GMTAquote:Op maandag 3 maart 2008 20:47 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaaaaaa
Morretje, deed ik subtiel genoeg toen ik het had over 'SC-ers zonder huisdieren'?
Vergeef me mijn bemoeienis hoor
quote:
Uhuh!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:04 schreef Morretje het volgende:
Heeeeeeeeel per ongeluk ....
Leren jij!!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
* Ingetje79 heeft nu dus geen aandacht meer voor haar saaie, doch noodzakelijke boek, omdat ze zo hard F5-d en dan hoopt dat Chippie bij Morretje mag wonen
Hahahaha!quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Wat is een BJ scene precies??
o ik weet het al, laat maar.
TvP dus
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:18 schreef conleche het volgende:
Wat is een BJ scene precies??
o ik weet het al, laat maar.
TvP dus
Nijmegenquote:Op maandag 3 maart 2008 21:14 schreef Qwea het volgende:
Waar woont Nok als ik het mag vragen?
Hehe, ik dacht al: niemand ziet het lekker.. Spuit 11 (10A)quote:Op maandag 3 maart 2008 21:40 schreef Greys het volgende:
Hé... ho... OBJECTION!
Waarom is de TT niet 'Deel 100-C'?
Ook niet als je het op z'n engels uitspreekt? Met in je achterhoofd welke zender het was?quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:53 schreef Qwea het volgende:
Hmm, nijmegen is uit de buurt voor mij. Alst Amsterdam was had ik poes (mocht mor het willen) met liefde meegenomen naar Zwolle
gewoon lekker op slapen.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:52 schreef Morretje het volgende:
[..]
Hehe, ik dacht al: niemand ziet het lekker.. Spuit 11 (10A)![]()
Zijn hier nog steeds in dubio.. We slapen er nog een nachtje over denk ik. Goed?
Nou ben ik zo'n verschrikkelijke vunzzz, maar ik had echt geen ideequote:
Wat ing zegtquote:Op maandag 3 maart 2008 21:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ook niet als je het op z'n engels uitspreekt? Met in je achterhoofd welke zender het was?
ik ook niequote:Op maandag 3 maart 2008 22:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ben ik zo'n verschrikkelijke vunzzz, maar ik had echt geen idee
quote:Op maandag 3 maart 2008 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh, mocht vervoer een probleem zijn doe ik desnoods een rondje Nederland hoor!
Q, de goeikoopste oplossing: de deur goed achter je BIPS dichtdoenquote:Op maandag 3 maart 2008 22:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ook nie
zeg, even vraagje aan iedereen ; dr komen hier steeds katten in de schuur en die zeiken heel de schuur onder en krabben een baloe zn voer (gelukkig zojuist nieuwe zak gehaad en die is niet stuk gemaakt) wat doen we daaraan behalve de deur dicht houden?
En dan wil ik eigenlijk niet dure dingen hoeven kopen ervoor
Omdat ik dat fucking ALTIJD vergeetquote:Op maandag 3 maart 2008 22:06 schreef Morretje het volgende:
Nijmegen is vanaf Zwolle ook best te doen.. Dus dat zal het punt ook niet zijn.
Qwea, waarom is de deur dichthouden geen goede optie?
Zn poot had 3 breuken ofzoquote:Op maandag 3 maart 2008 22:09 schreef Greys het volgende:
Ohhh, huisarrestWas hij niet ernstig aangereden dan dus?
I'll try, maar de briefjes met "Q op dieet" werkten ook nietquote:Op maandag 3 maart 2008 22:11 schreef Greys het volgende:
Q, hang een grote poster op met 'DEUR ACHTER JE REETBIPS DICHT!!!!!!!! op de deur!
Okido. Stinken joh die schuurquote:Op maandag 3 maart 2008 22:10 schreef nokwanda het volgende:
Q, ik zou het echt niet weten.. idd...schuur dichthouden. En niet per ongeluk een kat insluiten.
Ja! Dat is een goei idee!quote:Op maandag 3 maart 2008 22:13 schreef Morretje het volgende:
Of een deurdranger...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |