ze kan maar 2 dingen denken.........adem in en adem uitquote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik brian dumpen? of dumpt hij mij?
"En wie zal dan mijn volgende sugar daddy worden? Zou Carlos interesse hebben? Of Dreetje Hazes, misschien? Komt Holleeder nog uit de bajes?"quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik brian dumpen? of dumpt hij mij?
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:13 schreef beequeen het volgende:
Da's nu ook toevallig. Brian heeft het boekje met het scenario van de finale in een auto zien liggen. Wrs heeft hij het ook gelezen en moet hij daarom zo janken.
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.
Moet wel iemand zijn die van pruiken houd..quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
"En wie zal dan mijn volgende sugar daddy worden? Zou Carlos interesse hebben? Of Dreetje Hazes, misschien? Komt Holleeder nog uit de bajes?"
Dit is wat Brian letterlijk zei, meer weet ik ook niet, sorry.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
BQ, kun je dit toelichten?
Brian was dus al op de hoogte?
("boekje" my ass... eerder zal het "broekje" van D.F. in de auto zijn opengegaan)
Ik heb nooit veel van die "relatie" begrepen en heb net ook even het filmpje van het telefoongesprek tussen Jaap en Cora zitten luisteren, maar ik vind haar zo onverschillig en onvriendelijk tegen Jaap.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.
Juistum, lees mijn reactie op de post van @avonne.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.
"Leeft Lodewijk XIV eigenlijk nog? Misschien kan ik wel zijn Madame de Pompenhoer worden!"quote:Op maandag 3 maart 2008 19:29 schreef cobain94 het volgende:
Moet wel iemand zijn die van pruiken houd..
ik vind niemand verrast reagerenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb net de clipjes in de update van tuinfluiter bekeken. Wat me vooral frappeert is dat Brian zo raar zit te grijnzen en te lachen. Alsof hij het al wist, en alsof hij al meer weet.
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:32 schreef avonne het volgende:
[..]
ik vind niemand verrast reageren
van te voren al erg gespannen, ook
Die uitspraak kan nooit van haar zijn, haar geschiedeniskennis gaat niet verder dan 'ik heb net ingeademd, dan moet ik nu uitademen'quote:Op maandag 3 maart 2008 19:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
"Leeft Lodewijk XIV eigenlijk nog? Misschien kan ik wel zijn Madame de Pompenhoer worden!"
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:36 schreef Charmian het volgende:
[..]
Die uitspraak kan nooit van haar zijn, haar geschiedeniskennis gaat niet verder dan 'ik heb net ingeademd, dan moet ik nu uitademen'
ik heb vanmiddag pas later ingeschakeld, en die grijns viel me bij het groepsgesprek ook direct opquote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.
Beequeen, ik heb het gelezen.
er werd toch altijd voorgelezen bij die boetes: 1000 van de borg en 100.000 van de evt te winnen jackpot?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft 800.000 boete..misschien proberen ze hem uit te kopen met 50.000 ofzo..
Zal hij dat doen..??
Maar waarom blijft dan bijvoorbeeld een Huub of Jaap zo lang een marionet van de FEBO? Je bent toch gek als je erin blijft als je weet dat je toch nog gaat winnen. Of zouden ze juist Brian een worst voorhangen? De transparantie is ver te zoeken...quote:Op maandag 3 maart 2008 19:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar die grijns van Brian vind ik echt verdacht. Als je nagaat hoe schaamteloos hij al tijden wordt bevoordeeld en voorgetrokken, zou je bijna gaan denken dat hem ook al is verteld dat zijn kans om te winnen groot is.
Beequeen, ik heb het gelezen.
Zowel Brian als Huub hebben dit om de achterbank van een auto zien liggen en hadden het wel willen lezen, maar hebben dat niet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
BQ, kun je dit toelichten?
Brian was dus al op de hoogte?
("boekje" my ass... eerder zal het "broekje" van D.F. in de auto zijn opengegaan)
[..]
Maak jij je nou maar geen zorgen over Brian en Amanda.... die zoeken gewoon samen een appartement in A'dam.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft geen rechtstreeks antwoord op de vraag of hij gaat samenwonen met Amanda.
A: Het is lastig, Mama Netty woont in het hok van Brian en ik kies er niet voor om met haar en Brian samen te gaan wonen. Dan kies ik voor het huis van mijn moeder in Zaandam.
Brian kan kiezen zeg maar, het huis van Mamanda in Spanje is ook nog een optie.
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag pas later ingeschakeld, en die grijns viel me bij het groepsgesprek ook direct op
Ook dat hij meteen ging afluisteren en dingen bespreken met Amanda.
Normaal is Brian niet zo'n snelle denker
Brian is eigenlijk heel traag. Wel slim, maar ook heel traag.
Kortom: ik ben er zeker van dat Brian verteld is dat hij gaat winnen.
(moge het een vette leugen zijn geweest en dat hij gaat verliezen)
Dit programma verdient vind ik 'een amanda' als winnaarquote:Op maandag 3 maart 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.
Het enige wat hij kan is andere voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven, dat doet hij al vanaf dag 1.
Dat hij gaat winnen.....ik moet het nog zien.
Precies, die muts is amper 20 en is geregeld bezopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian hebben weer commentaar op het alcoholgebruik van Huub. Look who's talking, als ze de kans krijgen zijn ze 24/7 aan de zuip. Toen de 16.00 uur regel nog niet bestond, tijd voor de 1e borrel, was Amanda om die tijd al ladderzat.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Guuskeee het volgende:
het wordt na 22 mei wel een stuk moeilijker voor mama-amanda om zich voor dr dochter te verstoppen
Uit verveling borstelen ze hun haar uit hun kop!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:05 schreef Smash-it het volgende:
(Haha, Amanda die haar haar eruit borstelt bij TV Draait Door net)
Het zou zowiezo erg dom zijn om nu meteen al plannen te gaan maken. De details over de finale komen pas de komende weken. Ze moeten dus nog 11 weken doorkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het eindspel wordt. Daar kan iedereen zijn strategie op aanpassen. Ik zou Claire mooi laten zitten voorlopig!
Brian weet het al.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het eindspel wordt. Daar kan iedereen zijn strategie op aanpassen. Ik zou Claire mooi laten zitten voorlopig!
bron: Huubsgoudenkooi via hyvesquote:1 tip heb ik vanmiddag binnen gekregen vanavond wordt een bijzondere avond die niet snel vergeten wordt. Streamen dus!
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:15 schreef Desii het volgende:
Huub is in gesprek met Claire
Claire: stel dat er een geldbedrag komt om iemand af te kopen... dan doe ik het niet
Huub: is dat wel zo verstandig?
Huub: als je het bekijkt door de ogen van het publiek, sta jij nergens op nr. 1.... dus als er een jaarsalaris geboden wordt, zou ik er nog eens over nadenken als ik jou was
Huub: maar je moet het echt zelf weten, maar dit is hoe ik erover denk
Desii's mening: Huub heeft gelijk, want ik vind dat Japie in de finale hoort... samen met Huub
en wie van de twee wint.... I don't care
ben het helemaal met je eens.... hoop dat Huub & Japie samen gaan trouwen in de kooiquote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.
Zou niet weten hoe Jaap moet winnen.Met bellen legt hij het zeker af,of er moet een soort fear factor item komen dan heeft hij kans.Iets van stront eten ofzo.Ik vind alles best als Brian of amanda maar niet winnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Kinga het volgende:
[..]
Claire verdient niks in mijn ogen. Als er iemand afgekocht wordt is het Jaap wel. Die weet toch wel dat ie niet kan winnen van Huub of Brian ( Als het eerlijk gaat).Ik gun hem ook wel een zakcentje.
Ik ook hoor...het programma niet zo...is nu toch een en al irritatie..maar Huub ga ik missen...quote:Op maandag 3 maart 2008 20:19 schreef Desii het volgende:
Als ik Huubie zo hoor praten.... ga ik hem toch wel missen![]()
We kunnen lekker bijkomen en dan in september komt er weer zoiets.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:22 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik ook hoor...het programma niet zo...is nu toch een en al irritatie..maar Huub ga ik missen...![]()
En Fok ook...denk ik..
ik hoop er op.... met weer een soort Japie, een Huubie ... best.... ik houervanquote:Op maandag 3 maart 2008 20:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
We kunnen lekker bijkomen en dan in september komt er weer zoiets.
FOK! hoef je toch helemaal niet te missen? Sterker: geen DGK betekent veel tijd om de andere subfora te leren kennen!quote:
Dit is echt humor, ze .lullen over als ze straks getrouwd zijn! JAAP EN HUUB!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:34 schreef Ziet het volgende:
jaap heeft serieus gevraagd of ze mogen trouwen???
whahahahahahaha
Ze hebben kok Pieter uitgezwaaid. Huub en Jaap willen echt trouwen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:33 schreef Copycat het volgende:
Op wie staan ze te wachten?
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hebben kok Pieter uitgezwaaid. Huub en Jaap willen echt trouwen.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!![]()
![]()
Ben bang dat het wel eens heel anders kan uitpakken...Zeepbel..quote:Op maandag 3 maart 2008 20:35 schreef Ziet het volgende:
een reïntegratieproject gaan ze opzetten voor zichzelf,
help jaap en huub de wijde wereld in![]()
geweldig!!
zo zie ik ze echt zo graag he,
lekkere maffe ideeën!
en ze hebben nog gelijk ook
Ik kom niet meer bij hier, echt waar.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:37 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ja, hallo! Dit zijn toch geen prijsafspraken! Ze houden gewoon van elkaar!![]()
![]()
quote:Op maandag 3 maart 2008 20:43 schreef Desii het volgende:
Huub: gaan we doen ook een echte huwelijksnacht doen??
Jaap: ja, in de masterbedroom
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:41 schreef Desii het volgende:
de getuigen: Cora en NL
Het lullige is dat Amanda hier normaal gesproken wel om zou kunnen lachen maar Brian....quote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?
noppe, maar die zijn echte gevoelsmensenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is toch heerlijk om naar te luisteren, complete onzin maar hilarisch. Zie je Brian of Amanda dit doen?
jij hebt wel hele rare plannen voor na de kooi.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:48 schreef coldstar het volgende:
Eindelijk een datum, waar ook ik naar uit kan kijken. Noekje had het gisteren al goed door.
Zij postte hier gisteren al wat vandaag bevestigd is....Het zal even wennen zijn, maar alles wendt, zelfs hangen, als je maar lang genoeg blijft hangen.....
Eerder in deze COS werd aangegeven dat men vanavond de streams moet volgen. Komt er nog wat of doelt men op de plasma van vanmiddag?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:53 schreef rooie3 het volgende:
Nou is dit het spannende van de avond.Weer Dj les voor Brian.
Dat heeft Brian 'm zeker ingefluisterd.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:56 schreef beequeen het volgende:
Mike geeft advies aan Amanda: Belastingtechnisch is het niet handig om te trouwen.
Wat weet Mike toch veel hè?
Of ... bedoelde die rapper vies op zijn Jorans?quote:Op maandag 3 maart 2008 20:58 schreef Desii het volgende:
Hey.... die rapper zegt tegen Brian... die tweede trap was vies hoor
Brian: ja, die was nasty
Coole rapper![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik hoor Huub al steeds praten over zijn zakken vullen met optreden. Ik vraag me af of hij denkt dat hij Froger, of Borsato is !quote:Op maandag 3 maart 2008 20:38 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel eens heel anders kan uitpakken...Zeepbel..
Is na het plasmabericht geschreven.Dus ik wacht met spanning.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:55 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Eerder in deze COS werd aangegeven dat men vanavond de streams moet volgen. Komt er nog wat of doelt men op de plasma van vanmiddag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |