doe eens normaal zeg, lutserquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:11 schreef Sputnik het volgende:
mooi, dat zwarte mormel heeft niet gewonnen
Als Huub ook kamper is zou het goed kunnenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef dronkeykong het volgende:
Is Nikki familie van Huub met die kikkerogen?
Ok danquote:Ik ben aan het werk en moet aan het werk blijven, want heb een deadline
Drink er eentje op mij? En een op Nathalie
daar ben je nu van afquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Zo dat was het. Kutidols heeft mijn zaterdagen geterroriseerd
Is dat zo logisch?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:14 schreef djkoelkast het volgende:
dat "blauwe jurk mens" is Nikki's zusje, vandaar dat ze zo veel in beeld komt
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdagquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Eindelijk weer eens wat leuks doen op zaterdagavond inderdaadquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:16 schreef Liquidootje het volgende:
Nee.quote:
Nee normaal zege vier ik mijn leegte op 18-jarige leeghoofden habibies in kroegen en discotheken. Sinds idols 4 lurk ik naar grijze haren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je in een zwart gat valt op zaterdag
Tuurlijk iets waar ze zelf je hart en ziel in kan leggen en niet die commerciele prut van Idolsquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie al een leuke aanbieding gehad. Ze is me iets te vrolijk
Nou ja, ze krijgt toch een platencontract (net als Charlene), dus ze staat niet helemaal met lege handen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Volgens mij heeft Nathalie al een leuke aanbieding gehad. Ze is me iets te vrolijk
je zag toch ook steeds die dikke blonde negerin in beeld die familie van natalie is... ja dat is dus logisch.quote:
quote:De publieke belangstelling voor de finale was enorm. Het aantal SMS'jes van stemmers was zo hoog, dat KPN het aanbod tijdelijk niet aankon.
Sowieso staat ze bij Toppers in concertquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
En niet te vergeten die pa van Neil.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
je zag toch ook steeds die dikke blonde negerin in beeld die familie van natalie is... ja dat is dus logisch.
En het fascistische broertje van tiffanyquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En niet te vergeten die pa van Neil.
Wat is er met mij ?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
En niet te vergeten die pa van Neil.
Ik zei: leuk.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sowieso staat ze bij Toppers in concert
Wauwquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee die Nathalie kan een goed Nederlands interview afgeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
Nikki moet eerst maar een media training nemen. Wordt al moe als ze aan het praten is.
Nou yeuy!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kort in Nederland isquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:20 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Nee die Nathalie kan een goed Nederlands interview afgeven.
Integratiecursus moet ze volgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef dronkeykong het volgende:
[..]
Voor iemand die zo kort in Nederland is
Moet je niet treinen spotten
Beetje laat nu kan je niet meer stemmenquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef CJ het volgende:
Ik heb nu beide versies binnen, maar moet zeggen dat ik het nummer toch echt beter bij Nathalie vind passen.
krijg je dat weer...zuchtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef aightZz het volgende:
Dit is racistische DIE STOMME WITTE VARKEN HEEFT GEWONNEN KAN NIET NATHALIE YOUR THE BEST NO ONE CAN BEAT U BECAUSE YOUR VIOCE IS SHARPER THEN DAIMANT BLACK IS beautiful
Waar is Verdonk als je er nodig hebtquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Integratiecursus moet ze volgen.Haar ma praat overigens een stuk beter Nederlands.
Je gelooft het zelf?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:22 schreef aightZz het volgende:
Dit is racistische DIE STOMME WITTE VARKEN HEEFT GEWONNEN KAN NIET NATHALIE YOUR THE BEST NO ONE CAN BEAT U BECAUSE YOUR VIOCE IS SHARPER THEN DAIMANT BLACK IS beautiful
quote:Deze video is niet beschikbaar.
Yep, en dat was onze max in Nederland. Denk niet dat we er overheen komen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Uhh Boris was toch echt wel de beste van alle Idols hoor
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Voor 60000 man is best leuk lijkt me voor henquote:
En wanneer heb ik het eerder over Boris gehad?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Krijg je iets van boris elke keer als je dit zegt?:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:35 schreef BVO het volgende:
Kijk ze eens uit hun dak gaan.
RTL voetbal op -dag #5
Binnen nu en 2 jaar FHMquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:37 schreef floris.exe het volgende:
Wanneer verschijnt Nikki nu in een blad als FHM?
Boris blijft ook mijn favoriete Idol, muzikaal gezien. Alleen jammer van zijn niet al te charmante persoonlijkheid!quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:25 schreef dronkeykong het volgende:
Haha! Veel plezier. Van de week ook gedaan met collega's.quote:
Playboy enzovoort denk ik niet, maar een erotische FHM shoot moet er toch in kunnen zitten?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:40 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Binnen nu en 2 jaar FHM
Binnen 2-3 jaar playboy
Binnen 3-5 jaar penthouse
Binnen 6-7 jaar Linda
Binnen 7-8 jaar Milfs for money.
Nikki's uitvoering toen ze gewonnen had ookquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:44 schreef alwaysthebest het volgende:
Nathalie's Hello World was wel tof zeg!
Nathalie is geen verliezer. Zo zou ik het niet bekijken als ik haar was. Die meid heeft echt klasse. Wat zij heeft, daar mogen vele jaloers op zijn. Vond haar vanavond - and over general - echt een geweldige zangeres.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat is Nathalie een goede verliezer trouwensNiet eens een traan terwijl haar hart breekt. Geweldig.
dus als je huilt ben je een slechte verliezer, vreemde uitspraak.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:45 schreef Black_Tulip het volgende:
Wat is Nathalie een goede verliezer trouwensNiet eens een traan terwijl haar hart breekt. Geweldig.
Krijg je wel ontiegelijke spierpijn vanquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Veel plezier. Van de week ook gedaan met collega's.
I know, nu nog spierpijn in m'n reetquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Krijg je wel ontiegelijke spierpijn van
Voor mij ook.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:43 schreef Insomniac05 het volgende:
[..]
Boris blijft ook mijn favoriete Idol, muzikaal gezien. Alleen jammer van zijn niet al te charmante persoonlijkheid!
Dat was ook de enige fatsoenlijk uitgesproken zin van Wendy dan.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:33 schreef Reki het volgende:
Wat een taalfouten maakte die negerin![]()
Wendy: "Jullie zijn hier maar voor 1 ding, om te winnen!"
Nathalie: "Nee! Uhm.. oh... ja boedoel ik"
iets in die richting
Waarmee bestuur jij dat ding?quote:
Je hebt ook mensen die woedend worden of die zich ontzettend gaan aanstellen en daarmee proberen de aandacht te trekken. Zij glimlacht een beetje en laat Nikki helemaal uit haar dak gaan. Dat vind ik goed verliezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus als je huilt ben je een slechte verliezer, vreemde uitspraak.
kan ook zo zijn dat ze daar eigenlijk in gedachten knarsetandend staat
ze weet gewoon al dat de juiste heeft gewonnen. op de steppes gaat het verliezende vrouwtje ook niet jammeren maar volgt ze gewoon de winares.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die woedend worden of die zich ontzettend gaan aanstellen en daarmee proberen de aandacht te trekken. Zij glimlacht een beetje en laat Nikki helemaal uit haar dak gaan. Dat vind ik goed verliezen.
Ik weet niet of ze dat denkt. Ik vraag me echt af wat er in dat koppie van haar omgaat.... Die meid wilde echt graag winnen en ze had het ook gekund. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze zo zou reageren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Sputnik het volgende:
[..]
ze weet gewoon al dat de juiste heeft gewonnen. op de steppes gaat het verliezende vrouwtje ook niet jammeren maar volgt ze gewoon de winares.
En gelukkig was het de juiste winares
Heb jarenlang gevolleyd, mijn enthousiasme in de bewegingen tijdens het tenissen kwamen daar goed naar voren. Ik houd niet zo van ingetogen doenquote:
Die anderen ben ik 't mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Voor mij ook.
De beste zijn Boris, Hind, Nikki, Nathalie, Charlene en Eric![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Cone het volgende:
OpluchtingBeter dan dat die schreeuwlelijk die microfoons eet
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, de tweede cd zal waarschijnlijk als 'eerste' beschouwd worden want voor de eerste Idols winnaar cd lijkt het altijd of men langer bezig is met het photoshoppen van de cover dan met de liedjes die er op staan.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Toeps het volgende:
Vind het wel zielig voor Nikki dat ze nu zo'n stomme single en goedkope cd krijgt. Ze verdient wel iets beters.
Haar geblondeerde Rotterdamse nicht, mijn muze van de afgelopen wekenquote:Op zondag 2 maart 2008 09:12 schreef Vicky het volgende:
Dat is dr moeder niet, dat is, volgens mij, haar tante.
Ach ja, het hoort er nu eenmaal bij. Eerste CD van de Idolswinnaar kun je standaard skippenquote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Toeps het volgende:
Vind het wel zielig voor Nikki dat ze nu zo'n stomme single en goedkope cd krijgt. Ze verdient wel iets beters.
En het leuke is.. Idols niet winnen voor sommigen ookquote:Op zondag 2 maart 2008 14:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort er nu eenmaal bij. Eerste CD van de Idolswinnaar kun je standaard skippenMaar daarna ligt in ieder geval de wereld open om 'eigen' en kwalitatief hoogstaande muziek te gaan maken. En als je je een beetje mal gedraagt af en toe, zijn Story/Prive-verhalen ook verzekerd. Idols winnen blijft een prima deal!
Jerney moet nog nadenken of ze wel met Idols 5 mee gaat werken (mocht Idols 5 komen), Eric denkt dat Idols 5 wel gaat komen en doet zeker mee als de jury van dezelfde samenstelling is. Maar als er anderen mee stoppen, moet hij ook nog nadenken.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, heb Jerney en Eric gemist. Nog wat bijzonders gezegd?
Zit me ook geweldig te irriteren aan met name Carlo Boszhard die Jerney en Erik een beetje drammerig een richting op zat te sturen om vooral te zeggen dat Nathalie hún Idol wasquote:Op zondag 2 maart 2008 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Jerney lacht.![]()
Maar ze moeten haar eens normaal aan het woord laten.
Vroeger was dat ook wel leuk, tegenwoordig vind ik ze ook maar irritant.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit me ook geweldig te irriteren aan met name Carlo Boszhard die Jerney en Erik een beetje drammerig een richting op zat te sturen om vooral te zeggen dat Nathalie hún Idol was![]()
![]()
Het grote minpunt van Carlo en Irene begint een beetje te worden dat ze zichzelf belangrijker vinden dan hun gasten... Nikki komt nu ook niet aan bod
Ik heb meer het idee dat Nikki gewoon te druk was met alle felicitaties enzo, dat ze gewoon niet te tijd heeft gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Vind het trouwens wel raar dat Nathalie en Nikki elkaar gisteravond na de finale niet meer gesproken hebben.... zou die 'vriendschap' toch een beetje schone schijn zijn geweest
En waar en wanneer heeft ze dat gezegdquote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef goedweer het volgende:
Verder vind ik Nikki niet simpathiek, iemand die zegt dat Nathalie verder moet dromen deugt niet. Echt een opmerking voor iemand uit Rooi (st oederode).
Idd. Dat soort muziek in een meer mainstream jasje zou wel tof zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Cee het volgende:
Als ik even gewoon doof ben voor dat bijbelgesmijt in de tekst vind ik dat gospelliedje van Nikki toch best wel heel erg fokking lekker swingend.![]()
Nou inderdaad zeg, Jordin Sparks kan d'r biezen wel alvast gaan pakken.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef robert2006 het volgende:
ja, ole ola is geweldig!!!!!!!!!!!laat ze vooral een clip maken met die familie van nathalie en het wordt ongetwijfeld een nummer 1 hit, wat heet: nummer 1 in amerika!
Ik heb 'm even gelinkt naar een paar godvrezende vrienden van me in Amerika, die gaan er denk ik wel heul erg van houden. Maar hier zou het absoluut niet werken. Tenminste, niet op de top 40-manier.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd. Dat soort muziek in een meer mainstream jasje zou wel tof zijn.
Maar die tekst.. Echt te erg hoor.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, Jordin Sparks kan d'r biezen wel alvast gaan pakken.
quote:Gordon zei het volgende:
Jordin can eat her heart out!
quote:Erik zei het volgende:
Jordin wie was dat ook al weer? *schaterlach
quote:John zei het volgende:
Make-up van Jordin verbleekt bij Nathalie. OOh ooh ik bedoelde het niet zo! Ik kan maar beter mijn mond houden he.
quote:Jerney zei het volgende:
Als de auto van mijn zusje's mini de buma binnen zou rijden, dan zou ze Jordin op het nachtkastje laten staan en misschien die cd van nathalie prefereren ehhhh.. in haar eeehh... s-bose autoradio.
Ja ben ik ook wel erg benieuwd naar!quote:Op zondag 2 maart 2008 22:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En waar en wanneer heeft ze dat gezegdEn in welke context
Bij deze de officiele clip van Ola Ole: http://youtube.com/watch?v=_-HuGDyzh2gquote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef robert2006 het volgende:
ja, ole ola is geweldig!!!!!!!!!!!laat ze vooral een clip maken met die familie van nathalie en het wordt ongetwijfeld een nummer 1 hit, wat heet: nummer 1 in amerika!
Ie? Ben een femalequote:Op dinsdag 4 maart 2008 20:46 schreef Greys het volgende:Ik denk dat ie inderdaad John Ewbank bedoelt.
Ja, hoorde het ook bij Life & Cooking. Hij zou gaan twijfelen als Jerney en John niet zouden gaan (waaruit je dus zou kunnen insinueren dat hij niet graag alleen met Gordon samenwerkt). Jerney liet het nog afhangen van hoe ze zich zou voelen (lichamelijk) tegen die tijd en wat er geboden werd. Zou het in ieder geval wel leuk vinden om deze jury weer terug te zien, vond het een heel leuk team. De samenwerking/dynamica onderling was ook leuk om te aanschouwenquote:Ik hoorde Eric ergens zeggen dat hij graag in de jury komt een volgende editie van Idols, maar dan wel in dezelfde samenstelling als dit jaar. Gordon en John zijn hem dus goed bevallen
Oh! Mijn excuses!quote:
Ohja, bij L&C was het!quote:Ja, hoorde het ook bij Life & Cooking. Hij zou gaan twijfelen als Jerney en John niet zouden gaan (waaruit je dus zou kunnen insinueren dat hij niet graag alleen met Gordon samenwerkt). Jerney liet het nog afhangen van hoe ze zich zou voelen (lichamelijk) tegen die tijd en wat er geboden werd. Zou het in ieder geval wel leuk vinden om deze jury weer terug te zien, vond het een heel leuk team. De samenwerking/dynamica onderling was ook leuk om te aanschouwen
Nee, niet meer bekend. Haar woorden bij L&C waren: "ik kijk hoe ik me dan voel" (of in soortgelijke strekking).quote:Op dinsdag 4 maart 2008 21:28 schreef Greys het volgende:
Is er inmiddels al meer bekend over Jerney dan, omdat je het hebt over 'hoe ze zich zou voelen'? Er is dus echt iets met haar aan de hand? Of loop ik hopeloos achter?
Ja, ik hoorde ook zoiets, dacht ook meteen dat ze wat zou hebben ?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Daarmee geeft ze eigenlijk wel een klein beetje aan dat ze iets onder de leden heeft, toch?
Het is in elk geval geen 'standaard' opmerking lijkt me, op zo'n vraag?
En je sig! Uit Annie, toch?![]()
Dat is een aanname. Weet er het mijne niet van. Ze heeft een spierziekte, verder ben ik niet geinformeerd. Doe er dan ook liever geen uitspraak over.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:26 schreef Greys het volgende:
Daarmee geeft ze eigenlijk wel een klein beetje aan dat ze iets onder de leden heeft, toch?
Het is in elk geval geen 'standaard' opmerking lijkt me, op zo'n vraag?
Ow, je hebt gelijk. Wist ik helemaal niet. Clipje is wel leuk, sluit heel goed aan. Ben ook gek op de film, zij heeft ook rode haartjesquote:En je sig! Uit Annie, toch?![]()
Ik wist al niet eens dat ze een spierziekte heeftquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Weet er het mijne niet van. Ze heeft een spierziekte, verder ben ik niet geinformeerd. Doe er dan ook liever geen uitspraak over.
You're never fully dressed without a smilequote:Ow, je hebt gelijk. Wist ik helemaal niet. Clipje is wel leuk, sluit heel goed aan. Ben ook gek op de film, zij heeft ook rode haartjesJust like me
denk ik ook ja... ze is zo stijf... je moet mar eens een filmpje van idols 1 terugzoeken, daar is ze echt 10 keer zo beweeglijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed toch dat ze iets van Parkinson ofzo heeft...
Tofquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Kworb het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Cp2j8OE3fps
Top 20 optredens van Idols 4
Haar bevroren motoriek doet dat wel vermoeden, ja. Het is niet enkel botox wat haar gezicht zo verstard.quote:Op woensdag 5 maart 2008 21:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vermoed toch dat ze iets van Parkinson ofzo heeft...
Ik zag haar terug op een filmpje van 2001 op Youtube... toen praatte ze veel makkelijker dan nu.... ze is toch wel erg hard achteruitgegaan...quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:45 schreef Smirre het volgende:
[..]
Haar bevroren motoriek doet dat wel vermoeden, ja. Het is niet enkel botox wat haar gezicht zo verstard.
Mooi overzichtquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:19 schreef Kworb het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Cp2j8OE3fps
Top 20 optredens van Idols 4
quote:Idols-winnares Nikki zingt Wilhelmus
door onze redactie
AMSTERDAM - Idols-winnares Nikki zal 29 mei het Wilhelmus zingen voorafgaand de interland tussen Nederland en Denemarken.
Vele bekende Nederlanders gingen de zangeres uit Sint oedenrode al voor. Zo zongen ook Jim Bakkum, Paul de Leeuw en Guus Meeuwis het volkslied voorafgaand aan een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal, meldt Show Nieuws.
Inderdaad een onmogelijke opgave. Succes, Nikki!quote:Op zaterdag 22 maart 2008 10:00 schreef Liquidootje het volgende:
Oh jeej. Hoe moet ze nu in de voetstappen van Jim treden?
http://nlpop.blog.nl/idol(...)eginnen-star-projectquote:Wat krijg je als je allemaal afvallers uit Idols en soortgelijken samenvoegt? Star Project! Idols-kandidaten Marieke, Charissa, Aaron en I-Jay bundelen de krachten met Lode en Mercia (So You Wanna Be a Popstar) en Lianne (Popstars the Rivals). De zeven vormen samen Star Project, een gelegenheidsproject dat vooral feesten en partijen afgaat om op te treden. Al zijn er ook plannen voor een single.
Van die single zullen ze het niet moeten hebben; niet zomaar zijn deze entertainers afgevallen in de race om het doorbreken. Sterker nog: geen van allen kwam echt heel ver. Alleen Lianne wist door te dringen tot de laatste vijf bij Popstars: the Rivals.
Star Project zal vooral moeten cashen door heel wat schnabbels af te lopen. Een slimme zet. Genoeg discotheken, braderieën en jaarmarkten willen best een paar bekende koppies van tv boeken. Door samen te werken kunnen de kosten worden gedrukt terwijl de vraagprijs best iets omhoog kan. En mochten de boekingen binnenstromen, dan kun je ook nog splitsen met een groep van 3 en een groep van 4 man. Zo kun je in een weekend makkelijk 15 tot 20 optredens afhandelen, kassa!
Marco Verhagenquote:Ex-Idols verzameld in nieuwe boyband
Tv-presentator Marco Verhagen heeft een nieuwe Nederlandse boyband in het leven geroepen. De groep bestaat uit vier ex-deelnemers van het tv-programma Idols.
Om welke Idols het gaat, wil Verhagen nog niet kwijt. "Er zijn vier seizoenen op tv geweest en ik heb de leukste en meest talentvolle krenten uit de muzikale pap gehaald", vertelt hij. "Welke vier het zijn geworden en wat de naam van de groep wordt, maak ik binnenkort bekend."
De 31-jarige Verhagen, die ook radionieuwslezer is voor Novum Nieuws, laat weten dat de eerste single van de heren gepland staat voor begin juni. "Het is een heel commercieel nummer uit Zweden, beetje Abba-achtig. We nemen het op in zowel het Engels als het Nederlands." De Nederlandse teksten schrijft Verhagen samen met zangeres en tekstschrijfster Lisa Boray, die de band ook over de zang adviseert. Boray is momenteel te zien als jurylid in het tv-programma Twinzz.
De nadruk bij de nieuwe jongensgroep ligt volgens Verhagen niet op de choreografie, maar op de muzikaliteit. "Ze zingen niet alleen geweldig, maar een aantal van de jongens bespeelt ook een muziekinstrument. Dus we kunnen ook een akoestische set met ze doen."
Voor Verhagen, die vorig jaar voor de inmiddels opgedoekte tv-zender Tien het tv-programma Tijd voor Tien presenteerde, is de start van de boyband tevens het begin van zijn eigen agency. "Ik wil met Star Zone het management voor artiesten op me nemen en proberen zo veel mogelijk klussen voor ze te vinden."
John Hoerenkots?quote:
Oh, ik zie dat ik te laat ben, was al om 1 uur.quote:Gratis concert finalisten Idols
- zondag 30 maart 2008
Op koopzondag 30 maart geven Nikki, Nathalie en Charlene (de finalisten van Idols 2008) een gratis concert op het Stadsplein in winkelcentrum Stadshart Amstelveen. De initiatiefnemer, winkeliersvereniging VCP Stadshart Amstelveen, is erg verheugd met dit optreden. Het is uniek dat de finalisten zo snel na de finale in Amstelveen optreden.
De dames zingen tijdens hun optreden solo en samen de nummers die ze hebben gezongen tijdens de live shows zoals: “I Who Have Nothing”, “Proud Mary” en “R.E.S.P.E.C.T” en natuurlijk “Hello World”. Het is een show vol up tempo nummers, afgewisseld met een ballad.
De burgemeester van Amstelveen, Jan van Zanen, zal de drie dames rond 13.00 uur aankondigen. Het gratis optreden zal tot ongeveer 14.00 uur duren. Vanaf 12.15 uur zal Stevie Maxx het publiek opwarmen voor de grote show van de drie Idols finalisten. Na afloop van het Idols optreden verzorgt de horeca van het Stadsplein de verdere muzikale omlijsting. Zo zullen onder andere zanger Ernest en radio Decibel het Stadsplein die middag van muziek voorzien. Het winkelcentrum is zondag 30 maart ook geopend van 12.00 uur tot 17.00 uur.
De winnares Nikki scoort momenteel een nummer-1 hit met “Hello World”. Gordon zei over winnares Nikki: "Hier staat een artiest van onvoorstelbare klasse! Er zit iets in je stem wat mij zo raakt en waar zoveel emotie in zit. Je draagt een liedje niet alleen met je stem, maar met je hele lichaam."
Opvallende finaliste Nathalie kreeg lovende kritieken van de jury en het publiek. Nathalie werd al door jurylid Jerney Kaagman omschreven als "de nieuwe Tina Turner".
De vlak voor de finale weggestemde Charlene heeft zich het zingen al jong eigen gemaakt en dat is terug te horen in haar unieke sound en zangtechniek.
Nope.... als ik het Berichtje van Bas, op de Hyves van Ferry goed begrijp zit het net even andersquote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef BVO het volgende:
Nog meer Idols verzameld:
[..]
Marco Verhagen.
Even een mark my words: Ferry Idols 4.
quote:Reallifesoap voor 'Idol' Neil?
door onze redactie
AMSTERDAM - Hij werd vijfde bij Idols 4, maar misschien komt Neil Hendriks binnenkort terug op tv in een reallifesoap.
Samen met zijn muzikale finale zou de Idols-finalist centraal staan in de serie, meldt Zappen.blog. Bij iedere auditie van de tv-talentenjacht was wel een Hendriks van de partij.
Producent Blue Circle zou het plan hebben opgevat, maar of een verfilming van de familieperikelen een feit wordt, zal nog moeten blijken.
Dus nietquote:Op zondag 30 maart 2008 23:14 schreef happyme28 het volgende:
Nope.... als ik het Berichtje van Bas, op de Hyves van Ferry goed begrijp zit het net even anders
Ja, gisteren al gezien.quote:Op maandag 21 april 2008 20:46 schreef Liquidootje het volgende:
N&C&N bij Ali B. Best wel sletterig alle drie
Aha, nou dan hebben we een blonde mooie (Ferry), een getinte (Sonny), een ietwat alto (Ivar) en dan zoeken we dus nog een rossige (Merijn uit Popstars)? of een zwarte (David uit Idols)?quote:Op zondag 20 april 2008 13:30 schreef BVO het volgende:
[..]
De groep bestaat uit Ferry () en Ivar uit Idols 4, die Sonny uit Idols 3 en nog iemand die ik niet hoorde.
Dat was toch ook de grapppppppp!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat ik zo stom vind? Dan geef je je kind een 'hippe' Engelse naam, en dan kan je beautiful niet eens goed spellen.
Van de oud-deelnemers had ze zo'n beete het meeste potentieel, maar ook de minste drive. Produceer eens wat goed voor haar en ze heeft echt wel starquality.quote:En ze geeft haar solocarriere wel erg snel op zeg. Het is natuurlijk na Idols nooit echt wat van haar geworden, maar ja, ik heb ook niet echt het gevoel dat ze het echt heeft geprobeerd, weet je. En dan gezellig in een trio, laat me raden, met twee andere ex-Idols kandidaten?
"Nu vind ze haar" is dan weer niet sterk van de redactie.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:11 schreef Tom_Tom- het volgende:
Weet je wat ik zo stom vind? Dan geef je je kind een 'hippe' Engelse naam, en dan kan je beautiful niet eens goed spellen.
Morgen ligt ie in de 1 euro dump-corner.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:11 schreef chansadres het volgende:
Floortje heeft trouwens een nieuwe single uit. "Blindspot".
Dat was een grapje, omdat de single gaat floppen.quote:
Wat ben je toch grappigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 17:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hij maakte geen grapje denk jij?
En 88 in de top 100, toe maar, eindelijk heeft ze haar hit.
quote:De missie van Maud
Door STEFAN RAATGEVER
AMSTERDAM - Wie de voorronde van het Nationale Songfestival 2006 zag, wist het zeker: Maud Mulder zou dezelfde weg gaan als vele deelnemers van tv-talentenjacht Idols voor (én na) haar: van de gillende kids in de tv-studio van RTL terug naar de schoolbanken of een anonieme negen-tot-vijf-baan. Maar haar laatste plaats achter trommeltrio Treble en softrockband Behave betekende echter meer dan een afgang door de zijdeur.
,,Het is voor mij een ommekeer geweest,'' vertelt Mulder, bij de tweede editie van Idols verliezend finaliste tegen Boris Titulaer, op een terras vlakbij haar appartement in Amsterdam Oud-Zuid. ,,Ik heb me volgens mij nooit zo ongelukkig gevoeld als in die tijd. Echt afschuwelijk was het. Die Cher-achtige muziek die ik moest zingen. Paste totaal niet bij mij! Mijn platenmaatschappij zei vooraf: als je nog platen bij ons wil maken, moet je winnen. Het was letterlijk deal or no deal. Hoewel ik daarna dus zonder contract zat, is het een zegen geweest dat ik niet heb gewonnen.
,,M'n leven is sindsdien 360 graden gedraaid. Het festival was een punt van inkeer: ineens zag ik dat ik achter allerlei mensen aan hobbelde zonder zelf te zeggen wat ik wilde. Ik dacht: vanaf nu zing ik geen rukmuziek meer, die ik zelf ook vreselijk vind. Ik doe het gewoon niet meer.
,,Snel na Idols was de lol al weg. Mijn eerste album had stukken beter gekund. 'Ik heb verrassend veel inspraak gehad,' zei ik bij de promotie ervan. Maar het was eerder verrassend weinig. Die muziek was niet waar ik me prettig bij voel. Maar ik liet het me aanleunen. Als ik terugluister denk ik: veel te vlak, bijna doods gezongen. Dat zou ik nu met meer dynamiek doen.
,,Ook met die rotoptredens in discotheken had ik het helemaal gehad. Ik ben geen entertainer, type 'hééé, hóóó, handjes in de lucht'. Ik houd van zingen, maar dan netjes. In het theater bijvoorbeeld. Het wereldje viel me simpelweg tegen. Ik raakte teleurgesteld in al die mensen die zo weinig hart voor muziek hebben en alleen interesse hebben in het commerciële plaatje. 'Vanaf nu doe ik het op mijn eigen manier,' nam ik me voor.''
Dat inzicht heeft inmiddels geleid 'tot het leukste leven dat ik me kan voorstellen'. Mulder presenteert na de zomer haar tweede cd ('Alles heb ik zelf gedaan: produceren, zingen en schrijven. Het wordt gitaarrock met een punkrandje'), ze hockeyt in het eerste van Nijmegen, speelt lucratieve pokertoernooien en is presentatrice bij NET 5. Ze is het gezicht van de Euro Hockey League, die komend weekeinde zijn finale beleeft.
Het is haar eerste tv-klus. Superleuk, vindt ze. Maar: ,,Meteen tref ik alle moeilijke punten van presenteren bij elkaar. Het is live, ik heb geen autocue en doe ook interviews.'' Mulder heeft hulp van presentatiecoach (én TROS-brontosaurus) Mireille Bekooij. ,,Als er iets is misgaat, moet ik dat met improviseren oplossen.Dat laatste is lastig; sta ik ineens te stamelen of raak verstrikt in stopwoordjes. Daar wijst Mireille me op. Over het algemeen gaat het niet zo slecht, vind ik.''
De Euro Hockey League brengt televisiehockey op zijn modernst: verdeeld over vier kwarten (in plaats van twee helften) en met een camera in de kleedkamer. ,,Je ziet de wedstrijdbespreking en de peptalk in de rust. Ontzettend leuke beelden,'' zegt Mulder, die een duo vormt met analist en oud-bondscoach Maurits Hendriks.
Toch scoren de hockeyduels nog lang geen Champions League-kijkdichtheid. ,,Wat de tv-kijker vooralsnog tegenhoudt? Hockey kampt nog steeds met vooroordelen. 'Een mietjessport' of 'alleen voor kakkers'. Totaal buiten de werkelijkheid. Hockey is de stoerste sport die er is, intelligent en spannend om naar te kijken. Het is net voetbal, maar dan zonder buitenspel. Dat laatste maakt het trouwens alleen maar interessanter. Zouden ze bij voetbal ook moeten invoeren.''
Het presenteren mag van Mulder best een vervolg krijgen ('Temptation Island zou prachtig zijn. Ik houd erg van plat vermaak.'), maar het liefst richt ze zich op haar andere nieuwe passie: het pokerspel. Voor toernooien waar soms hoge geldbedragen op het spel staan vliegt ze de wereld over. ,,Dat zou ik graag non-stop doen. Poker is nu mijn nummer één-bezigheid. De spanning van het spel is verslavend. De combinatie van bluffen, goed opletten en tactiek prikkelt mijn intelligentie. De pokerwereld is ook geweldig. Die wil ik nooit meer verlaten.''
Het klinkt opmerkelijk uit de mond van een hippe, maar keurig ABN sprekende hockeydame. Voelt ze zich echt thuis in het circus van rokerige casino's, louche bluffers én bijna uitsluitend mannelijke concurrenten? ,,Juist! Die pokertoernooien betekenen altijd feest. Ja, ik val als blond meisje best op tussen al die mannen. Maar ik voel me geen moment geïntimideerd. Ben een mannen-meisje. Voel me op m'n gemak tussen hen. Bovendien: voor m'n sponsor partypoker.net was dat contrast één van de redenen mij te contracteren.''
Het spelen gaat Mulder verbluffend goed af. Ze meldde zich als beginneling bij het tv-programma Celebrity Poker. ,,Ik kon er niets van. Toppers onder wie Marcel Lüske hebben me verplichte bijles gegeven.'' Dat hielp. Een paar maanden verder won Mulder het Dutch Open. Hoofdprijs: 50.000 euro. ,,Wat een kick gaf dat! Ik heb me in m'n leven nog nooit zo gelukkig gevoeld!'' Sindsdien traint Mulder op internet en speelt ze vooral in Engeland veel toernooien. Dat gaat zo goed dat er inmiddels ook Britse interesse is in haar muziek. ,,Mijn album verschijnt daar waarschijnlijk ook,'' zegt ze.
Leiden al haar verschillende aandachtsgebieden niet tot talentversnippering? ,,Juist niet. Het versterkt elkaar allemaal,'' zegt ze. ,,Ik word zo extra geprikkeld. Heb ik nodig, want ik ben snel verveeld. Dingen proberen die ik nooit eerder deed, schrikt me totaal niet af. Lekker veilig, hoor: alleen maar kiezen wat je al denkt te kunnen. Nee, ik wil alles. En het maakt niet uit als ik daarbij een paar keer op m'n bek ga.''
En jawel, er is een video van de single Sinner. Het is een cover van Alcazar (!) en het is echt nog slechter dan je al zou verwachten. Ze kunnen echt niet zo goed zingen, en het nummer is tragisch. Dat deuntje, wie heeft het verzonnen? En die clip? What were they thinking? Je kan je toch haast niet voorstellen dat ze hier zelf gelukkig van worden. Vooral Ivar leek me altijd iemand die toch voor de nummers met iets hoger niveau ging.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:06 schreef BVO het volgende:
Nog meer Idols verzameld:
[..]
Marco Verhagen.
Even een mark my words: Ferry Idols 4.
Niveau. Vind het.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:47 schreef Liquidootje het volgende:
Zal ik hier een foto posten van een ster --naar--> o(-zone)?
Ter verduidelijking?
Wanneer was dát nou weer?quote:
vlak na pinkpop.. hier de mp3:quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Wanneer was dát nou weer?Eerst met Jason Mraz en nu met Pete, lucky girl.
quote:De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Huilebalkje (en als je het mij vraagt non-talent) Neil Hendriks heeft een platencontract gekregen. De nummer 5 van Idols komt al snel met zijn eerste single 'Het is als de lente'. Producersduo Fluitsma & Van Tijn tekenden voor de productie en vertellen in RTL Boulevard, dat Neil wel eens de verrassing van de zomer kan worden.
In RTL Boulevard was ook een fragmentje te horen. Neil Hendriks lijkt het geluid van Jan Smit te willen benaderen, want daar heeft het zeker wat van weg.
Voor Idols heeft hij meermalen auditie gedaan en dit jaar was het raak. Een aantal keren kreeg hij het voordeel van de twijfel van de jury, maar hij rolde wel de finaleshows in. Geen kandidaat heeft zijn of haar tranen zo rijkelijk laten vloeien als Neil. Ook staat hij in het geheugen van velen gegrift door zijn bloedfanatieke vader Ben.
Nog altijd zijn er plannen rondom een reality-soap van Neil. We wachten af.
deze heb ik iig nog niet gehoord, een zegequote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2008 12:31 schreef shiNinG_staR het volgende:
En gister bij Boulevard: één van de broers van Neil had zich aangeboden op een sexsite voor betaalde seks. Die broer meldde dat zijn vrienden hem voor de grap op die site hadden gezet, geloof er niks van.
Idd zeg. In de afdankertjesbak vna Kelly Clarkson gesnuffeld?quote:Op maandag 29 september 2008 21:13 schreef Suikeroom het volgende:
since u beeeeeeeeen gohooooooooone!!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |