quote:Op maandag 3 maart 2008 18:07 schreef rooie3 het volgende:
En Huub maakt nu al een fout.Hij hoeft nu Brian en Amanda niet meer te pakken.Ik zie Eric kijken terwijl hij dit zegt.Hoop dat eric hem nog effe op andere gedachten gaat brengen.Brian is nu steeds alles aan het afluisteren.
Die heb ik nog wel ergens. Ga even voor je zoeken.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,
ik kan ze beiden meer niet vinden, 3 keer gezocht.
Nu zet ik filmpjes in het info-topic van Jaap.![]()
Noekje kon Topic: Amanda niet meer vinden , heeft het 2 keer nagekeken,
en heeft uiteindelijk een nieuwe geopend, vandaag kwam ik tijdens de zoektocht,
Topic:Amanda tegen, met laatste post in juni, geopend door Vinger.
Roevka is blij dat ie endelijk weer eens wat anders kan gaan doen....quote:Op maandag 3 maart 2008 16:34 schreef John316 het volgende:
Jeempie wat moeten beequeen, akveor, disana en prospera nu met hun leven:l
Ach 3 ton... er zjn maanden dat ik minder verdien...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:01 schreef ThomasSlayer het volgende:
Slimme zet van rat Mol.
beloven Gouden Bergen en vlak voor het uitbetalen trekken we de stekker eruit.
Hilarisch en duivels sluw.
Zo houdt hij het pandje en geeft degene met de grootste schulden (Huub) de hoofdprijs.
Dan mag ie blij zijn met 3 ton.
Niks miljonairs , niks villa . Zo duivels slecht sluw bedacht dat het van mij zou kunnen komen. Mmm heerlijk. weet zeker dat Mol heeft zitten rukken erop.
Oftewel een handig gebruiks-object, en in de toekomst een handige kinderbijslag-machine. Alhoewel ik ze niet samen zie na DGKquote:Op maandag 3 maart 2008 18:13 schreef Varen het volgende:
Huub: Claire is handig voor mij en voor het spel.
Zal niet gebeuren.Huub gaat nu niet meer hard spelen.En daar maakt Huub alweer de eerste fout.Amanda en Brian zullen nu steeds feller en beter worden.En als Huub Jaap wegstuurt zal hij zeker gaan verliezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Roevka is blij dat ie endelijk weer eens wat anders kan gaan doen....
Bigbrother volgen ofzo.![]()
Ik heb er geen moeite mee en ben zelfs blij dat het stopt.... 6 maanden te laat....
Zo en nu alle ballen op B en Amanda.....![]()
![]()
+1quote:Op maandag 3 maart 2008 18:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Deze cossers van DGK bedank ik voor al het vermaak dat zij mij hebben geleverd met hun snedige commentaren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb Huub er wel een grapje over horen maken, dat ie 17 mei gediskwalificeerd zou worden wegens alcohol gebruik.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
(ik heb niet alles gelezen)
Is Huub al tot het besef gekomen dat hij, aangezien hij toch geen boete meer kan krijgen, weer kan drinken?
Beseft hij ook dat hij he-le-maal geen enkele opdracht van achter meer hoeft uit te voeren?
En dat hij dus ongestoord mag etteren wat hij maar wil, zolang hij ver blijft van een gedwongen exit?
Uiteraard valt hierover te onderhandelen: geef me zwart op wit de winst of een prijs, en ik gedraag me weer als marionetje.
Of heeft Huub dat al afgedeald?
Als we daar met z'n alle op gaan mediteren, wie weetquote:Op maandag 3 maart 2008 18:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb Huub er wel een grapje over horen maken, dat ie 17 mei gediskwalificeerd zou worden wegens alcohol gebruik.
Ah nee??quote:Op maandag 3 maart 2008 18:19 schreef neo567 het volgende:
[..]
Het zou mij niet verbazen als BQ een DGK-psychose heeft door mn Huub![]()
Een psychose is een psychiatrisch toestandsbeeld (een syndroom), waarbij de iemand het normale contact met de - door zijn omgeving ervaren - werkelijkheid kwijt is
Hij grapte ook nog dat ie dan vervangen zou worden. Ik vind het allemaal best, als Claire maar niet wint.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:21 schreef neo567 het volgende:
[..]
Als we daar met z'n alle op gaan mediteren, wie weet
Is er een filmpje van? Ik zou het raar vinden wanneer die regels plots veranderen. Lijkt me sterk dat Huub zo Brian voor z'n bek kan slaan zonder boete en exit.. en zo niet....waarom heeft Brian nog geen blauw oog en blauwe ballen....quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
Is Huub al tot het besef gekomen dat hij, aangezien hij toch geen boete meer kan krijgen, weer kan drinken?
Beseft hij ook dat hij he-le-maal geen enkele opdracht van achter meer hoeft uit te voeren?
En dat hij dus ongestoord mag etteren wat hij maar wil, zolang hij ver blijft van een gedwongen exit?
Uiteraard valt hierover te onderhandelen: geef me zwart op wit de winst of een prijs, en ik gedraag me weer als marionetje.
Hele-maal mee eenschquote:Op maandag 3 maart 2008 18:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij grapte ook nog dat ie dan vervangen zou worden. Ik vind het allemaal best, als Claire maar niet wint.
Hoezo kan Huub geen boete meer krijgen ?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:17 schreef avonne het volgende:
Ik ben zeer blij met mensen als Beequeen, anders viel er helemaal niets te lezen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk dat het stopt.
Kan Beequeen ook weer door met d'r leventje.
En nu afwachten wie het afval van de kooi nog een baan wil geven.
ehm ik schat in het laatstequote:Op maandag 3 maart 2008 18:29 schreef AnTjUh het volgende:
wat is het geluid toch slecht als er iemand piano aan het spelen is
of ligt het gewoon aan amanda??
geweld is uiteraard een exit.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Is er een filmpje van? Ik zou het raar vinden wanneer die regels plots veranderen. Lijkt me sterk dat Huub zo Brian voor z'n bek kan slaan zonder boete en exit.. en zo niet....waarom heeft Brian nog geen blauw oog en blauwe ballen....
Zal niet gebeuren.Huub heeft al gezegd dat hij nu niet meer hard hoeft te spelen.Huub zal alleen nog Jaap of Claire wegsturen.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
geweld is uiteraard een exit.
Maar wat voor straf staat er op het dagelijks 2 meter verplaatsen van de gitaar?
Reken maar dat Brian daar knettergek van wordt.
Of het continue verwijderen van de WC-rollen? Dat soort geintjes. Gewoon pesten. Niet genoeg om weggestuurd te worden, wel om anderen knettergek te maken.
En wat dacht je van iedereen achter de schermen die je het moeilijk hebben gemaakt, een hak te zetten?
Uiteraard weet ik niet hoe of wat, dus op welke manier kan hij zelf verzinnen.
Punt is... als er niks te winnen is, is er ook niets te verliezen. Leve de lol en 2 maanden pret maken.
de berekening is me nog steeds een mysterie. Gaat in iedergeval kansspel belasting van af, 29%quote:Op maandag 3 maart 2008 18:28 schreef neehe het volgende:
[..]
Hoezo kan Huub geen boete meer krijgen ?
Hij heeft nu 8 ton boete als hij wint krijgt hij 1 miljoen - de 8 ton houd hij 2 ton over + de 1000 per dag dat hij er in gezeten heeft.
Of zie ik iets over het hoofd ?
Waarom?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:33 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren.Huub heeft al gezegd dat hij nu niet meer hard hoeft te spelen.Huub zal alleen nog Jaap of Claire wegsturen.
ga PM-en of naar het hooliganstopicquote:Op maandag 3 maart 2008 18:35 schreef neo567 het volgende:
[..]
Exactly mt houghts, censuur is on the way door Noekje.
Heb je een keer cynisch medelijden met iemand omdat DGK afgelopen gaat zijn binnenkort, krijg je al die verslaafde DGK vrouwen over je heen
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).quote:Op maandag 3 maart 2008 18:30 schreef Katewalker het volgende:
Huub heeft 800.000 boete..misschien proberen ze hem uit te kopen met 50.000 ofzo..
Zal hij dat doen..??
Dat kan toch niet, JdM heeft zelf gezegd dat het geen pestshow zou wordenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef avonne het volgende:
[..]
geweld is uiteraard een exit.
Maar wat voor straf staat er op het dagelijks 2 meter verplaatsen van de gitaar?
Reken maar dat Brian daar knettergek van wordt.
Of het continue verwijderen van de WC-rollen? Dat soort geintjes. Gewoon pesten. Niet genoeg om weggestuurd te worden, wel om anderen knettergek te maken.
En wat dacht je van iedereen achter de schermen die je het moeilijk hebben gemaakt, een hak te zetten?
Uiteraard weet ik niet hoe of wat, dus op welke manier kan hij zelf verzinnen.
Punt is... als er niks te winnen is, is er ook niets te verliezen. Leve de lol en 2 maanden pret maken.
Ja, Jaap lijkt mij ook een goede winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:31 schreef rooie3 het volgende:
Van mij mag Jaap die tent winnen.Huub is nu te dominant bezig met Claire en Jaap.
Dat maakt voor a niet zoveel uitquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).
1ste vraag: Welke miljonair belde jankend door dat Nena hem had getrapt?
Omdat er waarschijnlijk nog een ontslagronde komt.Dus moet Huub er een dumpen.Huub is allang blij,hij is niet meer in gevaar.Of Jaap of Claire is dat.quote:
Ik schat zo dat je een maand van te voren op je winnaar mag stemmen via sms. Nog ff flink wat verdienen, en dan toch Brian de winst toekennen. Het zou mij echt niet verbazen. Ik denk dat al heel langquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).
1ste vraag: Welke miljonair belde jankend door dat Nena hem had getrapt?
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef noekje het volgende:
Ben er met de bezem doorgegaan en blijf dit ook doen als het moet.
Blijven de gastspelers (waar ik die zwerver dus eigenlijk niet onder schaar) ook tot het einde? Ik hoop het niet, laat die FEBO de werkelijke spelers het nou eens op hun eigen houtje uitvechten, dan pas zie je wie de sterkste is.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef Varen het volgende:
Mike is terug van de vuilniswagen
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze kunnen 1 miljoen winnen en voor elke dag die ze erin zitten krijgen ze 1000 euro bonus. De bonus wordt individueel opgebouwd. Die bonus wordt samen met het miljoen alleen aan de winnaar uitgekeerd minus de boetes. En daar gaat de kansspelbelasting vanaf.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef avonne het volgende:
[..]
de berekening is me nog steeds een mysterie. Gaat in iedergeval kansspel belasting van af, 29%
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
En nu denk jij dat er ongepaste kritiek wordt gegeven?
Christ, ga toch weg met vrijheid van meningsuiting. Dit is de cos. Met een paar man op één persoon spelen heeft geen fuck met de cos te maken en dat is dit nog steeds en zal het de komende maanden ook blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef Varen het volgende:
Mike is lastig gevallen door een groep Marokkanen op de heenreis. Ze konden handgranaten leveren om Huub op te blazen. Ze hielden Mike vast. Hij kon daardoor niet in de bus en heeft zich losgerukt
commentaar op users is in de COS not done, zo ben ik ook de OP begonnen, feedback kun je kwijt in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Brian riep gelijk Huub erbij, toen Mike dit zei.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
spelletje Beheers je agressiequote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef daWeasel het volgende:
Het zal wel een comninatie worden van SMS, stemmen van oud bewoners die mogen kiezen voor een winnaar en ze hebben het steeds over een eindSPEL dus daar zal ook nog wel iets mee gebeuren. En de winnaar zal degene worden die in combinatie van deze drie er het beste uitkomt.
Briljantquote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
Hebben we gelijk de wereldproblematiek te pakken...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef Varen het volgende:
Gesprek aan tafel gaat verder over het verhaal van Mike. Brian en Amanda vinden dat Huub het over zichzelf heeft afgeroepen, dat die Marokkanen zo over Huub denken.
Hans Teeuwen ..quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Theo Maassen zei het al: Beste TV fragment, voor mij, in het jaar 2007
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef Marrije het volgende:
Mikey: dus de villa kan niet meer gewonnen worden
Amanda: nee, er werd gezegd de villa gaat naar Mikey
Mikey: dan maken we er een moskee van
vertel......?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
Zo... Jaap voegt de daad bij het woord en gedraagt zich niet meer als "miljonair"?
ThomasSlayer, bedankt voor je inzet en info, van Amanda haar moeder, zonnebankstudio Noord,quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb ontzettend veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
Ach, dat Huub 23 mei weer buiten loopt weerhoudt hem ook niet van bepaalde uitsprakenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.
Hahaha idd.. als Brian een keer met zn ogen knippert rent ze al het huis uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef rooie3 het volgende:
En het vragenuurtje van Brian en Amanda is weer begonnen.En de drie andere vragen ook nooit iets terug.
Brian dumpt haar 1 dezer dagen.Dan kan ze gaan voor de winst....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Daarom ben ik al blij dat ik dat niet meer horf aan te horen na 22 mei.Er komt een nieuw concept dus in september kunnen we weer overnieuw beginnen.Alleen is het te hopen dat er dan wel streams komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.
Ik ben het zo met je eens en die halalwijven zijn een lachertje.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Ze had hoge verwachtingen van kok Pieter, is het niet te vreten ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
Wat eet Amanda weer gek, vandaag met 2 handen voor haar gezicht.
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Heftige reacties zeg, vooral die van Jaap, ik heb echt heel erg met hem te doen of trap ik nou weer in zijn emo-Jaap-act?
ze kan maar 2 dingen denken.........adem in en adem uitquote:Op maandag 3 maart 2008 19:20 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik brian dumpen? of dumpt hij mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |