Had jij gezien dat er NOG een uur komt?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:20 schreef Morretje het volgende:
Ravage is naar bedje, ik kijk naar Greys Anatomy..
Ik ook, maar daar zitten deze niet tussen volgens mij. Heb ook de specials gedownload, maar deze zitten daar ook niet bij..quote:
wie, robert downing JR?quote:Op maandag 3 maart 2008 22:35 schreef Greys het volgende:
Ja! Daar ga ik waarschijnlijk vrijdag heen!
En 'the boy' van Ally McBeal zit er ook in!
ik ookquote:
Ik heb ALLE seizoenen gezien, maar kan me hem niet herinnerenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:48 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaa die is ook HOT!![]()
Maar ik bedoelde met 'The Boy' James Marsden, zo noemde Ally hem altijd, The boy.
[ afbeelding ]
Oh my god... Preston Burke met zijn wedding vows
Glenn! Hij was eerst met dat meisje met die sproetjes en daarna met Ally!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ALLE seizoenen gezien, maar kan me hem niet herinneren![]()
Psst Greys ik stel voor dat we dan mijn auto nemen. Auto van de zaak, ik betaal de benzine niet enzo. Alles om een kat een nieuw huisje te bezorgen.quote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh, mocht vervoer een probleem zijn doe ik desnoods een rondje Nederland hoor!
Wat lief van je!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:12 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Psst Greys ik stel voor dat we dan mijn auto nemen. Auto van de zaak, ik betaal de benzine niet enzo. Alles om een kat een nieuw huisje te bezorgen.
En nu moet ik als de gesmeerde bliksem naar mijn werk.
Tot vanavond kinders
Je loopt achterquote:Op maandag 3 maart 2008 23:06 schreef conleche het volgende:
"The boy" zat ook in Hairspray!
Maar Qwee, dat ik RDJ lekker vind is normaal, hij is maar een pietsie ouder dan ik, maar hij had jouw opa kunnen zijn
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:49 schreef Nonneke het volgende:
Zo even ingelogd op school, maaaaar jullie duimen heeft geholpen hoor![]()
![]()
een 7,35 (wordt wrs afgerond naar een 7,4) ik ben een zeer tevreden meisje
![]()
Voor het eerst dat ik op een opleiding alleen maar voldoendes haal(mn laagste cijfer was een 6 voor rekenen
)
Ik zou zeggen dat ze dat schema niet zonder jou kunnen maken. Moeten ze daarvoor niet weten wat je weegt, wat je doel is en wat je kan e.d.?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik ben net bij de sportschool geweest en gaf aan dat ik daar we zou willen sporten. Had een afspraak om 13u gemaakt voor begeleiding. Nu heb ik die afgebeld met de smoes dat Baloe naar de DA moest, omdat het bedrag per maand hoger uitvalt dan op hun site staat.
Nu heb ik nog niks ondertekend en ook geen afspraak meer gemaakt. Nu wilden ze wel een schema gaan maken voor mij als ik vanmiddag kwam enzo. Ze hebben mn naam, geboortedatum, gewicht en lengte. Geen adres.
Maar ik heb niks getekend dus een schema hoef ik toch niet te betalen als ze er 1 maken? Aangezien ik niks heb getekend.
Morretjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:11 schreef Qwea het volgende:
Zeg ik ben net bij de sportschool geweest en gaf aan dat ik daar we zou willen sporten. Had een afspraak om 13u gemaakt voor begeleiding. Nu heb ik die afgebeld met de smoes dat Baloe naar de DA moest, omdat het bedrag per maand hoger uitvalt dan op hun site staat.
Nu heb ik nog niks ondertekend en ook geen afspraak meer gemaakt. Nu wilden ze wel een schema gaan maken voor mij als ik vanmiddag kwam enzo. Ze hebben mn naam, geboortedatum, gewicht en lengte. Geen adres.
Maar ik heb niks getekend dus een schema hoef ik toch niet te betalen als ze er 1 maken? Aangezien ik niks heb getekend.
Ja ma, ja ma... Ok, Morretje heeft niet goed gelezen..quote:
Ja, maar ik heb t vorige deel al gevondenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:39 schreef Morretje het volgende:
Oh... *smelt* Lief hoor Hara!![]()
Welke kat bedoel je, Chippy?
Zou ik naar kunnen informeren bij mijn da. Zo eens bellen dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 14:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb t vorige deel al gevonden
Ik wist niet dat het zo erg wasIs er ook niet iets a la asiel dat ze bij jou blijft tot hoe lang het gaat, of tot iemand haar wil? En dat ze dan wel op sites komt enzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |