen, die werken snel!
En het leek mij ook enorm veel, Co!Maar Ing kan het weten, dus Q, mik d'r nog maar eentje in
*burp*
Woops, da's niet zo ladylike he?Heb een kapsalonnetje op
Een alufolie bakje met daarin patat, Döner vlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en voor de sier een beetje sla er bovenopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Een wat, Greys? Wat is een kapsalonnetje nu weer?
Nok, denk aan de foto's!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef nokwanda het volgende:
die mag ik straks ook wel een pakken voor mijn rug. Ben EW's haar aan het vlechten en hij heeft VEEEEEELLLLL haar. Bovendien is het een kolereklus om die boskop uit te kammen en in te vetten.
Ken je dat niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Een wat, Greys? Wat is een kapsalonnetje nu weer?
Ibu mag ik niet meer. Laatste keer dat ik die nam heb ik er 4 gehad , van 600 mg toen had ik migraine. Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat de pillen niet goed vielen en mn migraine enkel erger werdtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebt)
die wil ik ook! maar ik kom nooit in de buurt van rotterdamquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een alufolie bakje met daarin patat, Döner vlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en voor de sier een beetje sla er bovenop
uuuuppssss...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibu mag ik niet meer. Laatste keer dat ik die nam heb ik er 4 gehad , van 600 mg toen had ik migraine. Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat de pillen niet goed vielen en mn migraine enkel erger werdt
Heb uiteindelijk alle 4 de pillen onverteerd uitgekotstIbu is mij verboden
Ben even in bad geweest, tis grotendeels weg nu
vast bij Ermelo, of niet ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
uuuuppssss...![]()
Hier al de hele dag alleen.. en nog steeds.Ravage zit nog in de trein, was weer 'een aanrijding met persoon geweest, tussen Amersfoort en Zwolle'...
![]()
Naja, hij heeft diarree. Ik moest idd van Shirley stoppen tijdelijk met carprodyl omdat het anders niet zou werken. Ik dacht dus dat de diarree van het nieuwe voer kwam. Maar het kan dus ook nog van de carprodyl komen. Naja, als hij morgen harde poep heeft en zodra ik weer begin met carprodyl niet meer, weet ik dat het aan de carprodyl ligt.quote:Als je al Rimadyl gebruikt, moet je op het volgende letten:
-Vermindering van eetlust
-Overgeven
-Diarree
-Meer drinken dan normaal
-Meer plassen dan normaal
-Vermoeidheid en voortdurend slapen
-Verlies van coördinatie van de motoriek
-Wegvallen
-Hyperactiviteit, rusteloosheid of agressiviteit.
Is er sprake van één deze verschijnselen, dan onmiddellijk stoppen met Rimadyl.
Sommige mensen berichten van kutspul, en andere zijn er lovend over. Ik zal dikzak iig goed in de gaten houden.quote:The History of Rimadyl
Rimadyl (Carprofen), introduced by Pfizer Pharmaceuticals in January 1997, has proven to be a successful means of relieving arthritis symptoms in dogs. Many users feel it has vastly improved the quality of their dogs' lives and, in some cases, even extended their lives. However, there is a growing body of evidence showing that the drug has serious side effects. Some dogs have died due to the unexpectedly rapid onset of side effects, and/or because the drug's side effects were not recognized by the attending veterinarian who did not take appropriate action.
19:00 uur Amersfoort<->Zwolle Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Nunspeet en Putten geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Zwolle en Amersfoort kunnen omreizen via Deventer. Prognose: * einde tussen 20.00 en 21.00 uur.quote:
ermelo is een halte verder dan putten (2 minuten ofzo), maar daar is het dus niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:27 schreef Morretje het volgende:
Nee, tussen Nunspeet en Putten.. Of ligt Ermelo daar in de buurt?
Tis natuurlijk altijd het ene kwaad afwegen tegen t andere helaas...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:32 schreef Qwea het volgende:
Ik zit eens te lezen en ik kom tegen dat carprodyl (dat is hetzelfde eigenlijk als rimadyl) best een kloten pijnstiller/ontstekingsremmer is. Veel honden hebben er last van. De krijg maagbloedingen of erger
[..]
Naja, hij heeft diarree. Ik moest idd van Shirley stoppen tijdelijk met carprodyl omdat het anders niet zou werken. Ik dacht dus dat de diarree van het nieuwe voer kwam. Maar het kan dus ook nog van de carprodyl komen. Naja, als hij morgen harde poep heeft en zodra ik weer begin met carprodyl niet meer, weet ik dat het aan de carprodyl ligt.
Ik maak me er wel een beetje zorgen om. Omdat ik dingen lees dat bij het gebruik van rimadyl zelfs nierfalen e.d kunnen optreden. Maar ja, als wij een medicijn gebruiken staat er ook van alles is de bijsluiter. En baloe heeft al eerder rimadyl gehad. Toen met de operatie voor zn poot.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hoeveelheid wel een beetje veel vind, die ik heb gehad.
100 stuks carprodyl. En dan moet hij 2x daags 1.5 tablet. Dan heeft hij dus dik een maand aan carprodyl
[..]
Sommige mensen berichten van kutspul, en andere zijn er lovend over. Ik zal dikzak iig goed in de gaten houden.
de afterpic mag ik vast wel plaatsen, maar de before pic is me absoluut verboden.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:36 schreef Morretje het volgende:
Oh dusss, klinkt lekker!!![]()
[..]
Nok, denk aan de foto's!!![]()
Nee, maar wat ik daar over lees is nog erger dan van de rimadyl. Naja, ik hou hem wel gewoon supergoed in de gaten.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tis natuurlijk altijd het ene kwaad afwegen tegen t andere helaas...
Ik hoor altijd hele goede verhalen over metacam, heb je daar al eens naar geinformeerd?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe denkt Meneer Morretje er over?
Al over gesproken?
drinken doet hij wel. Omdat hij met zn poot zit breng ik regelmatif zn bak ff langs zodat ie kan drinken en dan zet ik hem weer weg. MM zegt dat dit niet slim is. Zo vertroetel ik hem en gaat hij pijn faken.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Ik heb dat ook vaak gehoord hoor Q, en gelezen, dat een dier moet wennen aan ineens nieuw voer!
Goed idee, de rijst. En goed in de gaten houden idd dat hij ook regelmatig drinkt
Nok, dat kan je altijd wel aan mij overlaten he, van die impulsieve vragen
Ik hoop ook niet dat Morretje zich gepushed voelt daardoor, maar ze kent me wel een beetje inmiddels dat ik het niet zo bedoel
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:22 schreef Greys het volgende:
Nok, dat kan je altijd wel aan mij overlaten he, van die impulsieve vragen
Ik hoop ook niet dat Morretje zich gepushed voelt daardoor, maar ze kent me wel een beetje inmiddels dat ik het niet zo bedoel
En nu ben ik weer ziekelijk nieuwsgierig omdat jij "Je hebt PM" schreef.quote:
Ja, want dit is een foto van em..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:39 schreef Nonneke het volgende:![]()
Is hij net zo mooi in het echt als op het plaatje ?![]()
Van de week maar eens kijken of er nog iemand in V&A een dubbele heeft, daar komt potige ook vandaan
Hij loopt toch al over me heenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:32 schreef Morretje het volgende:
Nok, dat klinkt als een afscheid van het leven dat je niemand toewenst.. Als je toch zelf niet meer wilt, maar je lijf doet het nog wel steeds..Vreselijk lijkt me dat..
Je hebt PM trouwens
Heej, Baloe is misschien wel een man, maar ik kan me niet voorstellen dat hij de link legt met zelf pijn hebben, dat laten zien en verwend worden... Het is misschien eerder dat hij wat verbaasd zal zijn als je het niet meer doet, en misschien denkt dat ie hoger op de ladder staat..
Waarom is dat schandalig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:41 schreef Greys het volgende:
Q, ik heb echt geen enig flauw benul of dat duur is.
En eigenlijk is dat schandalig, dat ik daar geen flauw benul van heb!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:42 schreef Morretje het volgende:
Weet ik ook niet Qwea, heb nog noooooooooooooooit bij een sportschool gesport..
Heb toch eens medelijden met mequote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Morretje het volgende:
Greys, daarom zet ik het ook in m'n post, speciaal om jou te pesten..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb toch eens medelijden met me![]()
Ik HEB al zo'n stressvolle avond![]()
* Greys stelt zich even extra aan
Wat ben je toch ook weer een liefje he, met je smurf!
Ik word af en toe gewoon helemaal emo van al die aardigheid en lievigheid van iedereen in deze topics.
Echt zeldzaam gewoon
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:47 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
En ik ga het nog erger maken, want ik ga slapen nu.. Dus jullie zullen moeten wachten tot Nok weer hier is tot je antwoord hebt..![]()
Tot morgen!!
Ik betaal hier in de mooie stad achter de duinen meer per maand hoor. Ik heb geen inschrijfgeld betaald maar echt voor onbeperkt is ¤35,- een koopje. En als je hier geen gratis inschrijven actie hebt, is het inschrijfgeld alleen al ¤100,-quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:38 schreef Qwea het volgende:
ik kom nog even jullie mening vragen ;
Ik wil gaan fitnessen. Ik kan voorlopig enkel 3 maanden omdat ik in de zomervakantie 8 weken lang bij MM zit. Dan kan ik dus niet sporten. Dus een half jaar of een jaar abo vallen af aangezien dat deels weggegooid geld is.
bij een kwartaal abonnement zijn de kosten 35 euro per maand. Je moet een maand vooruit betalen elke x. Dus als ik deze maand zou gaan sporten kost mij dat 35 + 35 voor de volgende maand.
35 euro per maand dus, + 20 euro inschrijfgeld. Dat is voor 3 maanden sporten 125 euro. Kan ik onbeperkt heen. Is dit duur?
Ik moet wel afvallen eigk
Moeders heeft nu een rood met bruin kleedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Greys het volgende:
Oh en anders, ik weet niet of het je smaak is... de KARBY van Ikea, die is maar 14,95
http://www.ikea.com/nl/nl(...)om/rugs_living_room/
En gratis gebruik van turksstoombad/sauna. Inclusief gratis warme drankenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik betaal hier in de mooie stad achter de duinen meer per maand hoor. Ik heb geen inschrijfgeld betaald maar echt voor onbeperkt is ¤35,- een koopje. En als je hier geen gratis inschrijven actie hebt, is het inschrijfgeld alleen al ¤100,-
Welkom to the Randstad
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00086490quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Moeders heeft nu een rood met bruin kleed(dacht ik) en beige. Dus er moet wel 1 van die kleuren in terug komen
Ademhaling is weer onder controle, alleen nu nogal spierpijn van het geforceerde ademen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:58 schreef Greys het volgende:
Jeetje Ing!Gaat het nu weer goed?
Ik hoop dat je snel de uitslag hebt, dan kan je het lekker van je af laten vallen!
ik zag er nog 1, de strikonof ofzo. nadeel is enkel dat de dichts bijzijnde ikea een uur rijden verderop zit.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Taraaaaaaaaaaaaaaaaaa: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00086490
expo. Of anders de bartsmitquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:02 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ademhaling is weer onder controle, alleen nu nogal spierpijn van het geforceerde ademen.
Ik tsjek ook steeds de mail, maar er is nog niets.![]()
Morgen is meneer Ingetje jarig en ik wil graag een kaartschudmachine kopen, kan alleen nergens eentje vinden.
Dus ik moet morgenmiddag nog op pad.
Tja ik kan het me ook nu pas veroorloven maar dit is echt heel gangbaar hier in Den Haag qua prijzen hoor. Maar marktplaats en abo overnemen kan nogal schelenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:57 schreef Greys het volgende:
Dizzy Missy!![]()
Da's echt duur zeg!Tenminste, ik heb geen vergelijkingsmateriaal (
) maar wat een geld voor zo'n goede bezigheid
Ja dat en ik kreeg ook nog een gratis bidon! Koopje!!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
En gratis gebruik van turksstoombad/sauna. Inclusief gratis warme dranken
Jup, maar dan wil ik um morgen al in huis hebben en niet over 2 dagen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:07 schreef Greys het volgende:
Dan zou ik eerst daar even gaan kijken Q, bij Leen!
Ing, zoiets zoek je dus? http://www.megagadgets.nl/card-shuffle-machine-p-7.html
Ik heb er zo eentje laatst bij de blokker gekocht. Pokertafel, pokerkoffer en zo'n kaartenschudmachine voor de jarige job en hij kon het waarderen. Moet er wel bij zeggen dat voor die prijs dat machinetje aan alle kanten rammelt natuurlijk en het niet echt sneller gaat dan met de handquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, maar dan wil ik um morgen al in huis hebben en niet over 2 dagen.
Morgen maar ff wat speelgoedwinkels bellen.![]()
Trusten Q
Lief van je ! Maar ruil hem liever met iemand, dan kom ik ook van die dubbele afquote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:40 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ja, want dit is een foto van em..
Je mag em van mij ook wel hebben heur..Moet je me je adres ff Pm-en..
Greys, daarom zet ik het ook in m'n post, speciaal om jou te pesten..![]()
![]()
Nu je het zegt, laatst was al weer een tijdje geleden. Sorryquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoe lang terug, Dizzy ML?![]()
Heb ze er rond kerst wel gezien, maar ik ging er van uit dat ze die nu niet meer hebben.
* Ingetje79 weet dan wel genoegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:22 schreef Greys het volgende:
........................
* Greys houdt zich nog ff in, met moeite....
NEEEEEEEEEE! Ik bedoel dat ik eigenlijk heel hard hoop dat ik cheerleadersmileys er in mag gooien maar me nog even inhoudtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
* Ingetje79 weet dan wel genoeg![]()
Nok! Doe es gauw hier komen!!!!!!!!!!!!!
Zie de OP!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:33 schreef MissBliss het volgende:
Ik val met mn neus in de boter, wat is er zo spannend hier?
Oooh ok. Agossie wat een schatje zegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie de OP!Of aan het einde van het vorige topic!
Nokwanda moet helaas een van haar katten weg doen en denkt al jaren over een oplossing, en Morretje neemt hem![]()
![]()
* Greys pakt zakdoekje
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
MORRETJE, IK HOU VAN JE
En van jou ook Nok!
Ah hell, van jullie allemaal hier, kan er niets aan doen
* Ingetje79 krijgt hier idd natte oogjes van jaquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Waar is Ing nou? Of is ze ook een emo bui aan het hebben?![]()
Van een 10-jarige dochter met obesitasquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Check![]()
Geheel mee eens uiteraard![]()
Ik ga vanaaf maar ff vroeg op bed, had eiks willen wachten tot 00.00
Omdat het dan officieel 5 maart is en dan is Steef jarigquote:
Die van Heer G wordt al 35! En die is idd al vrij rimpelig als hij uit bad komtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:09 schreef Ingetje79 het volgende:
32![]()
En dan noem ik um een oude lul en dan geeft ie heel droog als antwoord "ja, die wordt idd ook 32"
Ik denk dat ze dat alleen maar heerlijk vindquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef nokwanda het volgende:Mor heeft het hier zelf nog niet eens verteld.
Die ligt al lekker op een oor.
Hoop dat ik niet te overenthousiast ben.
En bedankt voor de levering van weer een geweldige visualisatiequote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Die van Heer G wordt al 35! En die is idd al vrij rimpelig als hij uit bad komt
En idd alvast gefeliciteerd, ik ga zo naar bedje!
Tis niet te geleuven he, al dat goede nieuws!quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:50 schreef Qwea het volgende:
ja ing, gefeli
Morrie krijgt poesje![]()
Het heeft hier gesneeuwd![]()
Baloe is niet meer aan de poeperij
Nee, maar ik stel eisen. Ik wil een sony ericsson of een samsungquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:27 schreef oh-oh het volgende:
Hier was vanochtend alles bevroren, maar geen sneeuw zoals gisteren en t zonnetje schijnt al heelijk nu.
Qwea heb je ook al bij Kruitvat gekeken?
Mijne komt daarvandaan, was es 17.50 in de sale en dan zat dr ook nog 12.50 beltegoed bij geloof ik.
Heb m nu al 2 jaar of zo , fijne foon.
Oh een vriendin van me vertrekt vanavond naar Engeland, morgen gaan ze met haar moeder naar Crufts, de grootste hondenshow ter wereld, want ze mag er volgend jaar showen met haar schitterende poedel.
Ik heb gewoon plaatsvervangende cruftskriebels en ze gaat alleen nog maar kijken haha.
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet te geleuven he, al dat goede nieuws!![]()
Ing, gefeliciteerd met je hubbie!
En Morretje, nogmaals, je bent geweldig!
Baloe niet meer aan de poeperitis
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:45 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Van een 10-jarige dochter met obesitas
Oh ja kijk net had je die eisen nog niet.quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, maar ik stel eisen. Ik wil een sony ericsson of een samsung
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
[..]dan zullen we haar maar Chipszak noemen
Mja, ik weet eigk ook niet waarom ik die eisen hebquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ja kijk net had je die eisen nog niet.
Mijn enige eis is dat ie t doet en dat ie niet te snel kaput valt en daar voldoet de mijnes gelukkig primadeluxe aan.
Ravage jij ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
Jaweeeeeel als ie zo cheap is kan je m wel voor een paar centjes simlockvrij laten maken in zo'n heel erg wazig winkeltjequote:Op woensdag 5 maart 2008 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, ik weet eigk ook niet waarom ik die eisen hebmaar het moet iig een hi prepaid zijn. Anders kan mn abo er niet in
VAN JOU HOU IK OOK!quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
quote:Op woensdag 5 maart 2008 09:48 schreef Ravage het volgende:
Even checken..quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:22 schreef Morretje het volgende:
Prima hoor Nok, moeten nog verschillende dingen aanschaffen, kan dat weer van het lijstje..![]()
Ja, hij ligt echt als een schaap op zn kussen. En dan pak je een koekje, en dan kijkt hij echt zo van "Is die voor mij? *insert schaapface"quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:33 schreef Morretje het volgende:
Dat klinkt goed, 'schaapachtig schattig'![]()
Ik ga ook maar es werken hiero..
Ik kan eigenlijk niet meer bedenkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Had ik al gezegd dat ik van jullie hou?quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Ravage het volgende:
[..]
Even checken..
Voer- en waterbakjes: present
Krabpaal met verstopplek: present
Speeltjes: present
Hangmat: meegeleverd
Moeten in ieder geval dus nog een kattenbak halen, en eventueel een extra kussen/mand
En natuurlijk voer en kattenbakkorrels
(en dan vergeet ik vast nog wel dingen)
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoooi![]()
Denk niet dat Fok!ChipsZak het leuk vindt om te worden vergeleken met een vette kat![]()
En nu moet ik weer snel weg; dootje halen voor meneer Ingetje
quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Ravage het volgende:
[..]
Ha.. is er een fok-user die Chipszak heet? Dan toch maar wat anders verzinnen
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje, ik had toch gelijk gereageerd toen jij het nieuwe Muse-topic opende? Mijn reactie is weg
Ja haar officiele naam blijft natuurlijk Chippy.. Ik vermoed dat er vanzelf wel andere bijnamen zullen ontstaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Er is ook een user die ZiggyZiggyZiggy heet, ik laat me er niet door tegenhouden ofzo
Hoewel ik haar eigenlijk altijd Poes of Poezie noem.
Nou niksquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat voor iets ongehoords heb je NOU weer geroepen?
Jep, en mijn reactie op jou is ook weg + de post waarin ik mij excuseerde voor de TT.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef MissBliss het volgende:
Ingetje, ik had toch gelijk gereageerd toen jij het nieuwe Muse-topic opende? Mijn reactie is weg
Gaat het lukken haar zelf op te halen of moet de F&F SC carpool brigade in actie komen?quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:58 schreef Morretje het volgende:Schetig he.. En dat bedenkt ie echt helemaal allenig, want hij zit in Den Haag... en we hebben het er nog niet eens echt over gehad..
Alles voor de dieren maar jemig dan nog praat je zo niet over je oudersquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:04 schreef Qwea het volgende:
Wat een smerige teringtyfus ouders heb ik toch ook.
Hebben die kutmongolen de kleden op de vloer eruit gegooid terwijl de DA zei dat baloe juist kleden moest hebben. Stel kutidioten
Nee? Dat zie je toch? Mijn ouders deugen nergens na. Altijd al zo geweest en dat zal helaas ook altijd zo blijvenquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Alles voor de dieren maar jemig dan nog praat je zo niet over je ouders
Nee je kind schoppen en de hond verwaarlozen geeft wel pas zeker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:17 schreef Greys het volgende:
Dizzy, dat douchen kan je beter doen ná het sporten heur![]()
* Greys duikt weg voor Dizzy's deegroller...
Q, ik snap dat je kwaad bent omdat je zielsveel van die Dikke houdt, maar zo spreken over je ouders geeft geen pas èn helpt je helaas geen steek verder
* Greys geeft Q een hug...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee je kind schoppen en de hond verwaarlozen geeft wel pas zeker?
Dat gaat misschien wel lukken, hoewel een F&F SC carpool brigade natuurlijk heul gezellig is!! Maar volgens mij wil Nok haat liever brengen, zodat ze kan zien waar ze gaat wonen...quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Gaat het lukken haar zelf op te halen of moet de F&F SC carpool brigade in actie komen?
Ik heb ze ook net in het echt lens gescholden. Pas nadat ik te horen kreeg dat ik een hoer wasquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys geeft Q een hug...
Nee natuurlijk, dat gaat ook nergens over. We weten dat je ouders geen 'doorsnee liefhebbende ouders' zijn en dat ze er een nogal aparte visie op nahouden. En logisch dat je kwaad bent, maar jezelf helemaal laten gaan en ze hier lens schelden, daar heb je echt niets aan.
Als Nok haar liever wil brengen is er alsnog een flink rondje Nederland nodig volgens mij, want Nok heeft zelf geen vervoer anders dan het OVquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:22 schreef Morretje het volgende:
[..]
Dat gaat misschien wel lukken, hoewel een F&F SC carpool brigade natuurlijk heul gezellig is!! Maar volgens mij wil Nok haat liever brengen, zodat ze kan zien waar ze gaat wonen...
Mjah, ik weet niet zo goed wat ik hierop moet zeggen. Wat een nare toestand daarquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze ook net in het echt lens gescholden. Pas nadat ik te horen kreeg dat ik een hoer wasdat wel
![]()
Maar wat zeggen je ouders dan? Dat het onzin is van zijn stramheid ofzo? Of geloven ze wel dat hij wat heeft?quote:Wat moet ik nou met Dikkie?Als hij normaal loopt kan hij best op het laminaat. Alleen hij loopt niet altijd normaal
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:34 schreef nokwanda het volgende:
Echt een kwestie van: wanneer de nood het hoogst is, want het wordt hier wel met de dag erger.
Heb Chip net in haar oortje gefluisterd, ton ze bijme op schoot zat, dat ze gaat verhuizen naar mensen die ze helemaal voor zichzelf alleen heeft
Voelt wel dubbel hoor. Ik zal haar missen. Ze is wel 4 jaar hier geweest. Maar het gaat echt steeds slechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |