Zowel Brian als Huub hebben dit om de achterbank van een auto zien liggen en hadden het wel willen lezen, maar hebben dat niet gedaan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:25 schreef avonne het volgende:
BQ, kun je dit toelichten?
Brian was dus al op de hoogte?
("boekje" my ass... eerder zal het "broekje" van D.F. in de auto zijn opengegaan)
[..]
Maak jij je nou maar geen zorgen over Brian en Amanda.... die zoeken gewoon samen een appartement in A'dam.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef beequeen het volgende:
Brian geeft geen rechtstreeks antwoord op de vraag of hij gaat samenwonen met Amanda.
A: Het is lastig, Mama Netty woont in het hok van Brian en ik kies er niet voor om met haar en Brian samen te gaan wonen. Dan kies ik voor het huis van mijn moeder in Zaandam.
Brian kan kiezen zeg maar, het huis van Mamanda in Spanje is ook nog een optie.
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:38 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb vanmiddag pas later ingeschakeld, en die grijns viel me bij het groepsgesprek ook direct op
Ook dat hij meteen ging afluisteren en dingen bespreken met Amanda.
Normaal is Brian niet zo'n snelle denker
Brian is eigenlijk heel traag. Wel slim, maar ook heel traag.
Kortom: ik ben er zeker van dat Brian verteld is dat hij gaat winnen.
(moge het een vette leugen zijn geweest en dat hij gaat verliezen)
Dit programma verdient vind ik 'een amanda' als winnaarquote:Op maandag 3 maart 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Brian slim of bedoel je sneaky? Ik heb nog nooit een slimme actie/opmerking gezien of gehoord van Brian, echt niet.
Het enige wat hij kan is andere voor zijn karretje spannen en zelf uit de wind blijven, dat doet hij al vanaf dag 1.
Dat hij gaat winnen.....ik moet het nog zien.
Precies, die muts is amper 20 en is geregeld bezopen.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:55 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Brian hebben weer commentaar op het alcoholgebruik van Huub. Look who's talking, als ze de kans krijgen zijn ze 24/7 aan de zuip. Toen de 16.00 uur regel nog niet bestond, tijd voor de 1e borrel, was Amanda om die tijd al ladderzat.
quote:Op maandag 3 maart 2008 19:40 schreef Guuskeee het volgende:
het wordt na 22 mei wel een stuk moeilijker voor mama-amanda om zich voor dr dochter te verstoppen
Uit verveling borstelen ze hun haar uit hun kop!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:05 schreef Smash-it het volgende:
(Haha, Amanda die haar haar eruit borstelt bij TV Draait Door net)
Het zou zowiezo erg dom zijn om nu meteen al plannen te gaan maken. De details over de finale komen pas de komende weken. Ze moeten dus nog 11 weken doorkomen.quote:Op maandag 3 maart 2008 20:10 schreef STAP01 het volgende:
Ik ben echt heel benieuwd wat het eindspel wordt. Daar kan iedereen zijn strategie op aanpassen. Ik zou Claire mooi laten zitten voorlopig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |