Ik ben heel kort aan het meeneuzen maar ik zit hier nog op mijn werk op trainingskamp ook met mijn laptoppie onder een palm naar roeiers te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gezellig Pullup, geniet van je vakantie.
Ja, ook dat nog!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
Och, Claire heeft toch echt het minste recht op de hoofdprijs. Terecht als zij er voor de finale al uit ligt.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:47 schreef noekje het volgende:
[..]
Oh oké dus dan moet ze eruit? Wat een rare gedachtengang.
PoekieRoekie ook van slag........Brian en vrolijk, hij jankt om het hardst.quote:
logisch reactie voor mensen die buiten de kooi geen leven hebben.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil tussen de reactie van Huub en Jaap, die maken al plannen. Amanda en Brian janken alleen maar.
Die wint toch sowieso niet. Alhoewel, ben benieuwd hoe ze de finale gaan aanpakken.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:49 schreef tipsch het volgende:
[..]
Och, Claire heeft toch echt het minste recht op de hoofdprijs. Terecht als zij er voor de finale al uit ligt.
Ik ook. Ik verwacht 'gescript'quote:Op maandag 3 maart 2008 14:51 schreef noekje het volgende:
[..]
Die wint toch sowieso niet. Alhoewel, ben benieuwd hoe ze de finale gaan aanpakken.
hij zei daarna dat het ook niet echt relefant was.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.
ik ook nog niet direct hoorquote:Op maandag 3 maart 2008 14:53 schreef mazaru het volgende:
Raar figuur die Cora.
Ze zegt dat ze er niets van gelooft
gauw nog even zoveel mogelijk tv-momentjes scoren.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Vuile rat .......
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ze krijgen vast allemaal een beker met de titel winnaar.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:54 schreef Marrije het volgende:
Jaap terug naar Cora, Huub terug naar KPN om telefoons te verkopen, Claire terug naar het castingbureau, Brian terug naar zn moeder, Amanda terug naar niets.
jammer dat ze niet even zei dat Brian stond af te luisteren...quote:Op maandag 3 maart 2008 14:57 schreef mootie het volgende:
Cora zat gewoon te streamen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar ze krijgen vast allemaal een beker met de titel winnaar.
Die K1 krassen ze er wel af.
Maar goed, in die twee maanden wil ik Natasia dus niet zien hè.
En laat het alsjeblieft een spetterende tijd worden. Het is alsnog bijna een big brother.
Gaat het, meis?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:02 schreef beequeen het volgende:
Huub en Amanda samen in tranen.....en volgens mij oprecht.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef avonne het volgende:![]()
![]()
van Amanda geloof ik die traantjes wel, maar dat huggen met Brian![]()
Ja hoorquote:
Jij bent echt gek geworden.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef diedirk het volgende:
Wat is Amanda toch weer lief en oprecht, ik zou het haar echt gunnen.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:03 schreef Larisje het volgende:
Ik hoop zo dat Brian helemaal para wordt van alles wat hij de komende maanden gaat meemaken en dat hij daardoor net in de finale niet eens meer weet wat zijn eigen naam is.
Moooooooi!!!!!!!!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
Brian gaat dit echt niet maanden trekken.Hij word nu al helemaal para.
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
och, wat extra pammetjes, extra uitjes, en wat nieuwe glazen deuren, en hij komt die 12 weken wel door.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:07 schreef rooie3 het volgende:
BB komt er aanquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En met jou? Ben je straks je subforum kwijt c.q.moderatorschap?
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu tot die tijd verder gaatHopelijk zonder gastspelers en uitjes.
Brian zorgt er wel voor dat Eric niet meer terugkomt!quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Scandalous het volgende:
Ik ben benieuwd hoe het nu tot die tijd verder gaatHopelijk zonder gastspelers en uitjes.
Met mij gaat het prima. Heb honger, dat wel. Ja, dan ga ik back to black.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
En met jou? Ben je straks je subforum kwijt c.q.moderatorschap?
Dat zit er dik in, natuurlijk. Gezellig terug naar Almere, om gek te worden tussen Netty en Amandaquote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef Larisje het volgende:
Hopelijk gaat Amanda ook nog even goed bij Brian aan zijn kop zeiken over hoe ze verder gaan na de gouden kooi.......samenwonen, trouwen, kindjes, etc.. Wordt hij nog gekker!!
Ik hoop het ook, maar Brian gaat toch wel winnen. Daar zijn ze nu al zo lang naar toe aan het werken. Huub is nooit wat gegund, en dan zouden ze hem ineens de winst gunnen?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:09 schreef trettie het volgende:
Oh ik hoop echt dat ie zo hard moet werken!!!!!!!!!!!!!!!!
En dat ie zo blijft ademen als ie nu doet dus helemaal para!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Want reken er op dt ie para gaat worden hij is het nu al half!!!!!!!
Waarom back to black? Is er geen ander subforum waar je zin in hebt om te moderaten? BB ofzo?quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Met mij gaat het prima. Heb honger, dat wel. Ja, dan ga ik back to black.
Met jou ook alles goed?
Op zeker. Het enige doel van Claire is zogenaamd die villa te winnen.quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef diedirk het volgende:
Niks, nul echt helemaal niks heeft Claire te vertellen aan tafel.
Zou ze echt een mol zijn van de redactie
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zit er dik in, natuurlijk. Gezellig terug naar Almere, om gek te worden tussen Netty en Amanda.
mooi, dan ga ik nu alvast een vrije dag aanvragenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Marrije het volgende:
22 mei is op een donderdag
Hij zat in de agenda van 2007 te kijkenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:17 schreef Marrije het volgende:
22 mei is op een donderdag
Toch heeft Brian wel een beetje gelijk, dinsdag en donderdag. Begint alletwee met een 'D' !quote:
quote:Op maandag 3 maart 2008 15:14 schreef Larisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoop trouwens inderdaad dat ze nu alle spelers gelijk gaan behandelen. Het lijkt me wel zo eerlijk toch, maar ja van eerlijkheid hebben ze volgens mij nog nooit gehoord bij de redactie.
langstzittende huishoer zal ze bedoelen, maar dat zijn te veel lettergrepenquote:Op maandag 3 maart 2008 15:24 schreef mootie het volgende:
Amanda moet weer tig keer zeggen dat ze de langstzittende vrouw is *gaap*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |