Heb jij je cijfer nog niet dan ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 16:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Well done Non!
Met zo'n cijfer zou ik ook heel gelukkig zijn, weet niet wat ik er van moet denken eerlijk gezegd.
Hopelijk heeft "juf" ze morgen nagekeken.
Max en Jazz
Heb al 3 gehad. Dus al 1500 mg. Ik heb al dik 4u niet mee achter mn scherm gezeten, en het wordt niet echt minder. Zal zo eens douchenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:46 schreef Greys het volgende:
Q, even twee aspirientjes nemen en onder een warme douche gaan staan.
Helpt bij mij tenminste. In elk geval niet te lang meer naar je beeldscherm kijken! Sterkte
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Heb al 3 gehad. Dus al 1500 mg. Ik heb al dik 4u niet mee achter mn scherm gezeten, en het wordt niet echt minder. Zal zo eens douchen
Kan wel hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebt)
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:02 schreef Greys het volgende:
Wij hebben meetal die 'liquid' dingen, die werken snel!
En het leek mij ook enorm veel, Co!Maar Ing kan het weten, dus Q, mik d'r nog maar eentje in
*burp*
Woops, da's niet zo ladylike he?Heb een kapsalonnetje op
Een alufolie bakje met daarin patat, Döner vlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en voor de sier een beetje sla er bovenopquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Een wat, Greys? Wat is een kapsalonnetje nu weer?
Nok, denk aan de foto's!!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:15 schreef nokwanda het volgende:
die mag ik straks ook wel een pakken voor mijn rug. Ben EW's haar aan het vlechten en hij heeft VEEEEEELLLLL haar. Bovendien is het een kolereklus om die boskop uit te kammen en in te vetten.
Ken je dat niet?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:12 schreef Morretje het volgende:
Een wat, Greys? Wat is een kapsalonnetje nu weer?
Ibu mag ik niet meer. Laatste keer dat ik die nam heb ik er 4 gehad , van 600 mg toen had ik migraine. Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat de pillen niet goed vielen en mn migraine enkel erger werdtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:57 schreef conleche het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer eens advil of nerofen (iig iets met ibuprofen erin) werkt bij mij veel beter dan aspirine of paracetemol. (ik zou het echter niet nu doen nu je al 1500 mg van iets binnen hebt)
die wil ik ook! maar ik kom nooit in de buurt van rotterdamquote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Een alufolie bakje met daarin patat, Döner vlees, knoflooksaus, gesmolten kaas en voor de sier een beetje sla er bovenop
uuuuppssss...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 19:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ibu mag ik niet meer. Laatste keer dat ik die nam heb ik er 4 gehad , van 600 mg toen had ik migraine. Toen moest ik naar het ziekenhuis omdat de pillen niet goed vielen en mn migraine enkel erger werdt
Heb uiteindelijk alle 4 de pillen onverteerd uitgekotstIbu is mij verboden
Ben even in bad geweest, tis grotendeels weg nu
vast bij Ermelo, of niet ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:13 schreef Morretje het volgende:
[..]
uuuuppssss...![]()
Hier al de hele dag alleen.. en nog steeds.Ravage zit nog in de trein, was weer 'een aanrijding met persoon geweest, tussen Amersfoort en Zwolle'...
![]()
Naja, hij heeft diarree. Ik moest idd van Shirley stoppen tijdelijk met carprodyl omdat het anders niet zou werken. Ik dacht dus dat de diarree van het nieuwe voer kwam. Maar het kan dus ook nog van de carprodyl komen. Naja, als hij morgen harde poep heeft en zodra ik weer begin met carprodyl niet meer, weet ik dat het aan de carprodyl ligt.quote:Als je al Rimadyl gebruikt, moet je op het volgende letten:
-Vermindering van eetlust
-Overgeven
-Diarree
-Meer drinken dan normaal
-Meer plassen dan normaal
-Vermoeidheid en voortdurend slapen
-Verlies van coördinatie van de motoriek
-Wegvallen
-Hyperactiviteit, rusteloosheid of agressiviteit.
Is er sprake van één deze verschijnselen, dan onmiddellijk stoppen met Rimadyl.
Sommige mensen berichten van kutspul, en andere zijn er lovend over. Ik zal dikzak iig goed in de gaten houden.quote:The History of Rimadyl
Rimadyl (Carprofen), introduced by Pfizer Pharmaceuticals in January 1997, has proven to be a successful means of relieving arthritis symptoms in dogs. Many users feel it has vastly improved the quality of their dogs' lives and, in some cases, even extended their lives. However, there is a growing body of evidence showing that the drug has serious side effects. Some dogs have died due to the unexpectedly rapid onset of side effects, and/or because the drug's side effects were not recognized by the attending veterinarian who did not take appropriate action.
19:00 uur Amersfoort<->Zwolle Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Nunspeet en Putten geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Reisadvies: * Doorgaande reizigers tussen Zwolle en Amersfoort kunnen omreizen via Deventer. Prognose: * einde tussen 20.00 en 21.00 uur.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |