"En dan moet ik weer terug naar mijn fokking no life van weleer. Met jou als extra ballast."quote:
Hoorde je dat?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:41 schreef schatje het volgende:
SL omdat er werd gezegd dat BB vanuit de villa komt.
Ik heb het ook gehoord.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoorde je dat?
Ik hoor het Huub nu ook zeggen.
Nog niet bekend.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoe komt er een winnaar dan?
Dat hok komt pas vrij na 23 september, niemand wint dat hok. Ik dacht dat jij dat wel zou weten.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:44 schreef Dementor het volgende:
Ik heb het ook gehoord.
Zul je net zien dat er in het contract staat dat ze het huis pas krijgen nadat BB is geweest.
Niet zo vreemd om haar te willen lozen toch. Natuurlijk wist Claire dit. Ook wij weten al veel langer dat het gaat stoppen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:40 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.
YES!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:46 schreef mazaru het volgende:
Ik heb net een nieuwe telefoon gekocht. Daar heb ik 400 gratis SMS'jes bij gekregen.
Ik bewaar ze allemaal voor het geval dat het op SMS'sen aankomt.
200 voor Jaap, 200 voor Huub!
Gezellig Pullup, geniet van je vakantie.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:45 schreef pullup het volgende:
Dit nieuws pak ik ook nog even mee vanuit een zonnig Sevilla
Oh oké dus dan moet ze eruit? Wat een rare gedachtengang.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:38 schreef Day het volgende:
[..]
Hij denkt dat Claire dit al wist voordat ze de villa inkwam.
Ik heb van schrik mijn streams aangezet.
quote:Het moment is daar. Iedereen moet plaatsnemen op de bank. “Ik denk dat we de clip van Dennis te zien krijgen”, speculeert Jaap. Maar het is iets veel, en veel belangrijker… “Beste Miljonairs… “, begint de plasmaboy zoals gewoonlijk. “Luister goed. Ik heb een belangrijke mededeling voor u. U zit reeds geruime tijd in de Villa, hier gaat binnen afzienbare tijd een einde aan komen. Op 22 mei zal de finale plaatsvinden”, klinkt er door de Villa. Over Jaaps gezicht daalt direct een traan…
“Echt zo!”, roept Amanda. “Tering, wat erg. Ik ben er stuk van”, zegt Jaap. “22 mei…”, herhaalt Brian rustig. “Voor de zomer zijn we allemaal thuis!”, gaat Amanda verder. “Ik baal ervan dat het stopt”, zegt ook Brian, de enige vrolijke van het stel. Huub slaat zijn handen voor zijn gezicht. Hij en Claire zeggen nog niks. Binnenkort zal er meer informatie volgen over het eindspel. Het staat vast dat dit spannend gaat worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |