Wat loopt hij nu weer te zwetsen?quote:Op maandag 3 maart 2008 14:36 schreef TwiNNijN het volgende:
Huub : 'Ik hou van het meisje, kan er niks aan doen, maar ze gaat eruit. Ze wist dit.'
Dank je wel.quote:
Claire gaat eruit!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat loopt hij nu weer te zwetsen?
Geen streams dus ik begrijp het even niet.
Hij denkt dat Claire dit al wist voordat ze de villa inkwam.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Over dat Claire wist dat 22 mei het einde was, anders ga je niet de villa in na 15 maanden.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
Wat een verschil tussen de reactie van Huub en Jaap, die maken al plannen. Amanda en Brian janken alleen maar.
Ik ook hoor, we wisten dat het zou komen en toch schrik je.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef mazaru het volgende:
Dank je wel.
Ik ben er ook een beetje ontdaan van
De eerste reactie van Huub was, dat Claire wist dat DGK zou stoppen. Hij vroeg het haar en ze zei meteen "Nee". Maar dat antwoord accepteerd Huub niet - Hij is overtuigd dat Claite het wel wist. Daarom wil hij haar nu meteen dumpen.quote:Op maandag 3 maart 2008 14:37 schreef noekje het volgende:
[..]
Wij weten ook wel van wie wij fan zijnquote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja!
mooi om te zien weer
huub en jaap liggen helemaal in een deuk nu
quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef mootie het volgende:
Brian heeft dus alweer een asbak op de grond gesmeten. Ik vermoed veel pammetjes in de komende maanden, of veeeeeeel paramomentjes.
Reken maar dat dit voor Huub en Jaap ook een schok is!quote:Op maandag 3 maart 2008 14:39 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja!
mooi om te zien weer
huub en jaap liggen helemaal in een deuk nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |