Ik was het gewoon roerend met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:50 schreef Ambrosius het volgende:
Volgens TT nu, ik gok op minimaal een kwartier uitloop. Te kansloos dat door dit onzinprogramma alles uitloopt.
Ja, prima. Maar laat het gewoon op tijd klaar zijnquote:
Er komt vast nog wel een terugblik.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 22:55 schreef BVO het volgende:
Ja, maar das juist de spanning. Ach, na volgende week hebben jullie nergens last meer van
. Of je kijkt het gewoon beide, zoals ik
.
Gooi dat zusje in dat blauw maar wat vaker in beeld hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:12 schreef Silenus het volgende:
Jezus, laat die kutwijven eens opflikkeren. We willen voetbal zien.
Wat een totale kankerweek heb je dan zegquote:
Nounounou,quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:15 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Wat een totale kankerweek heb je dan zeg. Ik zeg dat ene wijf met die ring in haar neus heeft gewonnen, dus nu optyfen en de vergetelheid in zodat ik voetbal kan kijken
Kuthoer die Nikki
Dat klopt, maar ze moet gewoon effe optyfen als ik eenmaal voetbal wil zien, de trut.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:17 schreef Silenus het volgende:
[..]
Nounounou,
ik zou die Nikki eerder doen dan die big momma.
Nee er is een nieuwe nuquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:32 schreef toma het volgende:
Fons van Westerlo?
Daarom hoort het voetbal ook gewoon op de NOSquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:31 schreef Jasza het volgende:
Gister was die directeur van RTL bij DWDD er en die zei dat voetbal hem weinig boeit
Dus?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dus?
Hij rende daar alsof hij zojuist uit een of andere speciale inrichting was ontsnapt
Haha, nou wordt ie ook nog gewisseldquote:Op zondag 2 maart 2008 00:01 schreef Triptamine het volgende:
Zo die W2er liet zichzelf wel effe staan zeg
en terecht. Mathijssen had niet eens in de basis moeten staan.quote:Op zondag 2 maart 2008 00:05 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Haha, nou wordt ie ook nog gewisseld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |