Intussen maakt Huub Claire wijs dat hij Jaap er wel uit wil stemmen bij de eerst volgende stemronde.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:43 schreef Varen het volgende:
[..]
22 mei finale bericht van Plasma
Deze is beter, met dank aan VOL. Voor deze hoef je niet ingelogd zijn bij nowlife![]()
http://www.clipser.com/watch_video/116129
Claire maakt geen schijn van kans tegen Jaap. Overigens ook niet tegen Huub denk ik.....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:33 schreef diedirk het volgende:
Waarom vraagt Claire niet gewoon aan jaap om Huub eruit te stemmen?
Claire kan toch iets proberen ipv zich naar slachtbank te laten leiden
Dat is het spelquote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Claire maakt geen schijn van kans tegen Jaap. Overigens ook niet tegen Huub denk ik.....
Ik zou het wel bizar vinden dat Jaap geslachtofferd zou worden i.p.v. Claire. Dat komt wel heel erg unfair over.......
quote:Op maandag 3 maart 2008 16:38 schreef Day het volgende:
Ik ben alweer met iets anders bezig, maar heb de streams wel aanstaan.
Hoorde ik het nou goed? Gaat Huub Claire niet wegstemmen?
idd Bloempje..... Huub moet Claire pas eind april naar huis sturenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:21 schreef blomst het volgende:
Huub is wel heel stom om Claire er in maart uit te stemmen.
Stel er komt een meerderheidsstemming, dan ligt hij er zomaar uit.
Als ik Huub zou zijn dan liet ik Claire mooi in de kooi.
Uit stemmen kan altijd nog.
owja..ik heb meer kwaiteitenquote:
Deze verdien je.quote:
juistquote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Als Huub een beetje slim is, dan stemt die ze geen van tweeen weg.
Stel nou dat het straks echt om het aannemen of afwijzen van aanbiedingen gaat.
Dan houdt hij altijd nog 1 dekking over als 1 van de twee voor zo'n aanbieding zwicht.
Claire maakt toch geen kans om te winnen. Dus daar heeft hij in feite al niets van te vrezen.
Ik denk niet dat huub of iemand enig kans heeft om zelf te bepalen wie eruit gestemd gaat worden. Is al verteld dat dit nooit zo is geweest, dus waarom straks wel?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Dan houdt hij altijd nog 1 dekking over als 1 van de twee voor zo'n aanbieding zwicht.
Claire maakt toch geen kans om te winnen. Dus daar heeft hij in feite al niets van te vrezen.
Het blijft speculeren. Je weet niet of er ontslagronden volgen of hoe ze gaan verlopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 16:53 schreef mazaru het volgende:
Wacht effe. Bedoelt ze dat in de zin dat ze in een buitenlandse editie een plaatsje denkt te hebben in een DGK-villa?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:00 schreef Jewscky1 het volgende:
Die snol had het net over,buitenland gaat er verder mee,en dan zullen wij wel verdergaan,wat een dunk
Daar hebben ze geen SNOLLEN nodig ,die met RATTEN zijn omgegaan.
Dat is niet helemaal waar, de jackpot genereert 1000 euro per dag.....quote:Op maandag 3 maart 2008 17:02 schreef yvonne het volgende:
Ëen waardig opvolger" ?
Wat een naaistreek eik, ze hadden dus geen van allen ooit de kooi kunnnen winnen.
Dag weggegooid jaar.
Nadia en Dennis zijn bezig met een boek, tegen de tijd dat hun kindje wordt verwacht,quote:Op maandag 3 maart 2008 16:43 schreef Lobasca het volgende:
Jaap hoopt dat hij de enige is die een boek over DGK mag schrijven,
er is in het verleden over gesproken.
De villa dusquote:Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar, de jackpot genereert 1000 euro per dag.....
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:04 schreef tuinfluiter het volgende:
Nadia en Dennis zijn bezig met een boek, tegen de tijd dat hun kindje geboren kan worden,
verschijnt het boek, met hun verhaal , dat kan hun miljoenen opleveren.
Bron: Prive.
Jez, wie soa her doejing so well wizz ze Plaboy-interview.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wacht effe. Bedoelt ze dat in de zin dat ze in een buitenlandse editie een plaatsje denkt te hebben in een DGK-villa?
![]()
Woehaa,quote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef jassy het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video/116129
Filmpje met aankondiging dat het stopt!
Gek wijf.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef yvonne het volgende:
Jez, wie soa her doejing so well wizz ze Plaboy-interview.
Sjie spieks hur lengwiches verie well, so, waai not gif her a tsjans?
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ow jezz, I tottelie voorgod abaud dat! Sjie wil hef a greet fjoetjur in ze joewnaitit steeds of Amerrieka. I tink dee wil riellie laik hur wid hur neekid tits!quote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef yvonne het volgende:
EN ?quote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Huub, Brian, Claire en Amanda krijgen armbanden van niloo omdat het stijliconen zijn.
zijn het van die shabby dingen dan??quote:Op maandag 3 maart 2008 17:10 schreef beequeen het volgende:
Huub, Brian, Claire en Amanda krijgen armbanden van niloo omdat het stijliconen zijn.
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
beetje flauw...maar ik hoop dat HUUB wint en de rat verliest samen met z,n delletjequote:Op maandag 3 maart 2008 17:07 schreef neo567 het volgende:
[..]
Woehaa,
Eindelijk weg met die troep.
Sinds Claire de villa betrad was het al ten dode opgeschreven...
Hopen dat Huub verliest op 22 Mei![]()
![]()
![]()
Woehaaquote:Op maandag 3 maart 2008 17:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen die gouden kooi-bewoners stijliconen vinden
Hoe lang geef je ze na de kooi? Ik schat in: ongeveer 30 beurten.....quote:Op maandag 3 maart 2008 17:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Schat, misschien is het raar dat ik dit zeg...maar vanaf 23 mei kunnen we overal sex hebben waar we willen"![]()
Brian ziet dat ook wel zitten.
Yep, Amanda achter het raam en Brian cashen. Zo kan ze neuken wat ze wil en Brian doet het gezellig met Tamara.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:18 schreef T-lex het volgende:
Amanda: "Schat, misschien is het raar dat ik dit zeg...maar vanaf 23 mei kunnen we overal sex hebben waar we willen"![]()
Brian ziet dat ook wel zitten.
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ow jezz, I tottelie voorgod abaud dat! Sjie wil hef a greet fjoetjur in ze joewnaitit steeds of Amerrieka. I tink dee wil riellie laik hur wid hur neekid tits!
Joe ar djust as krezy as zie redwan.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ow jezz, I tottelie voorgod abaud dat! Sjie wil hef a greet fjoetjur in ze joewnaitit steeds of Amerrieka. I tink dee wil riellie laik hur wid hur neekid tits!
Een weekje dus? Ik gok op 2 maanden, op zn hoogst.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang geef je ze na de kooi? Ik schat in: ongeveer 30 beurten.....
hihi?quote:
Met z'n gekraaiquote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef Ziet het volgende:
erik is er weer
Nee, weer nietquote:
Opeens wordt Huub jaloers op Brainquote:Op maandag 3 maart 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Ik geloof wel dat Brian gek is op Amanda, haar moeder heeft toch geld?
* Proest *quote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja daar sta ik dan over 2/3 maanden..Zonder brian..zonder huis..zonder pruik**(die wil rtl vast terug hebben)...
Huub jaloers op Brian??quote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Opeens wordt Huub jaloers op Brain![]()
Huub zit met claire opgescheept, een dom-blondje.
ALs Claire er bij de volgende ronde wordt uitgestemt kijk ik niet gek op
Volgens mij heeft Jaap geen bewoners topicquote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahaha die moet je in jaap zijn topic zetten!
Goed lezen valt niet mee hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef mazaru het volgende:
Huub jaloers op Brian??
Waar haal je dat dan vandaan??
Jazeker wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Jaap geen bewoners topic
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, gooi ik hem daar wel in.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazeker wel.
JAAP JAARDAG: Spel info topic. Lees dit!
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
(Komende 11 weken eindelijk weer actie, weinig uitjes van de spelers?)quote:Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk dat het stopt.
Kan Beequeen ook weer door met d'r leventje.
Ze zakken ook heel snel weg als de Cossen een beetje lopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,
ik kan ze beiden meer niet vinden, 3 keer gezocht.
Nu zet ik filmpjes in het info-topic van Jaap.![]()
Noekje kon Topic: Amanda niet meer vinden , heeft het 2 keer nagekeken,
en heeft uiteindelijk een nieuwe geopend, vandaag kwam ik tijdens de zoektocht,
Topic:Amanda tegen, met laatste post in juni, geopend door Vinger.
scrollen BQquote:Op maandag 3 maart 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is dit , zout toch op met je kutpost. Dankzij mij en vele andere weet je wat er loos is in dat hok. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Die krijgt een vuilniswagen met slaapcabinequote:Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef cobain94 het volgende:
En wat gaan ze nu met mike doen?
in aug begint bb7 gewoon en is bbq er ook weer bijquote:Op maandag 3 maart 2008 18:04 schreef Varen het volgende:
[..]
scrollen BQ![]()
IK zal jou en je post missen, maar we kunnen nog 80 dagen van elkaar genieten![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt nu al een fout.Hij hoeft nu Brian en Amanda niet meer te pakken.Ik zie Eric kijken terwijl hij dit zegt.Hoop dat eric hem nog effe op andere gedachten gaat brengen.Brian is nu steeds alles aan het afluisteren.
Die heb ik nog wel ergens. Ga even voor je zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,
ik kan ze beiden meer niet vinden, 3 keer gezocht.
Nu zet ik filmpjes in het info-topic van Jaap.![]()
Noekje kon Topic: Amanda niet meer vinden , heeft het 2 keer nagekeken,
en heeft uiteindelijk een nieuwe geopend, vandaag kwam ik tijdens de zoektocht,
Topic:Amanda tegen, met laatste post in juni, geopend door Vinger.
Roevka is blij dat ie endelijk weer eens wat anders kan gaan doen....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef John316 het volgende:
Jeempie wat moeten beequeen, akveor, disana en prospera nu met hun leven:l
Ach 3 ton... er zjn maanden dat ik minder verdien...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Slimme zet van rat Mol.
beloven Gouden Bergen en vlak voor het uitbetalen trekken we de stekker eruit.
Hilarisch en duivels sluw.
Zo houdt hij het pandje en geeft degene met de grootste schulden (Huub) de hoofdprijs.
Dan mag ie blij zijn met 3 ton.
Niks miljonairs , niks villa . Zo duivels slecht sluw bedacht dat het van mij zou kunnen komen. Mmm heerlijk. weet zeker dat Mol heeft zitten rukken erop.
Oftewel een handig gebruiks-object, en in de toekomst een handige kinderbijslag-machine. Alhoewel ik ze niet samen zie na DGKquote:Op maandag 3 maart 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Huub: Claire is handig voor mij en voor het spel.
Zal niet gebeuren.Huub gaat nu niet meer hard spelen.En daar maakt Huub alweer de eerste fout.Amanda en Brian zullen nu steeds feller en beter worden.En als Huub Jaap wegstuurt zal hij zeker gaan verliezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka is blij dat ie endelijk weer eens wat anders kan gaan doen....
Bigbrother volgen ofzo.![]()
Ik heb er geen moeite mee en ben zelfs blij dat het stopt.... 6 maanden te laat....
Zo en nu alle ballen op B en Amanda.....![]()
![]()
+1quote:Op maandag 3 maart 2008 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Deze cossers van DGK bedank ik voor al het vermaak dat zij mij hebben geleverd met hun snedige commentaren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Huub er wel een grapje over horen maken, dat ie 17 mei gediskwalificeerd zou worden wegens alcohol gebruik.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
(ik heb niet alles gelezen)
Is Huub al tot het besef gekomen dat hij, aangezien hij toch geen boete meer kan krijgen, weer kan drinken?
Beseft hij ook dat hij he-le-maal geen enkele opdracht van achter meer hoeft uit te voeren?
En dat hij dus ongestoord mag etteren wat hij maar wil, zolang hij ver blijft van een gedwongen exit?
Uiteraard valt hierover te onderhandelen: geef me zwart op wit de winst of een prijs, en ik gedraag me weer als marionetje.
Of heeft Huub dat al afgedeald?
Als we daar met z'n alle op gaan mediteren, wie weetquote:Op maandag 3 maart 2008 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb Huub er wel een grapje over horen maken, dat ie 17 mei gediskwalificeerd zou worden wegens alcohol gebruik.
Ah nee??quote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als BQ een DGK-psychose heeft door mn Huub![]()
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de iemand het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is
Hij grapte ook nog dat ie dan vervangen zou worden. Ik vind het allemaal best, als Claire maar niet wint.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als we daar met z'n alle op gaan mediteren, wie weet
Is er een filmpje van? Ik zou het raar vinden wanneer die regels plots veranderen. Lijkt me sterk dat Huub zo Brian voor z'n bek kan slaan zonder boete en exit.. en zo niet....waarom heeft Brian nog geen blauw oog en blauwe ballen....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
Is Huub al tot het besef gekomen dat hij, aangezien hij toch geen boete meer kan krijgen, weer kan drinken?
Beseft hij ook dat hij he-le-maal geen enkele opdracht van achter meer hoeft uit te voeren?
En dat hij dus ongestoord mag etteren wat hij maar wil, zolang hij ver blijft van een gedwongen exit?
Uiteraard valt hierover te onderhandelen: geef me zwart op wit de winst of een prijs, en ik gedraag me weer als marionetje.
Hele-maal mee eenschquote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij grapte ook nog dat ie dan vervangen zou worden. Ik vind het allemaal best, als Claire maar niet wint.
Hoezo kan Huub geen boete meer krijgen ?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben zeer blij met mensen als Beequeen, anders viel er helemaal niets te lezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk dat het stopt.
Kan Beequeen ook weer door met d'r leventje.
En nu afwachten wie het afval van de kooi nog een baan wil geven.
ehm ik schat in het laatstequote:Op maandag 3 maart 2008 18:29 schreef AnTjUh het volgende:
wat is het geluid toch slecht als er iemand piano aan het spelen is
of ligt het gewoon aan amanda??
geweld is uiteraard een exit.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een filmpje van? Ik zou het raar vinden wanneer die regels plots veranderen. Lijkt me sterk dat Huub zo Brian voor z'n bek kan slaan zonder boete en exit.. en zo niet....waarom heeft Brian nog geen blauw oog en blauwe ballen....
Zal niet gebeuren.Huub heeft al gezegd dat hij nu niet meer hard hoeft te spelen.Huub zal alleen nog Jaap of Claire wegsturen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
geweld is uiteraard een exit.
Maar wat voor straf staat er op het dagelijks 2 meter verplaatsen van de gitaar?
Reken maar dat Brian daar knettergek van wordt.
Of het continue verwijderen van de WC-rollen? Dat soort geintjes. Gewoon pesten. Niet genoeg om weggestuurd te worden, wel om anderen knettergek te maken.
En wat dacht je van iedereen achter de schermen die je het moeilijk hebben gemaakt, een hak te zetten?
Uiteraard weet ik niet hoe of wat, dus op welke manier kan hij zelf verzinnen.
Punt is... als er niks te winnen is, is er ook niets te verliezen. Leve de lol en 2 maanden pret maken.
de berekening is me nog steeds een mysterie. Gaat in iedergeval kansspel belasting van af, 29%quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef neehe het volgende:
[..]
Hoezo kan Huub geen boete meer krijgen ?
Hij heeft nu 8 ton boete als hij wint krijgt hij 1 miljoen - de 8 ton houd hij 2 ton over + de 1000 per dag dat hij er in gezeten heeft.
Of zie ik iets over het hoofd ?
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren.Huub heeft al gezegd dat hij nu niet meer hard hoeft te spelen.Huub zal alleen nog Jaap of Claire wegsturen.
ga PM-en of naar het hooliganstopicquote:Op maandag 3 maart 2008 18:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Exactly mt houghts, censuur is on the way door Noekje.
Heb je een keer cynisch medelijden met iemand omdat DGK afgelopen gaat zijn binnenkort, krijg je al die verslaafde DGK vrouwen over je heen
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft 800.000 boete..misschien proberen ze hem uit te kopen met 50.000 ofzo..
Zal hij dat doen..??
Dat kan toch niet, JdM heeft zelf gezegd dat het geen pestshow zou wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
geweld is uiteraard een exit.
Maar wat voor straf staat er op het dagelijks 2 meter verplaatsen van de gitaar?
Reken maar dat Brian daar knettergek van wordt.
Of het continue verwijderen van de WC-rollen? Dat soort geintjes. Gewoon pesten. Niet genoeg om weggestuurd te worden, wel om anderen knettergek te maken.
En wat dacht je van iedereen achter de schermen die je het moeilijk hebben gemaakt, een hak te zetten?
Uiteraard weet ik niet hoe of wat, dus op welke manier kan hij zelf verzinnen.
Punt is... als er niks te winnen is, is er ook niets te verliezen. Leve de lol en 2 maanden pret maken.
Ja, Jaap lijkt mij ook een goede winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef rooie3 het volgende:
Van mij mag Jaap die tent winnen.Huub is nu te dominant bezig met Claire en Jaap.
Dat maakt voor a niet zoveel uitquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).
1ste vraag: Welke miljonair belde jankend door dat Nena hem had getrapt?
Omdat er waarschijnlijk nog een ontslagronde komt.Dus moet Huub er een dumpen.Huub is allang blij,hij is niet meer in gevaar.Of Jaap of Claire is dat.quote:
Ik schat zo dat je een maand van te voren op je winnaar mag stemmen via sms. Nog ff flink wat verdienen, en dan toch Brian de winst toekennen. Het zou mij echt niet verbazen. Ik denk dat al heel langquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).
1ste vraag: Welke miljonair belde jankend door dat Nena hem had getrapt?
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef noekje het volgende:
Ben er met de bezem doorgegaan en blijf dit ook doen als het moet.
Blijven de gastspelers (waar ik die zwerver dus eigenlijk niet onder schaar) ook tot het einde? Ik hoop het niet, laat die FEBO de werkelijke spelers het nou eens op hun eigen houtje uitvechten, dan pas zie je wie de sterkste is.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef Varen het volgende:
Mike is terug van de vuilniswagen
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze kunnen 1 miljoen winnen en voor elke dag die ze erin zitten krijgen ze 1000 euro bonus. De bonus wordt individueel opgebouwd. Die bonus wordt samen met het miljoen alleen aan de winnaar uitgekeerd minus de boetes. En daar gaat de kansspelbelasting vanaf.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef avonne het volgende:
[..]
de berekening is me nog steeds een mysterie. Gaat in iedergeval kansspel belasting van af, 29%
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
En nu denk jij dat er ongepaste kritiek wordt gegeven?
Christ, ga toch weg met vrijheid van meningsuiting. Dit is de cos. Met een paar man op één persoon spelen heeft geen fuck met de cos te maken en dat is dit nog steeds en zal het de komende maanden ook blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef Varen het volgende:
Mike is lastig gevallen door een groep Marokkanen op de heenreis. Ze konden handgranaten leveren om Huub op te blazen. Ze hielden Mike vast. Hij kon daardoor niet in de bus en heeft zich losgerukt
commentaar op users is in de COS not done, zo ben ik ook de OP begonnen, feedback kun je kwijt in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Brian riep gelijk Huub erbij, toen Mike dit zei.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
spelletje Beheers je agressiequote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef daWeasel het volgende:
Het zal wel een comninatie worden van SMS, stemmen van oud bewoners die mogen kiezen voor een winnaar en ze hebben het steeds over een eindSPEL dus daar zal ook nog wel iets mee gebeuren. En de winnaar zal degene worden die in combinatie van deze drie er het beste uitkomt.
Briljantquote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
Hebben we gelijk de wereldproblematiek te pakken...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef Varen het volgende:
Gesprek aan tafel gaat verder over het verhaal van Mike. Brian en Amanda vinden dat Huub het over zichzelf heeft afgeroepen, dat die Marokkanen zo over Huub denken.
Hans Teeuwen ..quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Theo Maassen zei het al: Beste TV fragment, voor mij, in het jaar 2007
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef Marrije het volgende:
Mikey: dus de villa kan niet meer gewonnen worden
Amanda: nee, er werd gezegd de villa gaat naar Mikey
Mikey: dan maken we er een moskee van
vertel......?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
Zo... Jaap voegt de daad bij het woord en gedraagt zich niet meer als "miljonair"?
ThomasSlayer, bedankt voor je inzet en info, van Amanda haar moeder, zonnebankstudio Noord,quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb ontzettend veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
Ach, dat Huub 23 mei weer buiten loopt weerhoudt hem ook niet van bepaalde uitsprakenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.
Hahaha idd.. als Brian een keer met zn ogen knippert rent ze al het huis uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef rooie3 het volgende:
En het vragenuurtje van Brian en Amanda is weer begonnen.En de drie andere vragen ook nooit iets terug.
Brian dumpt haar 1 dezer dagen.Dan kan ze gaan voor de winst....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Daarom ben ik al blij dat ik dat niet meer horf aan te horen na 22 mei.Er komt een nieuw concept dus in september kunnen we weer overnieuw beginnen.Alleen is het te hopen dat er dan wel streams komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.
Ik ben het zo met je eens en die halalwijven zijn een lachertje.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Ze had hoge verwachtingen van kok Pieter, is het niet te vreten ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
Wat eet Amanda weer gek, vandaag met 2 handen voor haar gezicht.
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Heftige reacties zeg, vooral die van Jaap, ik heb echt heel erg met hem te doen of trap ik nou weer in zijn emo-Jaap-act?
ze kan maar 2 dingen denken.........adem in en adem uitquote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik brian dumpen? of dumpt hij mij?
"En wie zal dan mijn volgende sugar daddy worden? Zou Carlos interesse hebben? Of Dreetje Hazes, misschien? Komt Holleeder nog uit de bajes?"quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik brian dumpen? of dumpt hij mij?
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Da's nu ook toevallig. Brian heeft het boekje met het scenario van de finale in een auto zien liggen. Wrs heeft hij het ook gelezen en moet hij daarom zo janken.
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.
Moet wel iemand zijn die van pruiken houd..quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En wie zal dan mijn volgende sugar daddy worden? Zou Carlos interesse hebben? Of Dreetje Hazes, misschien? Komt Holleeder nog uit de bajes?"
Dit is wat Brian letterlijk zei, meer weet ik ook niet, sorry.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
BQ, kun je dit toelichten?
Brian was dus al op de hoogte?
("boekje" my ass... eerder zal het "broekje" van D.F. in de auto zijn opengegaan)
Ik heb nooit veel van die "relatie" begrepen en heb net ook even het filmpje van het telefoongesprek tussen Jaap en Cora zitten luisteren, maar ik vind haar zo onverschillig en onvriendelijk tegen Jaap.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.
Juistum, lees mijn reactie op de post van @avonne.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.
"Leeft Lodewijk XIV eigenlijk nog? Misschien kan ik wel zijn Madame de Pompenhoer worden!"quote:Op maandag 3 maart 2008 19:29 schreef cobain94 het volgende:
Moet wel iemand zijn die van pruiken houd..
ik vind niemand verrast reagerenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind niemand verrast reageren
van te voren al erg gespannen, ook
Die uitspraak kan nooit van haar zijn, haar geschiedeniskennis gaat niet verder dan 'ik heb net ingeademd, dan moet ik nu uitademen'quote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Leeft Lodewijk XIV eigenlijk nog? Misschien kan ik wel zijn Madame de Pompenhoer worden!"
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die uitspraak kan nooit van haar zijn, haar geschiedeniskennis gaat niet verder dan 'ik heb net ingeademd, dan moet ik nu uitademen'
ik heb vanmiddag pas later ingeschakeld, en die grijns viel me bij het groepsgesprek ook direct opquote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.
Beequeen, ik heb het gelezen.
er werd toch altijd voorgelezen bij die boetes: 1000 van de borg en 100.000 van de evt te winnen jackpot?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft 800.000 boete..misschien proberen ze hem uit te kopen met 50.000 ofzo..
Zal hij dat doen..??
Maar waarom blijft dan bijvoorbeeld een Huub of Jaap zo lang een marionet van de FEBO? Je bent toch gek als je erin blijft als je weet dat je toch nog gaat winnen. Of zouden ze juist Brian een worst voorhangen? De transparantie is ver te zoeken...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.
Beequeen, ik heb het gelezen.
Zowel Brian als Huub hebben dit om de achterbank van een auto zien liggen en hadden het wel willen lezen, maar hebben dat niet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
BQ, kun je dit toelichten?
Brian was dus al op de hoogte?
("boekje" my ass... eerder zal het "broekje" van D.F. in de auto zijn opengegaan)
[..]
Maak jij je nou maar geen zorgen over Brian en Amanda.... die zoeken gewoon samen een appartement in A'dam.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft geen rechtstreeks antwoord op de vraag of hij gaat samenwonen met Amanda.
A: Het is lastig, Mama Netty woont in het hok van Brian en ik kies er niet voor om met haar en Brian samen te gaan wonen. Dan kies ik voor het huis van mijn moeder in Zaandam.
Brian kan kiezen zeg maar, het huis van Mamanda in Spanje is ook nog een optie.
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag pas later ingeschakeld, en die grijns viel me bij het groepsgesprek ook direct op
Ook dat hij meteen ging afluisteren en dingen bespreken met Amanda.
Normaal is Brian niet zo'n snelle denker
Brian is eigenlijk heel traag. Wel slim, maar ook heel traag.
Kortom: ik ben er zeker van dat Brian verteld is dat hij gaat winnen.
(moge het een vette leugen zijn geweest en dat hij gaat verliezen)
Dit programma verdient vind ik 'een amanda' als winnaarquote:Op maandag 3 maart 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.
Het enige wat hij kan is andere voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven, dat doet hij al vanaf dag 1.
Dat hij gaat winnen.....ik moet het nog zien.
Precies, die muts is amper 20 en is geregeld bezopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian hebben weer commentaar op het alcoholgebruik van Huub. Look who's talking, als ze de kans krijgen zijn ze 24/7 aan de zuip. Toen de 16.00 uur regel nog niet bestond, tijd voor de 1e borrel, was Amanda om die tijd al ladderzat.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Guuskeee het volgende:
het wordt na 22 mei wel een stuk moeilijker voor mama-amanda om zich voor dr dochter te verstoppen
Uit verveling borstelen ze hun haar uit hun kop!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:05 schreef Smash-it het volgende:
(Haha, Amanda die haar haar eruit borstelt bij TV Draait Door net)
Het zou zowiezo erg dom zijn om nu meteen al plannen te gaan maken. De details over de finale komen pas de komende weken. Ze moeten dus nog 11 weken doorkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het eindspel wordt. Daar kan iedereen zijn strategie op aanpassen. Ik zou Claire mooi laten zitten voorlopig!
Brian weet het al.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het eindspel wordt. Daar kan iedereen zijn strategie op aanpassen. Ik zou Claire mooi laten zitten voorlopig!
bron: Huubsgoudenkooi via hyvesquote:1 tip heb ik vanmiddag binnen gekregen vanavond wordt een bijzondere avond die niet snel vergeten wordt. Streamen dus!
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
Huub is in gesprek met Claire
Claire: stel dat er een geldbedrag komt om iemand af te kopen... dan doe ik het niet
Huub: is dat wel zo verstandig?
Huub: als je het bekijkt door de ogen van het publiek, sta jij nergens op nr. 1.... dus als er een jaarsalaris geboden wordt, zou ik er nog eens over nadenken als ik jou was
Huub: maar je moet het echt zelf weten, maar dit is hoe ik erover denk
Desii's mening: Huub heeft gelijk, want ik vind dat Japie in de finale hoort... samen met Huub
en wie van de twee wint.... I don't care
ben het helemaal met je eens.... hoop dat Huub & Japie samen gaan trouwen in de kooiquote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.
Zou niet weten hoe Jaap moet winnen.Met bellen legt hij het zeker af,of er moet een soort fear factor item komen dan heeft hij kans.Iets van stront eten ofzo.Ik vind alles best als Brian of amanda maar niet winnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.
Ik ook hoor...het programma niet zo...is nu toch een en al irritatie..maar Huub ga ik missen...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Desii het volgende:
Als ik Huubie zo hoor praten.... ga ik hem toch wel missen![]()
We kunnen lekker bijkomen en dan in september komt er weer zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:22 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook hoor...het programma niet zo...is nu toch een en al irritatie..maar Huub ga ik missen...![]()
En Fok ook...denk ik..
ik hoop er op.... met weer een soort Japie, een Huubie ... best.... ik houervanquote:Op maandag 3 maart 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We kunnen lekker bijkomen en dan in september komt er weer zoiets.
FOK! hoef je toch helemaal niet te missen? Sterker: geen DGK betekent veel tijd om de andere subfora te leren kennen!quote:
Dit is echt humor, ze .lullen over als ze straks getrouwd zijn! JAAP EN HUUB!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:34 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft serieus gevraagd of ze mogen trouwen???
whahahahahahaha
Ze hebben kok Pieter uitgezwaaid. Huub en Jaap willen echt trouwen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Op wie staan ze te wachten?
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben kok Pieter uitgezwaaid. Huub en Jaap willen echt trouwen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!![]()
![]()
Ben bang dat het wel eens heel anders kan uitpakken...Zeepbel..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef Ziet het volgende:
een reïntegratieproject gaan ze opzetten voor zichzelf,
help jaap en huub de wijde wereld in![]()
geweldig!!
zo zie ik ze echt zo graag he,
lekkere maffe ideeën!
en ze hebben nog gelijk ook
Ik kom niet meer bij hier, echt waar.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:43 schreef Desii het volgende:
Huub: gaan we doen ook een echte huwelijksnacht doen??
Jaap: ja, in de masterbedroom
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:41 schreef Desii het volgende:
de getuigen: Cora en NL
Het lullige is dat Amanda hier normaal gesproken wel om zou kunnen lachen maar Brian....quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?
noppe, maar die zijn echte gevoelsmensenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?
jij hebt wel hele rare plannen voor na de kooi.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Eindelijk een datum, waar ook ik naar uit kan kijken. Noekje had het gisteren al goed door.
Zij postte hier gisteren al wat vandaag bevestigd is....Het zal even wennen zijn, maar alles wendt, zelfs hangen, als je maar lang genoeg blijft hangen.....
Eerder in deze COS werd aangegeven dat men vanavond de streams moet volgen. Komt er nog wat of doelt men op de plasma van vanmiddag?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
Nou is dit het spannende van de avond.Weer Dj les voor Brian.
Dat heeft Brian 'm zeker ingefluisterd.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Mike geeft advies aan Amanda: Belastingtechnisch is het niet handig om te trouwen.
Wat weet Mike toch veel hè?
Of ... bedoelde die rapper vies op zijn Jorans?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
Hey.... die rapper zegt tegen Brian... die tweede trap was vies hoor
Brian: ja, die was nasty
Coole rapper![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik hoor Huub al steeds praten over zijn zakken vullen met optreden. Ik vraag me af of hij denkt dat hij Froger, of Borsato is !quote:Op maandag 3 maart 2008 20:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel eens heel anders kan uitpakken...Zeepbel..
Is na het plasmabericht geschreven.Dus ik wacht met spanning.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eerder in deze COS werd aangegeven dat men vanavond de streams moet volgen. Komt er nog wat of doelt men op de plasma van vanmiddag?
quote:Op maandag 3 maart 2008 21:02 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik hoor Huub al steeds praten over zijn zakken vullen met optreden. Ik vraag me af of hij denkt dat hij Froger, of Borsato is !
Huub staat er kennelijk helmaal niet bij stil dat hij echt geen blijvertje is. Als DGK afgelopen is, is het voor hun ook afgelopen. Dan horen wij niets meer. We zullen zelfs nooit te weten komen of Amanda en Brain in een relatie blijven. Huub en Claire zal het niet worden denk ik, maar ook daar vernemen we gewoon helemaal niets meer van.
De enige die er nog wat uit zouden kunnen halen, zijn volgens mij Amanda en Brain. Brain zou als hij dat wil door kunnen gaan in de K 1 en Amanda kan door gaan in het dansen, samen met Lieke in het berdrijf van Quinten.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |