Hans Teeuwen ..quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Theo Maassen zei het al: Beste TV fragment, voor mij, in het jaar 2007
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef Marrije het volgende:
Mikey: dus de villa kan niet meer gewonnen worden
Amanda: nee, er werd gezegd de villa gaat naar Mikey
Mikey: dan maken we er een moskee van
vertel......?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef avonne het volgende:
Zo... Jaap voegt de daad bij het woord en gedraagt zich niet meer als "miljonair"?
ThomasSlayer, bedankt voor je inzet en info, van Amanda haar moeder, zonnebankstudio Noord,quote:Op maandag 3 maart 2008 18:40 schreef ThomasSlayer het volgende:
Ik heb ontzettend veel info op dit forum gezet en heel veel acties richting de kooi gedaan.
En nu denk jij dat er ongepaste kritiek wordt gegeven?
Ach, dat Huub 23 mei weer buiten loopt weerhoudt hem ook niet van bepaalde uitsprakenquote:Op maandag 3 maart 2008 18:56 schreef neehe het volgende:
[..]
Ja, Mikey moet morgen weer naar buiten, die slijmt nu wel.
Hahaha idd.. als Brian een keer met zn ogen knippert rent ze al het huis uit.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:01 schreef rooie3 het volgende:
En het vragenuurtje van Brian en Amanda is weer begonnen.En de drie andere vragen ook nooit iets terug.
Brian dumpt haar 1 dezer dagen.Dan kan ze gaan voor de winst....quote:Op maandag 3 maart 2008 19:04 schreef akveor het volgende:
Amanda: We willen allemaal winnen.
Nou ben benieuwd of je zelf voor de winst mag gaan van Brian.
Daarom ben ik al blij dat ik dat niet meer horf aan te horen na 22 mei.Er komt een nieuw concept dus in september kunnen we weer overnieuw beginnen.Alleen is het te hopen dat er dan wel streams komen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Die antwoorden zijn dan ook niet zo interessant wat mij betreft.
Ik ben het zo met je eens en die halalwijven zijn een lachertje.quote:Op maandag 3 maart 2008 18:53 schreef akveor het volgende:
Wat een domme paupers....
Als je zegt wat je vind en iemand anders is het er niet mee eens dan is een fysieke aktie legitiem? Wat een onzin.
Ik sta hierin voor de volle 100% achter Huub. Mensen die geen vrijheid van meningsuiten kunnen accepteren die rotten maar op. Met hun lange tenen..
Ze had hoge verwachtingen van kok Pieter, is het niet te vreten ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:16 schreef mootie het volgende:
Wat eet Amanda weer gek, vandaag met 2 handen voor haar gezicht.
Ik denk dat Jaap echt baalde, dit programma kon hem niet lang genoeg duren. Lekker achter de pc en plannetjes maken, kost en inwoning, wat wil je nog meer. Ben benieuwd of CORA er echt is voor Jaap als het afgelopen is.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:14 schreef Deisyy het volgende:
Heftige reacties zeg, vooral die van Jaap, ik heb echt heel erg met hem te doen of trap ik nou weer in zijn emo-Jaap-act?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |