Ik schat zo dat je een maand van te voren op je winnaar mag stemmen via sms. Nog ff flink wat verdienen, en dan toch Brian de winst toekennen. Het zou mij echt niet verbazen. Ik denk dat al heel langquote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef akveor het volgende:
[..]
Laten ze dan eerst maar eens wat duidelijkheid scheppen over die finale.... buiten sms-sjes zou ik niet weten hoe ze een winnaar kunnen aanwijzen... Misschien een soort van kwis zoals op de jaardag? Dan hebben de langstzittenden het meest meegemaakt en zouden de meeste kennis kunnen hebben. (b en A hebben dan natuurlijkalle antwoorden al gekregen).
1ste vraag: Welke miljonair belde jankend door dat Nena hem had getrapt?
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:36 schreef noekje het volgende:
Ben er met de bezem doorgegaan en blijf dit ook doen als het moet.
Blijven de gastspelers (waar ik die zwerver dus eigenlijk niet onder schaar) ook tot het einde? Ik hoop het niet, laat die FEBO de werkelijke spelers het nou eens op hun eigen houtje uitvechten, dan pas zie je wie de sterkste is.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:39 schreef Varen het volgende:
Mike is terug van de vuilniswagen
[ afbeelding ]
Hoezo? Ze kunnen 1 miljoen winnen en voor elke dag die ze erin zitten krijgen ze 1000 euro bonus. De bonus wordt individueel opgebouwd. Die bonus wordt samen met het miljoen alleen aan de winnaar uitgekeerd minus de boetes. En daar gaat de kansspelbelasting vanaf.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:34 schreef avonne het volgende:
[..]
de berekening is me nog steeds een mysterie. Gaat in iedergeval kansspel belasting van af, 29%
quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Motiveer je gedrag even? wie plaatst jouw op de stoel van God?
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
En nu denk jij dat er ongepaste kritiek wordt gegeven?
Christ, ga toch weg met vrijheid van meningsuiting. Dit is de cos. Met een paar man op één persoon spelen heeft geen fuck met de cos te maken en dat is dit nog steeds en zal het de komende maanden ook blijven.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Ik heb ontzetten veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:41 schreef Varen het volgende:
Mike is lastig gevallen door een groep Marokkanen op de heenreis. Ze konden handgranaten leveren om Huub op te blazen. Ze hielden Mike vast. Hij kon daardoor niet in de bus en heeft zich losgerukt
commentaar op users is in de COS not done, zo ben ik ook de OP begonnen, feedback kun je kwijt in het daarvoor bestemde topicquote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
[..]
Brian riep gelijk Huub erbij, toen Mike dit zei.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
spelletje Beheers je agressiequote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef daWeasel het volgende:
Het zal wel een comninatie worden van SMS, stemmen van oud bewoners die mogen kiezen voor een winnaar en ze hebben het steeds over een eindSPEL dus daar zal ook nog wel iets mee gebeuren. En de winnaar zal degene worden die in combinatie van deze drie er het beste uitkomt.
Briljantquote:Op maandag 3 maart 2008 18:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat Huub's verhalen over sommige Marokkanen maar weer eens bevestigd. Tuig.
Hebben we gelijk de wereldproblematiek te pakken...quote:Op maandag 3 maart 2008 18:48 schreef Varen het volgende:
Gesprek aan tafel gaat verder over het verhaal van Mike. Brian en Amanda vinden dat Huub het over zichzelf heeft afgeroepen, dat die Marokkanen zo over Huub denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |