Je hebt ook mensen die woedend worden of die zich ontzettend gaan aanstellen en daarmee proberen de aandacht te trekken. Zij glimlacht een beetje en laat Nikki helemaal uit haar dak gaan. Dat vind ik goed verliezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dus als je huilt ben je een slechte verliezer, vreemde uitspraak.
kan ook zo zijn dat ze daar eigenlijk in gedachten knarsetandend staat
ze weet gewoon al dat de juiste heeft gewonnen. op de steppes gaat het verliezende vrouwtje ook niet jammeren maar volgt ze gewoon de winares.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:54 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Je hebt ook mensen die woedend worden of die zich ontzettend gaan aanstellen en daarmee proberen de aandacht te trekken. Zij glimlacht een beetje en laat Nikki helemaal uit haar dak gaan. Dat vind ik goed verliezen.
Ik weet niet of ze dat denkt. Ik vraag me echt af wat er in dat koppie van haar omgaat.... Die meid wilde echt graag winnen en ze had het ook gekund. Ik had eigenlijk niet verwacht dat ze zo zou reageren.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:56 schreef Sputnik het volgende:
[..]
ze weet gewoon al dat de juiste heeft gewonnen. op de steppes gaat het verliezende vrouwtje ook niet jammeren maar volgt ze gewoon de winares.
En gelukkig was het de juiste winares
Heb jarenlang gevolleyd, mijn enthousiasme in de bewegingen tijdens het tenissen kwamen daar goed naar voren. Ik houd niet zo van ingetogen doenquote:
Die anderen ben ik 't mee eensquote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Voor mij ook.
De beste zijn Boris, Hind, Nikki, Nathalie, Charlene en Eric![]()
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef Cone het volgende:
OpluchtingBeter dan dat die schreeuwlelijk die microfoons eet
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, de tweede cd zal waarschijnlijk als 'eerste' beschouwd worden want voor de eerste Idols winnaar cd lijkt het altijd of men langer bezig is met het photoshoppen van de cover dan met de liedjes die er op staan.quote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Toeps het volgende:
Vind het wel zielig voor Nikki dat ze nu zo'n stomme single en goedkope cd krijgt. Ze verdient wel iets beters.
Haar geblondeerde Rotterdamse nicht, mijn muze van de afgelopen wekenquote:Op zondag 2 maart 2008 09:12 schreef Vicky het volgende:
Dat is dr moeder niet, dat is, volgens mij, haar tante.
Ach ja, het hoort er nu eenmaal bij. Eerste CD van de Idolswinnaar kun je standaard skippenquote:Op zondag 2 maart 2008 09:49 schreef Toeps het volgende:
Vind het wel zielig voor Nikki dat ze nu zo'n stomme single en goedkope cd krijgt. Ze verdient wel iets beters.
En het leuke is.. Idols niet winnen voor sommigen ookquote:Op zondag 2 maart 2008 14:42 schreef soylent het volgende:
[..]
Ach ja, het hoort er nu eenmaal bij. Eerste CD van de Idolswinnaar kun je standaard skippenMaar daarna ligt in ieder geval de wereld open om 'eigen' en kwalitatief hoogstaande muziek te gaan maken. En als je je een beetje mal gedraagt af en toe, zijn Story/Prive-verhalen ook verzekerd. Idols winnen blijft een prima deal!
Jerney moet nog nadenken of ze wel met Idols 5 mee gaat werken (mocht Idols 5 komen), Eric denkt dat Idols 5 wel gaat komen en doet zeker mee als de jury van dezelfde samenstelling is. Maar als er anderen mee stoppen, moet hij ook nog nadenken.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:35 schreef vw_caddy het volgende:
Damn, heb Jerney en Eric gemist. Nog wat bijzonders gezegd?
Zit me ook geweldig te irriteren aan met name Carlo Boszhard die Jerney en Erik een beetje drammerig een richting op zat te sturen om vooral te zeggen dat Nathalie hún Idol wasquote:Op zondag 2 maart 2008 18:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Jerney lacht.![]()
Maar ze moeten haar eens normaal aan het woord laten.
Vroeger was dat ook wel leuk, tegenwoordig vind ik ze ook maar irritant.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zit me ook geweldig te irriteren aan met name Carlo Boszhard die Jerney en Erik een beetje drammerig een richting op zat te sturen om vooral te zeggen dat Nathalie hún Idol was![]()
![]()
Het grote minpunt van Carlo en Irene begint een beetje te worden dat ze zichzelf belangrijker vinden dan hun gasten... Nikki komt nu ook niet aan bod
Ik heb meer het idee dat Nikki gewoon te druk was met alle felicitaties enzo, dat ze gewoon niet te tijd heeft gekregen.quote:Op zondag 2 maart 2008 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Vind het trouwens wel raar dat Nathalie en Nikki elkaar gisteravond na de finale niet meer gesproken hebben.... zou die 'vriendschap' toch een beetje schone schijn zijn geweest
En waar en wanneer heeft ze dat gezegdquote:Op zondag 2 maart 2008 21:54 schreef goedweer het volgende:
Verder vind ik Nikki niet simpathiek, iemand die zegt dat Nathalie verder moet dromen deugt niet. Echt een opmerking voor iemand uit Rooi (st oederode).
Idd. Dat soort muziek in een meer mainstream jasje zou wel tof zijn.quote:Op zondag 2 maart 2008 21:47 schreef Cee het volgende:
Als ik even gewoon doof ben voor dat bijbelgesmijt in de tekst vind ik dat gospelliedje van Nikki toch best wel heel erg fokking lekker swingend.![]()
Nou inderdaad zeg, Jordin Sparks kan d'r biezen wel alvast gaan pakken.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:11 schreef robert2006 het volgende:
ja, ole ola is geweldig!!!!!!!!!!!laat ze vooral een clip maken met die familie van nathalie en het wordt ongetwijfeld een nummer 1 hit, wat heet: nummer 1 in amerika!
Ik heb 'm even gelinkt naar een paar godvrezende vrienden van me in Amerika, die gaan er denk ik wel heul erg van houden. Maar hier zou het absoluut niet werken. Tenminste, niet op de top 40-manier.quote:Op zondag 2 maart 2008 22:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Idd. Dat soort muziek in een meer mainstream jasje zou wel tof zijn.
Maar die tekst.. Echt te erg hoor.
quote:Op zondag 2 maart 2008 22:18 schreef Marble het volgende:
[..]
Nou inderdaad zeg, Jordin Sparks kan d'r biezen wel alvast gaan pakken.
quote:Gordon zei het volgende:
Jordin can eat her heart out!
quote:Erik zei het volgende:
Jordin wie was dat ook al weer? *schaterlach
quote:John zei het volgende:
Make-up van Jordin verbleekt bij Nathalie. OOh ooh ik bedoelde het niet zo! Ik kan maar beter mijn mond houden he.
quote:Jerney zei het volgende:
Als de auto van mijn zusje's mini de buma binnen zou rijden, dan zou ze Jordin op het nachtkastje laten staan en misschien die cd van nathalie prefereren ehhhh.. in haar eeehh... s-bose autoradio.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |