quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ow jezz, I tottelie voorgod abaud dat! Sjie wil hef a greet fjoetjur in ze joewnaitit steeds of Amerrieka. I tink dee wil riellie laik hur wid hur neekid tits!
Joe ar djust as krezy as zie redwan.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ow jezz, I tottelie voorgod abaud dat! Sjie wil hef a greet fjoetjur in ze joewnaitit steeds of Amerrieka. I tink dee wil riellie laik hur wid hur neekid tits!
Een weekje dus? Ik gok op 2 maanden, op zn hoogst.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoe lang geef je ze na de kooi? Ik schat in: ongeveer 30 beurten.....
hihi?quote:
Met z'n gekraaiquote:Op maandag 3 maart 2008 17:29 schreef Ziet het volgende:
erik is er weer
Nee, weer nietquote:
Opeens wordt Huub jaloers op Brainquote:Op maandag 3 maart 2008 17:36 schreef beequeen het volgende:
Jaap tegen Huub: Ik geloof wel dat Brian gek is op Amanda, haar moeder heeft toch geld?
* Proest *quote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef cobain94 het volgende:
[ afbeelding ]
Tja daar sta ik dan over 2/3 maanden..Zonder brian..zonder huis..zonder pruik**(die wil rtl vast terug hebben)...
Huub jaloers op Brian??quote:Op maandag 3 maart 2008 17:38 schreef neo567 het volgende:
[..]
Opeens wordt Huub jaloers op Brain![]()
Huub zit met claire opgescheept, een dom-blondje.
ALs Claire er bij de volgende ronde wordt uitgestemt kijk ik niet gek op
Volgens mij heeft Jaap geen bewoners topicquote:Op maandag 3 maart 2008 17:43 schreef Ziet het volgende:
[..]
whahaha die moet je in jaap zijn topic zetten!
Goed lezen valt niet mee hoor.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:39 schreef mazaru het volgende:
Huub jaloers op Brian??
Waar haal je dat dan vandaan??
Jazeker wel.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
Volgens mij heeft Jaap geen bewoners topic
quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oke, gooi ik hem daar wel in.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jazeker wel.
JAAP JAARDAG: Spel info topic. Lees dit!
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,quote:Op maandag 3 maart 2008 17:48 schreef mazaru het volgende:
(Komende 11 weken eindelijk weer actie, weinig uitjes van de spelers?)quote:Op maandag 3 maart 2008 17:55 schreef kit2u het volgende:
Heerlijk dat het stopt.
Kan Beequeen ook weer door met d'r leventje.
Ze zakken ook heel snel weg als de Cossen een beetje lopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 17:53 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Jaap heeft dat net als Brian ook een topic:Jaap,
ik kan ze beiden meer niet vinden, 3 keer gezocht.
Nu zet ik filmpjes in het info-topic van Jaap.![]()
Noekje kon Topic: Amanda niet meer vinden , heeft het 2 keer nagekeken,
en heeft uiteindelijk een nieuwe geopend, vandaag kwam ik tijdens de zoektocht,
Topic:Amanda tegen, met laatste post in juni, geopend door Vinger.
scrollen BQquote:Op maandag 3 maart 2008 17:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is dit , zout toch op met je kutpost. Dankzij mij en vele andere weet je wat er loos is in dat hok. Een bedankje zou meer op zijn plaats zijn.
Die krijgt een vuilniswagen met slaapcabinequote:Op maandag 3 maart 2008 18:00 schreef cobain94 het volgende:
En wat gaan ze nu met mike doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |